Hoosier's log


Hoosier
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hippo>> Øv - troede lige, det var endnu en, der ville vædde om ParadIS eller give mig chokolade. :tongue:

næææ du, tror der er nødt til at være een der leger djævlens advokat og sørger for at holde styr på dit choko-indtag :4whip:

:santa2:

Ja ja, den er god med dig. :tongue: 1 kg belgisk chokolade, hva?!? :devil:

:4whistling:

synes da det er stilfuldt at friste med de dyre kvali-sager.... :santa2:

(skal nok gemme noget til den 30... ;) )

Link to comment
Share on other sites

Mooooaaar! De store drenge driiiiller. :cries:

Kiks?

Chokoladekiks??? :santa2::tongue:

Onde onde MOD, jeg melder dig til den anden mod gør jeg.

Bare tænk på alle de stakler der ikke får julegave :xmas: af Kathrine hvis i får lokket hende i fordærv og hun kommer til at spise chokoladen.....

For ikke at nævne at hun sikkert også kommer til at skifte vægtklasse og dermed kommer i samme klasse som Cat, hvilket uden tvivl vil afstedføre en større krig med splid og flere fraktioner på mol, der ender i 100% flamewar og bliver hele mol's undergang.

Alt samme fordi I prøver at lokke den kære Kathrine i fordærv.

At i ikke skammer jer :teachingfinger:

Link to comment
Share on other sites

Føler mig overhovedet ikke klar til min biokemieksamen i morgen.  Jeg tror godt, jeg kan bestå, men jeg har desværre tendens til at have ret høje forventninger til mig selv. Det skal jeg forsøge at lade være med at tænke på og i stedet fokusere på bare at gøre mit bedste. (I må meget gerne krydse fingre for mig - kunne godt bruge det.  ) Nu vil jeg lige bruge et par timer på at kigge nogle gamle eksamensopgaver igennem, og så vil jeg forsøge at få en god nats søvn. 
Krydser fingre, det skal nok gå :)
I dag fik vi karakteren for vores eksamensopgave i Levnedsmiddelproduktion. Vi har i min gruppe åbenbart helt fejlbedømt kravene til opgaven, for vi havde forventet at få en 8-9 stykker, men vi fik sørme (som de eneste ) et 11-tal.   

Super flot tillykke :) :) :)

VH.

Link to comment
Share on other sites

Hej Hoos,

Har nu krydset fingre for dig i 1½ time, og forventer at du nu kan klare dig uden min support i kort tid, da jeg skal vaske op :tongue: . Aj, altså. Jeg håber på det bedste, og god tur til Sønderborg.

God jul, og pas på dig selv.

Niske

Link to comment
Share on other sites

Til lykke naturligvis...

Ligger det i Indiana (Nickname : Hoosier State) eller er det blot en tilfældighed?

Det er nu ikke uden slet misundelse at se at du skal over til rollercoasterparadise.

TF>> Jep. :santa2:

Alle>> Takker for lykønskningerne og fingerkrydsningen. :xmas: Set i forhold til den ringe læseindsats, <_< gik det vist okay. "Glæder mig" til at få resultatet. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Nu husker du at bulke seriøst igennem her i julen ik? :santa2: Cat har allerede fået et feeder-program så hvis du er i tvivl om noget konktakter du bare hende... den står på julemad julemad og mere julemad... ved siden skal der så konsumeres store mængder paradis-is, kiks og chokolade... husk jo mere fedt jo mindre er vandringen i bænkpres :w00t: :xmas: God Jul

Link to comment
Share on other sites

Og Kathrine skal ikke bulke!!! :cussing:

Ups... :bblush: Har nok indtaget ca. 1 million kcal i dag... :4whistling:

*******

Styrketræning den 24-12-03 i Sønderborg Fitness:

Opvarmning: 10 min ellipsetræner

Så dukkede Spock op, og derfor endte jeg med at tilbringe to en halv time i centret. Kanon! :devil:

Styrketræning:

Chin-ups:

2@bw

Bænkpres:

[email protected] + [email protected] + [email protected] + 1/1/1/1/[email protected] (let!) + [email protected] (ren disko :tongue:)

Goodmornings:

10@20kg + 10@30kg + 5@40kg + 10/10@45kg (PR - første gang med 45 kg på stangen)

Dødløft:

1/1/1/1@60kg + 1/1@70kg + 1@60kg (for at få stangen op på plads... et par løft i sumostil... kørte ikke optimalt efter gm og med Technogymskiver - men i det mindste har de en (én, 1) Eleiko stang)

Db row:

(2x)8@16kg + (2x)5/6/8@20kg (rep PR - kørte bare bedre og bedre)

Seated db shoulder press:

10@10kg + 5/5@12kg ( <_< lidt tungere, end det burde have været, men dog acceptabelt)

Standing db hammercurls:

4@11kg (PR - hehe... dette center har 11 kg's håndvægte, hvilket Parken ikke har - så nem PR) + 6/5/5(?)@10kg

supersetted med:

Rotator cuff (stående, opad):

10/10/10@3kg

Laterals:

6(?)@6kg + 10(?)@5kg

supersetted med:

Seated rear laterals:

15/15@5kg

Triceps pushdown med reb:

4 sæt

Tulles tricepsøvelse:

2 sæt pr. arm

Leg extension:

12@60kg + 10@65kg (vist PR)

Triceps kickback:

(2x)15@5kg + (2x)8@6kg

Incline reverse bench crunch:

12/12/12/12@bw

Chin-ups:

1@bw

Derudover: Masser af kæbe. :devil:

Det er jo jul, så 5x :banana: for det.

Da jeg kom kl. 8, var der ikke mange mennesker i centret, men godt en time senere, var der faktisk pænt fyldt... regnede godt nok ikke med, at så mange mennesker kunne finde på at træne juleaften. :blink: (Min far og stedmor var også ude at træne, så jeg har det ikke fra fremmede. :rolleyes:)

Link to comment
Share on other sites

Tulles tricepsøvelse:

2 sæt pr. arm

:lol: Wauw min helt egen øvelse :lol: Nej godtnok du har fået prøvet den. Jeg synes ihvertfald den er behagelig for albuerne (og skuldrene) i forhold til mange andre øvelser :unsure:
Da jeg kom kl. 8, var der ikke mange mennesker i centret, men godt en time senere, var der faktisk pænt fyldt... regnede godt nok ikke med, at så mange mennesker kunne finde på at træne juleaften.

Det samme her. Sidste år var jeg alene i centret juleaftensdag, men i år var der en ti stykker. Andre der måske også lige skulle redde lidt på "samvittighedskontoen" inden aftenens forestående ædegilde ;)

Link to comment
Share on other sites

Tulles tricepsøvelse:

2 sæt pr. arm

:lol: Wauw min helt egen øvelse :lol: Nej godtnok du har fået prøvet den. Jeg synes ihvertfald den er behagelig for albuerne (og skuldrene) i forhold til mange andre øvelser :unsure:

Ja, jeg fandt et kabeltræk heeeelt nede i hjørnet. Hehe. :tongue: Men jeg tror stadig, jeg godt vil have den vist til MOL-træf, for jeg syntes ikke helt, jeg kunne få den til at fungere. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Cardio den 25-12-03: :4jumpy:

Løb:

Distance: est. ca. 4 km (måske lidt mere)

Tid: 26:30

Hente, hente cykel... og så cykle hjem igen.... samme distance.

Okay løbetur i let støvregn - nice. Ømme baglår satte dog lidt en dæmper på tempoet. :chicken: Det bliver til 3x :banana:.

Link to comment
Share on other sites

Styrketræning den 26-12-03: :bounce: :bounce: :bounce:

Opvarmning: ingen...

Styrketræning:

Chin-ups:

2@bw

Goodmornings:

10@20kg + 10@30kg + 12/12/12@40kg (nice and easy)

Bænkpres:

[email protected] + [email protected] + (kan ikke huske, om jeg også tog [email protected]) 1/1/[email protected] + [email protected] + 1/[email protected] (let nok)

Db row:

(2x)8@18kg + 5/5/5@22kg (med hiv og sving - men PR - 20 kg's vægtene var optaget)

Seated db shoulder press:

10@10kg + 6/5@12kg

Standing db hammercurls:

8/6/5/5@10kg

supersetted med:

Rotator cuff (stående, opad):

15/15/15@2kg

Laterals:

6/6@6kg (bestemt ikke Jane Fonda...)

supersetted med:

Seated rear laterals:

8/10@6kg

Leg extension:

8/8/7@65kg :devil:

Tulles tricepsøvelse:

(2x)15@15kg (kunne stadig ikke, få den til at fungere ordentligt)

Chin-ups:

1@bw

Dips:

10/10@-20kg

Incline reverse bench crunch:

15/15/15/15@bw

Cardio: 10 min stepper (1 min niv. 6, 4 min niv. 8, 2.5 min niv. 9, 1.5 min niv. 10, 30 sek niv. 11, 30 sek niv. 12)

Bænkpres: (jeg kan jo ikke få nok :tongue:)

[email protected] ("eksplosiv")

Desuden: En del kæbe med Spock.

Både Spock og jeg følte os lidt slatne i dag. Men det var nu egentlig en udmærket (og hyggelig :D) træning, og jeg kunne løfte, hvad jeg plejer. 3x :banana:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share