Spocks logbog


Spock
 Share

Recommended Posts

  • Replies 775
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Torsdag d. 12. juni 2003

Idag var dagen hvor jeg ikke skulle have cardio!!! :angry: fordi jeg skulle køre ben - og for en gangs skyld tror jeg at mine ben ville have godt at noget restitution - de er blevet kørt alt for hårdt, alt for længe...

Dagens træning var derfor:

Ben:

- Squat, Hoosier dybde: 10x50, 10x60, 2x10x70kg (jeg er ved at vænne mig til dybden, det er sgu en fed fornemmelse :lol: )

- DL: 10x50, 10x60, 10x70, 8x80kg (god stil, lækkert. Venter et par uger med ny maxtest og fokuserer på at få min stil på plads - er endnu begynder i øvelsen)

- Eksplosion-øvelse- BB træk: 10x30, 2x8x40kg (hård øvelse, kan ikke beskrives ordentligt: BB row udgangspos -> hop og eksplosivt stangen til skulder, næsten som vægtløftning men med lille hop).

- Leg curl: 10x30, 10x35, 10x40kg

- Leg extensions: 10x80, 10x90, 10x100, 8x110kg :devil:

Mave:

- mange, tunge maveøvelser, bl.a. involverende Swiss Ball. ca. 6 øvelser af 2-3 sæt, tungt. Herligt at kunne bruge lidt tid på maven - gør jeg jo aldrig.. øøøh.. nåjo.. :-)

That's it - føles meget underligt kun at have trænet en times tid - jeg var jo lige kommet??? :lol:

Efter træning: proteinpulver og hurtigt hjem og slappe af... :lol: - føles nærmest som en hviledag pga manglende cardio - jeg havde mega lyst til en spinning time eller at løbe, men besluttede at jeg idag ville give benene mulighed for at rekreere efter den hårde bentræning - sikkert et wise move :-)

Imorgen tager jeg revanche med en dobbelt spinning time :devil:

Dagens træning får 3 x :banana:

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Hulk snøft, nu hvor fedtprocenten er ved at komme ned hvor den skal, må jeg med skam konstatere at jeg er en af de uheldige motherfuckers der aldrig i livet får en sixpack - se evt min avatar (den er dog halvanden måned gammel hvor jeg var lidt småfed, hehe) ... SUUUUUUUUUUUUUUUXXXXXXXXXXXXXX

Der mangler en sene tværs over den nederste del af maven... snøft, verden er hård og uretfærdig imod de gode... :angry:

I blame Mom and Dad - will kick their fat hairy asses next time I see them..

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Det blev ikke til kina-mad (de var lukkede  ) men istedet til 4 store shawarma med kylling.

Kan du æde 4 sharwarmaer?????? :blink::blink::blink::blink:

det er jo out of this world ;)

Så vidt jeg ved, har han før spist (ædt, om du vil :rolleyes:) både 5 og 7 sharwarmaer. :blink::blink::blink:

Link to comment
Share on other sites

Min rekord er nu 8 store... hihi... pinligt, det er efterhånden sjældent jeg spiser shawarma, men når jeg en gang imellem kl. 5 om morgenen vælter ind på Nørrebrogade kender de mig som regel - pinligt. :lol:

De 4 var netop fordi jeg ville moderere mig og ikke spise for meget :lol:

Link to comment
Share on other sites

fuck, shawarma er the-single-most-deadly fjende af min diæt .. jeg ved ikke hvad det er med sådan en satan i hvildløgsdressing og chili.. de må komme heroin i eller noget !!!!!

Nu kan jeg ikke li' dressing, men det kompenserer jeg for ved at tage uhæmmet meget chili :devil:

Enig, der må være noget de har hældt i...

Dagens træning:

Fredag d. 13. juni 2003:

Bryst:

- BP: 10x70, 2x8x80, 3x90kg (den var sgu tung)

- BP incline: 12x50, 10x55, 2x6x70kg

- DB incline flying: 10x18, 2x10x20kg

- DB pullover: 12x34kg, 10x40kg, 10x34kg

Så var det tid til cardio, desværre ikke mere vægttræning:

Cardio:

- 1 times spinning

Dagens træning får kun 2 x :banana: fordi jeg missede en muskelgruppe (triceps) og fordi jeg fik sindssygt ondt i lænden til spinning, så jeg dårligt kunne dreje rundt på pedalerne :angry:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 14. juni 2003

Blev kaldt akut ud til en totalt vild fed fest igår ved midnatstid :bigsmile:

Hjemme ved 6-tiden og fik kun 3-4 timers søvn inden gammelmands-syndromet (kan ikke sove længe) slog igennem :angry:

Efter et kort ophold på Skt. Hans Torv (hvor jeg mødte Arne og MZ til noget nørde-snak) tog jeg i Parken for at få tømmermændene ud af kroppen - absolut ingen forventninger og jeg følte mig totalt smadret og sløj pga tømmermænd og manglende søvn.

Efter at have kæmpet mig igennem menneskemængden der ventede på Springsteen koncerten iaften (hvad laver de 4-5 timer før koncerten udenfor Parken?? ) kom jeg i gang:

Ryg:

- Chins, bredt, overhånd: 4x6xmig (var sgu hårdt, uha uha, tømmermænd... :angry: )

- BB rowing: 12x30, 10x40, 10x45, 10x50kg (kørte fint, herlig fornemmelse)

- BentÅge 1arms rowing: 3x10x32kg (stille og roligt, havde lyst til mere men.. av mit hovede )

- 45grader cable rowing: 10x50, 10x55, 10x60kg

- Reverse cable pulldown: 10x60, 10x70, 6x80kg (hov, burde være nemmere)

- Hyperextensions: 2x20xmig, 2x10xmig+10kg

Biceps:

- BB curl: 10x30kg, 3x6x35kg (udmærket)

- DB curl: 3x8x16kg (også lækkert)

- DB hammer: 3x10x14kg

Triceps:

- Cable pushdown: 4x10x30kg (kørte lækkert)

- 1arms bag nakke: 3x10x12kg

- 1arms extensions vandret: 3x10x10kg

Rygtræningen startede meget hårdt, det føltes som om kroppen bare nægtede at lave noget der smagte af udfordringer - chins kørte mega tungt og jeg var tæt på at droppe træningen. Men derefter gik det faktisk over forventning, omend jeg ikke kørte super-duper tungt, så dog alligevel med en god intensitet.

Biceps gik over normal, men jeg har også store problemer med mine underarme, de eksploderer nærmest hver gang jeg kører biceps. Som om der ikke er plads til senerne, føles som en slags seneskedehinde-betændelse i opstarten - skal passe lidt på.

Triceps skyldte jeg jo fra træningen igår, så den fik jeg lige høvlet af til sidst. Faktisk var det egentlig dejligt at køre både biceps og triceps på een gang - måske man burde få det på programmet?

Dagens træning tildeles hermed 3x :banana:

På vejen hjem kørte jeg via Skt. Hans Torv - og køen ved Paradis var til at overskue (den var nærmest ikke-eksisterende da jeg mødte Arne og Mz tidligere), så jeg nakkede en liter is med hjem: jordbær, citron, after eight samt pistacchio :devil: ... eating as I write this.... slurp..

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 15. juni 2003

Fik igen kun sovet 3-4 timer så det var en meget træt Lars der vågnede.

Fik alligvel trods mega træthed trænet:

Skulder:

- Stående BB bag nakke: 12x30, 10x35, 8x40, 6x45, 5x50kg :devil:

- Stående BB military: 10x30, 10x35, 8x40, 5x45kg (gik død)

- DB laterals: 4x10x12kg

- DB laterals, bag ryggen: 3x10x10kg

- DB foroverbøjet: 3x10x10kg

Ben:

- Squat, Hoosier dybde: 10x50, 10x55, 8x60, 6x65kg (meget meget træt i benene, den manglende søvn kunne virkelig mærkes)

- DL: 10x50, 3x10x60kg (let, men havde ryg problemer, så...)

- Eksplosions-øvelse: 2x10x40kg

- Leg curl: 10x30, 10x35, 10x40kg

- Leg extensions: 10x70, 10x80, 10x90, 10x100kg

Mave:

- Masser af swiss ball øvelser, 5-6 øvelser :devil:

Træningen gik egentlig super i betragtning af den manglende søvn og manglende energi i kroppen - fedt at komme afsted after all :lol:

Dagens træning tildeler jeg 3x :banana:

Derefter: direkte til Brøndby stadion til en FED kamp, 4-0 over OB.

Nu bliver det ulideligt spændende onsdag, glæder mig for vildt...

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Aften-Paradis:

Måtte bare ned til Paradis efter en liter her søndag aften...

Kom ned og stod i kø - og kom til som sidste kunde inden de lukkede :devil:

Desværre havde de ikke flere liter-bægre, så jeg blev nødt til at tage 2 x 750ml - og fik en klækkelig rabat ovenikøbet :devil:

Pakke 1: Pistacchio, After Eight, Melon Sorbet

Pakke 2: Jordbær, Citron Sorbet, Chokolade

Med øvelse begynd :devil: ......

Link to comment
Share on other sites

Hej Spock

Nu er der blevet talt så meget om den is, at jeg har 'overtalt' min veninde til, at vi skal derned på torsdag.... ;)

Så vil jeg bare lige høre, hvilke smage, du kan anbefale? Har de fx mintis?

Jeg er chokoholic.....

Snoopy

Hejsa,

- lyder lækkert! - held og lykke og rigtig god fornøjelse - det bliver det!

Hvilke flavors der er gode afhænger både af din egen smag, samt hvilke de har "hjemme" på det tidspkt. du køber - det skifter nemlig hele tiden pga isen skal være frisklavet.

Jeg selv er mest til sorbet-is, mens f.eks. Hoosier vist sværger til de mere hardcore ting som har højt choko-indhold, så jeg tror hendes favoritter kommer tættere på din smag end min.

Men mine favoritter er

- Citron Sorbet

- After Eight

- Pistacchio

- Jordbær (fragola)

- Melon Sorbet

Jeg vil tro at Hoosier siger noget med:

- Ferrero Rocher

- Ferrero Rocher

- Chokolade

- After Eight

- Pistacchio (for at kompensere for chokoladen :-)

PS: køen er mindst mellem kl. 1730 og 19 :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil tro at Hoosier siger noget med:

- Ferrero Rocher

- Ferrero Rocher

- Chokolade

- After Eight

- Pistacchio (for at kompensere for chokoladen :-)

De to første er korrekt. ;) :lol: Derudover jordbær. After Eight er jeg ikke så meget for (højst én kugle), og chokoladen er god men stærk (max to kugler til mig). Pistacchio og kokos er også gode, men det er dog Ferrero Rocher og jordbær, der er de absolutte favoritter. :D

Link to comment
Share on other sites

Hoosier>> - nåja, glemte det med After Eight :lol:

Mandag d. 16. juni 2003

Hviledag med vægtene, derfor cardio only day:

Cardio:

- 1 times spinning

Timen gik godt, bortset fra voldsomt ondt i lænden :angry:

Skal iøvrigt lige siges at jeg bruger ca. 20 minutters hård cykling for at komme fra job til Parken, så det skal jo egentlig regnes med hver eneste dag :lol: - meeeeen det gør man vel ikke, hva??.. :lol:

Dagens cardio får 2 x :banana: fordi ryggen gjorde så forbandet mange knuder... :angry:

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 17. juni 2003

Følte mig ret uoplagt og træt, men tog alligevel i Parken efter job:

Bryst:

- DB incline: 10x26, 9x30, 8x32, 5:34 :devil: - jeg brugte 10 secs til først rep i sidste sæt, kunne ikke få den skide vægt op - hvordan fanden gør man det??

- DB flying: 4x10x20kg - ok, næste gang prøver jeg sgu 22'eren..

- DB pullover: 3x8x40kg (fuck den var tung, træt i triceps)

- Pec Dec maskine: 10x55, 10x60, 8x65kg

Ville have haft en øvelse eksplosiv bænk tilsidst men alt var optaget :devil:

Triceps:

- Cable pushdown: 3x10x30kg, 8x35kg :devil:

- 1arms extensions bag nakke: 3x10x12kg (14 kg næste gang)

- 1 arms kickbacks: 3x10x10kg (gør faneme for ondt i v. skulder stadig.. øv)

Mave:

- Sindssyg god mavetræning idag, det var herligt og godt.

- Efter 5-6 øvelser mave, nogle øvelser for lænden/ryggen.

Cardio:

- løbetur i Fælledparken, min ryg gjorde så ondt at jeg måtte stoppe og gå tilbage :angry: pis pis pis..

Alt i alt en ok træning, bortset fra at ryggen er ved at forhindre mig i at dyrke cardio for tiden.. den får alligevel 3 x :banana: - og ville have fået 4 hvis løbeturen ikke gik så ringe..

Der var iøvrigt Alt For Damernes motions-løbi Fælleden idag, havde helt glemt det, så jeg befandt mig pludseligt blandt 5000 kvinder.... ikke så ringe endda :bigsmile: :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 18. juni 2003

Da jeg skal på Brøndby Stadion (aka Vilfort Park) i aften, blev dagens træning foretaget imorges kl. lort :angry: - hvis ikke jeg skulle have mødt min trænings-makker i Parken var jeg aldrig kommet op (sad og kodede til kl. efter-lort i nat :devil: )

Men på helt vanvittig vis kom jeg afsted, totalt mørbanket i kroppen til:

Ryg:

- Cable pulldown: 10x55, 10x60, 10x65, 8x70kg :devil: (længe siden, min makker gad ikke chinups så jeg måtte nøjes med denne. Kan mærke god fremgang, nok pga jeg kører chins nu)

- BB rowing: 10x30, 10x40, 10x45, 10x50kg

- Bent-Åge: 10x32, 2x10x34kg :devil:

- Reverse cable pulldown: 10x60, 10x70, 10x80kg

- Wide grip Technohell rowing: 10x50, 10x55, 10x60kg (let)

Ryg går efterhånden rigtigt godt, jeg er da blevet en smule stærkere kan jeg mærke - og det selvom jeg var mega træt og det var tidligt om morgenen... og ingen cardio bunnies at kigge på :lol:

Biceps:

- BB curl: 2x10x30, 2x8x35kg :devil:

- DB curl: 2x8x16kg, 8x18kg :devil: (- og gik skide godt ovenikøbet)

- Seated DB hammer: 3x10x14kg

- Koncentreret: 2x10x10kg

Mave:

Gode tunge øvelser med bold :lol:

Hmm - biceps, min altoverskyggende hade-muskelgruppe viser fremgang! Det er vist første gang i mange mange år det er sket :lol: - jeg er sikker på at jeg kommer ned på jorden igen, næste gang jeg skal træne biceps. Vi bliver aldrig venner og jeg lærer aldrig at elske at køre biceps :bigsmile:

Dagens træning var god, ovenikøbet samtidig med at det var fandens hårdt at komme op. Derfor er der ingen vej udenom - træningen får 4 x :banana: - den sidste fordi den afsindigt spændende kamp i aften gør mig vanvittig af nervøsitet.

Forza Brøndby!!!! :devil:

Kom nu!!! Kom nu!!!!

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 19. juni 2003

Skulle have været til træning efter job, men blev meeeeeeeega køresyg på vej tilbage i bilen fra Sverige.

Skulle absolut sidde og se et par afsnit af "Friends" på laptoppen samtidig med at jeg skulle nørde og chatte lidt, så da vi endelig kom hjem, vaklede jeg ud af bilen og post-brækkede mig.... :devil:

Det fortsatte et par timer, og så var jeg lige til at lukke op og urinere i... :retard:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share