så i


anabol
 Share

Recommended Posts

B. Olsen??? han var i fjernsynes idag hvor man så ham træne stød og squat

i stød havde han 140 kg på og det så legende let ud for ham

han ser satme grum ud kunne godt tænke mig at se ham i bar overkrop så man kan se mullerne. For satan hvor er han stærk

her er en lille artikel hvis i ikke har læst den

http://www.dgi.dk/redaktionen/krumspring/n...sp?ID=1034&D=10

Edited by anabol
Link to comment
Share on other sites

Ikke at han ikke er imponerende med alt det han kan løfte, men han er sq rimelig fed at se på. De overarme ville nok blive en pæn del mindre, hvis ikke der sad et spæklag på dem.

At han er bamset er jo ligegyldigt for hans sport, men rent kosmetisk ser det sq ikke for kønt ud.

Link to comment
Share on other sites

At han er bamset er jo ligegyldigt for hans sport, men rent kosmetisk ser det sq ikke for kønt ud.

Det er jo så smag og behag. Jeg kan sagtens se det fascinerende og flotte i en stor bulket krop. Det polstre han har, gør jo bare at han udstråler lige netop det han skal udstråle. POWER. For godt nok har han et polstre ud over de massive muskler, men han er jo ikke decideret læskefed.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Det er jo så smag og behag. Jeg kan sagtens se det fascinerende og flotte i en stor bulket krop. Det polstre han har, gør jo bare at han udstråler lige netop det han skal udstråle. POWER. For godt nok har han et polstre ud over de massive muskler, men han er jo ikke decideret læskefed.

Jeg tror det skyldes at hans fedt er tæt og ikke lasket. CJ Hunter ser langt mere flommet ud end Joachim, men Joachim er altså stadig en feej knajt :lol: Han er også relativt ung, så det er nok ikke begyndt at hænge på ham endnu.

Link to comment
Share on other sites

Du burde da vide hvad det koster at smide spæklaget....hvis han ikke vil miste styrke skal han heller ikke forsøge at smide det overskydende fedt.

Det var først efter ca 5 måneder at jeg begyndte at mærke nedgang i styrken. Indtil det gik det faktisk ok fremad ;) Jeg siger jo heller ikke at han skal tabe sig, men at en fed arm på 50cm langtfra er lige så imponerende som en cuttet arm på 50cm eller 45 cm for den sags skyld.

At en kropsdel har et bestemt mål, er ikke noget der specielt imponerer mig, når man knapt nok kan se konturen af en muskel ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Joachim skulle efter signende også have konkurreret mod Flemming GUFFI, i en stærkmands konkurrence, ved et eller andet by åbenhus tam tam!

Link to comment
Share on other sites

Joachim kom forbi og handlede hos mig forrige uge, og han har vist været syg, han havde tabt sig MEGET.

Georg Olesen har trænet i "min" klub engang, der er han set vende 250 eller der omkring og så er han også set nappe en 6'er med 300 i squat, og under parallel, doping eller ej er han stærk.

det var ret off topic :)

Edited by Søren W
Link to comment
Share on other sites

Jeg tror det skyldes at hans fedt er tæt og ikke lasket. CJ Hunter ser langt mere flommet ud end Joachim, men Joachim er altså stadig en feej knajt :lol: Han er også relativt ung, så det er nok ikke begyndt at hænge på ham endnu.

Nu er det også en fordel at veje meget i kuglestød fordi så kan man nærmest hoppe kuglen afsted. Med hensyn til CJ Hunter så var han jo også dopet.... :teachingfinger:

Link to comment
Share on other sites

Nu er det også en fordel at veje meget i kuglestød fordi så kan man nærmest hoppe kuglen afsted. Med hensyn til CJ Hunter så var han jo også dopet....   :teachingfinger:

Jaja men jeg tror nu ikke hans dopingbrug har resulteret i mre lasket fedt end det fedt han ellers ville have på kroppen ;) :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg så på et tidspunkt et inteview med Joachim, hvor han stod og fortalte at han var syg, og den ene dag kunne han ikke komme ud af senge og den anden dag kunne han lige klare at træne.. i klippet efter hvor speakeren fortæller et eller andet om DM ser men Joachim squatte.... og det var vist ikke under 200kg... meget godt gået af en syg man, der næsten ikke kan komme ud af sengen om morgenen....

Link to comment
Share on other sites

Ved godt det er lidt sent men jeg har først lige læst tråden... Tænkte at i måske ville ha lidt stats...

Joachims max:

BP 240kg

Dybe squat: omkring 300kg (ved ikke med normale)

Frivend: 190kg

Træk: 145kg

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share