Incognito's log


incognito
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

CAT modul

Bænkpres - 50

Squat - 65

Dødløft - 100

Military - 35

HST modul

Benpres - 212.5

10 graders DB pres - 26

stivbenet dødløft - 60

BB rows - 40 (jeg skulle da vist have kørt 42.5)

Upright rows - 35

Liggende triceps extension - 9

træk til bryst - 65 (jeg glemte at tælle, så jeg kørte næsten til failure, bare for at være sikker - tal om laktisk iltgæld)

Dips - mig+3 (87 kilo)

1H træk til bryst - 27.5

Hammercurl - 12, 12

Stående læg i smith - 45

Laterals - 9

Rear laterals, kabel - 10

Mine ben har det fint efter igår... smukt...igen føles det som der er kommet lidt mere smæk på bænkpres, men squat hang idag (måske grundet løbeturen) og military og dødløft kunne jeg have skudt gennem loftet. Dog klagede min skulder lidt, så jeg kører nu endnu tættere greb i military (omkring skulderbredde). Jeg regner med at øge i dødløft til næste gang og måske gå ned i squat og bænk.... det er ikke sikkert jeg kører military længere - det må skulderen afgøre. Den er blevet bedre i de sidste par dage, så jeg håber snart, at der er plads til at fyre den af igen, men jeg VIL gøre det på den intelligente måde.

HST er begyndt at virke.. jeg kan mærke fremgang i forhold til sidste gang i de fleste øvelser... uheldigvis havde jeg ikke spist de sidste par timer før træning, så det blev meget tungt til sidst, men ikke tungt som i FOR tungt, bare "satans, jeg skulle have ædt noget mere, så jeg ikke bliver så ør" tungt.

Alt i alt en udemærket træning: :viking: :viking: :viking:

.. Hvis jeg timer det hele rigtigt næste gang, kan det kun blive en fem vikingers træning..... :D indtil vi "ses" igen - GO' WEEKEND, STYRKESVIN OG CYKELMYG

Link to comment
Share on other sites

CAT modul

Bænkpres - 50

Squat - 65

Dødløft - 110

Military - 35

HST modul

Benpres - 225

10 graders DB pres - 28

stivbenet dødløft - 62.5

BB rows - 45

Upright rows - 35

Liggende triceps extension - 9

træk til bryst - 72.5

Dips - mig+5 (89 kilo)

1H træk til bryst - 27.5

Hammercurl - 12, 12

Stående læg i smith - 50

Laterals - 10

Rear laterals, kabel - 10

Jeg var i byen i fredags big time og jeg havde dødstømmermænd igår og jeg er faktisk ikke 100 % ovenpå endnu. Af samme grund kørte min træning langt fra optimalt. jeg kastede 10 kilo mere på i dødløft, og den er nu blevet så tung at det kræver koncentration at holde stillingen i lænden, hvilket jeg ikke magtede idag, så jeg kan godt mærke hvad det nederste af lænden er lavet af. Det tog 1 time og tre kvarter idag og jeg er så most at det skulle være umuligt.

Den får :viking: :viking: idag. Det holder ikke en skid at gå i byen og drikke sig lam..... og så har jeg besluttet at droppe festrygningen for good...

Jeg er i skod humør..... :finger: :finger: :pissed: :pissed: ... jeg vil æde og læse mig noget proteinkemi....

Link to comment
Share on other sites

træningen igår

CAT modul

Bænkpres - 50

Squat - 65

Dødløft - 100

Military - 40

HST modul

Benpres - 237.5

10 graders DB pres - 28

stivbenet dødløft - 70

BB rows - 50

Upright rows - 40

Liggende triceps extension - 10

træk til bryst - 75

Dips - mig+7.5 (89 kilo)

1H træk til bryst - 30

Hammercurl - 14, 14

Stående læg i smith - 60

Laterals - 10

Rear laterals, kabel - 15

Jeg trænede sammen emd en af banditterne fra skjern som jeg har aftalt at løfte med, når forhåbentligt snart flytter ind til byen. Han er vist 26 år og normal af højde. Til gengæld har han en tøndeformet torso og arme på 40 cm selv om han ikke træner dem. Nåja, og så er han kampstærk..... han kunne bænke 150-170 kilo indenfor et år hvis han gav den en skalle er jeg sikker på....

Jeg valgte at gå lidt ned i vægt igen i dødløft efter det lille smæk jeg fik i til sidste træning.... det er næsten væk, men der er ingen grund tilat tage chancer. Jeg øgede til 40 i military og der var stadig godt med smæk på.... der er kommet mere fart i bænkpres, så jeg vil prøve med 60 næste gang. I HST tingen er det begyndt at blive hårdt. Særligt 15 reps benpres, som nok er en oplevelse ikke ulig 20 rep breathing squat er en nast bastard. Så øgede jeg forresten lidt ekstra hist og her, da humøret var højt og jeg havde en at træne med.

Den får :viking: :viking: :viking: :viking:

Link to comment
Share on other sites

tunge singles

Bænkpres - 90, 95, 100

Squat - 100, 120( ikke dyb nok), 120

Military - 60, 60

Dødløft - 140, 150, 160

HST modul

Benpres - 250 :puke2:

10 graders DB pres - 30

stivbenet dødløft - 75

BB rows - 60

Upright rows - 42.5

Liggende triceps extension - 10

træk til bryst - 80

Dips - mig+10 (94 kilo)

1H træk til bryst - 30

Hammercurl - 14, 14

Stående læg i smith - 65

Laterals - 10

Rear laterals, kabel - 15

Jeg trænede sammen med min ven fra jylland igen idag og hans styrke er skræmmende...... han laver 15 flyes med 17.5 kilo uden bare at være tæt på at være presset. Da han målte vægte kørte han flyes 5RM med 27.5'erne og hvis hans HST ting går godt ender han vel oppe i 35? I flyes... psyko. Nåja, så har han arme på over 40, selv om han først lige er begyndt at træne dem.... Det skal lige siges at han har trænet on-off ialt i 2-3 år, men aldrig struktureret med styr på kosten og så videre.

Nå, men jeg ville i bedste WSB stil slutte hver minicyklus af med nogle tunge singles i mine udvalgte CAT løft og det gjorde jeg så...... :( ... damn de føltes helt vildt tunge!!!! slemtslemtslemt....... Særligt min dødløft var patetisk. Under min træning kom sagde jeg til en fyr som stod og strak ud, at statisk udstrækning smadrer muskelaktiveringen. Det viste sig at han lavede sådan noget fascikel stretching.... men mig bekendt er det alligevel bedst placeret efter éns worksets..... nå, men netto effekten var i hvertfald at han synes jeg var en kæmpe nar, fordi det virkede for ham, så må det jo være det bedste og mig der ikke ved hvad jeg snakker om ..... idiot!!!!

Min HST træning blev til gengæld totalt smadret af de tunge singles og jeg ramte failure i flere af øvelserne..... dog ikke i benpres som altid efterlader kræfter til én mere, selv om det sortner for øjnene, røven brænder og lårene gløder.....

Træningen får :viking: på grund af flere failures og den tunge følelse af basisøvelserne

15-rep debriefing

Jeg tør allerede nu godt sige, at denne træning ikke føles som noget, der fører til tilfredsstillende resultater. Jeg har besluttet at indføre fast i mine HST ting, at køre man-ons-fre-søn-tir-tor-pause-man og så videre. Mine 5RM, 10RM og 15RM ligger så tæt at det umuliggør en progression på over 2 % hvis jeg ikke må zigzagge, så jeg har valgt at zigzagge og så deconditionere en lille smule (4 dage) mellem hver minicyklus. Hvad jeg fortsætter med? Jeg ved det ikke endnu, men det kommer ikke til at involvere CAT og det kommer helt sikkert til at involvere de tre store.... så nu deconditionerer jeg lidt og begynder på en 10-rep cyklus i et nyt program.

Spændende ting i min hverdag.......

Til dem, der ikke vidste det, læser jeg biokemi på KU på 6. semester. Jeg har gået og rodet med et bachelorprojekt i noget tid i samarbejde med Copenhagen Muscle Research Centre og Antidoping Danmark, navnlig Rasmus Damsgaard. Jeg regner med at komme over på humanbiologi overbygningen, som har studiestart d. 1 august. Således kan jeg desværre ikke nå at blive færdig med det inden da, så jeg vil stadig lave projektet, men det bliver helt for egen regning, med hensyn til tid. I projektet vil jeg prøve at undersøge hvorledes androgen receptorer moduleres ved træning og misbrug af androgener forskellige steder i kroppen. Jeg har i nogen tid gået og frygtet at det ville falde helt til jorden, men jeg har netop i dag snakket med rasmus og han siger at jeg "bare skal klø på og det er fedt nok", så thumbs up til rasmus. Vores studieordning tillader heldigvis én at blive bachelor, bare man har nok ECTS-point i foret, så jeg har meldt mig til det eneste kursus med eksamen her til juni, som ikke kræver noget øvelses tamtam (jeg har jo ikke fulgt det i dette semester - nu har jeg kun proteinkemi), nemlig bioorganisk kemi, som jeg så bare læser op selv......

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg har jo fundet ud af at jeg vil prøve at deconditionere lidt imellem minicyklusserne, for at forebygge stilstand fra zigzag effekten.... Så jeg skal ned og løfte imorgen.....

Jeg har jo besluttet at droppe mit andet HST med CAT og begynde noget andet..... jeg VIL køre de tre store og military som fundament øvelser, så jeg kunne ikke bare smide CAT væk og køre videre med mit HST modul..... Jeg har konstrueret et back to the basics HST program med følgende øvelser... jeg har besluttet at gå tilbage til træk til nakke istedet for WG træk til bryst... når jeg skal køre tungere WG træk til bryst, kommer min albuer i en endnu usundere stilling end i træk til nakke. Jeg vil køre med 5% progression og jeg starter ved 10reps for at tage højde for den 15 rep periode jeg allerede har kørt. Jeg vil justere antal sæt ind efter gefühl og der kommer sandsynligvis 2 sæt ind i alle basisøvelser, men jeg vil lige starte med 1 for at mærke mig frem.

Øvelser Antal sæt Afrunding 15 RM 10 RM 5 RM

Squat 1 2.5 85 100 120

Benspark 1 2.5 80 90 110

Dødløft 1 2.5 120 140 150

Bencurl 1 2.5 40 50 70

Bænkpres 1 2.5 80 85 95

10 graders DB pres 1 1 80 36 110

Dips 1 1 94 105 110

larry scott curl 1 1 42 45 52

fransk pres 1 1 42 45 55

træk til nakke 1 2.5 80 95 105

CG træk til bryst 1 2.5 80 95 105

Military press 1 2.5 80 45 55

Laterals 1 1 10 12 15

Rear laterals i kabel 1 2.5 15 20 25

Stående læg i smith 1 1 65 75 85

Spændende ting i mit liv............

Jeg fik afleveret min ansøgning til humanbiologi og jeg vil powerlæse noget bioorganisk kemi de næste tre uger, da jeg ikke kan komme videre med mit projekt de næste tre uger fordi Rasmus Damsgaard smutter til mexico. Og min mor har været på besøg i denne weekend - det var meget hyggeligt..... nåja, for dem der ikke ved det, så skal jeg være far her til september. og vi skal til jordemoder for første gang på onsdag - spændende.......

Link to comment
Share on other sites

nåja, for dem der ikke ved det, så skal jeg være far her til september

- woohuuu.. stort tillyk's mæ det :) .. du går en hård og trættende tid i møde, men også fed... med lidt held får du 'tid' til at eksekvere de tre træningsdage om ugen som hst ligger op til...

Ved i hvad køn jeres yngel er ?

Link to comment
Share on other sites

TAKKER!!! næxon.....ikke endnu.... jeg ved heller ikke om jeg/vi vil vide om det bliver en lille he-man eller en lille amazone... :D

Er du forresten fra København?

Jeg tænker her på om du skulle kende en god jernhule inde ved universitetet/Riget. Vi står jo og skal flytte ind til byen snart...

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

nåja, for dem der ikke ved det, så skal jeg være far her til september. og vi skal til jordemoder for første gang på onsdag - spændende.......
Stort tillykke! :partycrowd:
en god jernhule inde ved universitetet/Riget

Jeg træner i F&F, Parken og synes det er et okay sted, men det kvalificerer vist ikke til betegnelsen jernhule - men jeg kan næsten høre folk råbe TSK i kor.... ;)

Hilsen Hoosier :wave:

Link to comment
Share on other sites

ja, jeg har osse været dernede og det er et fedt sted...... men vi har søgt 3 steder på amager og så et sted inde i byen, Kollegiegården, som er ved krydset af jagtvej og tagensvej. Og jeg vil helst bo på kollegiegården, men derfra er der satme langt til TSK.... Er Fup og Fitness ikke ret dyrt?

Link to comment
Share on other sites

jeg vil osse lige lade det være kendt, at jeg har tænkt mig at køre WSB, når min skulder spiller helt igen..... en fucked up skulder skærer ned i antallet af ME øvelser for bænkpres og military, som jeg osse vil køre WSB-style på de samme dage som bænkpres. Og så går jeg seriøst og overvejer at prøve det her fascikel strækning.... Jeg ville tro at det fungerer bedst i forbindelse med backoff sæt, så det ikke forstyrrer mine worksets, men vil da gerne høre lidt vinkler på det.....

Link to comment
Share on other sites

ja, jeg har osse været dernede og det er et fedt sted...... men vi har søgt 3 steder på amager og så et sted inde i byen, Kollegiegården, som er ved krydset af jagtvej og tagensvej. Og jeg vil helst bo på kollegiegården, men derfra er der satme langt til TSK.... Er Fup og Fitness ikke ret dyrt?

Synes ikke, det er så galt med priserne i F&F (men så er der selvfølgelig spørgsmålet, om håndvægtene går langt nok op osv. - dog ikke noget problem for mig... <_< :rolleyes: ). Hvis man betaler månedsvis, er det dyrt, men da F&F har en samarbejdsaftale med KVL, hvor jeg går (og i øvrigt også med KU), kan man melde sig ind for 12 eller 18 mdr. til fordelagtige priser. Jeg har så givet 4086,- (+- et par kroner) for 18 mdr., hvilket så kun bliver ca. 225,-/mdr. - dog skulle hele beløbet betales på én gang.

Humanbiologi lyder forresten ret spændende - det er en kandidatuddannelse? Hvad er du bachelor i?

Hilsen Hoosier :wave:

Link to comment
Share on other sites

jeg skulle da gerne hive de sidste 30 point af min biokemi bachelor hjem her til juni.... (TSK koster kun 400 i kvartalet - det er sgu svært at konkurrere med)... jeg gik osse og rodede med at score en nøgle til motionscenteret under IFI's hal, men jeg vil gerne træne sammen med banditterne og det ville se lidt suspekt ud, hvis jeg konsekvent slæbte dem med.

Og jeg kendte iøvrigt ikke til aftalen dér med KVL og KU, så mange tak.....

Link to comment
Share on other sites

revideret HST

"Back to the basics HST"

Benbøj - 75

Benspark - 65

Dødløft - 105

Bencurl - 45

Bænkpres - 65

Skrå DB pres - 20

Dips - mig+5 (89)

Larry scott - 34

Fransk pres - 34

Træk til nakke - 72.5

CG træk til bryst - 72.5

Bentåge rows - 50

Militær pres - 35

Sideløft (x2) - 9

bagside, kabel - 10

Stående læg, Smith - 60

Med lidt armbøjninger og noget mavetræning.... så prøvede jeg at lege lidt med en swiss ball! Paul Chek er en spasser, det er sgu da ikke så svært! Jeg kan godt nok ikke stå på den, men det skulle ikke tage lang tid. Hvad angår selve træningen, så var det jo meget let.... dog føltes squat tungt - og det er mig der påstår at jeg altid har kunnet reppe med 100 kilo. Jeg har selvfølgelig heller aldrig reppet med så dybre gentagelser før.

Og så opdagede jeg at jeg havde glemt at tage bentåge rows med.... fyeeee skamme, Anders.

Og så elsker jeg dødløft

Den får :viking: :viking: :viking: idag...... God træning uden fis. jeg glæder mig til at løfte noget tungt

Link to comment
Share on other sites

10-rep 2. dag

"Back to the basics HST"

Benbøj - 80

Benspark - 75

Dødløft - 112.5

Bencurl - 50

Bænkpres - 70

Skrå DB pres - 22

Dips - mig+10 (94)

Larry scott - 36

Fransk pres - 36

Træk til nakke - 77.5

CG træk til bryst - 77.5

Bentåge rows - 55

Militær pres - 37.5

Sideløft (x2) - 10

bagside, kabel - 15

Stående læg, Smith - 65

God træning idag. Det er fedt at løfte tunge ting af jern!!! Squat er stadig i tilvænningsfasen med hensyn til dybden. Jeg kan mærke den svagt i lænden, hvilket er skidt, men stilen er, set i spejlet, ok. Dødløft spiller for vildt.... jeg glæder mig til reps med 140... Det meste var overkommeligt.. Men nu til det store. Et af de store lokummer i vores center, en kæmpe bager, der hedder Frank var i gang med sine shrugs med 190 kilo som lå i squatracket. Så jeg gik lige hen og lettede den for at mærke hvor meget 190 kilo er (det er jo min næste rekordvægt i DL). Han slutter åbenbart sin shrugstræning af med rack pulls og så skulle jeg jo lige prøve at være med... så jeg lavede et rack pull på 270 med straps hvilken er den højeste vægt mit skrøbelige korpus nogensinde selv har holdt (*PR*).

RACKPULL (fra 15 cm under lockout) 270 (!!!!!, *PR*)

Den får :viking: :viking: :viking: :viking: :viking: , go' træning og en PR i foret.

Spændende ting i mit liv....

Jeg har været til jordemoder med min kæreste.... mærkeligt. Der "skete" ingenting, man får bare nogle papirer.

Link to comment
Share on other sites

10-rep 3. dag

"Back to the basics HST"

Benbøj - 85

Benspark - 80

Dødløft - 120

Bencurl - 55

Bænkpres - 72.5

Skrå DB pres - 25

Dips - mig+12.5 (97.5)

Larry scott - 39

Fransk pres - 39

Træk til nakke - 80

CG træk til bryst - 80

Bentåge rows - 57.5

Militær pres - 40

Sideløft (x2) - 10

bagside, kabel - 15

Stående læg, Smith - 70

Superdag i dag! Jeg havde en slags åbenbaring i går aftes inden jeg faldt i søvn, som bare fik min motivation op på NUCLEAR level. Jeg vejede ind ved 85 og de vanlige 8% til dagens træning. Jeg har præsteret at holde mig i KJ plus alle dage i denne uge indtil videre, hvilket nok har givet mig et kilo. Jeg har fået købt mig noget proteinpulver og er på den igen med shakes og hvad har vi af kreatin og vitaminer. Min skulder klagede desværre lidt idag, så den må jeg holde øje med. Jeg glæder mig meget til at se om jeg holder de 85 i 10RM i bænkpres :sneaky: . Nå men vægtene fløj rundt og jeg var megabad........ :kickass: eller så megabad som man nu kan være når man ikke løfter en skid LOL

Den får sgu :viking: :viking: :viking: :viking: :viking: idag....super træning.

Link to comment
Share on other sites

løb en lille tur på 4 km eller sårn igår.... lænden var ikke god, så jeg havde på forhånd besluttet at når den begyndte, ville jeg gå et minuts tid og så bare tonse lidt hårdede mens jeg løb.... det blev skam osse hårdt nok..... mig med lungerne hængende ud af munden over jernbanebroen ....

Link to comment
Share on other sites

hehe... jeg vil begynde at bruge de danske udtryk lige så stille.... jeg ved bare ikke, hvad et curl hedder på danske... rent funktionelt ville man jo kalde bencurl for en benbøjning, men så er der jo konflikt....

Og takker.... det bliver sgu sjovt med sådan en lille en. For et år siden havde jeg aldrig troet at det ville gå sådan, men nu gik det altså om det gjorde....

Link to comment
Share on other sites

10-rep 4. dag

"Back to the basics HST"

Benbøj - 90

Benspark - 85

Dødløft - 127.5

Knæbøjning - 60

Bænkpres - 77.5

Skrå håndvægt pres - 27

Dips - mig+15 (99)

Larry scott - 40

Fransk pres - 40

Træk til nakke - 85

tæt greb træk til bryst - 85

Bentåge rows - 60

Militær pres - 42.5

Sideløft - 11

bagside, kabel - 15

Stående læg, Smith - 75

PUUUUUUHH!!! Den sve' :chicken: :kj:

Jeg var til familietamtam med min kærestes familie hvor jeg spiste rigtigt enormt meget mad. Så tog jeg til sørøverfest hos en af mine venner, hvor jeg drak temmeligt meget øl og var først hjemme lidt over 4. Så idag kom jeg lidt sent afsted ned til jernhulen (iøvrigt udan at have spist ordentligt), så jeg skulle have overstået min træning på 35-40 minutter (det tager normalt 1 time og 1 kvarter). Det var meget, meget slemt. En spidsrod mellem diverse torturmetoder..... de sidste øvelser var med tunnelsyn og bræklugt i næsen. Det meste var tungt (særligt bænkpres), men jeg fik da vist alle mine gentagelser. og jeg er blevet nogenlunde normal igen og fuldstændigt kvit for mine tømmermænd.......

Den får :viking: :viking: :viking: tømmermænd, dårlig tid og dårlig forberedelse (spise) trækker ned og en benhård træning, der bekræfter og motiverer senere, trækker op.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share