Incognito's log


incognito
 Share

Recommended Posts

træning i Thor med Jeff, Chris27 og nogle småømme kasser.

Smolov bænk m. stop

1x8@50

1x6@50

1x5@60

1x3@70

1x6@77,5

1x6@77,5

1x6@77,5

1x6@77,5

1x6@77,5

1x6@77,5

Godt med overskuuuu... Det bliver ihvertfald ikke på 6x6 der bliver problemer. supersættet med træk.

Træk

1x5@40

1x5@40

1x5@40

1x3@50

1x3@50

OL squat

1x8@60

1x5@70

1x3@80

1x3@90

1x5@100

1x5@100

1x5@100

1x5@100

1x5@100

Desværre var 100'erne ubehageligt tunge.... Men det kommer tilbage. Og det var iøvrigt hermed min første semitunge bentræning siden påske.....

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

sidste gang jeg kørte smolov for patten blev jeg så addicted til den pattøjspower det gav, at jeg slet ikke kunne stoppe og bare kørte videre..... men så bllev jeg da det klogere...

Smolov bænk m. stop

1x8@50

1x5@70

1x1@80

1x5@85

1x5@85

1x5@85

1x5@85

1x5@85

1x5@85

1x5@85

Den var lidt slem i dag.. Det blev supersættet med..

Frivend

1x5@40 (fra hæng)

1x3@50

1x5@50 (fra hæng)

1x5@60 (fra hæng)

1x5@60 (fra hæng)

1x5@60 (fra hæng)

1x3@70 (+front squat efter hvert rep)

1x3@70 (+front squat efter hvert rep)

1x3@70 (+front squat efter hvert rep)

1x3@70 (+front squat efter hvert rep)

1x3@70 (+front squat efter hvert rep)

Jeg er bare så dårlig til at få hivet og hugvendet til at spille sammen...

Laterals

1x8@11

1x8@13,5

1x5@16 (+3 alternating laterals)

1x8@13,5

1x8@11

EZ bar curl

1x8@35

1x8@45

1x5@55 (PR!, +3 eccentriske reps)

1x8@45

1x8@35

God runde...

Link to comment
Share on other sites

pislort.... jeg er blevet sløj.... Håber på at klemme mindst en smolov afpatning ud inden weekenden, hvor jeg skal til bryllup i jylland.

<{POST_SNAPBACK}>

Aaaaargh surt, bro!! Sender lige noget hæm`lig viking power energi din vej - med håb om hurtig bedring - Så du kan give den gazzzzz både med Smolov & sneaky steps på Dansegulvet til brylluppet!!!

L@rs

Link to comment
Share on other sites

min halsinfektion har taget en lidt underlig drejning... sidste weekend kunne jeg mærke at min smagssans var påvirket, sidenhen er den blevet helt fucked up og min smagsløg er ømme, røde og hævede. Iøvrigt føles det som om der er nogen, der brækket sig i min hals, men udover det har jeg det fint nok. Jeg har lige for tiden fået noget arbejde, med at flytte og stampe sand til sandskulptur festvalen ved amager strandpark, men gusen er stadigvæk syg, så han kan ikke komme i vuggestue. Samtidig har min kæreste en 48 timers eksamen, så det har været noget med at jeg har passet gustav om formiddagen, så er min svigermor kommet og jeg er taget ud til sandet og jeg er kommet hjem og har lavet aftensmad og så i seng.... men nu tror jeg det er sidste dag han er syg...

Link to comment
Share on other sites

så er sandslæberiet overstået og jeg er næsten ovre min forkølelse, så det må være på tide at begynde med vægtene igen. Nu er osse et passende tidspunkt at gøre status over årets træning indtil videre

Status på udseende:

Det er ikke noget jeg går meget op i, men jeg har nu en større muskelmasse end jeg har haft før med denne fedtprocent (9-10), så det er jo godt nok.

Status på skader:

Skulder ok. knæet driller stadig og jeg har i det små indstillet mig på at det muligvis aldrig bliver godt igen (så kan jeg kun blive positivt overrasket)

Status på styrke:

styrken er nede... helt nede. Men nu da jeg har muskelmassen, må det bare være et spørgsmål om at komme op på hesten igen.

Jeg begynder med vægtene igen på mandag regner jeg med og på noget bulk umiddelbart efter roskilde.

Link to comment
Share on other sites

træning i søndags

bænk

1x8@50

1x3@60

1x3@70

1x3@80

1x3@90

1x3@100 (rimeligt md overskuuuu)

1x14@80

supersættet med

Chinups (medium bredde, overhånds)

1x5@mig

1x5@mig

1x5@mig

1x5@mig

1x5@mig

1x5@mig

1x12@mig

Rigtigt god runde, Jeg gik bare frem og tilbage mellem de to øvelser og hele sessionen tog 20 minutter, hvilket gør at jeg synes resultatet i både bænk og chins er endog meget anstændigt.... og ja, jeg har fået DOMS.

Jeg vil klemme noget træning i dag...

Jeg har været ude og tale med michael kjær (min vejleder) om hvad jeg kunne gøre for at stille mig så favorabelt som muligt i forhold til ansættelse og Ph.D. efter specialet og vi fandt ud af at jeg det ville være smart, hvis jeg skrev en oversigtsartikel, så jeg kunne få en publikation ekstra under bælte, så tidligt som muligt. Det vil jeg så give mig i kast med... Emnet bliver træningsinduceret proteindegradation i skeletmuskulatur, så det skal nok blive sjovt.... Jeg vil prøve at lave nogle updates på det her i loggen....

Og nu er der kort tid til DØDSFUCKINGCAMPING på roskilde (eller WROSKWILDWUUUAAAH, som det hedder på fuld jyde sprog)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har været ude og tale med michael kjær (min vejleder) om hvad jeg kunne gøre for at stille mig så favorabelt som muligt i forhold til ansættelse og Ph.D. efter specialet og vi fandt ud af at jeg det ville være smart, hvis jeg skrev en oversigtsartikel, så jeg kunne få en publikation ekstra under bælte, så tidligt som muligt. Det vil jeg så give mig i kast med... Emnet bliver træningsinduceret proteindegradation i skeletmuskulatur, så det skal nok blive sjovt.... Jeg vil prøve at lave nogle updates på det her i loggen....

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad læser du egentlig? - Jeg vil vildt gerne læse medicin, men fandt først ud af det efter htx, så fik ikke banket mit snit nok op :dry: De fagområder du arbejder med, lyder virkelig spændende og er absolut noget jeg godt selv kunne tænke mig at beskæftige mig med. :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har været ude og tale med michael kjær (min vejleder) om hvad jeg kunne gøre for at stille mig så favorabelt som muligt i forhold til ansættelse og Ph.D. efter specialet og vi fandt ud af at jeg det ville være smart, hvis jeg skrev en oversigtsartikel, så jeg kunne få en publikation ekstra under bælte, så tidligt som muligt. Det vil jeg så give mig i kast med... Emnet bliver træningsinduceret proteindegradation i skeletmuskulatur, så det skal nok blive sjovt.... Jeg vil prøve at lave nogle updates på det her i loggen....

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad læser du egentlig? - Jeg vil vildt gerne læse medicin, men fandt først ud af det efter htx, så fik ikke banket mit snit nok op :dry: De fagområder du arbejder med, lyder virkelig spændende og er absolut noget jeg godt selv kunne tænke mig at beskæftige mig med. :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

humanbiologi... det er en overbygning man kan søge ind på, hvis man er bachelor i noget bio-et-eller-andet (jeg er selv biokemi bachelor) og det er vel sådan cirka en blanding mellem biokemi og medicin, møntet på forskningsverdenen. Det er klart anbefalelsesværdigt, hvis du har tiden og evnerne.

Link to comment
Share on other sites

træningi ifi hallen

Opvarmning

Råtræk fra hæng

trækbenbøjninger

KB swings

Dagens arbejde

Front squat

1x5@50

1x5@60

1x5@70

1x5@80

1x5@90

1x5@100

1x12@70 (backoff sæt i OL squat)

supersættet med dødløft...

Dødløft

1x3@90

1x3@100

1x3@110

1x3@120

1x3@130

1x3@140

1x8@100

Dips

1x8@mig

1x8@mig

1x8@mig

1x8@mig

1x8@mig

Jeg har ikke kørt dips siden jeg boede i albertslund... Det strakte godt i patten og jeg tror den kommer til at bide i morgen.

DB curl

1x8@18,5

1x8@23,5

1x5@26 +3 faarced

+lidt kabel crunches og prehab

front squat/dødløft supersætter kørte jeg ved bare at gå frem og tilbage mellem dem, men det var faneme hårdt.... det var meningen jeg skulle reppe en 10-15 stykker af mig i backoff sættene, men det var sgu en saga blot.. og nu er jeg brændt aw'. Jeg er iøvrigt rimeligt tilfreds med mit front squat.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har været ude og tale med michael kjær (min vejleder) om hvad jeg kunne gøre for at stille mig så favorabelt som muligt i forhold til ansættelse og Ph.D. efter specialet og vi fandt ud af at jeg det ville være smart, hvis jeg skrev en oversigtsartikel, så jeg kunne få en publikation ekstra under bælte, så tidligt som muligt. Det vil jeg så give mig i kast med... Emnet bliver træningsinduceret proteindegradation i skeletmuskulatur, så det skal nok blive sjovt.... Jeg vil prøve at lave nogle updates på det her i loggen....

Ja det var da virkelig et spændende emne at gi sig i kast med... Var det det studie du skrev om hvor du nok næsten ville garantere at proteinsyntesen er højere end de 36 timer som ellers før antaget?

Eller er det et andet studie?

Link to comment
Share on other sites

nej, det var noget jeg snakkede med en af seniorforskerne på min afdeling om. Han sagde at de havde vist længere proteinsyntese i nogle studier ude på bispebjerg, men han kunne ikke lige huske hvem der der havde lavet det. Han er på ferie for tiden, så jeg kan ikke spørge ham hvilket det er.

OVersigtsartiklen er bare noget frivilligt ekstra arbejde ved siden af mit speciale. En oversigtsartikel er vel det samme som et review og det indeholder altså ikke noget original arbejde, det er bare en sammenfatning af den kendte litteratur indenfor et givent område.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

så er jeg tilbage fra roskilde... det var sjovt...

jeg fik stenet noget rundt med baardi og heffehurtig. Fuck mand, jeg tror fynboerne har det sjovt i OBBC og CMS. Nåja, jeg fik osse mødt bozne, hvis kropsfacon jeg kun kan rose meget overfladisk uden det bliver upassende (nu da jeg er en sat mand. For velstøbt det er hun sgu).

jeg er brun som en neger og rimeligt deffet, men jeg skisme osse blevet en ål... planen står på at trappe træningen op over et par uger og så begynde at bulke derfra. Bulkningen skal gå noget langsommere denne gang og målet er 105 kilo inden jul. jeg satser på et indtag omkring 16-18 MJ/dag. Træningen bliver primært VL igen, hvor jeg vil implementere meget, meget mere opvarmning, og mange flere opvarmningsløft og en noget højere densitet end jeg normalt har. De flere løft og den højere densitet må kunne double op som opvarmning og som GPP. Træningsgrundstrukturen bliver 4 dage om ugen i en 2x2 struktur med:

dag 1: træk og ben

dag 2: vend og pres/stød

hvor der bliver lidt disco i slutningen af hver træning

en masse singler og doubler som teknikløft og så noget 5x5 i de relevante støtteøvelser bagefter, samt evt. 1-2 backoff sæt hvor muligt.

Link to comment
Share on other sites

så kommer der rent faktisk træning i loggen igen... jeg var i thor med heffe, chris27 og krebsen. Krebsen var usædvanligt glad og ovenpå. God stemning idag :4thumbup:

Opvarmning

bronzecirkel

x3, 12:00 minutter

Vend

Frivend

1x5@40

1x5@50

1x5@60

1x5@70

1x5@70

1x5@70

Dødløft backoff

1x10@100

Pres

Stående stem

1x5@30

1x5@40

1x5@50

1x5@50

1x5@50

1x5@50

Liggestem m. stop, semieksplosive :laugh:

1x3@50

1x3@60

1x3@70

1x3@70

1x3@70

1x3@70

1x3@80

opvarmningen var nærmest det hårdeste, men det er ok. Man kan vænne sig til meget. Vægtene var alle light weight.

Link to comment
Share on other sites

Hejsa og pænt goddag

Det var hyggeligt at møde dig + resten af din lejr til Roskilde (specielt indslaget med din kammerat og gaffa tapen var/er ganke uforglemmelig ) :tongue:

Syntes det var en god festival, men er nu alligevel glad for at være hjemme igen...fik nok af at trampe rundt i folks aflagte pastaretter til sidst! God sommer og fornøjelig træning til dig :wink:

Bozne :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

selv tak, stina. Det var hygsomt.

Træning i Thor i går med heffe, chris27, Raaaaaammel og Krebsen i hopla.

Opvarmning

Bronzecirkel

x3, 11:04 minutter

Træk

Råtræk fra hæng

1x5@20

1x5@30

1x5@40

1x5@40

1x5@40

1x5@40

1x5@45

Råtræk+benbøjning

1x3@40

1x3@40

1x3@40

1x3@40

1x3@45

Supersættet med nogle balancetræk på krebsens opfordring.

Balancetræk (det samme som quick drop på exrx)

1x5@20

1x3@30

1x3@30

1x3@30

1x3@30

Ben

Benbøjning bagpå

1x5@60

1x5@60

1x5@60

1x5@60

1x5@60

Disco

incline DB pres

1x8@16

1x8@18,5

1x8@21

Ez bar curl

1x8@35

1x8@45

1x6@45

Jeg er godt nok blevet rusten til det der VL noget....... OG det hele er stadig light weight, men jeg har alligevel fået DOMS i benene og rygstykkerne....

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share