A pair of Levi's


JustALittleBit
 Share

Recommended Posts

.5 min. opvarmning på cykel, hvor pulsuret mente jeg døde 2 gange, så kan ikke rigtig bruge de tal til noget.

Lat. pulldown

5x12 a 45kg

Reverse grip pulldown

5x12 a 40kg

Seated row narrow

5x12 a 45kg

DB biceps curls

5x12 a 7kg

Hammer curls

5x12 a 6kg

Rygøvelse i maskine

3x12 a 45kg

Cykel

Tid: 15 min

Modstand: 6

Gns. puls: 144 bpm

Max puls: 153 bpm

Kcal: 141 kcal

Igen i dag en træning uden stacker og synes det går fint. Kan godt mærke en forskel, men det er ikke nødvendigvis negativt. Var godt træt i armene i dag efter gårsdagens træning, så er rigtig godt tilfreds med at kunne køre med samme kg som normalt i dag.

Har ferie i den næste uge (efterårsferie er en god opfindelse! :wink:), så spurgte Træner om han ikke havde en idé til lidt sjov jeg kunne smide ind i træningen, når jeg nu har masser af tid. Han forslog 2 træninger om dagen, cardio om morgen og styrketræning om aften. Det var også det jeg havde tænkt, bare omvendt, men gør det på hans måde, for så passer det også med at vi kan træne sammen mandag og tirsdag. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Opvarmning - Løbebånd

Tid: 10 min

Hastighed: 5,4 km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 139 bpm

Max puls: 150 bpm

Kcal: 88 kcal

Benpres

5x12 a 101kg

Squat

5x12 a 35kg

Arnold press

5x12 a 6kg

Military press

3x12 a 12,5kg

Lat. raises med rotation

5x12 a 5kg

Løbebånd

Tid: 30 min

Hastighed: 5,6 km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 145 bpm

Max puls: 180 bpm

Kcal: 285 kcal

Er ikke helt sikker på pulsen.. Den hoppet og danset rundt, men kcal ser meget rigtig ud.

Synes selv jeg var dygtig, da jeg overtalte min kollega (aka. Elmo) til at træne ben sammen med mig, kunne dog kun for ham til at køre benpres med mig, men han så så også ud som om han var ved at dø, så det var fair nok :smile: Lavede 3 udstrækningsøvelser efter træning, da jeg har følt mig lidt stiv i benene, og må sige at det var en rigtig rart fornemmelse! Det vil jeg begynde at gøre mere ud af.

Glæder mig til i morgen, som er første dag med 2 gange træning!

Link to comment
Share on other sites

Vægt: 97,3kg (-0,2/-13,7)

Arm: samme/0cm

Bryst: samme/-8cm

Mave: samme/-21,2cm

Hofter: -0,5cm/-12cm

Bagdel: samme/-10,7cm

Lår: samme/-7cm

Havde forventet en vægtstigning efter en uge med slik, kage og cola, så jeg er tilfreds med resultatet. Er kommet tilbage på rette spor mht. kosten, så er spændt på næste uges resultat.

Dagens første træningspas:

Løbebånd

Tid: 45 min

Hastighed: 5,6 km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 155 bpm

Max puls: 164 bpm

Kcal: 480 kcal

Cykel

Tid: 10 min

Modstand: 6

Gns. puls: 151 bpm

Max puls: 158 bpm

Kcal: 101 kcal

Afsluttede med udstrækning. 3 dag med udstrækning og kan mærke en forskel allered.

Dagens anden træningspas:

DB benchpress

5x12 a 10kg

Incline DB benchpress

5x12 a 9kg

Triceps ext. w/ rope

5x12 a 17,5kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x12 a 22,5kg

One arm triceps ext.

5x12 a 7,5kg

Det var fedt at starte dagen med cardio og kunne ikke mærke en negativ forskel på aftens styrketræning. Fik dog en lille lur på 30 min. midt på dagen.

Link to comment
Share on other sites

Første træningspas

Løbebånd

Tid: 30 min

Hastighed: 5,6 km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 148 bpm

Max puls: 153 bpm

Kcal: 296 kcal

Var rigtig træt, så det blev ikke til mere end en halv time, men det er stadig mere end på en normal tirsdag, så det er ganske udmærket.

Anden træningspas

Opvarmning - løbebånd

Tid: 10 min

Hastighed: 5,4 km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 139 bpm

Max puls: 148 bpm

Kcal: 88 kcal

Lat. pulldown

5x12 a 45kg

Wide grip pulldown

4x12 a 40kg

Reverse grip pulldown

5x12 a 40kg

Seated row narrow

1x12 a 45kg

3x11 a 45kg

1x10 a 45kg

Seated row wide

5x12 a 40kg

DB biceps curls

5x12 a 7kg

DB hammer curls

5x12 a 6kg

God omgang træning, men av, det gør ondt i mine hænder! Skal virkelig have nogle træningshansker.

Link to comment
Share on other sites

Første træningspas

Løbebånd

Tid: 60 min

Hastighed: 5,6 km/t

Hældning: 4% i 45 min, 5% i 15 min

Gns. puls: 154 bpm

Max puls: 163 bpm

Kcal: 634 kcal

Fik en rigtig god nats søvn og kunne mærke en stor forskel! Efter 30 min kunne jeg godt se at pulsen bare ikke ville komme over 150 bpm, så sætte hældningen op til 5%. Det var så hårdere end jeg lige havde regnet med, så satte det ned igen efter 15 min, men pulsen forblev over 150 bpm i de sidste 15 min.

Anden træningspas

5 min. opvarmning på cykel

Squat

5x12 a 35kg

Arnold press

5x12 a 6kg

Benpres

5x12 a 101kg

Military press

3x12 a 12,5kg

Lat. raises med rotation

5x12 a 5kg

Fornuftig træning! I morgen er træningsfri dag.. Nævnte for Træner at jeg ikke helt vidste om jeg skulle holde helt fri eller tage et cardio pas i morgen også. Han mente, jeg skulle holde helt fri og når han siger det, så er det en god idé at holde en fridag. Men fredag og lørdag står den igen på 2 træningspas. Ved dog ikke helt med søndag, for vil gerne træne sammen med Træner, men så kommer der ikke til at være ret lang tid mellem de 2 pas, men nu må vi se.

Link to comment
Share on other sites

Første træningspas

Cykel

Tid: 7 min

Modstand: 6

Gns. puls: 144 bpm

Max puls: 150 bpm

Kcal: 72 kcal

Løbebånd

Tid: 60 min.

Hastighed: 5,6 km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 148 bpm

Max puls: 155 bpm

Kcal: 596 kcal

Lidt en mental kamp at komme op på 60 min., men heldigvis er giv-op-delen af min hjerne ikke særlig smart, så efter 25 min, sætte jeg tiden til 45 min., så det så ud til at der kun var 20 min. tilbage og da der var 5 min. tilbage af de 45 min. ændrede jeg igen tiden til 60 min.. Det fungerede egentlig meget godt :wink:

Anden træningspas

10 min. opvarmning på løbebånd

DB benchpress

5x12 a 10kg

Incline DB benchpress

5x12 a 9kg

Triceps ext. w/ rope (cablecross)

5x12 a 30kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x12 a 22,5kg

One arm triceps ext.

5x12 a 7,5kg

En god omgang træning i dag! Blev spurgte af en af de andre der trænede, om jeg var flyttet ind, for han synes altid jeg stod dernede :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tak Arcus! Det er heller ikke det jeg synes er mest spændende, men med noget godt musik på telefonen hjælper meget synes jeg :smile:

Første træningspas

Løbebånd

Tid: 30 min

Hastighed: 5,6 km/t

Hældning: 3%

Gns. puls: 144 bpm

Max puls: 154 bpm

Kcal: 283 kcal

Var træt og ikke særlig motiveret i dag og så endte jeg på det gamle løbebånd, som iøvrigt var gammelt da jeg begyndte at træne første gang for 10 år siden.. Ikke optimalt, men bedre end ingenting.

Anden træningspas

10 min. opvarmning på løbebånd

Lat. pulldown

5x12 a 45kg

Reverse grip pulldown

5x12 a 40kg

Seated row narrow

5x12 a 45kg

Seated row wide

5x12 a 40kg

Så blev det ikke til mere i dag. Har været træt hele dagen, så der var ikke så meget at give af i dag. Stadig bedre end ingenting. I dag var også sidste dag med 2 træningspas, selvom jeg godt kunne finde på at fortsætte med det om tirsdagen, dog ikke de næste to tirsdage. Er spændt på om denne uges indsats kan ses på resultatet på mandag.

Link to comment
Share on other sites

Opvarmning - cykel

Tid: 5 min

Modstand: 6

Gns. puls: 133 bpm

Max puls: 142 bpm

Kcal: 40 kcal

Benpres

5x12 a 101kg

Squat

5x12 a 35kg

Arnold press

5x12 a 6kg

Military press

3x12 a 12,5kg

Lat. raises med rotation

5x12 a 5kg

Er flad i dag.. Tror jeg har sovet for meget. Styrketræningen var helt fint, men ville nu godt have været lidt mere frisk og motiveret til at tage 30 min. på løbebånd, men sådan blev det ikke lige i dag.

Næste uge bliver en næsten helt almindelig uge. Der bliver dog flyttet lidt rundt på træningspunkterne, men jeg kan ikke helt gennemskue om det er godt eller dårligt for cardio træningen.. Mandag bliver til normal tid, hvilket betyder at der stor risiko for at løbebåndene er optaget, så det bliver cykel i stedet for. Tirsdag bliver om formiddagen, så der burde det at være muligt at komme til. Onsdag bliver også om formiddagen, men i mine mellemtimer så er lidt begrænset mht. tid, men der burde være tid til at afslutte på cyklen. Resten af ugen er som den plejer.. Hmm.. tror faktisk det ser fornuftigt ud med cardio. Jeg må lige være lidt efter mig selv, så jeg ikke bare springer over. Evt. starte på stacker igen, men kun en enkelt og så tage den om morgen, så det er ude af systemet til sengetid.

Link to comment
Share on other sites

Vægt: 96,9kg (-0,4/-14,1)

Arm: +1cm/+1cm

Bryst: samme/-8cm

Mave: samme/-21,2cm

Hofter: -2cm/-14cm

Bagdel: samme/-10,7cm

Lår: samme/-7cm

Var en smule utilfreds med resultatet i morges, men som dagen er gået er jeg faktisk ganske godt tilfreds :smile:

Opvarmning - cykel

Tid: 5 min

Modstand: 7

Gns. puls: 147 bpm

Max puls: 155 bpm

Kcal: 45 kcal

DB benchpress

5x12 a 10kg

Incline DB benchpress

5x12 a 9kg

Triceps ext. w/ rope

5x12 a 17,5kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x12 a 22,5kg

One arm triceps ext.

5x12 a 7,5kg

Cykel

Tid: 15 min

Modstand: 6

Gns. puls: 144 bpm

Max puls: 154 bpm

Kcal: 142 kcal

En fornuftig omgang træning. Benene er ved at vænne sig til cyklen igen, så det er dejligt :smile:

Edited by JustALittleBit
Link to comment
Share on other sites

Opvarmning - Cykel

Tid: 5 min

Modstand: 6

Gns. puls: 141 bpm

Max puls: 147 bpm

Kcal: 39 kcal

Lat. pulldown

5x12 a 45 kg

Reverse grip pulldown

5x12 a 40 kg

Seated row narrow

5x12 a 45 kg

Seated row wide

5x12 a 40 kg

DB biceps curls

5x12 a 7 kg

DB hammer curls

5x12 a 6 kg

Løbebånd

Tid: 30 min

Hastighed: 5,6 km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 143 bpm

Max puls: 153 bpm

Kcal: 279 kcal

Har godt med energi i dag, men tog også en stacker inden jeg tog afsted til træning, så er lidt spændt på om jeg får problemer med at sove i aften. Er ganske godt tilfreds med træningen, men pulsen ville ikke op på de 150 bpm, som den plejer at gøre på løbebåndet og benene føles som gele i dag, så var ikke lige så frisk på større hældning eller hastighed. Må lige holde øje med om det bare var i dag pulsen var lidt lavere eller om den faktisk er faldet, så jeg skal have noget mere hastighed/hældning på for eftertiden.

Link to comment
Share on other sites

Opvarmning - cykel

Tid: 5 min

Modstand: 6

Gns. puls: 131 bpm

Max puls: 141 bpm

Kcal: 38 kcal

Squat

5x12 a 35 kg

Arnold press

5x12 a 6 kg

Benpres

5x12 a 101 kg

Military press

3x12 a 12,5 kg

Løbebånd

Tid: 30 min

Hastighed: 5,6 km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 144 bpm

Max puls: 149 bpm

Kcal: 283 kcal

Dejlig træning! Udnyttede mine mellemtimer og det passede rigtig godt med tiden. Måtte springe en øvelser over, men fik strukket ud, så tidsmæssigt giver det nok det samme og ellers må jeg forkorte tiden på løbebåndet eller tage 15 min. på cyklen. Pulsen ser ud til at være faldet en smule, så sidste uges dobbelt træning har givet lidt der også.

Link to comment
Share on other sites

Opvarmning - cykel

Tid: 5 min

Modstand: 6

Gns. puls: 143 bpm

Max puls: 153 bpm

Kcal: 46 kcal

DB benchpress

5x12 a 10 kg

Incline DB benchpress

5x12 a 9 kg

Triceps ext. w/ rope

5x12 a 17,5 kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x12 a 22,5 kg

One arm triceps ext.

5x12 a 7,5 kg

Cykel

Tid: 15 min

Modstand: 6

Gns. puls: 140 bpm

Max puls: 147 bpm

Kcal: 135 kcal

3 x udstrækningsøvelser

:wub: Har den næsten som om jeg er høj efter dagens træning! Skulle ikke arbejde i går og heller ikke træne og var lige ved at blive skør over ikke at skulle træne.

Indtil videre så har jeg ikke sprunget cardio over nogle gange i den uge og ligger på 1640 kcal gns pr. dag, så indtil videre en fornuftig uge :smile:

Link to comment
Share on other sites

Opvarmning - cykel

Tid: 5 min

Modstand: 6

Gns. puls: 134 bpm

Max puls: 145 bpm

Kcal: 41 kcal

Lat. pulldown

5x12 a 45 kg

Reverse grip pulldown

5x12 a 40 kg

Seated row wide

5x12 a 40 kg

Seated row narrow

5x12 a 45 kg

DB biceps curls

5x12 a 7 kg

DB hammer curls

5x12 a 6 kg

Rygøvelse i maskine

3x12 a 45 kg

Cykel

Tid: 10 min

Modstand: 6

Gns. puls: 136 bpm

Max puls: 147 bpm

Kcal: 85 kcal

Vil meget heller afslutte på løbebånd, for det får jeg bare mere ud af, men 10 min. på cykel er trods alt bedre end ingenting. Ellers en god træning. Kan mærke en fremgang i næsten alle rygøvelser. Var på vægten i morges og jeg skulle have tabt mere end 1kg, så er spændt på om det holder til på mandag.

Link to comment
Share on other sites

Opvarmning - cykel

Tid: 5 min

Modstand: 6

Gns. puls: 136 bpm

Max puls: 143 bpm

Kcal: 36 kcal

Benpres

5x12 a 101 kg

Squat

5x12 a 35 kg

Arnold press

5x12 a 6 kg

Military press

3x12 a 12,5 kg

Lat. raises med rotation

5x12 a 5 kg

Løbebånd

Tid: 30 min

Hastighed: 5,6 km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 144 bpm

Max puls: 150 bpm

Kcal: 282 kcal

Fornuftig træning i dag og fornuftig træning hele ugen. Tror det har hjulpet at jeg var lidt urolig over ikke at kunne få cardio ind alle dage, så jeg faktisk har sørget for at få det ind i programmet hver dag (selvom det var en fesen omgang i går).

Link to comment
Share on other sites

Vægt: 96,4kg (-0,5/-14,6)

Arm: -1cm/samme

Bryst: samme/-8cm

Mave: -1cm/-22,2cm

Hofter: samme/-14cm

Bagdel: samme/-10,7cm

Lår: samme/-7cm

Som sædvanlig var jeg ikke tilfreds lige efter vejningen, men som dagen er gået og jeg har tænkt over det, er jeg godt tilfreds. Satser på -0,4kg til næste uge, så jeg endelig kan skrive -15kg i alt :smile:

Opvarmning- cykel

Tid: 5 min

Modstand: 6

Gns. puls: 145 bpm

Max puls: 155 bpm

Kcal: 45 kcal

DB benchpress

5x12 a 10 kg

Incline DB benchpress

5x12 a 10 kg

Triceps ext. w/ rope (cable cross)

2x12 a 30 kg

3x12 a 25 kg

Triceps ext. w/ v-bar (cable cross)

5x12 a 35 kg

Rev. grip tricep kickback (cable cross)

5x12 7,5 kg

Ingen cardio.. Gik tidligt hjem fra skole, fordi jeg var virkelig træt og Træner "truede" med at sende mig hjem fra træning, hvis jeg var lige så træt her til aften. Men fik hvilet og var lidt mere frisk. Men tror trætheden skyldes en forkølelse som måske er på vej, så ville ikke presse på, i håb om at det bare forsvinder igen. Ellers en fornuftig træning.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag den 30. oktober

Opvarmning - cykel

Tid: 5 min

Modstand: 6

Gns. puls: 137 bpm

Max puls: 146 bpm

Kcal: 43 kcal

Lat. pulldown

5x12 a 45 kg

Rev. grip pulldown

5x12 a 40 kg

Seated row wide

5x12 a 40 kg

Seated row narrow

3x12 a 45 kg

DB biceps curls

5x12 a 7 kg

Hammer curls

5x12 a 6 kg

Ingen cardio. Var i Århus det meste af dagen, sammen med min mor og mormor, fordi min mormor skulle til undersøgelse på sygehuset og bagefter tog vi en tur til Ikea, så var godt træt da jeg nåede hjem. Træning bagefter og vi var 3 om at køre de fleste øvelser, så det tog noget tid at komme igennem. Er ikke helt på toppen, så frygter virkelig at der er en forkølelse på vej :-/

Lagde mærke til at der var en som kiggede på mig, mens jeg trænede og få så at vide at han kiggede også efter mig i mandags. Så nu er jeg jo lidt nysgerrig om det er pga. øvelserne/teknikken der bliver kigget eller om det er pga. personen som udførte dem.. Håber på det sidste :wink:

Onsdag den 31. oktober

10 min opvarmning på løbebånd. Havde glemt mit pulsur, så ingen data.

Squat

5x12 a 35 kg

Benpres

5x12 a 101 kg

Arnold press

5x12 a 6 kg

Military press

3x12 a 12,5 kg

Stadig flad.. Det må godt snart gå over.. Fik købt træningshandsker i dag. Har prøvet alle de handsker som jeg kunne finde her i byen og synes ikke rigtig der var nogen der virkede gode, men skal bruge nogen, så gik i sportigan i dag og blev spurgt med det samme, hvad jeg skulle bruge og manden skyndte sig ud på laget efter dem, imens jeg stod og tænkte "jamen de hænger jo lige der". Han kom så tilbage med en ny model de lige har fået hjem i dag og de er for fede! De er ikke når så voldsomme som mange af de andre jeg har prøvet og så er de tynde og så er det en smule pink på dem og det kan man jo ikke få for meget af :wink:

Edited by JustALittleBit
Link to comment
Share on other sites

Opvarmning - løbebånd

Tid: 10 min

Hastighed: 5,4 km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 130 bpm

Max puls: 137 bpm

Kcal: 77 kcal

DB benchpress

5x12 a 10 kg

Incline DB benchpress

5x12 a 10 kg

Triceps ext. w/ rope

5x12 a 15 kg

Fuld fokus på teknikken, da jeg var blevet lidt sløset

Triceps ext. w/ v-bar

5x12 a 20 kg

Også fokus på teknik her

Rev. grip tricep kickback

5x12 a 7,5 kg

Ny ynglingsøvelse :wub:

Løbebånd

Tid: 30 min

Hastighed: 5,6 km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 141 bpm

Max puls: 151 bpm

Kcal: 273 bpm

God træning i dag! Glæder mig til at afprøve mine handsker i morgen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Opvarmning - løbebånd

Tid: 10 min

Hastighed: 5,4 km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 137 bpm

Max puls: 164 bpm (tvivler jeg på!)

Kcal: 85 kcal

Lat. pulldown

5x12 a 45 kg

Rev. grip pulldown

5x12 a 40 kg

Seated row narrow

5x12 a 45 kg

Seated row wide

5x12 a 40 kg

Ikke alt for godt i dag.. Jeg var ellers frisk da jeg vågnede, for første gang i en uge, men energien forsvandt hurtigt igen. Det har faktisk været en ret sølle uge, både mht. træning og kost. Men det var også lidt forventet at der snart ville komme sådan en uge, efter de sidste 2 uger, hvor det har kørt mere eller mindre perfekt. Ved ikke rigtig, hvad jeg synes om handskerne.. Det gør ikke helt så ondt i hænderne, men skal i hvert fald vænne mig til ikke at have samme fornemmelse af at have fat.

Link to comment
Share on other sites

Opvarmning - cykel

Tid: 5 min

Modstand: 6

Gns. puls: 132 bpm

Max puls: 143 bpm

Kcal: 40 kcal

Benpres

5x12 a 101 kg

Squat

5x12 a 35 kg

Arnold press

5x12 a 6 kg

Military press

3x12 a 12,5 kg

Lat. raises med rotation

5x12 a 5 kg

Løbebånd

Tid: 30 min

Hastighed: 5,6 km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 137 bpm

Max puls: 144 bpm

Kcal: 260 kcal

Dagens træning tog aalt for lang tid, men ellers en god træning! Var på vægten i morges og det så godt ud, også bedre end jeg havde turdet håbe på og håber virkelig det holder til i morgen. Det var også det der lige gav det sidste i dag, så jeg også lige fik taget de 30 min. på løbebåndet.

Har googlede lidt opskrifter på marinade til kylling og er ved at afprøve 2 af dem. Den ene er en hvidløgsmarinade, som kyllingefileterne ligger og svømmer i lige nu. Og lige om lidt bikser jeg en sennep-honning marinade sammen. Er meget spændt på resultatet af dem begge. Det ville være dejligt, hvis det kunne give lidt afveksling. Og nå ja, så skal der også lige laves en potion muffins i aften, som Træner skal have nogle af og som han forhåbentlig deler med et sødt hankønsvæsen (mit kikset forsøg på at score ham) :wink:

Link to comment
Share on other sites

Vægt: 95,4kg (-1/-15,6) :cheer:

Arm: -1cm/-1cm

Bryst: samme/-8cm

Mave: samme/-22,2cm

Hofter: samme/-14cm

Bagdel: -0,5cm/-11,2cm

Lår: -1cm/-8cm

Behøver jeg at siger at jeg er godt tilfreds? :wink:

Opvarmning - cykel

Tid: 5 min

Modstand: 6

Gns. puls: 141

Max puls: 153 bpm

Kcal: 45 kcal

DB benchpress

5x12 a 10 kg

Incline DB benchpress

5x12 a 10 kg

Triceps ext. w/ rope

5x12 a 15 kg

Triceps ext. w/ v-bar

5x12 a 20 kg

Rev. grip tricep kickback

5x12 a 7,5 kg

Ingen cardio, da Træner sagde.. ved faktisk ikke om han sagde jeg skulle droppe det i dag eller bare gav mig "tillades" til at droppe det, fordi jeg snupper en times cardio i morgen tidligt.. nå, men ingen cardio i hvert fald. God træning ellers! Er især glad for at jeg er gået ned i vægt på triceps øvelserne, for teknikken er bedre og det er stadig tilpas hårdt.

Hihi, det sgu sødt, lad os høre hvordan det går med det.

Skal nok holde jer opdateret :wink: Det skete ikke så meget i dag, for han var gået hjem, da vi var færdig med at træne og Træner fik sin kager. Men han var lidt træt af, at han var gået da han fik at vide at han var gået glip af kage. Nu venter jeg utålmodigt på en reaktion på min fb opdatering.. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Opvarmning - løbebånd

Tid: 10 min

Hastighed: 5,4 km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 139 bpm

Max puls: 146 bpm

Kcal: 88 kcal

Lat. pulldown

4x12 a 45 kg

1x12 a 35 kg (påstår Træner.. er sikker på han lyver, for kunne altså ikke mærke forskel)

1x12 a 45 kg

Rev. grip pulldown

5x12 a 40 kg

Seated row narrow

5x12 a 45 kg

Seated row wide

5x12 a 40 kg

Cable bicep curls

1x12 a 12,5 kg

4x12 a 10 kg

Cable hammer curls

5x12 a 20 kg

Løbebånd

Tid: 30 min

Hastighed: 5,6 km/t

Hældning: 4%

Gns. puls: 144 bpm

Max puls: 150 bpm

Kcal: 285 kcal

Skulle have taget en times cardio i morges, men da jeg gik i seng i går, var jeg meget svimmel. Troede det ville være gået over til i morges, men det var det ikke. Det gik faktisk først over omkring kl.13. Var ikke helt på toppen, men fik en fornuftig træning. Og det var tæt på at løbebåndet blev droppet, men energien vendt pludselig tilbage og så var det jo dumt ikke at udnytte det. Er lidt mere glad for handskerne i dag.. Skal nok blive glad for dem, tror jeg.

I dag har været en blandet dag.. Føler jeg har været presset og det kan også ses på dagens kost. Er nåede til det punkt i dag, hvor jeg bare har accepteret at det ikke har været en god dag og ikke vil tænke på kosten. I morgen starter jeg så på en ny dag uden at tænke på i dag.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share