Hoosier's log


Hoosier
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu havde jeg ellers lovet at kigge den anden vej i dag, men tillykke med bænken :bounce:

Uden at skulle lokke til anorexiske tendenser, så så jeg lige, at juniordanmarksrekorden i -56kg klassen i øvrigt 47,5kg B)

Edited by Chris27
Link to comment
Share on other sites

Nu havde jeg ellers lovet at kigge den anden vej i dag, men tillykke med bænken :bounce:

Uden at skulle lokke til anorexiske tendenser, så så jeg lige, at juniordanmarksrekorden i -56kg klassen i øvrigt 47,5kg B)

Chris>> Tak. :D 56 kg's klassen kommer jeg nok næppe ned i (i så fald ville det nok være en pænt rippet Hoosier :tongue:)

MaxP>> Vil det så sige, jeg skal tabe mig? Eller bare bænke mere? :unsure:

Arne>> Bare vent, jeg indhenter dig. ;)

boing>> Tak. Ja, det må man sige! :bigsmile:

jfk>> Tak. Ja, Horst nævnte også det med opspændet i bænk, så jeg havde skoene på i dag. :santa2:

xax>> Tak. Og ja. :devil:

Krea>> Ja, tak for lån. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Der er kun en vej, og det er op.  :devil:

Du skal IKKE veje mindre end du gør nu  :bigsmile:

PS: Og det var naturligvis MIN kropsvægt jeg tænkte på  :tongue:

MaxP>> :tongue:

:4oops:

Har glemt at logføre mine eksamenslæsninger for de sidste dage, so here it goes (ved godt, det er kedeligt at læse - sorry! men jeg får rent faktisk læst mere på denne måde :blink:):

Onsdag: Fik læst det, jeg havde planlagt (jf. tidligere indlæg) + én side biokemi. :tongue:

Torsdag: Skimmede lidt af hvert før eksamen i differentialligninger ellers ikke noget. :chicken:

Fredag: Ikke noget :thumb_down::thumb_down::thumb_down: - skal først til at igang nu. :smashtard: (Edit: Fik læst 3.5 sider. <_< )

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Sådan Hoos :) .

Hvor er det dog rart at se hvordan det kører for dig :bigsmile: . Ny BP PR, eksamenslæsning kører på skinner, julen er på vej, du har fået plads på Uni i Usa, og så har du fået afprøvet dine babies, med et positivt resultat.

Hav en god weekend.

Niske

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med de 50 kg :respekt: :respekt: :respekt:

Glæder mig til selv at nå dem, men det har jo pt lange udsigter. Men så er det fedt at læse hvordan du sådan fyrer PR´s af gang på gang for tiden, bliver nærmest smittet af din entusiasme så mon ikke her er masser af inspiration at hente når jeg selv komme i gang igen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

kj>> Tak. :santa2:

Niske>> Ja, det må man sige! :bigsmile:

Hippo>> Det er næste mål. :devil:

Tulle>> Mange tak skal du have. Jeg har også ofte brugt din log som inspiration. :bigsmile: Havde nu aldrig troet, jeg ville nå de 50 kg før dig. Synd, at du ikke kan træne igennem lige for tiden. :( God bedring.

**************

Afbrænding den 20-12-03: :4flex: :4flex: :4flex:

I IFI-Hallen sammen med en god flok MOL'ere. Kanon. :4jumpy:

Kan ikke huske hele "træningen", men af højdepunkter kan nævnes:

- tangering af PR i chins (3 reps), derudover 3-4 singles

- Luciferase gav mig instruktion i sumo-dødløft - mange tak :bigsmile:

- en masse sæt bænk og incline bænk

- goodmornings med 20, 30, 35 og 40 kg - desværre var det igen stangens rullen på ryggen, der satte begrænsningen :( - må snart lære det :4whip:

- ny PR i hammercurls (8 reps med 10 kg)

- down-the-rack-and-back-up-again i hammercurls sammen med b_skaal (hvem ellers?! ;) ) og Cat

- forced reps i Gunnar-show-off med b_skaal :4flex: (så var de gaaaaanz helt brændt af :devil:)

- diverse PR's sat af andre MOL'ere

- en god del kæbe

- lidt massage :tongue:

En træning til 3x :banana:.

Derefter en tur på Ankara (buffet :santa2: ) - okay mad, lousy betjening. :thumb_down: Men hyggeligt, det var det. :xmas:

P.S.

Cilius>> Tak for bogen.

Spock>> Tak for chokoladen.

Link to comment
Share on other sites

Det er meget flot løftet, te'løk med PR'eren.... og hva' skuer mit øje!?? Go' gaaanz aw' brænding! Så blir' det ik' bedre!!!  B)

Takker. :D Yeah!!! :4flex: Det var suveræn ganz afbrænding :D - "glæder mig" til at finde ud af, hvordan mine biceps har det i morgen. :santa2:

Overarm, bredeste sted højre: 26 cm

Lige for et øjeblik siden: 26.5 cm. :santa2: (Men der er godt nok stadig langt op til de 30 cm - *piv* :cries:)

.

Ang. mit løft: Har lige tjekket med Anyone - løftet var med pause i bunden og alting. :yeah: Og jeg har forresten også lært en ny opspændingsteknik, som jeg glæder mig til at arbejde videre med. :devil:

Og tak til Lars for chokoladen ;)  :santa2:

Ja, man må sige, du gør dit for at holde mig i min vægtklasse og for at vinde dit væddemål med Mads. ;)

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

- goodmornings med 20, 30, 35 og 40 kg - desværre var det igen stangens rullen på ryggen, der satte begrænsningen :( - må snart lære det :4whip:

Prøv at placere stangen en anelse lavere end når du squatter og koncentrer dig om at presse stangen ind i ryggen. Det skulle afhjælpe problemet. :)

Iøvrigt tillykke med bænkpres PR. :)

Link to comment
Share on other sites

- goodmornings med 20, 30, 35 og 40 kg - desværre var det igen stangens rullen på ryggen, der satte begrænsningen :(  - må snart lære det :4whip:

Prøv at placere stangen en anelse lavere end når du squatter og koncentrer dig om at presse stangen ind i ryggen. Det skulle afhjælpe problemet. :)

Det synes jeg også, jeg forsøger... :unsure: men tilsyneladende ikke godt nok. :4whip: Vil forsøge at tænke mere over det næste gang - tak for rådet. :santa2:

Iøvrigt tillykke med bænkpres PR. :)

Takker. :bigsmile:

Jeg opdager lige her på falderebet for lørdagen, at du satte PR i bænkpres i går. Det sendes der hermed en forsinket lykønskning med  :santa2:  :w00t:

Mange tak. B)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share