Fitline?


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Hey

Vi har netop fået et produkt til DK som allerede skulle eksistere i 22 andre lande, og ha været på markedet de sidste 10år. Jeg er selv blevet spurgt om jeg evt ville være sælger af dette produkt. Men vælger nok at afslå. Jeg har siddet og læst lidt i materialet, og jeg kan se at det henvender sig til alle i alle alders gruppe, og af begge køn. Der er en hel brochure med , kun med informationer om brug af produktet til sportsfolk, og så er der vel 15 sider med referencer fra sportfolk som giver deres kommentar til produktet.

Nogen der kender noget mere til det?

Dte skulle være godt for stort set alt. Give meget mere energi osv. Jeg har talt med et par som har prøvet det. Nogle stykker havde oplevet enorm effekt, og en enkelt ingen effekt.

Link to comment
Share on other sites

Det er ganske korrekt MLM. Hvilket jeg i øvrigt IKKE bryder mig om.

Der er dog en indholds fortegnelse.

Jeg kan se at en pakke koster et godt stykke over en tusse. Det består så af tre forskellige produkter.

Umildbart er det vidst en masse vitamin og protein osv. Alt muligt forskelligt. Mener det skal indtages 3 gange om dagen.

Link to comment
Share on other sites

Som sådan er der ikke noget galt med MLM eller Network marketing, der er stor foreskel på de forskellige firmaer...

- Dem som rent struktur mæssigt ikke holder, er dem hvor man tjener penge på indformidlingen (det ulovligt)m f.eks ACN - her tjener man direkte på informidling...

Blackice - hvad hedder firmaet og produktet?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
Hey

Vi har netop fået et produkt til DK som allerede skulle eksistere i 22 andre lande, og ha været på markedet de sidste 10år. Jeg er selv blevet spurgt om jeg evt ville være sælger af dette produkt. Men vælger nok at afslå. Jeg har siddet og læst lidt i materialet, og jeg kan se at det henvender sig til alle i alle alders gruppe, og af begge køn. Der er en hel brochure med , kun med informationer om brug af produktet til sportsfolk, og så er der vel 15 sider med referencer fra sportfolk som giver deres kommentar til produktet.

Nogen der kender noget mere til det?

Dte skulle være godt for stort set alt. Give meget mere energi osv. Jeg har talt med et par som har prøvet det. Nogle stykker havde oplevet enorm effekt, og en enkelt ingen effekt.

Jeg har i dag (5 juni 2007), været nede ved min faster for at høre mere om produktet. Hun kender en af dem som er aller først i Danmark, som sælger produktet, altså han sidder vidst i ledelsen i DK.

Jeg har smagt produktet og må sige at det er noget som hurtigt giver energi. Jeg har ikke registreret mig endnu, da jeg lige skal have lidt betænktningstid, men det lyder rigtig, rigtig spændende.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har i dag (5 juni 2007), været nede ved min faster for at høre mere om produktet. Hun kender en af dem som er aller først i Danmark, som sælger produktet, altså han sidder vidst i ledelsen i DK.

Jeg har smagt produktet og må sige at det er noget som hurtigt giver energi. Jeg har ikke registreret mig endnu, da jeg lige skal have lidt betænktningstid, men det lyder rigtig, rigtig spændende.

Du svarer på en tråd fra februar 2003 :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har i dag (5 juni 2007), været nede ved min faster for at høre mere om produktet. Hun kender en af dem som er aller først i Danmark, som sælger produktet, altså han sidder vidst i ledelsen i DK.

Jeg har smagt produktet og må sige at det er noget som hurtigt giver energi. Jeg har ikke registreret mig endnu, da jeg lige skal have lidt betænktningstid, men det lyder rigtig, rigtig spændende.

Så ved du forhåbentlig også at produktet aldrig blev godkendt i Danmark som de håbede.

Produktet er godkendt andre steder i EU, og kan derfor stadig fås, men blev altså IKKE godkendt i Danmark.

Jeg har flere i min nære omgangskreds, og familie, som kender manden der forsøgte at få det godkendt, og stod for distributionen i Danmark, og det var en dyr fornøjelse for ham. (Han overlever nu nok hehe)

Der var dog en del meget tilfredse brugere af produktet, men træerne vokser ikke ind i himmelen.

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Så ved du forhåbentlig også at produktet aldrig blev godkendt i Danmark som de håbede.

Produktet er godkendt andre steder i EU, og kan derfor stadig fås, men blev altså IKKE godkendt i Danmark.

Jeg har flere i min nære omgangskreds, og familie, som kender manden der forsøgte at få det godkendt, go stod for distributionen i Danmark, og det var en dyr fornøjelse for ham. (Han overlever nu nok hehe)

Der var dog en del meget tilfredse brugere af produktet, men træerne vokser ikke ind i himmelen.

Altid rart at høre lidt fra en gammel MLM-tråd.

Var også ved at flække af grin forleden da en af mine nye medlemmer i centeret fortalte mig om "et helt nyt genialt koncept ved navn ACN..." Det blev jeg så første gang forsøgt påduttet i - øøhhh - tænke tænke.. Ja - for mange år siden!!!

Link to comment
Share on other sites

Altid rart at høre lidt fra en gammel MLM-tråd.

Var også ved at flække af grin forleden da en af mine nye medlemmer i centeret fortalte mig om "et helt nyt genialt koncept ved navn ACN..." Det blev jeg så første gang forsøgt påduttet i - øøhhh - tænke tænke.. Ja - for mange år siden!!!

Ja det er jo netop problemet ved MLM. At produktet i teorien sagtens kan være et godt produkt. Produktet i sig selv, kan ikke "gøre for" at forretnings metoden er usmagelig, dårlig, og ofte meget uproffesionel.

MLM er smart. Det er smart for dem som sidder på toppen. De får en kæmpe maskine i gang, med små midler. De får oceaner af gratis PR, ubetalte sælgere, og en kæmpe distributions kæde i gang.

Tanken bag er som sådan rigtig god. Det er jo i bund og grund "franchise" , det rammer bare altid så forkert som det kan, og bliver et produkt, som dårlige sælgere, og husmødre, forsøger at pådutte venner, bekendte, familie osv, uden egentlig at kende produktet.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Selvom MLM-firmaer ofte har uvidende sælgere, kan de dog godt have nogen enkelte supergode produkter. Mit råd er at tjekke om varerne er OK, og så kan man jo vælge at handle med de seriøse sælgere, fremfor at snyde sig selv for et godt produkt.

Det med at de 3 produkter i serien koster en tusse er helt galt.

Prisen ligger på max. 750,- kr. og du kan endda spare 20% på at bestille det på firmaets abonnementsordning (svarende til minimum 2 leveringer med 1 måneds mellemrum), hvilket kan gøres på en af de endnu meget få danske forhandleres hjemmesider.

Søg evt. på Google efter hjemmesider. Hjemmesiderne er på engelsk indtil engang i løbet af 2007.

Produkterne adskiller sig væsenligt fra alt andet på markedet, da de er lavet med Nano-teknologi, hvilket giver ca. 98% optagelighed af indholdet på under 10 minutter.

Firmaet er pt. ved at etablere sig i Danmark, så alt brochuremateriale, hjemmesider, varedeklarationer, osv. er ved at blive oversat til dansk.

Jeg er selv løber og MTB-cykelrytter. Og i forbindelse med min træning til det hårde 78,5 km. løb (Swiss Alpine), som jeg skal gennemføre d. 28. juli 2007, er jeg begyndt at bruge produkterne. Og jeg må sige at jeg er vildt godt tilfreds.

Firmaet har MANGE produkter, men de 3 bedst kendte har du hørt om. Sættet består af 1 dåse B-vitamin kompleks med Guarana, det giver ekstra energi. 1 dåse frugt- og grønsagsmiks med andre vitaminer, mineraler, mælkesyrebakterier, planteenzymer og fibre i. Og endelig 1 dåse med diverse mineraler, der genopbygger kroppen, og som skal tages ca. ½ time før sengetid.

Produkterne er hovedsagelig blevet kendt via tyske elitesportsfolk, og der forskes meget i produkterne på det tyske Labor fur Dopinganalytik i Køln, så de er garanteret fri for doping.

Sortimentet er siden blevet udvidet med produkter sig kvinder, børn, seniorer, mænd, slankeprodukter, osv.

Link to comment
Share on other sites

Uden bare een videnskabelig undersøgelse bag er det bare en pengemaskine, men hvis folk har lyst til at betale 750 kr for b-vitaminer og frugtjuice så dem om det.

Deres samarbejde med Køln ser ud til at de (som mange andre) indsender deres produkter en gang om året, så de kan blive testet for rester af steroider (for at blive optaget på den såkaldte Kølner liste over rene produkter)

Det ser også ud til at energiproduktet med guarana aldrig klarede proceduren for at få patent, men bare man søger kan man jo bruge ordet "patentansøgt" i reklamematerialet............

Link to comment
Share on other sites

det kan vel tænkes de er blevet godkendt sidenhen?

Tjo, teoretisk. Men nu kender jeg lidt til ham der købte retten til at sælge det i DK, og lidt til hvor mange penge han brugte på at få det godkendt osv.

Jeg tvivler på at han blot ville lade det glide til anden hånd, hvis en godkendelse var mulig.

Link to comment
Share on other sites

det kan vel tænkes de er blevet godkendt sidenhen?

NEJ produkterne er IKKE godkendt endnu.

Som jeg har fået det fortalt, forsøgte de for noge år siden at etablere sig i DK, men fandt ikke de rette seriøse samarbejdspartnere dengang.

Derfor er det pt. både ulovligt at sælge produkterne i DK og via danske hjemmesider med dansk tekst.

Den eneste lovlige måde indtil videre er at købe produkterne via de webshops, som enten fysisk eksisterer i andre lande, eller via de få danske forhandlere, der linker til leverandørens hjemmeside i Tyskland. Og de er ALLE på engelsk eller tysk.

Nu forsøger de sig så igen.

Og denne gang går det vist noget bedre.

Der ER ved at blive oversat materiale til dansk, for jeg har selv set noget af det. Det forventes at blive udgivet i august - september 2007, afhængigt af omsætningen i DK.

De er også ved at ansøge om godkendelse hos Fødevarestyrelsen, der tager sig af godkendelsen af kosttilskud.

Jeg er selv uddannet helsevejleder, og kan se at produkterne fint lever op til kravene fra EUs positivliste mht. til lovlige ingredienser i kosttilskud. Da produkterne adskiller sig væsenligt mht. optagelighed fra alle andre kendte produkter i DK, glæder jeg mig MEGET til de bliver frigivet på det danske marked.

Mht. Patent, så reklamerer de IKKE med patantansøgte produkter. I det tyske og engelske materiale jeg har set, HAR de patent på nogle produkter, bl.a. vandopløselig fiskeolie (der ikke smager af fisk) og Q10. Produktet med Guarana har de ikke patent på (der står heller intet om patent-ansøgt i deres materiale)- men de har patent på et såkaldt Optimal-sæt. Det er de 3 produkter, som jeg omtalte i mit tidligere indlæg, hvoraf produktet med B-vitaminer og guarana er et af dem.

Link to comment
Share on other sites

Uden bare een videnskabelig undersøgelse bag er det bare en pengemaskine, men hvis folk har lyst til at betale 750 kr for b-vitaminer og frugtjuice så dem om det.

Deres samarbejde med Køln ser ud til at de (som mange andre) indsender deres produkter en gang om året, så de kan blive testet for rester af steroider (for at blive optaget på den såkaldte Kølner liste over rene produkter)

Det ser også ud til at energiproduktet med guarana aldrig klarede proceduren for at få patent, men bare man søger kan man jo bruge ordet "patentansøgt" i reklamematerialet............

Der er nu masser af videnskabelige undersøgelser bag produkterne. Bl.a. en der viser en væsenlig bedre iltoptagelse (VO2max).

Jeg kan se i mit materiale at et studie viser en øgning fra 53 ml. ilt pr. minut pr. kg. kropsvægt til 55,1 ml. efter en uges brug af b-vitamin/guarana-produktet, stigende til 55,8 ml. efter yderligere en uge.

Laboratoriet i Køln er slet ikke de eneste, der tester produkterne for dem. Der findes en hel CD med resultater på videnskabelige tests.

Der står intet om "patantansøgt" i de reklamematerialer, som jeg har fået.

Så hvad ved du egenlig om det?

Man kunne foranlediges til at tro at du har skjulte hensigter ved at nedgøre produkterne.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share