Incognito's log


incognito
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

tak!

Jeg synes nu selv jeg er en ål (og specielt på billeder), men efter man har læst FLEX, ser alt bare småt ud på billeder, så man har slet ikke noget realistisk billede af hvordan ting ser ud.... Jeg hader FLEX...

<{POST_SNAPBACK}>

God humor... :rofl2:

<{POST_SNAPBACK}>

det er sgu ikke humor, det er dybt seriøst... Tag nu bare billederne af MASS: På dem synes jeg at han ser da trænet ud, men ikke sådan rigtigt stor. Når jeg nu ved at manden i virkeligheden er 184 cm og 104 kilo stort set hakket, så må han være kæmpeenorm i virkeligheden. Men jeg kan bare ikke se sådan noget på billeder længere...

Link to comment
Share on other sites

tak!

Jeg synes nu selv jeg er en ål (og specielt på billeder), men efter man har læst FLEX, ser alt bare småt ud på billeder, så man har slet ikke noget realistisk billede af hvordan ting ser ud.... Jeg hader FLEX...

<{POST_SNAPBACK}>

God humor... :rofl2:

<{POST_SNAPBACK}>

det er sgu ikke humor, det er dybt seriøst... Tag nu bare billederne af MASS: På dem synes jeg at han ser da trænet ud, men ikke sådan rigtigt stor. Når jeg nu ved at manden i virkeligheden er 184 cm og 104 kilo stort set hakket, så må han være kæmpeenorm i virkeligheden. Men jeg kan bare ikke se sådan noget på billeder længere...

<{POST_SNAPBACK}>

Nu holder du op.. det er da de færreste som kan tillade sig at sammenligner sig med den dejlig Massiiiiiiiiiiiiin.... :wink:

Han er enorm og har arbejdet for det igennem en del år.. spiser efter det.. har ikke meget andet i sit liv end træning, firmaet og vennerne.

Du er hård med din selvkritik som så mange andre her på bordet.. sukker dybt... og ve do hvaaaaa..

Det har du sku ingen grund til da...synes helelr du skal stille billeder op ved siden af hinanden af dig selv.. se din egen udvikling og ikke mindst i forholde til det du træner... :innocent: så ser det sku godt ud..

Færdig basta!!!!!

:wink:

Være god ved dig selv som du er overfor så mange andre... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

tak!

Jeg synes nu selv jeg er en ål (og specielt på billeder), men efter man har læst FLEX, ser alt bare småt ud på billeder, så man har slet ikke noget realistisk billede af hvordan ting ser ud.... Jeg hader FLEX...

<{POST_SNAPBACK}>

God humor... :rofl2:

<{POST_SNAPBACK}>

det er sgu ikke humor, det er dybt seriøst... Tag nu bare billederne af MASS: På dem synes jeg at han ser da trænet ud, men ikke sådan rigtigt stor. Når jeg nu ved at manden i virkeligheden er 184 cm og 104 kilo stort set hakket, så må han være kæmpeenorm i virkeligheden. Men jeg kan bare ikke se sådan noget på billeder længere...

<{POST_SNAPBACK}>

Nu holder du op.. det er da de færreste som kan tillade sig at sammenligner sig med den dejlig Massiiiiiiiiiiiiin.... :wink:

Han er enorm og har arbejdet for det igennem en del år.. spiser efter det.. har ikke meget andet i sit liv end træning, firmaet og vennerne.

Du er hård med din selvkritik som så mange andre her på bordet.. sukker dybt... og ve do hvaaaaa..

Det har du sku ingen grund til da...synes helelr du skal stille billeder op ved siden af hinanden af dig selv.. se din egen udvikling og ikke mindst i forholde til det du træner... :innocent: så ser det sku godt ud..

Færdig basta!!!!!

:wink:

Være god ved dig selv som du er overfor så mange andre... :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

du misforstår mig.. jeg sammenligner mig ikke med nogen som helst. jeg siger bare at jeg har læst bodybuildingblade og at billederne deri påvirker hvordan jeg ser billeder af kroppe generelt. Hvis Nasser el Sonbaty sætter standarden, ser alle kroppe små ud. Det er det hele.

Link to comment
Share on other sites

tak!

Jeg synes nu selv jeg er en ål (og specielt på billeder), men efter man har læst FLEX, ser alt bare småt ud på billeder, så man har slet ikke noget realistisk billede af hvordan ting ser ud.... Jeg hader FLEX...

<{POST_SNAPBACK}>

God humor... :rofl2:

<{POST_SNAPBACK}>

det er sgu ikke humor, det er dybt seriøst... Tag nu bare billederne af MASS: På dem synes jeg at han ser da trænet ud, men ikke sådan rigtigt stor. Når jeg nu ved at manden i virkeligheden er 184 cm og 104 kilo stort set hakket, så må han være kæmpeenorm i virkeligheden. Men jeg kan bare ikke se sådan noget på billeder længere...

<{POST_SNAPBACK}>

Nu holder du op.. det er da de færreste som kan tillade sig at sammenligner sig med den dejlig Massiiiiiiiiiiiiin.... :wink:

Han er enorm og har arbejdet for det igennem en del år.. spiser efter det.. har ikke meget andet i sit liv end træning, firmaet og vennerne.

Du er hård med din selvkritik som så mange andre her på bordet.. sukker dybt... og ve do hvaaaaa..

Det har du sku ingen grund til da...synes helelr du skal stille billeder op ved siden af hinanden af dig selv.. se din egen udvikling og ikke mindst i forholde til det du træner... :innocent: så ser det sku godt ud..

Færdig basta!!!!!

:wink:

Være god ved dig selv som du er overfor så mange andre... :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

du misforstår mig.. jeg sammenligner mig ikke med nogen som helst. jeg siger bare at jeg har læst bodybuildingblade og at billederne deri påvirker hvordan jeg ser billeder af kroppe generelt. Hvis Nasser el Sonbaty sætter standarden, ser alle kroppe små ud. Det er det hele.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det havde jeg ikke fangede..... takker og ja så har du ret... og store er de da... smiler sagligt.

:blush:

Link to comment
Share on other sites

På den anden side, når man går sammen med andre civilister(folk der ikke træner) så fornemmer man tydeligt at man er en del større end de andre.  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Præcis.. gadebilledet af folk er ikke just med mange muskler.. og det er trods alt dem vi ser fleste af ...

SÅ når man som jeg værdsætter en smuk trænet krop ... så kan jeg ikke andet end rose den da.

:smile:

Men som MASS netop fortalt mig at når man dyrker dette sport så bliver man aldrig færdig med at "moduller" .. aldrig helt tilfreds og glemmer lidt at se på den fremgang man faktisk har fået sig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg håber ikke at det gør noget jeg spammer Incognitos log men jeg vil gerne give ham ret i hans udsagn. Jeg har selv set en del bodybuildere på nettet og i amerikanske kostilskudsreklamer/mags. Først tænke man OMG når man kiggede dem igennem , men med tiden blev det nærmest normen for en bodybuilder at han så sådan ud. Dette gør utvivlsomt det at man selv kommer til at se meget klein ud lige meget hvor meget lean bodymass man får tillagt sig. Jeg synes måske også det er lidt hårdt sagt at Incognito ikke kan sammenligne sig med masskinen. Jeg har læst igennem i Incognitos log og den vidner altså om et vidensbegær og en kærlighed til træning som fuldt ud hamler op med masskinen. Jeg vil ikke tage noget fra masskine. synes det er kanon resultater han er kommet med,

Edited by T:I:R
Link to comment
Share on other sites

Jeg håber ikke at det gør noget jeg spammer Incognitos log men jeg vil gerne give ham ret i hans udsagn. Jeg har selv set en del bodybuildere på nettet og i amerikanske kostilskudsreklamer/mags. Først tænke man OMG når man kiggede dem igennem , men med tiden blev det nærmest normen for en bodybuilder at han så sådan ud. Dette gør utvivlsomt det at man selv kommer til at se meget klein ud lige meget hvor meget lean bodymass man får tillagt sig. Jeg synes måske også det er lidt hårdt sagt at Incognito ikke kan sammenligne sig med masskinen. Jeg har læst igennem i Incognitos log og den vidner altså om et vidensbegær og en kærlighed til træning som fuldt ud hamler op med masskinen. Jeg vil ikke tage noget fra masskine. synes det er kanon resultater han er kommet med,

<{POST_SNAPBACK}>

Vi er super enig.. tror det nu er dig der misforstår mine ord.... men kender også til MASS trænings program... og den er ligeså vild som jeg ved ikke hvad...

Det er sku prisen hvis man vil se sådan ud.

Incognito viden stiller jeg ingen spørgsmåls tegn ved.. faktisk beundre jeg ham dybt for hans viden.

Hvad jeg ikke forstår er hvorfor i kun sammenligner med BB kroppe.. da det nu engang er de færreste i befolkning som har sådan en krop da.

Link to comment
Share on other sites

men kender også til MASS trænings program... og den er ligeså vild som jeg ved ikke hvad...

Det er sku prisen hvis man vil se sådan ud.

hmm synes ikke helt man kan sammenligne det på den måde. Igen med alt respekt for Mass så er det altså et fåtal af befolkningen der kan træne sådan. Ikke på grund af at de ikke vil betale prisen men simpelthen fordi de ikke kan vokse på sådan et voluminiøst program. Jeg har kørt et program der lignede Mass og det er for mange (men ikke alle) den helt sikre vej til overreaching. .... Jeg og mange andre ville gerne lave Mass træning hvis den gav os resultater men det gør den ikke

Igen så må incognito Meget undskylde for spam

Edited by T:I:R
Link to comment
Share on other sites

spam er velkomment.. Jeg synes det er så hyggeligt. :4thumbup:

Jeg har så småt skruet op for indtaget, for at forberede mig på bulkstart på mandag. Og så er det ret let, når man er på ferie hos moar og faar, som kan passe afkommet. vægten er pt 91 og jeg begynder at træne 4 (evt. med mulighed for at tage beach work separat, hvis laboratoriearbejdet tillader det (der er ofte pauser á 30-60 minutter), så det bliver) gange om ugen fra på mandag. Den første uge bliver med volumen som hidtil og derefter skulle madindtaget gerne give lidt mere arbejdstolerance og pep generelt og så kan jeg øge volumen lidt.

Det bliver feeedt.

Link to comment
Share on other sites

Yiiir!!! 91 kg!! Yawsaaa!! ...med mindre dét hele har sat sig på mavsen - så må du være rimelig massiv :4thumbup:

..note til mig selv: KOMM IGAAAANG, inden Anders rykker dig fra hinanden!!!!

Forresten, Feeee´ny Tagline du har!! Fra Man til Moooooonstaaaa!!! :devil:

Respekt - L@rs!!

Link to comment
Share on other sites

Yiiir!!! 91 kg!! Yawsaaa!! ...med mindre dét hele har sat sig på mavsen - så må du være rimelig massiv  :4thumbup:

..note til mig selv: KOMM IGAAAANG, inden Anders rykker dig fra hinanden!!!!

Forresten, Feeee´ny Tagline du har!! Fra Man til Moooooonstaaaa!!!  :devil:

Respekt - L@rs!!

<{POST_SNAPBACK}>

der kommer vist til at gå laaang tid.... jeg kunne aldrig holde til at træne så meget som dig...... Men hvis jeg kommer deropa', så har jeg jo et matt hughes takedown til gode på dig :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Synes efterhånden det ser godt ud min ven... dine delts er gode... nu skal der bare mere maaaa' på som helhed så fortsæt det gode arbejde  :devil:  :4thumbup:  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

tak skat... Jeg gir en knuzzer og noget blæs, når du kommer til havnen for at drikke bajs.

Har fået nok af at feriere hos mine forældre... Nu skal jeg have lavet noget i labbet, ellers står min samvittighed helt af... Det passer meget godt med at gustav starter i vuggeren igen i morgen....

Link to comment
Share on other sites

Hejsa anders....... har sendt dig en af de der små tekstbeskeder der går under den pseudoakademiske korrelations metamorfisme: sms....... var der ikke noet med du skulle træne kl 16??

jeg R klar på alt andet end dødløft, min ryg er helt smadret og det efter den mest sørgelige omgang jeg længe har kørt..... godt jeg var alene.. nåh nej, der er EN der ved for meget.... endnu :devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Træning i Thor med Trooper, krebsen og et par nye hoveder der kiggede forbi. En af dem ville bare BB'e og jeg sagde til ham at hvis han havde brug for hjælp var han kommet til det bedste sted OG at vægtløftning ville være et ideelt fundament (samt at der ingen tvang er om at træne VL i Thor), men manden gik bare over på den side og discoede løs med concentrations curls. Han havde vist ikke trænet før iøvrigt... men det er vel hans egen sag

Bulk er startet

Bulk Træning, uge 1, VL træning 1

Opvarmning

bronzecirkel

x3, 9:04 minutter

Var lidt fyldt op af mad...

Vend

specialopvarmning

lidt dybe benbøjninger foran, lidt lette vend og håndledsvridninger

Hugvend

1x5@40

1x4@40

1x3@50

1x3@50

1x3@60

1x2@70

1x2@70

1x2@80

1x2@80

1x3@80

1x2@90

1x2@90

1x2@80

1x2@80

1x2@80

I de fleste serier er den første fra gulv og den anden fra hæng. Jeg er blevet meget mere tight i torso... når bulken sætter ritti ind lugter det af worksæt med 100 i vend. nice

Stødhiv

1x5@100

1x5@100

1x5@100

1x5@100

1x5@100

Småkawer.. alle fra gulv.

Pres

Specialopvarmning

lidt lette stem og lette push press

Opadstød

1x5@40

1x4@40

1x4@50

1x3@50

1x4@50

1x3@60

1x3@60

1x2@70

1x2@70

1x2@60

1x2@60

det blev lidt noget juks til sidst og der var ikke nogen af nisserne til at hjælpe med at rette fejl...

Eksplosiv bænk m. stop

1x5@50

1x4@60

1x4@70

1x3@70

1x3@70

1x3@70

1x3@70

ok fart, men ved at være lidt slatten...

Stående stem

1x5@60

1x5@60

1x3@60

1x5@50

1x6@50

Gået kold!

Beach Work

imorgen, mens jeg kører gel

god runde... vendet er blevet lysår bedre!

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

... men manden gik bare over på den side og discoede løs med concentrations curls. Han havde vist ikke trænet før iøvrigt... men det er vel hans egen sag

<{POST_SNAPBACK}>

...Skii m Ham, min Ven!!! En disco fra eller til... bare han betaler kontigent - Så er dét sQ iorden... HæHæ :devil:

..Anyways, Glæder mig til at se dig på 100+ kg !!!! YEAARH!!!

Respekt - L@rs

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share