Hertz-værdier for mad


christianspoer
 Share

Recommended Posts

Jeg har en gevaldig off-dag i dag og kom derfor til at snakke med min raw-food'ende kollega om hvad jeg havde fået at spise de sidste dage.

Søndagen var lidt skidt, men mandagen stod både på sunde sager som havregrød, æg og grøntsager. Missede dog morgenmaden. Sov fra lidt i 23 til lidt over 6 i morges, så søvnen burde være dækket. Jeg skyder skylden for trætheden på sidste uges kursus med ~14 timers arbejde hver dag.

Min kollega foreslog dog, at jeg skulle se på hvilken hertz-værdi min mad indeholder. Lave hertz-værdier skulle dræne energi fra kroppen, høje tilføre energi. Og ja, det er svingninger/bølger vi snakker om.

Jeg har aldrig hørt om det før, nogen, der kan give lidt input?

Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Han har det med at gå lidt over gevind. Listen ser sådan ud:

Based on the below chart, your diet should consist of foods that have a frequency of at least 60-80 MgHz.

ITEM MHz

Canned Foods 0

Chocolate Cake 1-3

Kentucky Fried Chicken 3

A Big Mac 5

Vitamin & Mineral Supplements 10-30

A tumor 30

Raw Almonds 40-50

Your liver 55-60

Your colon 58-63

Your stomach 58-65

The top of your head 60-70

Your feet 65

Your heart 65-70

Fruits 65-75

Green Vegetables 70-90

Live, fresh wheat grass 70-90

Your Brain 72-78

A running computer 90-400

A rose 320

Jeg tror jeg spiser mig en computer.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne godt tænke mig at se en seriøs undersøgelse, der kan understøtte den teori at hertz har noget at gøre med kroppens velbehag. Og egentlig også en ordentlig undersøgelse angående raw-food. Hvis man tror på det sludder, skulle man tage at læse nogle ordentlige bøger og artikler angående menneskeføde.

hvis du er utilpas er det nok fordi du lever af "raw-food" og så pludselig arbejder meget mere end sædvanligt.

Link to comment
Share on other sites

Det er alt sammen sjove forslag og kommentarer og det skal ikke være en hemmelighed at jeg er enig med jer. Men det ville nu være meget skægt om der var nogen, der vidste noget om det eller havde hørt om det og kunne skrive lidt om emnet eller linke til noget tekst.

hvis du er utilpas er det nok fordi du lever af "raw-food" og så pludselig arbejder meget mere end sædvanligt.

Jeg tror du skal læse min første post en gang til, mine fine guttermand :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share