Gammelsmølf giver den gas...


Ralle
 Share

Recommended Posts

Det er pr hånd og personligt træner jeg med vægte op til 180 kg pr hånd og har en lille drøm om at gå længden af min garage (7 m) med 200 kg i hver hånd :)

Lakridskage... det må jeg prøve en dag :)

Det er virkelig vilde vægte I kører med på eliteplan :O Det er selvfølgelig defor I er eliten ;) Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Prøver at komme lidt i gang igen. Gik lidt sur i Hstså nu prøver jeg noget nyt med 3 ugentlige træninger, men med mindre belastning og mindre volumen pr gang.

squat 2x140kgx3rep

180kgx3rep

EZ-curl 60kgx3rep

skulderpress 60kgx3rep

Triceppress 60 kgx3rep

Ez-curl 80kgx3rep (strickt)

Dødløft 140kgx3rep

180kgx3rep

220kgx3rep

Lateral raises foran til side og bagpå 10kgx10rep

tid 20-25 min

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Siger du til mit ansigt at du lavede alt det der på 18min?? Vanvittigt!!!

Jeg har lavet et ultra minimalistisk program, og da det her kun er 2 af øvelserne der er tunge, kan jeg køre det så hurtigt. Jeg vil tro at den dag jeg kører tung dødløft, vil tiden nok ryge lidt op... 25 min måske ;)

Link to comment
Share on other sites

Dødløften tager max 2 min, den eneste pause der er, er når jeg sætter klodser på. jeg kunne sagtens starte på 220 kg, men må jo også erkende en gang imellem at jeg ikke er så ung mere og skadesrisikoen nok er større hvis jeg gør. har før lavet en 5-rep på 250 uden opvarmning.

Link to comment
Share on other sites

Det bliver sjovt at se, om du kan få fremgang med en SÅ begrænset volumen? Du har jo tunge vægte på stængerne og en særdeles rimelig frekvens, så jeg tænker da bestemt ikke, at det er umuligt :)

Jeg tror selv på det, og er jo lidt en doven hund, så jo mindre træning jeg kan slippe afsted med jo bedre :)

Link to comment
Share on other sites

squat 160kgx3rep

EZ-curl 64kgx3rep

skulderpress 64kgx3rep

Triceppress 64kgx3rep

Dødløft 180kgx3rep

220kgx3rep

260kgx3rep

260 var nemme, så blev lidt overmodig, og gik på 300, men de viste sig at være for tunge i dag

300kgxfail

300kgxfail

270kgx1rep

Bænk 80kgx3rep

100kgx3rep

Lateral raises foran til side og bagpå 20kgx10rep

Rækkefølgen er ikke helt rigtig

Tid 37 minutter.

Edited by Ralle
Link to comment
Share on other sites

Marathontræning i dag :D

Du kører egentlig ret let i skulderpres. Er det skulderskaden, der driller? Eller er det med håndvægte? I så tilfælde stikker jeg piben ind ;)

Jeg har aldrig været den store presser, men har da målet om at løfte 150 kg i træstammen til næste år ;)

Træner tungt en gang om ugen og to gange om ugen træner jeg let :)

Ville sætte et billede af mit træningsskema op, men det kan jeg ikke finde ud af :/

Link to comment
Share on other sites

Jeg har aldrig været den store presser, men har da målet om at løfte 150 kg i træstammen til næste år ;)

Træner tungt en gang om ugen og to gange om ugen træner jeg let :)

Ville sætte et billede af mit træningsskema op, men det kan jeg ikke finde ud af :/

Nej, 150 kg er jo sådan lidt små-fesent ;)

Det lyder fornuftigt med en tung gang om ugen og så to lette gange. Specielt med nuværende volumen. Gælder det alle øvelser?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share