Incognito's log


incognito
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

4. februar

4. dag i 10-rep cyklus

benpres - 227.5

dødløft - 105

stående læg løft - 85

bænkpres - 72.5

incline bænkpres - 57.5

larry scott curl - 42.5

fransk pres - 42.5

træk til nakke - 80

træk til bryst - 75

BB rows - 47.5

smith skulderpres - 55

laterals - 11

underarme - 50/15

Igen, dødløft går legende let (jeg tager 110 næste gang og 120 næste gang igen, hvis jeg kan), men idag var larry scott curl tung ad h******** til, og skulderpres og skråbænk var overraskende let. troen på 10 gange med de 60 er vendt tilbage big time. Jeg har fået lyst til at æde rigtigt igen. Det er meget godt med en periode, hvor man kun træner 3 gange om ugen. Så kan man nemlig lære at glæde sig til at se jern igen - og det gør jeg! Jeg glæder mig meget til at få noget tungt mellem hænderne og jeg vil tro at jeg er god for 140 kilo i dødløft 5 gange!

NOTE: jeg skal køre weighted dips og chinups med mig selv i næste HST runde, se at få noget teknik i weighted dips!

Link to comment
Share on other sites

Må jeg anbefale nogle af studierne HST er baseret på - link - det er afsindig spændende læsning, og hvis du ikke allerede har været dem igennem, så kan jeg varmt anbefale dem... også selvom du har læst dem :D

Mht. 15 repperne, så tog jeg egentlig bare Haycocks ord for det. Har aldrig bekymret mig om at hitte referencer mv. omkring emnet. Måske grundet manglende skader fra min side :) 7-9-13 .. BANK BANK

Link to comment
Share on other sites

Det er nogle meget gode artikler.... forstår du dem? De er ganske molekylærbiologiske i natur - jeg ville ikke ane hvad erk og MAP Kinaser var, hvis jeg læste økonomi. Noget helt andet er deres relevans for træning, men jeg vi lade høre fra mig, når jeg har tænkt nogle kloge tanker.

Jeg har rent faktisk fået en lillebitte msule DOMS idag.... jeg tror jeg vil spise noget og gå ud og røre mig lidt.

Link to comment
Share on other sites

Jep får meritoverført det hele... nogle af de biofag der kører på DTU er bare tåbeligt sammenlagt. Så hvis jeg skal have det der svarer til molekylært celle biologi, så skal jeg også have en spandfuld mikrobiologi, og det er jeg slet ikke interesseret i. Mht. neurobiologi, så har jeg haft et nogenlunde tilsvarende kursus, dog kun på 5 ects points, så der udbygger jeg bare min viden. Er ret interesseret i hjernens processer og opbygning. Kører på 8. semester...

Link to comment
Share on other sites

6. februar

5. dag i 10-rep cyklus

benpres - 235

dødløft - 110

stående læg løft - 90

bænkpres - 75

incline bænkpres - 62.5

larry scott curl - 45

fransk pres - 45

træk til nakke - 82.5

træk til bryst - 77.5

BB rows - 50

smith skulderpres - 57.5

laterals - 11

underarme - 50/15

Igen, dødløft er en leg, bænkpres er begyndt at blive tung, incline går fantastisk og det ser ud til at jeg får min 10 gange med 60 i skulderpres - fantastisk. Men jeg startede med en lillebitte smule DOMS idag og det bliver givetvis værre efter dagens træning, så jeg håber på at den går. Jeg har fået lidt knas med min højre underarm, så jeg droppe underarmstræning indtil videre.

Jeg klikkede ind ved 82.5 med en fedtprocent på 7.9 idag. Det er det højeste den har været på i lang tid og det ser ud til at jeg har taget 2 kilo på efter starten af HST. JÆÆÆH! Lidt asbjørn riis er der sgu i ham!

Link to comment
Share on other sites

Har selv spillet ad&d, vampire og shadowrun.. men har ikk spillet de sidste 4 år. Tror godt jeg ved hvem Tore er, men er ikke en jeg har snakket med, der er sq så mange mennesker og vi bliver hurtigt splittet op i en bunke forskellige retninger.

Link to comment
Share on other sites

lørdag d. 8. februar - 6. dag i HST 10-rep cyklus

benpres - 240

dødløft - 120

stående læg løft - 90

bænkpres - 77.5

incline bænkpres - 67.5

larry scott curl - 45

fransk pres - 45

træk til nakke - 85

træk til bryst - 80

BB rows - 50

smith skulderpres - 60!!! juhu

laterals - 11

Det holdt sgu hårdt. Jeg var ude og drikke igår, men jeg var ved rimeligt godt mod, da jeg gik ned til jernhulen. jeg var lidt vovet og smed nogle ekstra kilo på (i forhold til mit regneark) hist og her og det gik da osse nogenlunde, undtagen i skrå bænk, hvor jeg gik kold efter 8 :( !! Sur røv, det føltes sgu ikke så svært sidste gang. Min bænkpres var osse tung, men det gik og min biceps/triceps ting gik ok. dødløft og benpres var igen en leg og jeg tror helt ærligt at der er luft nok til 10 med 130, måske 135 i dødløft. Min skulderpres gik fint, men det kan jeg jo bruge til røv og nøgler, når jeg alligevel skal til at køre military, for der kan jeg mærke at jeg ikke skal starte med mere end 45 eller deromkring. Jeg fik lidt knas foran i højre skulder under skrå bænk??? Så jeg må hellere skåne den lidt de næste par dage. Jeg vil nødigt gå i stå nu hvor det går så godt.

Så går jeg for alvor at skumler med at begynde på karate igen......

Link to comment
Share on other sites

godt så.....

nu har jeg gået og tænkt lidt. Der skal nogle mål på bordet, og nogle billeder. Så jeg vil hurtigst muligt få knaldet nogle billeder på og nogle stats.

Primært

bænkpres 130 kilo

squat 160

dødløft 230

Sekundært

et onearm-pullup

100 armstrækninger

3300 på en coopertest

sådan - nu er det officielt mine mål.

Link to comment
Share on other sites

Har ikke haft andre fag på KU, men neuro virker meget interessant. Det er primært beskrivelse af hvordan hjernen virker og er opbygget... altså synet, hukommelse etc.....

Men jeg regner med at kigge på jeres biobar på fredag, har hørt den skulle være meget griner. Har trænet i ca. 5 år, men de første 3 var med maskiner, split programmer og elendig kost, så der skete ikke det store (se mine løft i loggen)

Link to comment
Share on other sites

stort set det samme her.... biobar er meget sjov, men vær forberedt på at biologi spasserne ikke vil servere øl, med mindre man er sammen med en biolog eller har et studiekort, der viser at man læser biologi.

Jeg har løftet i 5-6 år on/off primært med splitprogrammer og jeg har været oppe og været rimeligt stærk (bænket 100 8 gange - juhu. Men der er lang vej igen nu :( )

men jeg tror at jeg vil slå mig på noget styrkeløft ting, senere i år. Sådan en HST ting med noget WSB kastet ovenpå lyder sjovt (det lyder fanme så technosmart med de der forkortelser), da jeg altid har været ok i ben/ryg ting.

Det ser iøvrigt ud til at vi er ca. lige stærke i de fleste ting - sjovt......

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share