ÆVL & KÆVL & SL


JAAB
 Share

Recommended Posts

Cardio-dag!

Morgenspin klokken alt-for-tidligt:

1.time med pulsgns. 84 % - diamant-ben!!! :superman:

2. time med pulsgns. 79% - ben er forvandlet til en blanding af beton og syre...AVVVVVV jeg åd mig selv!

Hjem og æde og hvile nogle timer og så nuppede jeg lige en times step-aerobic. Troede jeg var blevet frisk - det var jeg ikke! Nu skal der powerrestitueres på sofaen hele aftenen.

Link to comment
Share on other sites

Styrke:

Bænk:

4@ 45

4@ 52,5

2x3@ 62,5

3x2@ 70

2x3 @ 65

4@ 62,5

6@ 52,5

8@ 45

DL:

4@ 80

4@ 95

2x3@ 112,5

5x3@ 127,5

+ chinups, dips, lænd, mave samt 1 times step-aerobic.

Har haft en lidt flad dag idag hvor både humør og energi var på LOW... :unhappy: vil gå tidligt i seng, glemme det hele og håbe alt er anderledes i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Ikke bedre idag...fucing møg-hormoner. Jeg er en pest at omgås af og har lyst til at æde alt det chokolade jeg kan komme i nærheden af!

Ville lave noget alternativt til bænken idag, så hapsede noget flad db press. Op til 32,5 kg og hoppede derefter til bænken og tog de sidste 3 sæt med 65 kg. Ikke noget at råbe hurra for.

Herefter squat og frontsquat...gider ikke logge detaljer. Op til 70 kg i squat og 50 kg i frontsquat. Teknik, teknik og teknik.

Desuden abs og RC med elastik.

Edited by JAAB
Link to comment
Share on other sites

Jeg var stærk idag! God søvn og chokolade hjælper på mange ting :tongue:.

Dagens program blev dog noget kort, da jeg kom for sent op og kun havde et par timer inden jeg skulle afsted til et opstartsarrangement med mit nye job.

Bænk:

10@ 40

10@ 50

10@ 60

6@ 65

3@ 70

3@ 72,5

3@ 75

3@ 77,5

2@ 80

5@ 70

5@ 60

10@ 50

28@ 40 - skulle lige bruge det sidste. Det gav go' syre!

Herefter noget OH-press, som jeg ikke har kørt i ca. 4-5 mdr. pga. min skulderskade, men som idag kunne gennemføres helt smertefrit...jubii! Dog er styrken her faldet en del, men den kommer vel hurtigt igen.

OH-press:

5@ 30

5@ 35

3@ 40

3@ 42,5

1@ 45

Der var vel heller ikke noget at sige til, at der ikke var mange kræfter tilbage i armene efter dén omgang bænk.

Humøret er i stærk bedring og i morgen skal jeg køre en ren helvedes-spinningtime, hvor jeg kommer til at pine deltagerne som aldrig før...det kan jeg kun glæde mig til, selvom jeg nu nok også selv kommer til at lide ganske meget!

Link to comment
Share on other sites

Idag har jeg haft de vildeste, sygeste, ondeste ben - på den gode måde. Kørte 1½ times spinning med et pulsgennemsnit på 87% !!!!!!!!! :superman::devil:

Benene var godt restitueret, havde ikke spinnet siden onsdag og ikke squattet siden fredag, så forudsætningerne var også gode. Og så var der lige dén detalje, at mikrofonen ikke virkede, så jeg skreg mine lunger ud gennem hele timen for at holde deltagerne motiveret...det fik ikke ligefrem pulsen til at falde!

Nu er der til gengæld heller ikke mere energi tilbage, og jeg er gået i hi på sofaen. Nice day!

Link to comment
Share on other sites

Jaaaah, humøret er vendt tilbage...og jeg var supertændt på et fantastisk styrkepas idag! :superman:

Bænk:

5@ 47,5

2x4@ 57,5

2x3@ 67,5

5x3@ 72,5

Ikke overdrevent tungt, men blev nu alligevel ret træt.

Squat:

5@ 45

2x5@ 55

5x5@ 62,5

Eksperimenterede lidt med smal fodstilling, som tidligere har været umuligt. Det gik ret godt og jeg fik virkelig fat i baller, quads og abs.

Frontsquat:

5@ 30

5@ 35

5@ 42,5

Også med smal fodstilling. Det var lidt udfordrende for ryggen. Det må jeg lige arbejde på at forbedre.

Bænk:

6@ 50

2x6@ 60

4x6@ 65

Forsvandt de sidste kræfter så lige? Det tror jeg nok! :blush:

Forsøgte lidt med DB Flies, men den bliver permanent droppet af hensyn til skulderen som stadig ikke er glad for den.

Hyperextensions:

5x5@ bw + 20

Start: 11.30

Slut: 14.45...BOOM!

Og snakkede virkelig ikke meget idag - skal til at være lidt mere striks med pauserne. :innocent: Men det giver vel sig selv, når jeg starter på job. Som i øvrigt allerede er på torsdag. WEEEEEEE!!!!!!! :4thumbup:

Her til aften har jeg desuden haft en spinningtime. Nu skal der soves!

Link to comment
Share on other sites

Jaaaah, humøret er vendt tilbage...og jeg var supertændt på et fantastisk styrkepas idag! :superman:

Bænk:

5@ 47,5

2x4@ 57,5

2x3@ 67,5

5x3@ 72,5

Ikke overdrevent tungt, men blev nu alligevel ret træt.

Stærkt bænket! Jeg skal op på nogle af de samme vægte i morgen, hvis det hele spiller :4jumpy: Jeg glæder mig meget mere til brysttræningen, nu hvor jeg har sat mig et mål der.

Du har nok skrevet det, men er det et sheiko program du træner efter nu?

Link to comment
Share on other sites

Stærkt bænket! Jeg skal op på nogle af de samme vægte i morgen, hvis det hele spiller :4jumpy: Jeg glæder mig meget mere til brysttræningen, nu hvor jeg har sat mig et mål der.

Du har nok skrevet det, men er det et sheiko program du træner efter nu?

Jep, jeg er på Sheiko beginners 1. Og er super SUPER glad for det! :smile: Det passer lige til mit temperament.

Har du sat dig et fast mål at gå efter? Og hvad har du af planer mht. program?

Link to comment
Share on other sites

Jep, jeg er på Sheiko beginners 1. Og er super SUPER glad for det! :smile: Det passer lige til mit temperament.

Har du sat dig et fast mål at gå efter? Og hvad har du af planer mht. program?

Hov - skulle du ikke sove :tongue:

Jeg har ikke rigtigt struktureret træningen, men regner med at sætte reps lidt ned og vægten lidt op et par uger. Det er muligvis ikke det mest optimale, men jeg synes ikke det har fungeret så godt med høj volumen for mig, da jeg så får irritation i den ene skulder. Desuden vil jeg nok bruge smal bænk som primær triceps øvelse, men med noget mere volumen.

Jeg prøver måske at spørge mine træningsfriends lidt til råds, men det er ikke så BB!, at træne efter 1RM :laugh:

Det foreløbige mål er 85 kg, men det er jeg altså ikke sikker på, at jeg kan komme op på.

Link to comment
Share on other sites

Hov - skulle du ikke sove :tongue:

Jeg har ikke rigtigt struktureret træningen, men regner med at sætte reps lidt ned og vægten lidt op et par uger. Det er muligvis ikke det mest optimale, men jeg synes ikke det har fungeret så godt med høj volumen for mig, da jeg så får irritation i den ene skulder. Desuden vil jeg nok bruge smal bænk som primær triceps øvelse, men med noget mere volumen.

Jeg prøver måske at spørge mine træningsfriends lidt til råds, men det er ikke så BB!, at træne efter 1RM :laugh:

Det foreløbige mål er 85 kg, men det er jeg altså ikke sikker på, at jeg kan komme op på.

Altså, det er jeg ret sikker på at du godt kan...jeg følger i hvert fald spændt med på sidelinjen! De 85 er jo også mit næste mål, SO LET THE BATTLE BEGIN!:weight_lift::kickass::superman::cheer: :moon: :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

1 times mogenspin. Pulsgennemsnit 81%. Meget træt i stængerne!! :devil:

Eftemiddag:

DL:

5x80

2x5@95

2x4@ 112,5

4x3@ 120

Ret ubesværet, men motivationen var ikke voldsomt høj.

Dips

3x5@ bw

1x5@ bw+2,5 kg

1x5@ bw+5 kg

Første gang weighted...gik fint. :smile:

ss

Chinups

5 sæt...5-4-3-3-2 @ bw...helt ned fra død-position.

Rack pulls:

3x5@ 100

ss

Incline bænk

5 sæt, 6-7 reps, 40-50 kg

En øvelse jeg ikke har kørt rigtig længe pga. skulderskade. Så de var lige nogle balancemæssige udfordringer.

Afslutningsvis 3 sæt bulgarian split squat med 10 kgs db i hver hånd. Langsomt og teknisk pænt udført. Lette kg, men der var ikke lige motivation eller energi til mere...

Egentlig meget fin træning.

I morgen starter jeg på job, og så bliver det spændende hvor meget energi der bliver tilbage til træningen. Tror nu ikke det bliver noget problem. Og f*** hvor jeg glæder mig!! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ihhhh altså hvor er I søde....

TAK!!

Jeg har haft en super dag, men er godt nok baldret i hovedet nu af alle de nye informationer og mennesker (rigtig søde kollegaer!). Men det kan et par spinningtimer vel råde bod på:smile:

FANTASTISK at have noget at lave igen! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Er spændt på at høre om jobbet, træningen osv. Vi ses jo sikkert snart nede i klubben ;) Og husk klubfest den 8. okt!

Jep, glæder mig også til at fortælle....det har været den bedste start overhovedet! Og festen d. 8...hehe...det stikker af!!!!

Jeg træner i eftermiddag, så ses vi måske dér. :smile:

Træning igår:

Bænk:

15 sæt, pyramide fra 10 reps med 47,5 kg til 3 reps med 75 kg og ned igen.

Mobilitetsøvelser.

Squat:

Aner ikke hvor mange sæt - men mange!. Op til 3 reps med 80 kg. Følte mig ret stærk, men også ret meget i lallehumør, så tilgangen var ikke super seriøs. Det hjalp heller ikke at alle de smukke og swole mennesker hele tiden fik mig til at grine...

Idag har jeg doms i wheels...

Frontsquat:

10 sæt - op til 50 kg

Fint nok, men dælme træt i core til sidst.

Har lovet hesten at give frontsquat en chance i en måned og se om det har nogen virkning. Har desuden også besluttet ikke at bruge bælte til backsquat i denne tidsperiode, for at fokusere mere på corestabilitet. Synes der er for stor forskel på hvad jeg kan hhv. uden og med bælte.

Nåede ikke mere, men det var også det vigtigste.

Tog afsted fra arbejde 13.15. (det tager 5 min at cykle fra arb til obbc)

Var hjemme kl. 19.

Ny rekord. Mærkeligt at jeg ikke har doms i kæberne. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

I dag:

Bænk:

10@ 45

8@ 50

5@ 60

5@ 70

2x3@ 75

2x2@ 77,5

5@ 75

5@ 70

8@ 60

10@ 50

30@ 40

Fint overkommeligt... :smile:

Biceps, EZ-stang:

10@ 25

8@ 30

6@ 40

5@ 42,5

Træner ikke biceps så tit:blush:

Afslutningsvis lidt db curls til en burner...

+ lige & skrå mave.

Der er desværre ikke rigtig sket noget med vægten siden sidst, men det er der jo selvfølgelig en grund til...jeg har ikke spist ordentlig. Lidt stress over jobstart har kostet på chokoladekontoen. Men jeg er på rette spor igen. Updage kommer næste lørdag.

Link to comment
Share on other sites

Haha! Jeg mente det ikke, som du troede, jeg mente det :tongue:

Det lød som om, du muligvis ville kvitte den efter en "prøveperiode"?

Det var ellers nærliggende at tro, at det var sådan du ville fortolke den...

Nej, jeg vil ikke kvitte den...bare køre den mindre intensivt end nu, hvor jeg har den med i alle træningspas(eller...det har jeg altså fra nu af :blush: ..).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share