Incognito's log


incognito
 Share

Recommended Posts

Jo. Det er faktisk blevet lettere efter jeg er begyndt på specialet, da læsebyrden er mindre og man i højere frad har fri, når man tager hjem. Det største problem er faktisk at komme i gang tidligt fra morgenen, så jeg når at smide nok timer på laboratoriet i løet af ugen. Hvis ikke jeg får nok timer begynder samvittigheden bare at gnave og det er som bekendt noget lort...

Og i virkeligheden er det ikke så meget jeg træner. Det er for tiden 3 gange á 2 timer og fra om et par uger 4 gange á 2 timer... Når IFI hallen åbner igen til august vil jeg prøve at få overstået mit beach work i løbet af formiddagen (der er meget ventetid med laboratorie arbejde), så eftermiddagstræningerne kommer ned på 1½ time...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

apropos sidste post fik jeg ikke trænet igår da gustav var blevet syg og helt umulig... jeg tager den idag istedet...

imorgen skal jeg til anholt med svigermekanikken. Faktisk en tur jeg ikke rigtigt gider, men nu har jeg lovet at tage afsted. Jeg kommer tilbage søndag.

Link to comment
Share on other sites

Træning i Thor helt alene. Jeg var godt nok død i sulet. Måske er det søvnmangel, der gør sit nu. Gustav har sovet rigtigt, rigtigt dårligt to nætter i træk nu og jeg skal afsted på en ferietur til anholt (og det gider jeg faktisk ikke specielt meget)

Opvarmning

bronzecirkel

x3, 9:42 minutter

Vend

specialopvarmning

lidt dybe benbøjninger foran, lidt lette vend og håndledsvridninger

Hugvend

1x5@20

1x5@40

1x4@40

1x3@50

1x3@60

1x2@70

1x2@70

1x2@70

1x2@70

i serierne á to er den første fra gulv og den anden fra hæng. På trods af det generelle mangel på pep, var der virkelig god spændstighed på og jeg tror snildt jeg kunne have vendt 100 i dag... Til gengæld peb knæene lidt og der var ikke nogen til at hjælpe med teknikken, så jeg stoppede her...

Stødhiv

1x5@100

1x5@100

1x5@100

1x5@100

1x5@70

brændt aw' :blink:

Pres

Specialopvarmning

lidt lette stem og lette push press

Opadstød

1x4@40

1x4@40

1x2@50

1x2@55

1x2@55

1x2@55

1x2@55

ok

Eksplosiv bænk m. stop

1x5@50

1x5@50

1x3@70

1x3@70

1x3@70

1x3@80

Ikke meget fart i dem i dag...

Stående stem

1x5@55

1x5@55

1x5@55

1x5@55

1x5@55

fremskridt i forhold til sidst...

Beach Work

Strøget

det var ok... der var ikke meget pep, men det skal der nok komme igen, når jeg lige har fået sovet ud og fået noget ordentligt at æde.... I morgen skal jeg til fucking anholt.

Link to comment
Share on other sites

Frank. Det finder vi bare ud af..

Jeg er tilbage fra anholt. Fuck det er et hul. Jeg kunne finde på at tage tilbage senere for at snorkle eller dykke, men så bliver det alene og givetvis ikke på camping.

Imorgen skal der brændes!

Operation bulk 2. halvår af 2005 iværksættes mandag 8 dage.

Link to comment
Share on other sites

tentativ bulkemadplan

Morgen

120 g havregryn

400 g skummetmælk

20 g sukker

(20 g kreatin på ikke-træningsdage)

glucosamin

multivitamin

Formiddag

500 g skummetmælk

55 g solsikkerugbrød

30 g nutella el. jordnøddesmør

+noget frugt

Frokost

110 g rugbrød

125 makrel i tomat

20 g mayonaisse

500 g skummetmælk

Eftermiddag

1000 g kakaoskummetmælk

100 g kyllingefilet

55 g solsikkerugbrød

30 g figen/dadelpålæg

(spredt ud over eftermiddagen)

Posttræningsshake

80 g 80% proteinpulver

40 g dextrose

20 g kreatin

Aftensmad

500 g skummetmælk

(og resten af aftensmaden er ikke planlagt)

Natmad

100 g kogt pasta

140 g tun i vand

20 g tidselolie

20 g ketchup

500 g skummetmælk

det får mig op på ca. 14500 KJ/250g prots uden aftensmad på ikke-træningsdage og 16500/300 g prots på træningsdage, med en rimeligt jævn energifordeling ud over dagen og nogle rimeligt praktiske og billige fødevarer. Det svarer efter min erfaring til et overskud på ca. 750 kcal/3000 KJ om dagen med den træningsmængde jeg regner med. Fedtenergi procenten er skruet op, men stort set alle fedt KJ'er vegetabilske og gode.

Men det er altså som udgangspunkt min diæt fra på mandag 8 dage.

Og så må jeg jo hellere få lavet nogle billeder inden denne omgang går løs

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Hey du!

Håber at Gustav er blevet lidt mere søvnig om natten, og at Anholt ikke helt har taget pippet fra dig. Jeg har været der i forbindelse med noget ledergruppehalløj engang, hvor vi fløj dertil i lille privatfly og bare væltede os i powerpoints, krebs og sprød hvidvin. Så for mig står Anholt i et let tåget men lyserødt lys :shades:.

Nå, ville lige fortælle dig at jeg har dødløftet her til aften, og at det gik rigtig fint, fik endda lidt mere vægt på. Har fundet ud af ikke at bøje helt så meget i knæene.

Nå, ha' nu en god uge -tilbage i sikkerhed på Djævleøen :smile:

Kærligste hilsner

Sally

P.S Woouuu lidt af et gaine-program!!! Du skal nok blive en stor "dreng"!

Link to comment
Share on other sites

Måske en smule grønt...?

Udover det så ser det sgu godt ud!  :4mewantfood:  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

der kommer jo noget frugt på formiddagen og som regel vil der osse være en del grønt i aftensmaden, så der er lidt, omend ikke "seks om dagen".

Link to comment
Share on other sites

Beach work i IFI hallen

Opvarmning

lidt fjollen rundt med en swiss ball

overhead squat

armsving

KB seings

Beach work

Incline DB pres

1x8@28,5

1x8@31

1x8@33,5

1x6@31

1x6@28,5

DB rows

1x8@31

1x8@33,5

1x12@36

1x8@33,5

1x8@31

Stående EZ bar curl

1x8@35

1x8@40

1x10@45

1x8@40

1x8@35

laaaangsomt og mega pump

Det tog lidt for lang tid... jeg ville gerne kunne gøre det på ½ time... men god runde... så sparer jeg lidt tid i eftermiddag til VL træningen.

Link to comment
Share on other sites

Træning i Thor mutters alene

Opvarmning

Bronzecirkel

x3, 8:30 minutter (PR)

egentlig havde jeg besluttet mig for ikke at tage tid og tage det stille og roligt, men jeg kunne ikke lade være og det gik jo sådan set meget godt.

Træk

Råtræk + trækben

1x6@20

Quick drops

1x5@30

1x5@30

1x3@40

1x2@40

Træk

1x3@40

1x3@45

1x2@50

1x2@50

1x2@50 (først her blev det noget jeg kunne være bekendt

1x3@50

1x2@55

1x2@55

1x0@60

1x2@60

1x2@60

1x2@60

1x2@50

I de fleste serier er den første fra gulv og resten fra hæng. God runde. 60 kilo er nok en god teknikvægt for mig. Blev supersættet med terminal knee extensions med elastik 3x30 til hvert ben

Trækhiv

1x5@70

1x5@80

1x5@80

1x5@80

1x5@80

Udemærket runde og stærkere end sidst. Dog gør det knaldondt i låret, der hvor jeg bumper den af. ret generende.

Ben

Benbøjning foran

1x5@80

1x5@90

1x5@90

1x6@90

1x6@90

lidt tungere end planlagt, men så er knæene trykprøvet. supersættet med indad og udadrotation med elastik 3x20 h/v

Ret god runde med stabil energi, men jeg kunne godt have brugt lidt selskab... Jeg laver nok træningen i ben og stående stem om til noget mere BB agtigt, når jeg begynder at spise igennem.

Link to comment
Share on other sites

Hej incognito,

Jeg sad lige og kiggede på din madplan og lod mærke til at du snupper en multivitamin sammen med havregrynene. T-mag har tidligere postet en artikel der hed noget i stil med "70 ting vi tror på", og en af disse punkter var at man ikke skulle spise overstående i samme måltid da havregrynene ville føre en del af vitaminerne/mineralerne med ud af kroppen. Jeg ved ikke hvor meget det har på sig men anyhow.

Link to comment
Share on other sites

Træning i Skjern halens motionscenter

Opvarmning

bronzecirkel

udgået... ingen rippe og inge plads pga liga håndboldspillerne

Vend

specialopvarmning

lidt dybe benbøjninger foran, lidt lette vend og håndledsvridninger

Hugvend

1x5@60

1x5@60

1x4@70

1x2@80

1x2@80

1x2@80

1x2@80

1x2@80

Generelt den første fra jorden og resten fra hæng. Jeg er blevet meget mere tight i torso. Teknikvægten skal op, måske til 90, tror jeg. Jeg ville egentlig have haft flere serier, men håndboldspillerne skulle osse bruge stængerne

Stødhiv

udgået....

Pres

Specialopvarmning

lidt lette stem og lette push press

Opadstød

udgået

Eksplosiv bænk m. stop

1x5@60

1x5@60

1x3@75

1x3@75

1x3@75

Det blev ikke til flere pga håndboldspillerne

Stående stem

1x5@60

1x5@60

1x5@60

1x5@60

1x3@60

Rigtigt godt! hvis jeg kan lave 5x5@60 allerede nu, så kan jeg lugte 5x5@70 eller mere om et par måneder, når bulken er i gang. Det bliver fedt.

Beach Work

Dips

1x8@mig

1x8@mig

1x16@mig

1x7@mig

1x6@mig

Nu synes jeg den føles godt nok i skulderen til at jeg tør straine lidt...

Pullups, underhåndsgreb

1x8@mig

1x7@mig

1x6@mig

Puha brændt aw' a dips. er ikke vant til at reppe

Laterals

1x8@11

1x8@13,5

1x8@11

Og så har jeg været omme at få taget nogle billeder hos en af mine kammerater, som jeg vil smide op, når jeg lige har fået hentet dem. De er godt nok taget i noget tarveligt lys, så man kan ikke se det eneste jeg har at byde på - nemlig lidt caaaaat'tethed. Men de kommer op senere i dag eller i morgen

Link to comment
Share on other sites

Ser rigtigt flot ud incognito - især en super latspread,fin top på bicep og nogle rigtig gode skuldere. Iøvrigt nogle flotte PR du er indhaver af (blev lidt rystet da jeg så det - du er jo en stærk bandit) - ved sku snart ikke længere om jeg tør komme og træne med dig.......................

Iøvrigt dejlig at se, at der er "vægt" bag de mange kloge ord.

Keep up the good work - det ser sku godt ud.................. :4thumbup:

Edited by Mr. Bond
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share