ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vrede fremmer mængden af cortisol. Jo tak, men således også øget udskillelse af GH, tyroxin osv osv.

At konstatere at vrede fremmer mængden af cortisol, er lidt diffust, da vrede ikke kan defineres, og er så forskelligt fra person til person.

Øget arousement gennem vrede, nervøsitet, stress, er vel bare et udtryk for øget sympaticus?? Det er lang tid siden jeg har haft fysiologi.. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING ONSDAG D. 23/6

RYG - BÆNK - BICEPS

DØDLØFT TIL KNÆ... og lidt over :bblush:

2set x 8reps @ 60kg

1set x 4reps @ 70kg

1set x 4reps @ 85kg

2set x 3reps @ 100kg

4set x 3reps @ 105kg

BÆNKPRES

1set x 5reps @ 42.5kg

1set x 5reps @ 50kg

2set x 4reps @ 57.5kg

5set x 3reps @ 62.5kg

2set x 2reps @ 65kg

2set x 3reps @ 62.5kg

2set x 5reps @ 57.5kg

1set x 7reps @ 50kg

1set x 9reps @ 42.5kg

DØDLØFT

1set x 4reps @ 70kg

1set x 4reps @ 85kg

2set x 3reps @ 100kg

5set x 3reps @ 112.5kg

ONEARM DB ROWS

1set x 8reps @ 35kg

3set x 8reps @ 42kg

BICEPSCURL DB

1set x 8reps @ 12kg

1set x 8reps @ 15kg

1set x 6reps @ 17kg

1set x 5reps @ 19kg

1set x 8reps @ 17kg

1set x 8reps @ 15kg

DAMN... træningen trak tænder ud - det var ret så tydeligt at mærke at den de sidste 3 dage har stået på tung træning og at kroppen efterhånden trænger til hvile bare en dags tid :angelgrin:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Vrede fremmer mængden af cortisol. Jo tak, men således også øget udskillelse af GH, tyroxin osv osv.

At konstatere at vrede fremmer mængden af cortisol, er lidt diffust, da vrede ikke kan defineres, og er så forskelligt fra person til person.

Øget arousement gennem vrede, nervøsitet, stress, er vel bare et udtryk for øget sympaticus?? Det er lang tid siden jeg har haft fysiologi.. :unsure:

Du har helt ret Andy at det er øget sympatikus aktivitet.. hvilket kan fremmes gennem så mange metoder... faktisk vil en konditioneret atlet alene ved tanken kunne igangsætte et sympatikus respons!!

Jeg ser ikke nogen grund til at bruge vrede i min træning specielt når sympatikus kan fremmes på andre måder... det det i bund og grund drejer sig om er selvkontrol og ikke mindst at finde sin "trigger" - én ting er 100% .. vrede bekommer mig absolut ikke!!! <_<

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING TORSDAG D. 24/6

I dag var egenligt min fridag men tænkte ved mig selv, at jeg ligeså godt kunne tage i OBBC og lave lidt cardio + ekstra og så droppe powerwalken i morgen tidlig. Kragen og undertegnet skal nemlig køre min forældre til Billund kl 5:30 hvilket betyder at jeg skal op omkring klokken 4 for at powerwalk, hvilket jeg ikke rigtigt ved om jeg er i humør til!!! :tongue:

Nå men træning var lidt overfladisk og cardioen blev til sådan cirka ingenting, da jeg absolut ikke gider at lave cardio indendøre! :unsure:

CHINS

1set x 8reps @ BW

1set x 7reps @ BW

... men en ryg øm som bare fanden pga. DOMS formåede jeg alligevel at lave et par chins!!! :blink:

DONKEY RAISE

4set x 15reps @ 120kg

SIDDENDE LÆGPRES

2set x 20reps @ 20kg

3set x 15reps @ 30kg

BICEPSCURL DB

3set x 10reps @ 11kg

Som sagt... alt i alt en meeeeeget rolig omgang hvor højdepunktet helt klart var at fotografere min lækre Krage :wub:(... og det var ikke kun ham der svedte!!!)

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Og kan I så ikke bare stoppe her ???

Er jeg den eneste der ikke kender størstedelen a de ord der er blevet brugt de sidste dage :unsure:

DØDLØFT TIL KNÆ... og lidt over

Jeg vil meget hellere vide hvad det dér går ud på, og hvorfor ??

Og hvorfor du dødløfter 3 gange... Du ved jeg ikke er inde i de programmer dér ;)

Og hov....... hvorfor biceps to dage i træk ??

Edited by RacerMusen
Link to comment
Share on other sites

Og kan I så ikke bare stoppe her ???

Er jeg den eneste der ikke kender størstedelen a de ord der er blevet brugt de sidste dage :unsure:

DØDLØFT TIL KNÆ... og lidt over

Jeg vil meget hellere vide hvad det dér går ud på, og hvorfor ??

Og hvorfor du dødløfter 3 gange... Du ved jeg ikke er inde i de programmer dér ;)

Og hov....... hvorfor biceps to dage i træk ??

ÆÆÆHHHHH.... tror Englen er sukkerkold :blink::blink::blink:

For det første var det kun DL 2 gange ... den ene gang var onearm DB rows... MIG kan åbenbart ikke holde styr på det længere!!! (er rettet nu!!)

For det andet så er DL til knæ lige præcis som det lyder - du løfter kun stangen til knæene og så ned igen... og HVORFOR... fordi... øhhhh... det er en del af mit Sheiko program :tongue:

Naaaa - det er for at øve første del af løftet og fokusere på at trække stangen mere eksplosivt :)

... og ang. biceps - tjaaaa - jeg kan ikke sige så meget andet end at de små 11 kg håndvægte kaldte på mig... et eller andet skulle jeg jo lave mens jeg overbegloede MASS'kinens delts ;)

Link to comment
Share on other sites

... og ang. biceps - tjaaaa - jeg kan ikke sige så meget andet end at de små 11 kg håndvægte kaldte på mig... et eller andet skulle jeg jo lave mens jeg overbegloede MASS'kinens delts ;)

Aaaaarrhhh PIS !!!

Jeg vidste jeg ik sku ha kørt tungt den dag.. Nåede jo ikke at se en skid :( :lol: :lol:

Du må lige sørge for han tropper op, i en trøje med ultra-tynde stropper næste gang :tongue:

Link to comment
Share on other sites

... og ang. biceps - tjaaaa - jeg kan ikke sige så meget andet end at de små 11 kg håndvægte kaldte på mig... et eller andet skulle jeg jo lave mens jeg overbegloede MASS'kinens delts ;)

Aaaaarrhhh PIS !!!

Jeg vidste jeg ik sku ha kørt tungt den dag.. Nåede jo ikke at se en skid :( :lol: :lol:

Du må lige sørge for han tropper op, i en trøje med ultra-tynde stropper næste gang :tongue:

Det behøves jeg vist ikke at sørge for... er sikker på at når Søren læser det her så er han GAME :tongue:

(.. du skulle have hørt ham sidst du gæstede Odense .. han snakkede ikke om andet end at han skulle pumpe hans delts for vildt når du var i nærheden ;) han vil jo gøre ALT for at glæde os piger som sætter pris på den slags :angelgrin: )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

han snakkede ikke om andet end at han skulle pumpe hans delts for vildt når du var i nærheden ;) han vil jo gøre ALT for at glæde os piger som sætter pris på den slags :angelgrin: )

Han er vel nok en flink ung mand :) :) og velopdragen tilmed ;)

Er sikker på det har noget at gøre med, at vokse op på den lille hyggeligt ø :4thumbup:

:4smartass: hæhæ - hvad skete der dér :blink:

Link to comment
Share on other sites

... og ang. biceps - tjaaaa - jeg kan ikke sige så meget andet end at de små 11 kg håndvægte kaldte på mig... et eller andet skulle jeg jo lave mens jeg overbegloede MASS'kinens delts ;)

Aaaaarrhhh PIS !!!

Jeg vidste jeg ik sku ha kørt tungt den dag.. Nåede jo ikke at se en skid :( :lol: :lol:

Du må lige sørge for han tropper op, i en trøje med ultra-tynde stropper næste gang :tongue:

Det behøves jeg vist ikke at sørge for... er sikker på at når Søren læser det her så er han GAME :tongue:

(.. du skulle have hørt ham sidst du gæstede Odense .. han snakkede ikke om andet end at han skulle pumpe hans delts for vildt når du var i nærheden ;) han vil jo gøre ALT for at glæde os piger som sætter pris på den slags :angelgrin: )

hov..... :D i hygger jer dælme hva' piger...

Kæft Englen smører tykt på mand.... :lol: hehe... men hvis et par pumpede delts gør underværker hos jer.... så brænder jeg dem jo gerne aw' for at gøre jer glade.... :dance:

Btw. Angel... du var da også selv u' om det, da du mente at jeg skulle stå for at male hende..... :rolleyes:

De lille el-motor maa' :upwave:

Link to comment
Share on other sites

Weekend Opdatering....

BAHHHH... super super weekend fri :dead:

Det hele startede ellers meget fint med at stå op kl 3:45 fredag for at powerwalk inden mine forældre skulle køres til Billund kl 5:30 :blink:

Var sådan nogenlunde frisk men i løbet af fredagen fik jeg det værre og værre - troede første det var reel overtræning men da da så blev åbnet for "sluserne" så måtte jeg nok konstaterer at jeg var nedlagt af en eller anden form for mave-influenza.... så siden fredag har jeg ikke lavet andet end at ligge i en stor koger med omkring 39 i feber og turpas til toilettet :( det spiller slet ikke... jeg har nada fået at spise :weeping: og har ikke lavet en skid!!!

Perfekt fri-weekend!!! ARGHHHHHHH :retard:

men man kunne vel også lige så godt være syg nu når MOL var nede :cussing: (hader når det sker!!)

Link to comment
Share on other sites

MORGENCARDIO :sun:

POWERWALK 35 minutter på bløde ben og total svimmel :retard: undskyld mig... men hvad fanden havde jeg lige gang i ???

3 dage uden at kunne holde mad og væske i mig og så ud at powerwalke... LOL :smashtard:

....og trænes skulle der også senere :smashtard:

TRÆNING MANDAG D. 28/6

SQUAT

... DAMN mit bentøj var ramt! Fik da alligevel sneget mig op omkring 80 kg indtil jeg blev kidnappet af Nicolaj til en gang opspændstræning på bænken :D

BÆNKPRES

.... alt muligt blandet vægt mens jeg øvede mit opspænd ... det gav godt nok pote at blive guidet igennem et ordenligt opspænd men hold da op det var hårdt for min ryg... den blev jo helt brændt af!!! :blink:

Herefter fulgte diverse hyggeøvelser... havde på dette tidspunkt indset at jeg vist ikke skulle prøve på noget vildt idag... men mon ikke kræfterne begynder at vende tilbage i morgen :bunny:

Link to comment
Share on other sites

BAHHHH... super super weekend fri  :dead:

Det hele startede ellers meget fint med at stå op kl 3:45 fredag for at powerwalk inden mine forældre skulle køres til Billund kl 5:30  :blink:

Var sådan nogenlunde frisk men i løbet af fredagen fik jeg det værre og værre - troede første det var reel overtræning men da da så blev åbnet for "sluserne" så måtte jeg nok konstaterer at jeg var nedlagt af en eller anden form for mave-influenza.... så siden fredag har jeg ikke lavet andet end at ligge i en stor koger med omkring 39 i feber og turpas til toilettet :(  det spiller slet ikke... jeg har nada fået at spise :weeping: og har ikke lavet en skid!!!

Perfekt fri-weekend!!! ARGHHHHHHH :crazy:

Det lyder godtnok skidt! :( God bedring... ;) mon ikke det tager nogle dage før du er på toppen igen efter sådan en omgang?!! :o

Link to comment
Share on other sites

Det lyder godtnok skidt!  :( God bedring...  ;) mon ikke det tager nogle dage før du er på toppen igen efter sådan en omgang?!!  :o

Tak Kuldskær!!! :D

Jo - det tager nok lige en dag eller to mere før der er pumpet nok mad i systemet til at jeg kan træne max igen :w00t:

TRÆNING TIRSDAG D. 29/6

SKULDER - TRICEPS - MAVE - LÆG

Jeg valgte superset mellem skulderpres og mave for at holde en god varme i kroppen :D

SKULDERPRES DB

1set x 10reps @ 13kg

1set x 10reps @ 15kg

1set x 10reps @ 17kg

1set x 10reps @ 19kg

1set x 9reps @ 21kg

1set x 4reps @ 23kg

.... En god omgang hvor der faktisk var rigtig god power i delts'ne - dog døde jeg noget på det sidste set med 23 kg - så helt på toppen efter weekendens anstrengelser er jeg ikke endnu!!!

MAVE - LIGE

---hyperextensionbænk---

1set x 20reps @ BW

1set x 15reps @ BW

1set x 20reps @ BW

MAVE - SKRÅ

---hyperextensionbænk---

3set x 10reps @ BW

CHINS

1set x 8reps @ BW

... perfekt stil og fuldt udstrakt med "vingebredt" greb

DIPS

1set x 22reps @ BW

1set x 15reps @ BW

....TUT laaaaaaaaang!!! Men intet set til failure!!!

Laterals blev superset'et med både lidt mere mave og læg

LATERALS DB

1set x 10reps @ 4kg

1set x 14reps @ 6kg

1set x 8reps @ 8kg

1set x 9reps @ 8kg

1set x 10reps @ 8kg

1set x 10reps @ 9kg

1set x 10reps @ 10kg

... på trods af en lidt svag fornemmelse i skulderpres, så fungere denne øvelse perfekt idag... DAMN min lats blev pumpet og det var tydeligt at se, at 3 dages sygdom havde fjernet næsten al væsken i underhuden for YEAH - min skuldre lignede en stribet softice :w00t:

"semi"FLAGS

2set x 10reps @ BW

LÆG - LEGPRES maskine

---fødderne helt sammen---

3set x 15reps @ 150kg

---fødderne spredt---

3set x 20reps @ 150kg

TRICEPS PUSHDOWN

1set x 15reps @ 50kg

1set x 15reps @ 60kg

1set x 10reps @ 70kg

1set x 8reps @ 80kg

1set x 12reps @ 65kg

... det kræver godt nok sit at holde armene indtil sidderne med de 80 kg i kablet :blink:

PULLOVER

3set x 10reps @ 25kg

ROTARY CUFF

---internal---

2set x 10reps @ 12kg

---external---

2set x 10reps @ 12kg

En rigtig god omgang .. langt bedre end forventet da jeg først kom igang :D

... og sjovt nok - så er jeg total øm i m. gluteus medius idag :blink: Den muskel som jeg så brændende ønsker skal blive bare "lidt" større - men hvorfor var jeg øm??! Jeg havde jo ikke squat'et det store eller lavet nogle andre øvelser for benene???!! Pludselig kom jeg i tanker om min opspændstræning - DAMN - hvem havde regnet med det!!?? Det er åbenbart excellent :w00t: baldetræning for min "haltende" baldemuskel :firebounce: ergo... meget mere opspænd!!!! B)

Link to comment
Share on other sites

TRICEPS PUSHDOWN

1set x 15reps @ 50kg

1set x 15reps @ 60kg

1set x 10reps @ 70kg

1set x 8reps @ 80kg

1set x 12reps @ 65kg

... det kræver godt nok sit at holde armene indtil sidderne med de 80 kg i kablet :blink:

Du er sgu da heller ikke helt rask :o :o

Ved du ikke at 80 kilo er TUNGT !!!! :4flex: :4flex: :worship:

Link to comment
Share on other sites

TRICEPS PUSHDOWN

1set x 15reps @ 50kg

1set x 15reps @ 60kg

1set x 10reps @ 70kg

1set x 8reps @ 80kg

1set x 12reps @ 65kg

... det kræver godt nok sit at holde armene indtil sidderne med de 80 kg i kablet  :blink: 

Du er sgu da heller ikke helt rask :o :o

Ved du ikke at 80 kilo er TUNGT !!!! :4flex: :4flex: :worship:

TUNGT!!!???? Kender ikke det ord :blink::blink::blink:

Du glemmer vist et øjeblik at jeg er LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE' :asthanos:

Link to comment
Share on other sites

TRICEPS PUSHDOWN

1set x 15reps @ 50kg

1set x 15reps @ 60kg

1set x 10reps @ 70kg

1set x 8reps @ 80kg

1set x 12reps @ 65kg

... det kræver godt nok sit at holde armene indtil sidderne med de 80 kg i kablet  :blink: 

Du er sgu da heller ikke helt rask :o :o

Ved du ikke at 80 kilo er TUNGT !!!! :4flex: :4flex: :worship:

TUNGT!!!???? Kender ikke det ord :blink::blink::blink:

Du glemmer vist et øjeblik at jeg er LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE' :asthanos:

Hæhæ - nåååår ja :lol: :lol:

Men så tjek min skråbænk fra i dag B) ;)

Link to comment
Share on other sites

Hæhæ - nåååår ja :lol: :lol:

Men så tjek min skråbænk fra i dag B) ;)

Ked af at sige det :cries:

....men du skal altså lave mere end 5 reps med 35 kg for at imponere mig :evillaughter:

;)

p.s. Dog flot af sådan en bette ski' som dig :tongue:

MORGENCARDIO :sun:

POWERWALK vist omkring de 40 minutter - da jeg var 5 minutter tidligere hjemme end Kragefatter!

Så det mærkligste på min tur!!??? En and der sov på siden :blink: Troede først den var død så tjekkede lige - men NEJ - den sov simpelthen på siden og var ganske pissed over at jeg havde vækket den :unsure:

Jeg vil se om jeg ikke kan få lavet min ugentlige diætopdatering senere i dag .. burde jo være gjort i mandags :bblush:

Link to comment
Share on other sites

Men ellers er det godt at se at du er ovenpå igen :)

Ja ovenpå :blink: det ska jeg satme lige love for !!!!!

(her sidder man helt stolt over sin PR, men nej nej, ned igen - læg sig) :weeping: :4whip:

Lillefrø - hun er ude efter de små, så pas lige på med at træne samme tid som hende ;)

Link to comment
Share on other sites

Lillefrø - hun er ude efter de små, så pas lige på med at træne samme tid som hende   ;)

Den advarsel kom desværre for sent, jeg mødte hende til træning i dag.

Jeg skulle lige prøve at løfte hendes håndvægt. Så fik jeg ellers at vide at jeg hellere måtte lægge den fra mig inden jeg forstrak noget alvorligt, og at hun forøvrigt bare var ved at varme op :devil: (35kg tror jeg nok)

Så nu sidder jeg og :cries: (og håber hun får dårlig samvittighed)

PS. jeg syntes det er en meget flot PR, det er faktisk mere end jeg nogensinde har taget i skråbænk, ikke at jeg nogensinde har prøvet den øvelse men alligevel ;)

Edited by Lillefrø
Link to comment
Share on other sites

Men ellers er det godt at se at du er ovenpå igen :)

Ja ovenpå :blink: det ska jeg satme lige love for !!!!!

MWHUAHAHAHHA :evillaughter: ....... I AM SOOOOOO EVIL!!!!! :devil:

(her sidder man helt stolt over sin PR, men nej nej, ned igen - læg sig) :weeping:  :4whip:
Godt nok kalder jeg mig Engel.... men du havde da ikke regnet med at jeg ville være søøøø ved dig hele tiden ;)

Nej du - piger som dig har godt at komme lidt ned med nakken :tongue:

... for det sker jo nok ikke så tit :w00t:

Lillefrø - hun er ude efter de små, så pas lige på med at træne samme tid som hende  ;)

Den advarsel kom desværre for sent, jeg mødte hende til træning i dag.

Jeg skulle lige prøve at løfte hendes håndvægt. Så fik jeg ellers at vide at jeg hellere måtte lægge den fra mig inden jeg forstrak noget alvorligt, og at hun forøvrigt bare var ved at varme op :devil: (35kg tror jeg nok)

:asthanos: :asthanos: :asthanos:

Det siger jeg nu uanset vægt!!! Er altid kun lige ved at varme op ;)

Så nu sidder jeg og  :cries:  (og håber hun får dårlig samvittighed)

NEVER!!!!! :angelgrin:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share