Spocks logbog


Spock
 Share

Recommended Posts

Lørdag d. 26. april 2003

Efter bytur blev det til 4 timers søvn, derefter op:

Skulder:

- DB press: 10x20, 10x22, 8x24, 5x26kg

- DB arnold: 3x10x20kg

- DB laterals: 10x10, 3x10x12kg

- Bagud øvelse: 3x10x9kg

Cardio:

- 1 times spinning

Mave:

- goooooood mavetræning!! :devil::devil:

Vægt: 75,4kg !!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 775
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vægt: 75,4kg !!!!

Nips! :w00t:

Skal du for øvrigt træne i morgen? FittSmoker snakkede på et tidspunkt noget om, at han skulle træne i Parken sammen med et par venner kl. 12, så der regner jeg også med at tage derop. Min skulder/arm har det heldigvis allerede meget bedre, men jeg venter nu alligevel med at køre MP. :)

Link to comment
Share on other sites

Ja, ser du... det afhænger lidt af tømmermændenes størrelse, hehe.

Hvis jeg overhovedet kan overkomme det, så regner jeg med at skulle spinne kl. 10.50 så ved 12-tiden skulle jeg vælte ud af spinning-lokalet, totalt ødelagt af tømmermænd og spinning-timen.. :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Okay, så vil jeg da kigge efter dig, hvis jeg kommer derud ved den tid - hvilket jeg satser på. :)

Indsendt: 18. Apr 2003, 19:58 

Men hold ellers bare øje med en idiot der har farvet håret sort/blåt, dem er der vist ikke så mange af deroppe :-) haha.... 

.... jeg ved jo, hvad jeg skal holde øje med... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Sorry, sorry sorry... lige vågnet nu.

Verden har NÆPPE set tømmermænd på denne størrelse... for h*lvede..... avavav...

Ingen blå mænd i Parken idag... no way skal jeg bevæge ørerne andre stedre end til tasterne på computeren (i sengen) og tv fjernbetjeningen... :devil::devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 28. april 2003

Min fødselsdag :D

Efter mega tømmermænds-dag søndag, starter programmet på ny. Jeg tror jeg lavede PR i junkfood igår :devil:

Dagens program:

Bryst:

- BP: 10x50, 10x70, 8x80, 6x90, 4x90kg

- DB incline: 10x50, 10x60, 8x70, 5x75kg (PR :devil: )

- DB incline flying: 3x10x18kg (20 kg var udlånt :angry:)

- Pullover: 10x34, 10x36, 10x40kg (PR :devil: )

Triceps:

- Pressdown: 4x10x30kg

- Stående reb-over-hovede-cable :bigsmile: : 4x10x20kg

- 1arms bag nakke: 2x10x12kg

Mave: god mave

Ingen cardio, var helt træt og smadret - nærmest stadig tømmermænd.... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 29. april 2003

Ryg:

- Chinups, bredt, foran: 8xmig, 3x6xmig

- Cable rowing: 10x60, 10x65, 10x70, 8x75kg

- Stående BB rowing: 3x10x35kg (jeg er ved at lære teknikken)

- Reverse cable pulldown, smal: 10x60, 10x70, 10x80kg

- Lats technogym maskine til nakken: 10x70, 10x80, 10x90kg

Biceps:

- BB curl: 10x35, 3x8x35kg (var helt færdig i biceps efter ryg)

- DB curl: 3x10x16kg

Mave:

- En rigtig god gang mave-træning, mellemtung

Cardio:

- 1 times spinning

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 30. april 2003

Sidste dag i 3split programmet:

Skulder:

- DB press: 10x20, 10x24, 2x6x26kg

- DB Arnold: 3x9x20kg (gik sgu død på 10eren hvert sæt, lort!)

- DB laterals: 10x10kg, 3x10x12kg

- Foroverbøjet DB: 3x10x9kg

- Cable laterals thingie: 4x10xsomethingcrappy

Ben:

- Squat, eksplosiv: 10x50, 10x60, 10x70, 10x75kg

- Squat, spring, ekspl.: 2x10x30kg

- Spring, skiftevis ben, stang over hovedet: 2x20x20kg

- Stød, eksplosiv: 3x10x30kg

- Leg curl: 10x30, 10x35, 10x40kg

- Leg extensions: 10x70, 10x80, 10x90kg

Ben eksploderede derefter :)

Mave:

- 5 øvelser mave, gider ikke skrive hvilke :unsure:

Cardio:

- er du sindssyg, mine ben kunne ikke engang holde mig oprejst :)

Kommentar:

- der var ikke ret mange mennesker i Parken idag, fik nærmest et chok da jeg ankom - hvor var alle folk? Plejer at være et kødmarked uden lige, hell on earth.. men idag var det dejligt og behageligt... ahhh...måske pga fodbold. Var nærmest umuligt at komme pga alle de folk udenfor Parken.. (note to self: hold ikke din cykel helt tæt på Parken når der er landskamp)...

Link to comment
Share on other sites

(note to self: hold ikke din cykel helt tæt på Parken når der er landskamp)...

Hahaha... :lol: Det lærte jeg også på "den hårde måde". Lavede samme nummer, da der var FCK-Brøndby og ankom lige før kampstart. :rolleyes: Men enig, der er ganske tomt i centret, når der bliver spillet fodbold - jeg har også trænet under DK-Bosnien. Dejligt! :D (Tog dog en hviledag i dag. :rolleyes: Lyder i øvrigt som om, du også godt kunne trænge til en....? :) )

Link to comment
Share on other sites

Joe.. men jeg får nok automatisk et par hviledage snart. Skal til Als i weekenden til en 60års fødselsdag. Vil forsøge at løbe lidt derhjemme, men lad os nu se.. :-)

Ellers .... jeg træner jo 3split, så det er ikke så galt, det er jo forskellige muskelgrupper jeg træner hver gang. Men cardioen tager lidt overhånd nogle gange.. .. men så længe jeg synes det er fedt, tror jeg at jeg fortsætter. Helt naturligt (læs: fest/druk) kommer der jo en dags pause en gang om ugen, hehe....

Hvilket minder mig om.... er der ikke nogen der engang har lyst til noget mini-mol træf, som ikke nødvendigvis involverer træning? (læs: musik,drinks, bytur osv.. ??) Eller er det for useriøst ?? Jeg kunne sagtens lægge plads til hvis der er nogen der gider.. altså en skønne dag... skulle iøvrigt nok ikke skrive det her i min log, der er ikke nogen der læser det så. Skriver nok en tråd et andet sted snart... bare for at se.. kunne jo være...

Man kunne jo evt. kombinere det en lørdag, så man har noget fælles træning/træf et sted, og så mødes om aftenen til nogle drinks osv... og social hygge.

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Det lyder da hyggeligt med et mini-MOL træf. Men jeg synes nu, det helt klart skal involvere en fællestræning også. :) Vi snakkede faktisk om sidst, om vi kunne få lusket hele flokken ind i S.A.T.S. (så tæt på gratis som muligt). ;) Tror du, det ville kunne lade sig gøre?!? :confused2:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Jeg tænkte det samme, ved ikke rigtigt om det kan lade sig gøre - de forekommer mig at være nogle stivstikkere nogle gange.

På den anden side har jeg vist 7 gæstekort tilbage, så dem kan jeg vel bruge? Jeg spørger dem lige om det er ok...

Men jeg synes nu, det helt klart skal involvere en fællestræning også.

Jeg synes til gengæld det skal involvere drinks :lol: :lol: :lol:

Seriøst, jeg snakker lige med dem i Parken. Mere imorgen efter træning.

Link to comment
Share on other sites

Da jeg fornyede mit årskort, fik jeg 10 stk. "gæstekort" med, hvilket vil sige at jeg 10 gange kan slæbe en ven/bekendt med. Har benyttet mig af det ca. 3 gange, så der burde være 7 stks. tilbage... jeg checker lige op på det.

Håber så jeg kan få lov at bruge "flere" på een gang, ellers må vi jo gå ind/ud X antal gange (X=antal deltagere i mini-mol minus 1 (mig)) :unsure::unsure:

Update:

Da jeg i skrivende stund er blevet optaget som medlem nr. 18 i MUBSVET, vil jeg tillade mig at give dagens træning karakter - med tilbagevirkende kraft.

Dagens træning takseres til 3x :banana:

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Angående mini-MOL træf - så kan jeg ikke mellem den 15. og den 23. maj (dog kan den 17. godt lade sig gøre, hvis det ikke kan blive andre datoer). Det er grundet familiebesøg + fødselsdag samt ikke-eksisterende læseferie til to eksaminer hhv. den 23. og den 24. :(

P.S. Tillykke med MUBSVET medlemsskabet. :D

Link to comment
Share on other sites

Lyder for fedt - vi skal nok finde ud af noget snart.

Dagens træning: cardio-all-out dag:

- 30 minutters løb, høj intensitet

- 20 minutters CII, høj intensitet

- 75 minutters spinning (udholdenhed)

FUCK mine ben var ømme efter gårsdagens ben-træning.

Havde glemt noget sukker og det kostede dyrt den sidste halvdel af spinningen... blev nærmest syg på vejen hjem med dårlig mave, opkast og meget andet godt som ikke bør beskrives i dette ærværdige forum :blink::blink:

Så kan jeg lære det..... næste gang tager jeg sukker med og glemmer det ALDRIG mere...

Update: It has come to my notice (læs: Hoosier har stukket) at jeg har glemt at tildele bananer for dagens træning. Dette vil jeg hermed beklage, idet jeg flotter mig ved at tildele mig 4x :banana: fordi jeg holdt spinningen ud med høj høj høj intensitet, på trods af at jeg var ved at klappe sammen som en østers. Til gengæld kostede de 4 bananer mig også en tur i sengen, hvor jeg har ligget lige siden jeg kom hjem....

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share