Gammelsmølf giver den gas...


Ralle
 Share

Recommended Posts

Enig med Doktoren.

Eneste ting jeg undre mig over er at du kører samme antal gentagelser i de små øvelser som biceps curls og triceps press(FrenchPress?), som i de store øvelser? Men det virker jo øjensynligt så det er jo fint :pumpin:

Jeg overvejer at køre lidt flere reps i de små øvelser, men nu prøver jeg lige at se hvordan det går :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg overvejer at køre lidt flere reps i de små øvelser, men nu prøver jeg lige at se hvordan det går :)

Det giver vel god nok mening i triceps- og bicepsøvelser, hvis du kan holde til det i albueled og senetilhæftninger. Meen sideløft for tre reps, dét er godt nok liidt... ;)
Link to comment
Share on other sites

Det giver vel god nok mening i triceps- og bicepsøvelser, hvis du kan holde til det i albueled og senetilhæftninger. Meen sideløft for tre reps, dét er godt nok liidt... ;)

Det er også en fejl og er rettet nu, jeg blev nok bare så vandt til at skrive 3.

Lateral raises bliver kørt med 10 rep.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal have flyttet ca 400 m^3 jord fra den ene ende af min have til den anden enden ca 50 meter, og det har jeg besluttet skal være min cardiotræning det næste stykke tid. fik flyttet ca 2 m^3 i dag :)

tror også det vil give noget god grebsstyrke, jeg skal dog passe på med at hakke skovlen ind i sten, da det ikke er så godt for min dårlige skulder kan jeg mærke.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal have flyttet ca 400 m^3 jord fra den ene ende af min have til den anden enden ca 50 meter, og det har jeg besluttet skal være min cardiotræning det næste stykke tid. fik flyttet ca 2 m^3 i dag :)

tror også det vil give noget god grebsstyrke, jeg skal dog passe på med at hakke skovlen ind i sten, da det ikke er så godt for min dårlige skulder kan jeg mærke.

Så løber du da ikke tør for jord at flytte lige foreløbig :)

Link to comment
Share on other sites

Squat 140x3

195x3

EZ-curl 60x3

95x3

Skulderpres 60x3

Tricepspres 60x3

Bænkpres 60x3

100x3

Dødløft 220x3

Lateral raises foran, til siden, og bagpå 10kgx10rep

Beskidte curls :D

Og er helt enig i betragtningen om have"træning"!

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Troede heller ikke du gad at træne men bare gad at være stærk ;-)

Nu må du ikke forvirre min begrænsede hjerne med dens egne selvmodsigelser :P

Meeen der falder fak lidt i tråd med min minimalistiske tilgang til tingene.

Jeg har en masse jord jeg skal have flyttet og har spugt en mand med en stor maskine, hvad han skulle have for det og jeg syntes der var dyrt.

Så er et af mine store problemer i konkurrencer, at jeg kan få luft, så jeg bliver nok nødt til at se på lidt cardiotræning. 20 kg mindre på rammen ville heller ikke skade noget.

Så jeg sparer penge, får flyttet noget jord, der skal flyttes, for bedre kondi og lavere vægt.

Alt i en løsning... Det er faktisk bedre end et kinderæg :wootdance:

Og jeg holder mindre af arbejde end af træning.

Edited by Ralle
Link to comment
Share on other sites

Som jeg også har udbredt mig om i min egen log, så har jeg virkelig kunne mærke en forskel på min konditionering, efter at have implementeret Prowleren i min træning.

En fire til fem sæt, én til to gange ugentligt, har virkelig rykket. Og så er det minimalistisk...

Link to comment
Share on other sites

Som jeg også har udbredt mig om i min egen log, så har jeg virkelig kunne mærke en forskel på min konditionering, efter at have implementeret Prowleren i min træning.

En fire til fem sæt, én til to gange ugentligt, har virkelig rykket. Og så er det minimalistisk...

Har desværre ikke adgang til en prowler, men det er også et ondskabfuldt instrument ;)

Link to comment
Share on other sites

Må holde op med de at falde i søvn, når jeg kommer hjem, der simpelthen ingen power til de tunge sæt, her om natten :/

Squat 140x3

EZ-curl 60x3

Skulderpres 60x3

Tricepspres 60x3

Bænkpres 60x3
100x3

Dødløft 180x3

220x3

260x3

Lateral raises foran, til siden, og bagpå 10kgx10rep

Edited by Ralle
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share