Hoosier's log


Hoosier
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hun skal jo holde vægklassen. Har lidt på fornemmeren at den kære Kathrine har haft lidt svært ved at holde fingrene fra fadet :devil:

Hvor kunne du dog få den ide fra? :4whistling:

Ja, må se at få gang i noget ekstra cardio - overvejer lidt at begynde på noget morgencardio fra den 3. januar, men nu må vi se, hvad det bliver til... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Hvor kunne du dog få den ide fra?

Ja de ca. 5000 sms'er hver dag, giver da et lille praj ;)

Kender jeg ikke noget til. :angelgrin:

5000! den må jeg nok sige - det er blevet værre - jeg har aldrig fået mere end 400-500 sms fra Kathrine på en dag - med sætninger som "Nej hvor har jeg lyst til is/slik/kage/......."

Link to comment
Share on other sites

Hvor kunne du dog få den ide fra?

Ja de ca. 5000 sms'er hver dag, giver da et lille praj ;)

Kender jeg ikke noget til. :angelgrin:

5000! den må jeg nok sige - det er blevet værre - jeg har aldrig fået mere end 400-500 sms fra Kathrine på en dag - med sætninger som "Nej hvor har jeg lyst til is/slik/kage/......."

:4whistling: :4whistling: :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

Ej ok der måske lige et 0 for meget med der. Men det er nu mange gange om dagen den tøs skriver til mig og siger hun har lyst ;)

.........

Altså til søde sager, ikk? Altså slik og den slags, ikk?

Hvis jeg var mere freudiansk end jeg er - så ville jeg nok få en del ud af det indlæg :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har gennem dagens distanceterapi foreslået den gode Hoosier at købe chokolade hver gang lysterne (definer og (over-)fortolk selv begrebet "lyst").

Hun skal dog afholde sig fra at spise det men istedet give det til Mr. Freeze som jo mangler hjælp til at blive større (kan ikke lide udtrykket bulke :blink: )

På den måde vil Hoos snart ikke have råd til at tænke på chokolade og Mr. Freeze vil få garenteret sit Kcal indtag! (om ikke andet ved at sælge alt chokoladen og købe rigtig mad :bigsmile: )

Dr. Cand. Choko. MSN. Mads :swim:

Edited by MadsSVØM
Link to comment
Share on other sites

Ej ok der måske lige et 0 for meget med der. Men det er nu mange gange om dagen den tøs skriver til mig og siger hun har lyst ;)

.........

Altså til søde sager, ikk? Altså slik og den slags, ikk?

Hvis jeg var mere freudiansk end jeg er - så ville jeg nok få en del ud af det indlæg :4whistling:

Man kunne måske forfalde til at kalde det en oral fiksering? :tongue:

Niske

Link to comment
Share on other sites

Og så lige et træningsmæssigt indslag...

Løb den 28-12-03: :bunny: :bunny: :bunny:

Distance: est. ca. 3.5 km

Tid: 21:29

Taget i betragtning af, at jeg har været til tre timers aerobic i dag, syntes jeg ikke, det føltes som om, jeg havde lavet noget. Så derfor denne lille hurtige omgang før aftensmaden. Turen gik fint - godt tempo. :) Bare en skam, at det var for mørkt til at løbe i skoven. :confused:

:banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Bare en skam, at det var for mørkt til at løbe i skoven.

Hey Kathrine :) ...mht. til ovenstående citat...Er det fordi du er bange for ikke at kunne se så meget og måske komme til at snuble/falde (god forbid) eller er det pga. du ikke vil møde mærkelig, nasty typer derinde? (så raser den lille feminist inde i mig :devil:).

Link to comment
Share on other sites

Bare en skam, at det var for mørkt til at løbe i skoven.

Hey Kathrine :) ...mht. til ovenstående citat...Er det fordi du er bange for ikke at kunne se så meget og måske komme til at snuble/falde (god forbid) eller er det pga. du ikke vil møde mærkelig, nasty typer derinde? (så raser den lille feminist inde i mig :devil:).

Det er bare fordi, man ikke kan se en pind (haha :lol: :blink:).

Link to comment
Share on other sites

Bare en skam, at det var for mørkt til at løbe i skoven.

Hey Kathrine :) ...mht. til ovenstående citat...Er det fordi du er bange for ikke at kunne se så meget og måske komme til at snuble/falde (god forbid) eller er det pga. du ikke vil møde mærkelig, nasty typer derinde? (så raser den lille feminist inde i mig :devil:).

Det er bare fordi, man ikke kan se en pind (haha :lol: :blink:).

Bab> nu skal du jo lige ta højde for at Kathrine efterhånden er så bidsk og mean at det er de nastie typer der løber langt uden om hende :devil:

:D :angelgrin:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share