ÆVL & KÆVL & SL


JAAB
 Share

Recommended Posts

Torsdag:

Det var tanken, at idag skulle være en hviledag, men så blev jeg alligevel lokket til grum fysisk anstrengelse :tongue:.

Efter en cykeltur som opvarmning blev det først til 5 x 2 minutters "all out" løbe-intervaller med 1 minuts pause imellem I BLØDT STRANDSAND!!! Dér blev lungerne ligee vendt på vrangen og benene forvandlet til gelé...

Herefter fulgte et par timers beachvolley...godt med sved på panden - man er vel stædig!

Jeg løber meget sjældent, så mon ikke det kan mærkes i benene i morgen...som i øvrigt er squat-dag...argh jeg er bare en torsk nogle gange! :laugh:

Nu venter ½ times massage...ahhhhhh

Link to comment
Share on other sites

Torsdag:

Det var tanken, at idag skulle være en hviledag, men så blev jeg alligevel lokket til grum fysisk anstrengelse :tongue:.

Efter en cykeltur som opvarmning blev det først til 5 x 2 minutters "all out" løbe-intervaller med 1 minuts pause imellem I BLØDT STRANDSAND!!! Dér blev lungerne ligee vendt på vrangen og benene forvandlet til gelé...

Herefter fulgte et par timers beachvolley...godt med sved på panden - man er vel stædig!

Jeg løber meget sjældent, så mon ikke det kan mærkes i benene i morgen...som i øvrigt er squat-dag...argh jeg er bare en torsk nogle gange! :laugh:

Nu venter ½ times massage...ahhhhhh

Uuhhh beachvolley, vi skal vidst en tur på islandsbrygge næste gang du er her. Med hensyn til det, den weekend vi havde snakket om, i dagene lidt efter 1-5 juni er der distortion, såe måske vi kunne overveje at passe det ind til det i stedet?

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 14/5

Havde ikke bestemt mig hjemmefra hvad jeg skulle lave idag, så det tog lidt overhånd...og træningen tog 2½ time...det er altså lige i overkanten...og især når man er løbet tør for superpump!!!

Bænk:

1 x 10 @ 20

1 x 10 @ 30

1 x 10 @ 40

1 x 10 @ 50

1 x 5 @ 60

1 x 5 @ 65

1 x 3 @ 70

Virkelig god teknik og stor opmærksomhed/forsigtighed mht. skulderen - der heldigvis stadig er i bedring. Mit opspænd fungerede max idag og øvelsen gik meget i pecs.

CG bænk:

1 x 5 @ 40

1 x 5 @ 45

1 x 5 @ 50

1 x 5 @ 52,5

Forsøgte at lægge håndledsbindene lidt anderledes denne gang for at få et bedre greb om stangen, med det gik ikke lige efter planen, da jeg fik vrøvl med håndledene igen...jeg glæder mig til at få mine nye wraps.

Incline db press:

1 x 10 @ 19

1 x 8 @ 20

1 x 6 @ 21

1 x 6 @ 22

1 x 6 @ 26

Jeg forsøgte mig forsigtigt frem af hensyn til skulderen de første 4 sæt. Den føltes dog stadig ok, men var altså for træt til sidst til at gå højere op i vægt end de 26 kg. Det må blive næste gang.

Skulderpres:

1 x 10 @ 30

1 x 8 @ 35

Kunne mærke at det ikke var klogt at fortsætte. Skal fortsat være forsigtig i denne øvelse.

Triceps push downs:

1 x 10 @ 30

1 x 8 @ 32,5

1 x 4 @ 35

Jaja...jeg havde jo også kørt CG bænk, så at triceps var trætte ku vel ikke komme som den store overraskelse.

Desuden glute bridges, mave og rotationsøvelser med elastik for rotatormanchet.

Søndag d. 15/5

Morgen:

Spinning 1 time. Smerte er min ven!

Var nær aldrig kommet op, da jeg så film igår til klokken lorte-sent - kunne sgu lige så godt have været taget i byen...Zry girls!

Eftermiddag:

Hurtigt ind - hurtigt ud...styrkepasset var overstået på 45 min. Det er sjældent set i min verden! Hurra for ss :smile:...det bør jeg gøre noget mere i!

1)

Front pull down, reverse grip:

1 x 10 @ 10 plader

1 x 10 @ 13 plader

1 x 8 @ 14 plader

1 x 6 @ 15 plader

SS

Glute bridges - 3 x 12

2)

Biceps curls, db:

1 x 8 @ 15

1 x 8 @ 14

1 x 6 @ 15

Jeg havde regnet med at skulle køre med mere vægt idag, men var ret overrasket over trætheden i biceps efter pull downs (plejer ikke at køre med reverse grip). :tongue:

SS

Db laterals:

1 x 10 @ 8

1 x 8 @ 9

1 x 6 @ 10

Bedre... :wink:

3)

Machine rear laterals:

1 x 10 @ level 9

1 x 10 @ level 11

1 x 8 @ level 13

1 x 6 @ level 15

Skulle lige føle mig frem for at finde den rigtige vægt. Næste gang bliver det 13-14-15 tror jeg. Er egentlig ok stærk i denne øvelse!!

SS

Lænd på gulv - 3 x 20

Dagens motivation - et nummer jeg ALDRIG bliver træt af:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pandapigen aka Jaaannie: Øv med mascara-tricket :-( og ja, jeg glemmer at skrive - forklaring følger.

Moos: Jeg har i hvert fald haft en nær-død-oplevelse, men overlevede trods alt. Og lige om lidt begynder jeg faktisk at logge igen.

Link to comment
Share on other sites

Ej, det med nær-død-oplevelsen skulle ikke tages bogstaveligt. Jeg havde bare en røvtur til england for to uger siden, hvor jeg skulle køre til England og lege flyttemand for min bror. Kort fortalt gik ALT galt og jeg sov alt i alt ikke engang 4 timer fra onsdag morgen til Lørdag aften. Fuck mand det var hårdt og det tog lige nogle dage bagefter før jeg var bare nogenlunde mig selv. Ogj eg fik ikke trænet en hel uge i træk!! :crazy:

Derudover har jeg haft nogle personlige "udfordringer" at bøvle med, så lysten, tiden og overskuddet til at få logget min træning har ikke lige været der.

en nu er jeg igang igen og føler mig helt eksplosiv - på den gode måde! Jeg har besluttet mig for at kvitte wendler, som ikke rigtig gjorde noget for mig, og i stedet begynde på Sheiko beginners 1.

Dagens træning bestod af :

1) Morgenspinning - som altid alt, alt for tidligt ;-)

2) Sheiko: Week 1, day 1 - tog lige 3½ time!!!

3) Begynderspinning; puha, benene var munkede!

Ingen kommentarer til spinningen, ud over at det var afløsningstimer og at de gjorde min meget lette squat idag meget, meget tung! Tsk tsk...

Styrketræning:

Week 1 - Day 1

Jeg har med vilje sat mine max-løft temmelig lavt, da jeg ikke vil gå på kompromis med teknikken.

Bænk: 72,5 (Er egentlig 82,5 men har lige været skadet i skulderen...)

Dødløft: 145 (max er 150 - men 145 er egentlig nogenlunde nemt)

Squat: 45 (Fordi når jeg kommer over 45, "knækker" bagkæden og så vipper jeg over på forfoden. irriterende at skulle sætte den SÅ lavt, men altså, hvis jeg vil gøre mig forhåbninger om at komme til at løfte tungt en dag, så SKAL baller og baglår lære at deltage i løftet!)

Benchpress

1 x 5 @ 50% 37,5

2 x 4 @ 60% 42,5

2 x 3 @ 70% 50,0

5 x 3 @ 75% 55,0

Alt med overskud og rigtig fin teknik. Mit opspænd fungerede virkelig godt!

Squat

1 x 5 @ 50% 25,0

2 x 5 @ 60% 30,0

5 x 5 @ 70% 35,0

Stor fokus på teknik og med meget tunge spinningben. Men det så vist ok ud og føltes ligeså.

Benchpress

1 x 6 @ 50% 37,5

2 x 6 @ 60% 42,5

4 x 6 @ 65% 47,5

Stadig stort overskud og god teknik.

Flat Dumbell Flies

5 x (10 @ 13, 14, 15, 15, 15 kg)

Goodmornings (standing)

5 x (5 @ 40, 50, 50, 50, 50 kg)

Desuden glute bridges, rotationsøvelser med elastik for skulderen samt noget leg curls.

Har endelig fået taget mig sammen til at få købt en ipod igen, efter jeg mistede den gamle ved at drukne den i vaskemaskinen. det er fandme nice, jeg har meget bedre fokus med musik i ørerne. Og især med en spilleliste der byder på navne som Guano Apes, disturbed, godsmack, hellyeah, hatesphere, limp bizkit, queens of the stoneage, rammstein, metallica, psyked up janis osv. osv., så kan træningen nærmest kun gå godt uanset hvad.

Nu er jeg træt, træt, træt.....- og glæder mig til fantastisk lækker aftensmad! :smile:

Link to comment
Share on other sites

1/6-2011

Masser af pep og energi...

Deadlift

1 x 5 @ 50% 72,5

2 x 5 @ 60% 87,5

2 x 4 @ 70% 102,5

4 x 3 @ 75% 110,0

Let nok, god teknik.

Incline Benchpress

6 x 4 @ 45,0

Jeg har ikke kørt denne øvelse i flere år og skulderen er lidt ked af den, så ikke så mange kg på endnu.

Dips

5 x 5 @ hjælpevægt 20

Jeg tør ikke køre den @bw i stativet endnu pga. skulderen, det må komme henad vejen.

Rackpulls:

1 x 5 @ 50% 72,5

2 x 5 @ 60% 87,5

2 x 4 @ 70% 102,5

4 x 3 @ 75% 110,0

Fint.

Lunges:

5 x 5 @ 30-35-40-40-40

Abs:

3 x 10 @ 110-130-150-170

Desuden glute bridges + rotationsøvelser med elastik for skulderen.

UPDATE 2/6:

KÆMPE LEDE DOMS I GLUTES OG QUADS IDAG!!!! Damn u lunges!

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 3/6 - træning i fitness dk sammen med Jaaannie

Før jeg tog hjemmefra havde jeg lige en times spinning. Lårene var ikke glade - jeg er en torsk ;-)

Benchpress:

1 x 7 @ 50% 37,5 Let nok det hele.

1 x 6 @ 55% 40,0

1 x 5 @ 60% 42,5 Kom lige til at køre lidt ekstra topsæt.

1 x 4 @ 65% 47,5 65, 70, 72,5 samt 75 kg

2 x 3 @ 70% 50,0

2 x 2 @ 75% 55,0 Bare fordi jeg var stærk!!!

2 x 3 @ 70% 50,0

1 x 4 @ 65% 47,5 Men 18 sæt gjorde godt nok armene

1 x 6 @ 60% 42,5 trætte! :-)

1 x 8 @ 55% 40,0

1 x 10 @ 50% 37,5

Flat Dumbell Flies

5 x 10 @ 16,0 Fint. Hårde til sidst.

Squat

1 x 5 @ 50% 25,0 Blev nødt til at droppe de sidste 3 sæt.

2 x 4 @ 60% 30,0 Der var ikke mere energi tilbage i

2 x 3 @ 70% 35,0 benene. Mærkeligt. Men ok, havde vist

5 x 3 @ 75% 37,5 også trænet over 2 timer på det tidspunkt.

Triceps pushdowns

3 x 10 @ 35,0 Av sgu da. Men klarede dem.

Goodmornings

5 x 5 @ 50,0 Nemt egentlig.

+ glutebridges, elastik for rotatorcuff.

Hvor var det bare godt at være færdig færdig!!!! Tror nærmest ikke jeg kan løfte en øl i aften, og det er skidt når vi skal fyre den af i aften!!!

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 6/6

Deter mærkeligt kun at skulle træne 3 gange pr. uge. Men egentlig ret fedt, for jeg glæder mig helt vildt til at træne igen, når der som minimum går en dag mellem hvert træningspas.

Squat:

1 x 5 @ 50% 25

2 x 4 @ 60% 30

2 x 3 @ 70% 35

5 x 2 @ 80% 40

Tja...fint nok.

ss

Front pull down - reverse grip

1 x 6 @ 17 plader

1 x 5 @ 18 plader

1 x 4 @ 19 plader

1 x 2 @ 20 plader - fuldt magasin...NICE!

Det er vist snart på tide at få indført nogle chinups igen...jeg skal lige have drøftet det med skulderen.

Benchpress:

1 x 5 @ 50% 40

1 x 4 @ 60% 45

2 x 3 @ 70% 52,5

6 x 2 @ 80% 60

Altså, mit opspænd fungerer virkelig MAX for tiden...havde mega meget overskud! :superman:

Flat DB flies:

5 x 10 @ 16

Rimelig barsk :crazy: ...2. gang jeg laver øvelsen i over 10 år.

Weighted pushups

1 x 10 @ bw

1 x 10 @ bw + 10

1 x 10 @ bw + 15

2 x 9 @ bw + 20

Troede sgu ikke jeg kunne tage armstrækkere med ekstra vægt...så det var en glædelig overraskelse, at jeg sagtens kunne :smile: .

ss

Squat:

1 x 3 @ 55% 27,5

1 x 3 @ 65% 32,5

4 x 3 @ 75% 37,5

Egentlig ok, men da jeg på dette tidspunkt havde været igang i over 3 timer, var energien altså ved at ebbe ud.

Goodmornings:

1 x 5 @ 50

2 x 5 @ 60

2 x 5 @ 70

Er ved at have fattet denne øvelse...mon ikke der venter lidt DOMS i morgen?

+ elastiktræning for skulder. Jeg ville egentlig også have smidt nogle biceps curls + glute bridges ind, men tiden løb fra mig fordi jeg skulle skynde mig videre til et møde. Og hvad angår tid: skal seriøst til at lave noget mere supersetting - det holder ikke at træningerne hver gang varer mellem 3½ og 4 timer. :tongue:

Edited by JAAB
Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 6/6

Front pull down - reverse grip

1 x 6 @ 17 plader

1 x 5 @ 18 plader

1 x 4 @ 19 plader

1 x 2 @ 20 plader - fuldt magasin...NICE!

Det er vist snart på tide at få indført nogle chinups igen...jeg skal lige have drøftet det med skulderen.

Weighted pushups

1 x 10 @ bw

1 x 10 @ bw + 10

1 x 10 @ bw + 15

2 x 9 @ bw + 20

Troede sgu ikke jeg kunne tage armstrækkere med ekstra vægt...så det var en glædelig overraskelse, at jeg sagtens kunne :smile: .

woohooohooo!

Jeg synes du skal optage en video når du næste gang laver chinups! :devil: og du er så sej med de der armstrækkere! jeg kiggede på cloudhands magiske formel og hvis hans formel er rigtig burde du faktisk nok kunne tage noget mere i bænkpress - måske det hele bare i hovedet ligesom da du var her! Eller måske den formel han linker til ikke er så repræsentativ for dig. :smile:

Link to comment
Share on other sites

woohooohooo!

Jeg synes du skal optage en video når du næste gang laver chinups! :devil: og du er så sej med de der armstrækkere! jeg kiggede på cloudhands magiske formel og hvis hans formel er rigtig burde du faktisk nok kunne tage noget mere i bænkpress - måske det hele bare i hovedet ligesom da du var her! Eller måske den formel han linker til ikke er så repræsentativ for dig. :smile:

Tak Jannie

Ja måske skal jeg bare tage mig lidt mere sammen:tongue:...ej, jeg føler mig stærk for tiden, så jeg glæder mig til om et par uger, når der skal laves max-løft igen.

Der skal nok komme noget video - hvis det altså ikke er alt for ynkeligt, hehe.

Idag er der styrketræningsfri, men så var der jo lige en spinningtime, Og det var der i øvrigt også i søndags. Og i morgen tidlig...kørte dén idag med pulsur, og holdt mig mirakuløst på et gns. på under 75 %. Men god dammit hvor ville jeg gerne have fyret den af. Har planer om at gøre det samme på mine fremtidige timer- og så bare håbe på at jeg ikke falder i søvn!

Link to comment
Share on other sites

Tak Jannie

Ja måske skal jeg bare tage mig lidt mere sammen:tongue:...ej, jeg føler mig stærk for tiden, så jeg glæder mig til om et par uger, når der skal laves max-løft igen.

Der skal nok komme noget video - hvis det altså ikke er alt for ynkeligt, hehe.

Idag er der styrketræningsfri, men så var der jo lige en spinningtime, Og det var der i øvrigt også i søndags. Og i morgen tidlig...kørte dén idag med pulsur, og holdt mig mirakuløst på et gns. på under 75 %. Men god dammit hvor ville jeg gerne have fyret den af. Har planer om at gøre det samme på mine fremtidige timer- og så bare håbe på at jeg ikke falder i søvn!

Er det pga styrketræningen du gerne vil holde lidt igen til spinningen?

Link to comment
Share on other sites

Er det pga styrketræningen du gerne vil holde lidt igen til spinningen?

Jep...det er svært at få restitueret nok, hvis jeg ligger og maxer på mange spintimer ugentligt. Og det er sådan set det jeg har gjort indtil videre - trods halvhjertede forsøg på at holde igen. Men nu er der da i det mindste skåret ned på antallet af timer og har kun 2-3 pr uge.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 8/6

Åh gud, en dag!

Startede ud med en spintime...og ups, den blev desværre ikke holdt nede i niveau...jeg er en svag sjæl :innocent:. Og var godt nok smadret i kroppen bagefter...

Nå men hjem og slappe af et par timer og få lidt at spise. Herefter afgang til OBBC til styrkepas.Klokken var halv et da jeg landede i centret, og tænkte derfor at jeg havde rigeligt med tid, da jeg først kl. 5 skulle mødes med mit cykelhold, som jeg i dag skulle være kaptajn for. I kan nok gætte at noget gik galt - mere herom senere.

Deadlift up to knees:

1 x 4 @ 50% 72,5

2 x 4 @ 60% 90

4 x 4 @ 70% 102,5

1. gang med denne øvelse. Noget hårdere end forventet...! Men den blev altså også kørt langsomt og meget strict.

Benchpres:

1 x 5 @ 50% 40

2 x 5 @ 60% 45

5 x 4 @ 70% 55

Afprøvede at få fødderne op på bænken når jeg påbegynder mit opspænd - resulterede i at jeg kom HELT op på nakken og fik en endnu større bue på ryggen end jeg troede muligt...det er vist vejen frem!

Masser af overskud og lyst til at løfte meget, meget mere. Holdt mig dog i skindet og fulgte programmet. Good girl :smile:.

ss

Glute bridges

3 x 12

Utroligt at det kan være så hårdt, at jeg er totalt presset på de sidste 5-6 reps i sidste sæt! :w00t: Men jeg spænder altså også ALT HVAD JEG KAN under hele øvelsen.

Deadlift:

1 x 4 @ 50% 72,5

1 x 4 @ 60% 87,5

2 x 3 @ 70% 102,5

5 x 3 @ 50% 110

Det var sådan set let nok, men hold da op hvor var jeg træt til sidst. Der var også ved at være gået ca. 3 timer...heldigvis havde jeg nogle rosiner med til at spise undervejs og undgik faktisk at gå helt kold.

ss

Elastik for rotatormanchet:

3 x 20 indad + udadrotation for hver skulder

Lunges:

2 x 5 @ 40

3 x 5 @ 50

Auuuuw de stakkels lår og balder!

ss

Biceps curls:

1 x 10 @ 15

1 x 8 @16

1 x 6 @ 17

1 x 4 @ 17

Ja da, så kom der endelig nogle flere kg på...og fik sat nogle af de unge gutter på plads, hehe :superman:.

Og vupti, så var klokken halv fem...de 4 timer gik fandme hurtigt!!! Jeg havde MEGA tralvt, susede ud af døren, hoppede op på cyklen og ...NEDTUR: den var flad! Nå, tænkte at jeg alligevel lige kunne trille et par hundrede meter ned til midtbyen, hvor jeg vidste at der var sådan en pumpe-station-tingest. Men ak, efter at have kørt ca. 50 m, så hoppede dækket sgu af!!! Og det er sådan et kanttrådsdæk, som jeg under ingen omstændigheder kan sætte på igen med fingrene. Øv altså, fik parkeret cyklen, ringet til mine cykelkammerater og aflyste vores tur og begyndte så at GÅ hjemad. Herligt - jeg har næsten 7 km ud til OBBC! Og havde sandaler på der gnavede, så turen blev tilbagelagt barfodet de sidste 5 km. Men i det mindste nåede jeg hjem LIGE PRÆCIS før himlen åbnede sig og det begyndte at styrte ned :smile:.

Skøn dag...

Nu skal aftenen gå med god mad og en film...så er alt bøvlet glemt i morgen.

Link to comment
Share on other sites

En gang cardio pr dag må vel også nok for et styrkesvin som dig, hehe....

4 timers vægttræning - der må være nogle seriøse pauser mellem sættene :blink:

Kører du protein ned undervejs, oder?

Styrkesvin ligegodt? Det kan jeg kun tage som en kompliment. Ja, der er ret gode pauser. Og jeg er jo også kendt for at være ret god til at snakke mellem sættene. Men trods alt er jeg begyndt at supersette...ellers havde det taget en halv dag!

Og ja, én gang cardio er mere end rigeligt. At jeg fik planlagt at skulle ud på landevejen var helt klart en fejl. Tsk tsk...

Nej jeg får først protein bagefter. Men nogle carbs undervejs - idag en halv pakke rosiner...gad vide hvad maven siger til det? :crazy:

Link to comment
Share on other sites

' date=' 8. juni 2011 - 23:13 ' timestamp='1307567635' post='1519391']

Uha du er så stærk som Pippi!! (har du hørt den før??) :smile:

Husk også at opdatere omkring OBBCBBSNACKS :smile: :smile:

Haha...jo det har vist været nævnt et par gange ;-) Men det betyder nu ikke at jeg NOGENSINDE bliver træt af at høre det :laugh:.

OBBCSNACKS...tja lad mig nu se...det var lidt sørgeligt idag: Enten var de over 40, ellers var de under 20, og den sidste sjat var douchebags/hipstere...det var meget sparsomt med flottemandsmænd idag, eller også var jeg lidt for træt til at opdage dem...trist!

Til gengæld gik dagens træning SUVERÆNT GODT, omend det blev en noget rodet omgang.

Jeg havde en aftale med en kammerat om at lægge træningen i S&F idag fordi det var så længe siden vi sidst havde snakket sammen.

Flot nok, så lægger jeg ud med både at glemme mit uundværlige Superpump og også mine squatsko...god dammit! Nå, men jeg beslutter mig for, at så må jeg tage ud i obbc og squatte senere på dagen.

TRÆNING I S&F:

Benchpress:

1 x 6 @ 50% 40

1 x 5 @ 60% 45

2 x 4 @ 70% 52,5

2 x 3 @ 75% 57,5

2 x 2 @ 80% 60

1 x 4 @ 75% 57,5

1 x 5 @ 70% 55

1 x 6 @ 60% 45

1 x 7 @ 50% 40

Bænkpres kørte ret fint, på trods af en elendig bænk, der både er høj, blød og glat. Der var masser af overskud hele vejen igennem.

Flat DB flies

3 x 10 @ 16

Tror jeg skifter denne øvelse ud med en anden, det føles ikke som om den passer til den måde jeg er skruet sammen på.

ss

Triceps pushdowns:

1 x 10 @ 70

1 x 8 @ 75

1 x 4 @ 80

Vægtangivelsen må være i pund...gik godt!

Dejlig træning med masser af snak, grin og svinere i luften...:tongue:

TRÆNING I OBBC:

Squat:

Saft og kraft i benene og teknikken kørte godt, så efter 12 sæt efter programmet, satte jeg noget ekstra vægt på - 2 x 2 @ 70 kg...var faktisk nemt! :4thumbup: Og er ikke i tvivl om at der også havde været til en enkelt 80'er, men jeg ville ikke presse citronen. Skal da vist lige have foretaget nogle ændringer i mit program, så der kommer lidt flere kg på, for nu tror jeg den er ved at være der.

Under ét af de første par sæt kom jeg "til skade"...jeg havde lige løftet og skulle til at have bæltet af. Det sad f***** godt fast, så jeg fik en af de andre til at hjælpe...det resulterer i at et af mine ribben bliver lidt most og irriterer mig temmelig meget under resten af træningen...faktisk er det så slemt på cyklen på vej hjem, at det flere gange er svært at trække vejret, fordi det skærer ind imellem ribbenene...tsk tsk...håber det går over i løbet af weekenden, for det gør stadig temmelig nas til trods for at jeg har kylet nogle iprener indenbords. Jeg føler mig lidt dum :sneaky2:.

Afslutningsvis nogle front pull downs (18, 19, 20 plader), good mornings (50-60 kg) samt biceps curls (15-16 kg).

Nu skal der restitueres for hårdt (og kun drikkes "lidt") hele weekenden...AHHHHHH!

Link to comment
Share on other sites

Hehe, ja....er igang med at blødgøre det og smøre hullerne ind i stearin, så jeg ikke gentager "succesen"...

Dagen idag stod på 1½ times spinning - føj for satan et hårdt program jeg havde kreeret - bl.a. 4 udholdenhedsintervaller på 4-7 minutter med puls over 90 % samt den sidste halve time på ca. 85 % af max uden pauser...jaja, det lyder ikke af meget på skrift, men mine ellers utroligt erfarne

spinnere var TOTALT SMADREDE da vi var færdige. Og så var jeg glad - for jeg er en

sadist! :devil:

Jeg var ellers ikke for hooked på at skulle køre denne time, efter en nat med ekstremt dårlig søvn pga. min flotte skade :laugh:...åd nogle piller før jeg skulle afsted, men kunne stadig ikke trække vejret dybt uden smerter. Første halvdel af timen var nu heller ikke sjov - det er svært at råbe, når man ikke kan trække vejret. Men så slog endofinerne til, og resten af tiden var helt anderledes tålelig. Og i skrivende stund står det faktisk heller ikke så skidt til, så jeg er rimelig fortrøstningsfuld mht. morgendagens træning.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share