Incognito's log


incognito
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

og så har jeg lige lavet en lille kage til åbent hus i vuggestuen i morgen... Det er en god og let opskrift, så jeg ville lige dele den med jer.

Spis. Det er mums.

<{POST_SNAPBACK}>

:4mewantfood: :4mewantfood: *savler* ...lyder Fantastisk dén opskrift... Tror sQ at jeg dropper fight diæten og bare maser noget kage i kæften---- hæhæ....

on second thought...

hungry-dog.jpg

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

jeg tror sgu jeg giver smolov en chance til fra i morgen...

<{POST_SNAPBACK}>

I patten går jeg ud fra. Jeg tænker efter i dags success med 8x4x90 m. stop og overskud og hele pivetøjet på at lægge en femte uge oveni hatten. Fin fyr ham :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

pas på skuldrene, jeff.... Nu har jeg sagt det og jeg ville hade at skulle sende et "i told you so" efter dig.

Link to comment
Share on other sites

ttræning i Body shape fredag aften

Så fik jeg startet på Smolov bænken med et max sat lidt konservativt på 105, måske er det for konservativt?

Bænk m. stop

2x5@20

1x5@60

1x6@72,5

1x6@72,5

1x6@72,5

1x6@72,5

1x6@72,5

1x6@72,5

OL squat

2x5@60

1x5@90

1x5@90

1x5@90

1x5@90

1x5@90

Supersættet med..

Laterals

1x10@10

1x10@10

1x10@12

1x10@14

1x8@16

1x8@14

Hammer curls

1x8@20

1x8@20

1x8@22

Og det tog 45 minutter...

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

var på kongens nytorv i går til åbning og høre bikstok og kashmir... solen er nu så gavmild, med hensyn til udseendet af ens krop. Jeg havde lidt skavanker i knæene, men jeg ved ikke helt om det skyldes squat, eller at skubbe rundt med klapvognen (det har jeg nemlig erfaret slet ikke er godt for mine knæ)

Link to comment
Share on other sites

, men jeg ved ikke helt om det skyldes squat, eller at skubbe rundt med klapvognen (det har jeg nemlig erfaret slet ikke er godt for mine knæ)

<{POST_SNAPBACK}>

Hvordan var Kashmir??? De sidste mange gange jeg har hørt dem - har de været fan-fucking-tastic!!!!

Anyways, i hear you bro - Klapvogne burde klassificeres som damn-right-dangerous for mænd!!!

*mindes tiderne hvor jeg selv skubbede gade op og ned med én sådan* :laugh:

L@rs

Link to comment
Share on other sites

LB:

Kashmir var gode, men kgs. Nytorv har altså ikke en skidegod akustik....

Squattie:

Og der er altså grænser for hvor lang tid jeg gider gå med klumpen på nakken.

GB:

jeg lavede 122,5 med røven lidt oppe og uden stop, omkring påske. Siden da jeg har tabt og cuttet 5-6 kilo og dermed en del styrke... Reelt tror jeg mit max med stop er omkring 110, men jeg har sat det konservativt for at passe på skuldrene.

Link to comment
Share on other sites

Hej incog. Efter dig og Heffes lovprisning var jeg med Heffe nede og se AK Thor, hvor der var lidt øde.

Men når jeg kigger på dine træningspas, så ser det ud til, at du træner alle andre steder end AK Thor. Hvor tit træner du i Thor?

Link to comment
Share on other sites

Squattie:

Og der er altså grænser for hvor lang tid jeg gider gå med klumpen på nakken.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg gik 8 km med Nanna på skulderne i fredags. :wink: God powerwalk. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

der er jo lige den x-faktor som ungerne udgør. En ting er at gå med en på nakken og en anden er at gå med en modvillig unge på nakken.

Hej incog. Efter dig og Heffes lovprisning var jeg med Heffe nede og se AK Thor, hvor der var lidt øde.

Men når jeg kigger på dine træningspas, så ser det ud til, at du træner alle andre steder end AK Thor. Hvor tit træner du i Thor?

<{POST_SNAPBACK}>

Det er nu mest fordi min kæreste har noget eksamensræs for tiden, så det bliver lidt sværere at få det hele til at nå sammen og fordi mine knæ alligevel er for tarvelige til at træne VL for tiden. Efterhånden som knæene bliver topdollar igen regner jeg da stærkt med at forlægge mine træninger tilbage til Thor igen...

Link to comment
Share on other sites

Træning i Thor i går i thor med bar overkrop og med gustav som gæst.

Smolov bænk m. stop

1x8@50

1x5@70

1x5@70

1x5@80

1x5@80

1x5@80

1x5@80

1x5@80

1x5@80

1x5@80

Stødhiv

1x5@50

1x5@50

1x5@80

1x5@100

1x5@100

1x5@100

1x5@100

1x5@100

Kan godt mærke at det er lanmg tid siden jeg har lavet dem her...

Plate raises

1x8@20

1x8@25

1x15@25 (PR!)

1x8@25

1x8@20

Nu må jeg åbenbart til at bruge flere skiver af gangen til plate raises

Chinups (uhg, medium bredde)

1x8@mig

1x8@mig

1x8@mig

hårdt på det sidste sæt

pushdown (uden udveksling)

1x8@35

1x8@40

1x8@35

Den begrænsende faktor her var ikke triceps med mave DOMS fra sidst jeg kørte pushdown :laugh:

Udemærket omgang

Link to comment
Share on other sites

Squattie:

Og der er altså grænser for hvor lang tid jeg gider gå med klumpen på nakken.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg gik 8 km med Nanna på skulderne i fredags. :wink: God powerwalk. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

der er jo lige den x-faktor som ungerne udgør. En ting er at gå med en på nakken og en anden er at gå med en modvillig unge på nakken.

<{POST_SNAPBACK}>

Efter kort tid vil han elske det. :smile:

Link to comment
Share on other sites

træning i Thor i går med en af football spillerne og chris 27

Træk (jaja.. jeg burde lade være)

1x4@40

1x4@40

1x4@40

1x3@50

1x3@50

De var alle gode....

Smolov bænk m. stop

1x8@50

1x5@50

1x4@85

1x4@85

1x4@85

1x4@85

1x4@85

1x4@85

1x4@85

Gik godt i dag

Front squat

1x8@50

1x8@50

1x5@80

1x5@80

1x5@80

1x5@80

1x5@80

Laterals

1x8@11

1x8@13,5

1x8@13,5

1x8@13,5

1x8@11

Udformningen af håndvægtene må alligevel betyde en del....

DB curl

1x8@21

1x8@23,5

1x8@21

Jeg havde lidt ondt i knæene lige efter træningen men intet en time efter og intet i dag... jeg fik lidt knas med kravebenet efter sidste træningspas, men det er næsten væk igen og knæet er 80% funktionsdygtigt

Link to comment
Share on other sites

skodskodskod dag i laboratoriet og en af de sjældne nætter, hvor gustav ikke kunne sove.... ingen træning i dag, så må jeg jo bare træne to gange i morgen.....

Og jeg har iøvrigt fået købt billet til Giants of Rock! YEAH! (venligst sponsereret af min hemmelige mæcen)

Og husk så lige på at det vigtigste er at være gode ved hinanden derude! Det spreder sig.

Og nu skal jeg have pizza, video og cola.....

Link to comment
Share on other sites

altså... "strength and power in sports" af Paavo V. Komi er nogenlunde tilgængelig og rigtigt god, men den koster altså meget, så vidt jeg husker. Fleck og Kraemer har skrevet en del bøger om træning, periodisering og så videre (specielt vægttræning, som både er tilgængelige, fagligt funderede og har en praktisk vinkel. De har altså skrevet en del bøger om træning og jeg vil næsten tro at flere af dem er til at få fat i via de almindelige biblioteker (de er på engelsk).

Og så er der jo supertraining, som osse er god, men den har osse sine shortcomings.

Link to comment
Share on other sites

træning i Body shape

Smolov bænk m. stop

1x8@60

1x5@60

1x3@90

1x3@90

1x3@90

1x3@90

1x3@90

1x3@90

1x3@90

1x3@90

1x3@90

1x3@90

DB rows

1x8@26

1x8@34

1x8@44

1x6@48

Laterals

1x8@10

1x8@12

1x6@14

1x8@10

supersættet med...

Hammercurls

1x8@20

1x8@22

1x8@20

easypeasy

og det hele tog 40 minutter!

Link to comment
Share on other sites

her mens jeg har dårlige knæ (hvilket udelukker alt VL og squat iøvrigt) tænkte jeg at jeg så kunne gøre lidt for at få mig et respektabelt bænkpres, så jeg kører smolov junior programmet. Jeg har tidligere haft rigtigt gode resultater med det. Sådan rigtigt, rigtigt gode.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share