A pair of Levi's


JustALittleBit
 Share

Recommended Posts

Skod træning! Er helt smadret.. er muligvis ved at blive syg eller også er det pga. manglende mad de sidste par dage.. Eller en kombination..

Squat

5x12 a 28kg

Benpres

5x12 a 85kg

Arnold press

5x12 a 5kg

Millitarypress

3x10 a 12,5kg

Vil forsøge med godt med mad og forhåbentlig en smule søvn inden arbejde og håber på det hjælper, så jeg kan tage revanche for dagens "træning" i morgen..

Link to comment
Share on other sites

Første arbejdsdag igår efter en lille måneds ferie.. Det var sgu lidt hårdt! Det hjalp heller ikke lige frem at det var første åbningsdag efter vi har haft lukket i 4 uger.. Forstår slet ikke at min chef kunne stå op til sidst, for bare efter de første 3 timer var jeg godt træt og en smule rundt på gulvet. Men jeg havde det heldigvis bedre end jeg havde haft det tidligere på dagen.

Nævnte for Træner i går aftes, at jeg havde været ret flad hele dagen og overvejede at tage en træningsfri dag i dag. Det synes han var en god idé, så glemte alt om vækkeur og sov dejligt længe i dag :smile: Men er ikke helt på toppen.. næsen er lidt stoppet og har lidt ondt i halsen, men magter bare ikke, hvis jeg er ved at bliver forkølet igen. Synes sgu at 5 x forkølelse på under et år er lige i overkanten!

Link to comment
Share on other sites

Dejlig træning!

Opvarmning

Tid: 10 min

Hastighed: 5,4km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 142 bpm

Max puls: 149 bpm

Kcal: 89 kcal

DB benchpress

5x12 a 8kg

Incline DB benchpress

5x12 a 8kg

Triceps ext. w/ rope

5x12 a 17,5kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x12 a 20kg

One arm triceps ext.

5x12 a 7,5kg

Løbebånd

Tid: 30 min

Hastighed: 5,6km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 151 bpm

Max puls: 156 bpm

Kcal: 299 kcal

Har virkelig været en dejlig træning i dag! :wub:

Link to comment
Share on other sites

Det blev så til træning af 2 omgange i dag. Alle løbebånd var optaget, da jeg var færdig med styrketræningen og gad ikke vente dernede, så tog hjem til min mormor en time før planlagt og hyggede lidt med hende og min mor, da hun kom en time senere og tog ned i centeret igen derfra (Kunne godt finde på at dele træningen op igen en anden gang, bare for at se reaktionen fra dem på arbejde :laugh: ). Var dernede 10 min for de lukkede (for dem uden eksklusiv medlemskab), så vidste at det ville være til at komme til dernede.

Opvarmning

Tid: 10 min

Hastighed: 5,4km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 146 bpm

Max puls: 155 bpm

Kcal: 93 kcal

Rygøvelse i maskine

5x12 a 40kg

Lat. pulldown

5x12 a 40kg

DB curls

5x12 a (stadig :mad: ) 6kg

Hammer curls

5x12 a 6kg :mad:

Løbebånd

Tid: 30 min

Hastighed: 5,8km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 156 bpm

Max puls: 165 bpm

Kcal: 317 kcal

Gns. puls på 156 bpm og en max puls på 165bpm?! Det er jo egentlig ganske fint, men havde ærlig talt håbet på at jeg ville nå over den indstillede zone, ligesom jeg gjorde første gang med en hastighed på 5,6km/t. Prøver med 6km/t i morgen og ser om ikke det virker. Vil nemlig helst ligge over zonen og se pulsen falde gang fra gang til den høje ende eller midten af zonen, end at starte i midten eller den høje ende og se den falde til den lave ende.

Er så heldig at jeg lige har fået en 8,5 timers vagt i morgen.. Fortryder altid at jeg har sagt ja, lige så snart telefonen bliver lagt på, men det går nu altid over når jeg møder på arbejde :smile:

Link to comment
Share on other sites

Vægt: samme (0/-9,1)

Arm: samme/+1cm

Bryst: samme/-5cm

Mave: -2/-15,2cm

Hofter: +2/-10cm

Bagdel: samme/-7,7cm

Lår: +1,5cm/-4,5cm

Opvarmning

Tid: 10 min

Hastighed: 5,4km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 142 bpm

Max puls: 150 bpm

Kcal: 89 kcal

Benpres

5x12 a 85kg

Squat

5x12 a 28kg

Arnold press

5x12 a 5kg

Military press

3x10 a 12,5kg

Ingen 3. skulder øvelse i dag, da der var optaget ved kabel tingen

Løbebånd

Tid: 15 min

Hastighed: 5,8km/t

Hældning:4%

Gns. puls:162 bpm

Max puls: 170 bpm

Kcal: 168 kcal

Startede med 6km/t, men det kunne jeg hurtigt mærke at det var en dum idé, når jeg har trænet ben. Også derfor det kun blev til 15 min. Hvis ikke jeg havde været på arbejde i dag, så havde jeg nok også haft det mentale overskud til at presse på i de sidste 15 min. Kan godt være jeg skal overveje at holde mig til 5,4km/t eller 5,6km/t de dage, hvor jeg træner ben. Alt i alt er jeg okay tilfreds med dagens træning, især når det er efter en 9 timers vagt.

Link to comment
Share on other sites

Glemte at tage en stacker inden træning i dag.. Gjorde ikke den helt store forskel. Lidt lavere energi niveau, men samme indsats. Kunne dog godt mærke at sidste bryst/triceps-dag var efter en træningsfri dag.

Opvarmning - cykel

Tid: 10 min

Gns. effekt: ? kiggede ikk

Gns. puls:141 bpm

Max puls: 152 bpm

Kcal: 88 kcal

DB benchpress

5x12 a 8kg

Incline DB benchpress

5x12 a 8kg

Triceps ext. w/ rope

3x12 a 17,5kg

2x12 a 15kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x12 a 20kg

One arm triceps ext.

5x12 a 7,5kg

Forsøgte med 10kg, men det var lige en tand for meget.

Løbebånd

Tid: 30 min

Hastighed: 6km/t

Hældning: 4%

Gns. puls:151 bpm

Max puls: 161 bpm

Kcal: 297 kcal

Holdte ved håndtaget, så pulsen kom ikke så højt op. Men holder mig til 6km/t på dage uden træning af ben.

Har endelig fået mine Nike Free Run + v2 i dag! Købte dem på e-bay, men der var ikke sendt nogle papir med, hvor værdien var oplyst, så de blev tilbage holdt i tolden, men endelig kunne jeg hente dem i dag :4jumpy: De er så fine! Glæder mig til at tage dem i brug i morgen!

Edited by JustALittleBit
Link to comment
Share on other sites

Opvarmning

Tid: 10 min

Hastighed: 5,4km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 149 bpm

Max puls: 157 bpm

Kcal: 97 kcal

Lat. pulldown

5x12 a 40kg

DB curls

5x12 a 6kg

Hammer curls

5x12 a 6kg

Der var kø ved maskinen til den anden rygøvelse, så den blev lige droppet i dag

Løbebånd

Tid: 30 min

Hastighed: 6km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 155 bpm

Max puls: 165 bpm

Kcal: 312 kcal

God træning, men er lidt skuffet over ikke at have ondt i brystmusklerne i dag.

Fik sendt en jobansøgning afsted i morges og kom hjem til endnu et brev om en elevstilling, så skal lige have skrevet en ansøgning mere. I morgen starter skolen.. Efter en måneds ferie, så bliver det lidt hårdt at skulle igang igen (og så lige på en dag, hvor jeg også skal på arbejde). Er også lidt spændt på om det kommer til at påvirke min træning. Tror ikke det kommer til at have den helt store effekt, skulle faktisk helst ikke have nogen effekt, men man ved jo aldrig, så må lige være lidt obs på det her i starten.

Link to comment
Share on other sites

Ingen træning i dag :-( Kunne bare ikke overtale mig selv til at stå op, når jeg kunne sove 4 timer mere, hvis ikke jeg skulle træne. Skal starte på VUC i dag og lige efter skal jeg på arbejde, så kan ikke nå at træne senere. Spørgsmål er så bare om jeg skal holde torsdage træningsfri eller om det kun skal være i dag? Kl.5 i morges var tanken at det var hver torsdag, lige nu tænker jeg at jeg da sagtens kan vænne mig til det i længden. På den anden side, tænker jeg også at det måske vil være godt nok med en hviledag om ugen.. Ved det ikke rigtig..

Link to comment
Share on other sites

Første tysk time nogensinde i dag og så på C fortsætter hold! Jeg er overrasket over hvor meget jeg forstod. Det største problem er at jeg ikke selv kan sige eller skrive noget, så jeg har et stort arbejde foran mig, men jeg er klar til det! Havde også fransk i dag og også her blev jeg positivt overrasket over hvor meget jeg kunne huske. Så skulle jeg læse højt og blev mindet om at min udtale altid har været mit største problem. Afsted til træning efter sidste time.

Opvarmning

Tid: 10 min

Hastighed: 5,4km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 133 bpm

Max puls: 142 bpm

Kcal: 79 kcal

Squat

5x12 a 28kg

Benpres

5x12 a 85kg

Arnold press

5x12 a 5kg

Military press

3x10 a 12,5kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5kg

Løbebånd

Tid: 30 min

Hastighed: 5,4km/t

Hældning:4%

Gns. puls: 141 bpm

Max puls: 150 bpm

Kcal: 265 kcal

Fornuftig træning.. Skulle dog nok have gået med 5,6 km/t i stedet for 5,4km/t.

Er begyndt at tænke på træning som et værktøj til at holde en sund og frisk hele livet frem for en måde at tabe sig på. Er faktisk begyndt at undre mig over folk der ikke dyrker nogen form for motion.. men har jo selv været sådan. Kroppen er jo indrettet til at blive brugt og kan klare meget mere end man lige tror. Kan ikke forstille mig at skulle holde med at træne i fremtiden, måske ikke hver dag som nu og måske en anden form for træning, men at min krop skulle stå stille igen og ikke blive brugt til mere end det mest nødvendige, kan jeg slet ikke forstille mig!

Link to comment
Share on other sites

Opvarmning

Tid: 10 min.

Hastighed: 5,4km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 143 bpm

Max puls: 151 bpm

Kcal: 90 kcal

DB benchpress

5x12 a 8kg

Incline DB benchpress

5x12 a 8kg

Triceps ext. w/ rope

3x12 a 17,5kg

2x12 a 15kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x12 a 20kg

One arm triceps ext.

5x12 a 7,5kg

Løbebånd

Tid: 30 min

Hastighed: 6km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 164 bpm

Max puls: 174 bpm

Kcal: 344 kcal

Er ret godt tilfreds med dagens træning! Klarede alle 30 min på løbebånd uden at skulle holde ved, hvilket var fedt! Træning tog lidt lang tid i dag, da Træner endelige havde tid til at træne samtidig med mig og så skulle der jo lige snakkes lidt (meget måske :unsure:). Var lige et smut på vægten i torsdags og igen i dag og begge gange sagde den -1kg siden mandag, så lader til at jeg har indhentet det ikke-tabte fra sidste uge og at jeg skal gå efter bonus målet til den 6., hvilket jo kun er dejligt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fy for pokker der er blevet svedt igennem i dag!

Opvarmning

Tid: 10 min

Hastighed: 5,4km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 146 bpm

Max puls: 154 bpm

Kcal: 93 kcal

Rygøvelse i maskine

5x12 a 40kg

Lat. pulldown

5x12 a 40kg

DB curls

5x12 a 6kg

Hammer curls

5x12 a 6kg

Løbebånd

Tid: 30 min

Hastighed: 6km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 163 bpm

Max puls: 175 bpm

Kcal: 341 kcal

+ nogle nye øvelser.. Træner mente, jeg skulle have lidt tæsk i dag, så vi kørte 3 ekstra rygøvelser og en enkelt bicepsøvelse. Og fik selvfølgelig snakket en masse. Super hyggeligt og ret hårdt! Sidder nu med en fornemmelse af at være rigtig godt tilfreds og rigtig træt :wub:

Link to comment
Share on other sites

Dejlig log du har ville jeg lige sige.

Hvad vurderer du egentlig til at være dine største udfordringer i forhold til at opnå et varigt vægttab?

Tak! :smile:

Det har jeg faktisk ikke tænkt så meget over, hvilket jeg nok burde have gjort, eftersom jeg før har tabt 30 kg for at tage 50kg på igen. Umiddelbart tænker jeg at maden kan blive en stor udfordring. Har lagt mærke til at jeg gerne spiser usundt, hvis jeg er ked af det eller har ondt af mig selv eller hvis den er helt galt ryger jeg over i den anden grøft, hvor jeg ikke spiser, så hvis jeg ikke er opmærksom på det, så kan det godt ende galt. Hmm.. tror lige jeg skal tænke lidt nærmere over det..

Link to comment
Share on other sites

Vægt: 101,6kg (-0,3/-9,4)

Arm: -1cm/0cm

Bryst: samme/-5cm

Mave: samme/-15,2cm

Hofter: -1cm/-11cm

Bagdel: samme/-7,7cm

Lår: -0,5cm/-5cm

Er vidst nået til det punkt, hvor jeg skal fokusere på min træningsindsats frem for resultaterne, for det er nogle små tal der kommer som resultat. Så længe Træner siger det er godkendt, så stoler jeg på at jeg bare skal fortsætte i samme spor med mad og træningsmængde.

10 min. opvarmning på løbebånd

Benpres

5x12 a 85kg

Squat

5x12 a 28kg

Arnold press

5x12 a 5kg

Military press

3x10 a 12,5kg

Dagens træning forgik kl.6 efter 3-4 timers søvn og 2 dages træning for jeg har tæsket igennem, så dagens træning er godkendt. Havde det været under normale omstændigheder ville jeg være skuffet over migselv, men der var bare ikke mere energi at give af i dag og så er der jo ikke så meget at gøre ved det. Men det betød også at jeg kom hjem i ordentlig tid og kunne smutte i bad og nå at sove i halvanden time. Afsted til undervisning om lidt og i aften hedder det tidligt i seng og sove længe i morgen, så jeg kan sparke røv, når jeg skal træne bryst og triceps i morgen!

Link to comment
Share on other sites

Det var så i dag der skulle sparkes røv.. Gik ikke lige helt som jeg havde planlagt. Af en eller anden grund, så er jeg stadig meget træt i dag. Tror jeg har sovet for meget.. Men forsøgte at presse mig selv alligevel, selvom det ikke var nemt.

Opvarmning

Tid: 10 min

Hastighed: 5,4km/t

Hældning:4%

Gns. puls: 138 bpm

Max puls: 146 bpm

Kcal: 85 kcal

DB benchpress

5x15 a 7kg

Incline DB benchpress

5x15 a 7kg

8kg DB var optaget og kan ikke tage 9kg endnu, så tog 15 med 7kg istedet for

Triceps ext. w/ rope

5x12 a 17,5kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x12 a 20kg

One arm triceps ext.

5x12 a 7,5kg

Løbebånd

Tid: 30 min

Hastighed: 6km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 149 bpm

Max puls: 158 bpm

Kcal: 291 kcal

(holdte ved i 10 min ud af de 30 min)

En pige jeg sidder ved siden af, i et af de fag jeg har, har jeg snakket lidt træning med og vi kom til at snakke om HIIT. Jeg sagde, at jeg jo ikke kan udføre HIIT i den form jeg er i, men hun sagde at det kunne jeg sagtens for det handler jo om intensiteten, så tror jeg vil kigge lidt nærmere på HIIT og se, hvad jeg kan finde ud af.

Link to comment
Share on other sites

På en almindelig dag består min kost typisk af

Morgenmad: 150g yoghurt med 30g musli

Frokost: 1-2 stykker rugbrød med pålæg, oftest kyllingepålæg eller æg

Aftensmad: Kyllingefilet eller fisk med grøntsager til eller pasta. Mest pasta på det sidste, da lysten til mad har været meget lille og så er pasta nemt.

Mellemmåltid: 1-2 æbler eller 1 stykke rugbrød med pålæg.

Efter træning drikker jeg et stort glas skummetmælk med nesquick pulver.

Link to comment
Share on other sites

På en almindelig dag består min kost typisk af

Morgenmad: 150g yoghurt med 30g musli

Frokost: 1-2 stykker rugbrød med pålæg, oftest kyllingepålæg eller æg

Aftensmad: Kyllingefilet eller fisk med grøntsager til eller pasta. Mest pasta på det sidste, da lysten til mad har været meget lille og så er pasta nemt.

Mellemmåltid: 1-2 æbler eller 1 stykke rugbrød med pålæg.

Efter træning drikker jeg et stort glas skummetmælk med nesquick pulver.

Det er godt nok ikke meget du får at spise på en dag, har du prøvet at tælle kalorier? Man kan sagtens spise for lidt og derfor ikke tabe sig, Det øjeblik man så sætter sit indtag op ryger kiloene pludselig af.

Jeg ville nok også skrue op for kød og grøntsager og så ned for pasta og rugbrød.

Link to comment
Share on other sites

Det er godt nok ikke meget du får at spise på en dag, har du prøvet at tælle kalorier? Man kan sagtens spise for lidt og derfor ikke tabe sig, Det øjeblik man så sætter sit indtag op ryger kiloene pludselig af.

Jeg ville nok også skrue op for kød og grøntsager og så ned for pasta og rugbrød.

For et stykke tid siden talte jeg kalorierne for en almindelig dag sammen og mener det lå omkring 1400-1500 kcal. Har fine energi til at træner hver dag og passe skole og arbejde, så energiindtaget er meget passende for mig. Er enig med dig i at jeg skal spise flere grøntsager og forsøger også på det :smile:

Link to comment
Share on other sites

For et stykke tid siden talte jeg kalorierne for en almindelig dag sammen og mener det lå omkring 1400-1500 kcal. Har fine energi til at træner hver dag og passe skole og arbejde, så energiindtaget er meget passende for mig. Er enig med dig i at jeg skal spise flere grøntsager og forsøger også på det :smile:

Man kan sagtens have god energi selvom man ikke spiser så meget. Men kroppen tror at den sulter og derfor holder den på det den har og så sker der ikke noget, eller meget lidt, på vægten.

Hvis jeg var dig ville jeg prøve at finde ud af hvor meget du egentlig forbrænder på en dag med og uden træning og så spise 500 kcal under det.

Til sammenligning vejer jeg 62kg og hvis jeg spiser 1500kcal på hviledage og 1800-1900 kcal på træningsdage så taber jeg mig. Og eftersom jeg vejer mindre end dig er mit basalstofskifte også lavere end dit dvs min krop har brug for mindre mad.

Link to comment
Share on other sites

Man kan sagtens have god energi selvom man ikke spiser så meget. Men kroppen tror at den sulter og derfor holder den på det den har og så sker der ikke noget, eller meget lidt, på vægten.

Hvis jeg var dig ville jeg prøve at finde ud af hvor meget du egentlig forbrænder på en dag med og uden træning og så spise 500 kcal under det.

Til sammenligning vejer jeg 62kg og hvis jeg spiser 1500kcal på hviledage og 1800-1900 kcal på træningsdage så taber jeg mig. Og eftersom jeg vejer mindre end dig er mit basalstofskifte også lavere end dit dvs min krop har brug for mindre mad.

Arrrrh...

Det der med "sultemode" er altså ikke relevant med et antal kcal som det Justalittlebit beskriver. Ud fra alt jeg har læst så skal man langt længere ned i kcalindtag og det er også ledsaget af en del symptomer som f.eks. nedsat kropstemperatur osv.

Det er selvfølgelig som udgangspunkt rigtig at fordi du vejer mindre end Justalittlebit så har du brug for mindre kcal, men det er altså ikke fedtvævet som har brug for kcal så selv om der sikkert er en forskel i at Justalittlebit har større muskler end dig fordi hendes krop har tilpasset sig til at bære rund på den ekstra kropsvægt så er forskellen ikke nødvendigvis 1:1 pr kilo kropsvægt.

Jeg er dog enig med dig i at hendes vægttab måske går lidt langsomt i forhold til at hun indtager 1400-1500 kcal på en normal dag. Men der tror jeg altså svaret skal findes andetsteds, i at enten så indtager hun faktisk flere kcal i og med hun ikke tæller kcal konstant er det HELT UFATTELIG PIKKE LET at komme til at ligge højere end man tror. Eller også så er der også nogle "unormale" dage til at balancere kcal indtaget ud. Med unormale dage så mener jeg dage hvor hun har overspisinger, netop på grund af den restriktive kost, eller trøstespiser da hun jo for ikke så lang tid siden skrev at dette faktisk var noget som hun mente ville være en udfordring for hende.

Dette ved jeg selvfølgelig ikke med sikkerhed, men det er mine gæt, og hvis det er sagen at der eksisterer "unormale" dage så kan man forsøge at eliminere dem ved enten at justere det daglige kcal indtag op, lave refeed dage, eller ved følelsesmæssig overspisning at arbejde med sin håndteringsstrategier og selvværd. Hvis der ikke eksisterer dise unormale dage, så kan det være at man slavisk skal til at tælle kcal.

Når alt dette er sagt er jeg dog forvirret over hvorfor du ønsker at justere Justalittlebits kost i første omgang? Hun skriver jo selv at hun ikke blot når sit mål, men endda ser det som muligt at gå efter sit bonusmål. Så lige meget hvordan og hvorledes hun gør det, så virker det jo for hende og hun når de mål hun ønsker at opnå...

Link to comment
Share on other sites

Arrrrh...

Det der med "sultemode" er altså ikke relevant med et antal kcal som det Justalittlebit beskriver. Ud fra alt jeg har læst så skal man langt længere ned i kcalindtag og det er også ledsaget af en del symptomer som f.eks. nedsat kropstemperatur osv.

Det er selvfølgelig som udgangspunkt rigtig at fordi du vejer mindre end Justalittlebit så har du brug for mindre kcal, men det er altså ikke fedtvævet som har brug for kcal så selv om der sikkert er en forskel i at Justalittlebit har større muskler end dig fordi hendes krop har tilpasset sig til at bære rund på den ekstra kropsvægt så er forskellen ikke nødvendigvis 1:1 pr kilo kropsvægt.

Jeg er dog enig med dig i at hendes vægttab måske går lidt langsomt i forhold til at hun indtager 1400-1500 kcal på en normal dag. Men der tror jeg altså svaret skal findes andetsteds, i at enten så indtager hun faktisk flere kcal i og med hun ikke tæller kcal konstant er det HELT UFATTELIG PIKKE LET at komme til at ligge højere end man tror. Eller også så er der også nogle "unormale" dage til at balancere kcal indtaget ud. Med unormale dage så mener jeg dage hvor hun har overspisinger, netop på grund af den restriktive kost, eller trøstespiser da hun jo for ikke så lang tid siden skrev at dette faktisk var noget som hun mente ville være en udfordring for hende.

Dette ved jeg selvfølgelig ikke med sikkerhed, men det er mine gæt, og hvis det er sagen at der eksisterer "unormale" dage så kan man forsøge at eliminere dem ved enten at justere det daglige kcal indtag op, lave refeed dage, eller ved følelsesmæssig overspisning at arbejde med sin håndteringsstrategier og selvværd. Hvis der ikke eksisterer dise unormale dage, så kan det være at man slavisk skal til at tælle kcal.

Når alt dette er sagt er jeg dog forvirret over hvorfor du ønsker at justere Justalittlebits kost i første omgang? Hun skriver jo selv at hun ikke blot når sit mål, men endda ser det som muligt at gå efter sit bonusmål. Så lige meget hvordan og hvorledes hun gør det, så virker det jo for hende og hun når de mål hun ønsker at opnå...

Både og, det er set gang på gang at folk ikke taber sig/taber sig nok og når de så sætter deres energi indtag op går det pludselig super hurtigt.

Jeg kom med et forslag som hun så kan vælge at lytte til eller ignorere, det lyder på TS som om at hun gerne vil tabe sig og hvis man kan få det til at gå lidt hurtigere ved at indtage lidt mere så er det vel værd at tage med.

Hvis hun ikke ønsker at folk kommenterer på de ting hun skriver kan hun jo lige så godt bare skrive i en dagbog derhjemme

Link to comment
Share on other sites

Lytter gerne til råd og de er yderste velkommende! Samtidig er der så forskellige erfaringer, meninger og holdninger, når det kommer til vægttab, at jeg for det mest vil vælge at følge min mavefornemmelse.

De 1400-1500 kcal er som sagt på normale dage med skole/arbejde og træning. Der er selvfølgelig unormale dage, hvor kosten er anderledes og derfor er indtaget også nogle gange højere end 1400-1500 kcal af forskellige grunde. Og her skal det nævnes at hele den sidste måned har været unormale dage fordi jeg har haft ferie og har haft meget lidt lyst til mad, så jeg har spist underligt, hvilket også kan ses på vægten.

Er yderste tilfreds med at tabe mig 500g om ugen. Jeg har ikke travlt og det skal kunne holde i længden, så den tid i mit liv handler også meget om at få nye vaner, som jeg kan leve med.

Nu til dagens træning..

Opvarmning (på verdens værste løbebånd)

Tid: 10 min

Hastighed: 5,4km/t

Hældning: 3%

Gns. puls: 140 bpm

Max puls: 150 bpm

Kcal: 86 kcal

Lat. pulldown

5x12 a 40kg

Rygøvelse i maskine

5x12 a 40kg

DB curls

5x12 a 6kg

Hammer curls

5x12 a 6kg

Løbebånd

Tid: 30 min

Hastighed: 15 min ved 6km/t og 15 min ved 5,6km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 142 bpm

Max puls: 154 bpm

Kcal: 269 kcal

Havde hovedpine og slet ikke lyst til at træne og var lige ved at kun tage 15 min. på løbebåndet, men tænkte at 5,6km/t i de sidste 15 min. var bedre end ingenting. I morgen står den på tidlige træning inden skole og arbejde.

Dagens optur: Første sæson af Doctor Who er nu på vej, efter jeg var begyndt at frygte at den ikke vil være til at få fat i :smile:

Dagens nedtur: Min bedsteste bedste veninde, som jeg ikke har set i lang tid, kan ikke komme til min fødselsdag :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Opvarmning

Tid: 10 min

Hastighed: 5,4km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 140 bpm

Max puls: 146 bpm

Kcal: 86 kcal

Squat

5x12 a 28kg

Benpres

5x12 a 85kg

Arnold press

5x12 a 5kg

Military press

3x10 a 12,5kg

Lat. raise med rotation

5x12 a 5kg

Løbebånd

Tid: 30 min

Hastighed: 5,6km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 153 bpm

Max puls: 160 bpm

Kcal: 306 kcal

Rigtig god træning i dag! 5,6km/t passer rigtig fint på ben-dage og pulsen er fornuftig Måtte pjække for at nå at træne i dag, men nu passe det også med at jeg kan kører 2 gange 3 split og holde fri om torsdagen.

Dagens optur: hmm.. hvad er optur i dag? Nåh ja, har fået brev om at jeg skal til jobsamtale på tirsdag!!!!

Dagens nedtur: Arbejde i aften, så er først hjemme kl. lort.

Link to comment
Share on other sites

Opvarmning (igen på verden dårligste løbebånd)

Tid: 5 min.

Hastighed: 5,4km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 140 bpm

Max puls: 154 bpm

Kcal: 44 kcal

DB benchpress

5x12 a 8kg

Incline DB benchpress

5x12 a 8kg

Triceps ext. w/ rope

3x12 a 17,5kg

2x12 a 15kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x12 a 20kg

One arm triceps ext.

5x12 a 7,5kg

Løbebånd

Tid: 30 min

Hastighed: 5,8km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 149 bpm

Max puls: 155 bpm

Kcal: 291 kcal

Ganske fornuftig træning! :wub:

Dagens optur: Det må stadig være jobsamtalen på tirsdag! Er virkelig spændt og nervøs!

Dagens nedtur: Hmm.. hvis der skal være nogen, så må det være at jeg måtte sætte vægten ned på triceps ext. efter 3 sæt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share