ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dagens træning onsdag d. 13. oktober

MORGENCARDIO kl. 6:30 :jodler:

POWERWALK

... 55 minutter

POSERING

... 10 minutter line-up træning + fremvisninger

Formen så sådan nogenlunde OK ud her til morgen for første gang i lang tid :blink: dog er det helt klart at jeg ikke når den form jeg gerne ville have haft til DM i bodyfitness men jeg skal nok nå den til Decembercuppen i Sverige om 7 uger :w00t:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

EFTERMIDDAGSCARDIO kl. 14:00

POWERWALK :w00t:

... 75 minutter

Som sædvanligt havde jeg svært ved at begrænse miin PW i Nyborg for det er så skønt at gå i skoven og langs vandet - specielt på denne årstid hvor skoven falmer så smukt. Dog har jeg efterhånden et halvstort hul på hælen som sætter sin begrænsning i powerwalken :dry:

ANGEL

:cheer:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning torsdag d. 14. oktober

MORGENCARDIO kl. 6:30 :cold:

POWERWALK

... 60 minutter

PUUUHHH.... det tog 20 minutter før jeg kunne gå ordenligt pga. mit hul på hulen på størrelse med en 50 øre og virkeligt dybt :blink:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

FORMIDDAGSTRÆNING kl. 10:30 :cooldance:

POSERING

... 20-25 minutter line-up træning + fremvisninger

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 14:30

BEN - MAVE

LEGPRESS - slæde

1set x 10reps @ 150kg

1set x 10reps @ 170kg

1set x 10reps @ 190kg

1set x 10reps @ 210kg

1set x 10reps @ 230kg

1set x 10reps @ 250kg

1set x 10reps @ 270kg

1set x 10reps @ 290kg

1set x 9reps @ 310kg

1set x 10reps @ 300kg

1set x 9reps @ 300kg

... underligt nok var der fantastisk skub og ikke mindsy kontakt til lårbasserne i dag :blink:

Mens jeg lå og kørte kom der en køleskabstæt fyr, i GASP bukser og Better Bodies bælte (arketype) hen: "WOOW - kører du virkeligt med alle de kg??!" Hvilket jeg jo måtte svare ja til... Lidt senere kom han med en meget sød kommentar: "Du går godt nok til den, tænk hvis alle piger trænede lige så hårdt som dig, så ville de ikke have nogle problemer med at holde formen :wink: !!!

:innocent:

STIVBENET/RYG DL fra BOKS

1set x 10reps @ 40kg

5set x 10reps @ 60kg

... blev kørt med super kort pause - så fik på kort tid brændt mine hams godt af :firebounce:

CHINS

1set x 10reps @ BW

LEG EXTENSION

1set x 15reps @ 90lb

1set x 12reps @ 100lb

1set x 11reps @ 100lb

1set x 12reps @ 100lb

1set x 10reps @ 100lb

LEG CURL

1set x 20reps @ 70lb

... mere skulle der ikke til før benene var færdige

DIPS

1set x 20reps @ BW

... føltes lidt tung men det skyldtes højst sandsynligt at jeg ikke havde fået pusten :raisebrow:

BICEPS DB CURL

alm. curl

1set x 30reps @ 10kg

hammer curl

1set x 25reps @ 10kg

front curl

1set x 20reps @ 10kg

alm. curl

1set x 20reps @ 10kg

MAVE - LIGE

1set x 15reps @ 90lb

1set x 15reps @ 100lb

1set x 15reps @ 110lb

1set x 15reps @ 120lb

CYKLE

... 20 minutter :sleeping: røøøøvsygt :moon:

ARCTRAINER - CYBEX

... 10 minutter på niveau 8-10 (max)

DAMN - det var en god maskine - den kunne godt gå hen og blive en absolut buttfavorit øvelse for det brændte godt nok deeejligt :innocent:

En virkelig og ikke mindst overraskende god træning i dag hvor pulsen blev holdt på et højt niveau samme med humøret :dumbbell_lift:

Senere på eftermiddagen kom Kuldskær forbi og hentede mig da vi skulle ud til den sidste badedragt og bikinitilpasning :clap: og ligesom sidst var det én stor optur :4jumpy: det burde virkeligt være alle piger forundt at få en skræddersyet bikini :4thumbup:

Det var vist meget godt at den sidste tilpasning lægger så tæt på DM for bikinibukserne sad allerede for løst på mig pga. min bette numzaaa, men det er hermed rettet!! På tirsdag kan vi hente det færdige resultat og man glæder sig jo kun lidt MEGET til :460:

ANGEL

:cheer:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning fredag d. 15. oktober

MORGENCARDIO kl. 6:30

POWERWALK

... 60 minutter

Dejligt vejr, perfekt temperatur og ikke mindst dejligt mørkt... som stadigvæk at ligge under dynen :tongue:

POSERING

... 10 x fremvisninger

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 16:30

BRYST - SKULDER - MAVE - LÆG

ECLIPSE

... 10 minutter

CHINS

1set x 16reps @ BW

... kan kun konstatere at jeg bliver bedre og bedre til øvelsen - kun den sidst reps var af tvivlsom karakter ellers var hver rep perfekt udført :cooldance:

MAVE - LIGE

1set x 25reps @ BW

1set x 20reps @ BW

1set x 20reps @ BW

SKRÅ DB PRES

1set x 15reps @ 15kg

1set x 12reps @ 17kg

1set x 12reps @ 19kg

1set x 10reps @ 21kg

1set x 10reps @ 23kg

1set x 10reps @ 23kg

1set x 9reps @ 23kg

1set x 15reps @ 20kg

... HUUU - jeg vist fået flere striber i patten siden sidste træning ... ULTRA FEMININT :boobs:

MAVE - SKRÅ

1set x 12reps @ 90lb

1set x 12reps @ 100lb

1set x 12reps @ 110lb

1set x 12reps @ 120lb

KABEL FLYES

1set x 15reps @ 20kg

1set x 12reps @ 25kg

1set x 9reps @ 27.5kg

1set x 14reps @ 25kg

CHINS

1set x 11reps @ BW

... skal arbejde med at blive bedre til 2. og 3. omgang - så jeg nærmer samme antal reps hver gang

DONKEY RAISE

1set x 20reps @ 120kg

1set x 19reps @ 120kg

1set x 18reps @ 120kg

Laterals blev superset'et med bicepscurl i dobbelt set for at dræne armene total - imellem set'ene blev der øvet line-up og det syrede :gal:

LATERALS DB / BICEPS DB CURL

1set x 15reps @ 5kg / 1set x 10reps @ 10kg + 1set x 12reps @ 7kg / 1set x 10reps @ 10kg

1set x 10reps @ 8kg / 1set x 10reps @ 10kg + 1set x 11reps @ 6kg / 1set x 10reps @ 10kg

MAVE - SKRÅ

1set x 15reps @ BW

1set x 15reps @ BW

1set x 12reps @ BW

BAGSKULDER - maskine

1set x 15reps @ 20kg

1set x 15reps @ 22.5kg

1set x 15reps @ 25kg

1set x 15reps @ 27.5kg

1set x 15reps @ 30kg

... Sad virkeligt godt - kunne mærke rhomboideus og trapez'en trække godt

DIPS

1set x 10reps @ BW

... ALT for brugt i armene - så droppede ideen og tricepstræning og gemmer det til søndag

POWERWALK på 5% stigning

... 40 minutter

ÅÅÅHHH GUD hvor er det irriterende nå folk kommer og spørger én hvor lang tid man har igen og så står og hænger ud lige ved siden af og venter på man bliver færdig i hele 15 minutter :blink:

...og ikke nok med det så var der 4 andre løbebånd ledige meeeen NEJ - han skulle absolut have det jeg brugte, så jeg trak tiden 10 minutter længere end jeg reelt ville have gået :tongue: bare så han kunne lære det :innocent:

Det kommer altid lidt bag på mig når jeg går de 10 kg ned i vægt og fornemmelsen af at "genkende" sig selv opstår. Med min højere vægt omkring de 75 kg har jeg aldrig rigtigt følt mig hjemme i min krop... ved ikke om nogen kender den fornemmelse?? men den kan være ret så underlig og gøre at man konstant føler sig malplaceret og nogle gange har en forkert opfattelsen af hvordan ens krop og specielt ens proportioner reelt er! :raisebrow:

Jeg var i rigtigt mange år i 50-55 kg klassen, så det er som om min krop gerne vil derned igen, hvis den kan få lov :rolleyes: og jo mere jeg taber jo mere energisk bliver jeg og jo bedre bliver mit humør :cheer:

Så jeg glæder mig specielt meget til at holde min nuværende form hele næste år (altså en fedt% omkring de 15%) og se hvordan det generelt vil påvirke både min selvopfattelse, humør men ikke mindst træning!

Lige nu er jeg lidt flad og skubber ikke så meget i vægt, da jeg jo presser min krop hårdt, men når mit kcal-indtag normaliseres efter konkurrence, så skal jeg nok hurtigt kunne presse igennem igen også selvom jeg bliver en lille nips af én STYRKELØFTAAAA i -67.5 kg klassen :weight_lift:

Men ellers er det meget underligt at der i morgen kun er 1 uge til DM :blink: det fatter jeg slet ikke!! Hvis jeg går til den kan jeg måske lige nå at høvle ½-1kg af før torsdag så jeg rammer en fedt% omkring de 13-14% til DM om lørdagen. Det er 2-3% fra hvor jeg egenligt godt ville have været, men alt taget i betragtning, så har jeg da fået indhentet mere fedttab end jeg først troede muligt efter jeg blev rask så det spiller :4thumbup:

ANGEL

:cheer:

Link to comment
Share on other sites

Det burde virkelig være alle fyre forundt at få et vue af en skraddersyet bikini... med fyld :pimp:  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Et ord.... DM :wink:

der skulle være rigeligt både fyld og ikke mindts skræddersyede bikinier :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det kommer altid lidt bag på mig når jeg går de 10 kg ned i vægt og fornemmelsen af at "genkende" sig selv opstår. Med min højere vægt omkring de 75 kg har jeg aldrig rigtigt følt mig hjemme i min krop... ved ikke om nogen kender den fornemmelse?? men den kan være ret så underlig og gøre at man konstant føler sig malplaceret og nogle gange har en forkert opfattelsen af hvordan ens krop og specielt ens proportioner reelt er! 

Jeg var i rigtigt mange år i 50-55 kg klassen, så det er som om min krop gerne vil derned igen, hvis den kan få lov  og jo mere jeg taber jo mere energisk bliver jeg og jo bedre bliver mit humør

LOL, kender det. Bare med omvendt fortegn. Har sjældent haft det bedre end da jeg vejede 88-90 med en pæn fedt%.

Har aldrig prøvet at veje for meget.

Men glæder mig til at opleve det :bigsmile:

Dejligt med al den seneste fremgang! Dejligt at se.. Hepper allerede på dig og krydser alt der kan krydses

:4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Well.... what can I say ???

:cheer:  :cheer:  :cheer:  :cheer:  :cheer:  :cheer:  :cheer:  :cheer:  :cheer:

Good luck Angel :cooldance:  :cooldance:  :bigsmile:

/ :4crutches: -formanden :smile:

ps  mon ikke ham  ved løbebåndet bare ville se hvordan en rigtig fit engel ser ud ? :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

TAKKER igen VIVS ;)

- altid rart med opbakning fra nabolaget :cheer:

p.s. Han fik da i hvert tilfælde gloet godt igennem!!

Hej Angel.

Nu er det jo desværre ikke alle der kan komme og se DM  :( , men jeg håber da at du vil være så venlig, at vise en masse billeder her i loggen når DM er overstået  :)  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg lover en MASSE billeder!!! Hvis bare kameraet holder i år :blink:

Ellers kommer der sikkert en masse gode billeder af Kragen, som vi skal tage om søndagen ... og lækkert mandfolk er ikke sådan at kimse af :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning lørdag d. 16. oktober

MORGENCARDIO kl. 5:45

POWERWALK

... 60 minutter

Igen dejligt vejr - dog lige op 30 minutter tidligere end sædvanligt så jeg kunne nå PW før job i Nyborg :)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

AFTENCARDIO kl. 18:00

POWERSLINGER

... 90 minutter inkl. hvil :blink:

Efter at være kommet hjem fra arbejde og følt mig fuldstændig udtrådt samt med lidt mavekneb, havde jeg blundet lidt på sofaen op af Kragen. Men da vi så absolut skulle begynde at diskutere al den mad som der skal indatges dagen efter DM fik jeg nok og hoppede i løbetøjet, hvilket var dagens absolut største fejltagelse <_<

Allerede 10 minutter ind i min PW begyndte min mave at krampe... NÅ - DUM som man er og tror at man kan gå det væk gik jeg videre... og det blev den kun mere forkrampet af!!! Da jeg var nået ud til Fynsværket og var begyndt at klamsvede og få kvalme forsøgte jeg at kaste op :mellow: men det er ikke en kunst jeg mestrer - specielt når man ikke rigtigt spiser noget, så er der sgu heller ikke noget at få op... så det var ikke der problemet var!!

Da jeg var kommet 10 minutter længere ned af vejen blev det nok, og jeg fandt mig en sikringsboks som jeg plantede min butt på :blink: og så sad jeg ellers der og overvejede hvordan jeg skulle komme hjem :unsure:

Efter 10 minutter og 4 forsøg på at komme videre fik jeg endelig rettet maven ud og vraltede videre og ååååååhhhhh hvilket tempo :tongue: det tog mig kun 50 minutter i lettere foroverbøjet gang at kommer hjem (normalt 20 minutter) Jeg måtte dog lige stoppe ind på en bænk undervejs, hvor jeg lagde mig på ryggen med benene i vejret op af ryglænet og fik strukket maven lidt ud, hvilket hjalp lidt :) men kort og godt - alt i alt en ganske forfærdelig tur - HELT klart årets værste :(

Da jeg kom hjem smed jeg mig i reden med en stor varm pude på maven og lå så og kogte i 4 timer indtil det var sengetid :(

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning søndag d. 17. oktober

MORGENCARDIO kl. 6:30

POWERWALK

... 60 minutter

På trods af stort set ingen ordenlig mad igår og ondt af H til i mavsen så var der faktisk SKIDE god energi i benene :blink: dog brokkede min mave sig stadigvæk og lavede de underligste kramper nu og da :angry:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MIDDAGSTRÆNING kl. 11:00

OVERKROPS HØJREP HELVED - DAG 1 :firebounce:

ECLIPSE

... 12 minutter

MAVE - LIGE

1set x 30reps @ BW

1set x 30reps @ BW

1set x 28reps @ BW

CHINS

1set x 14reps @ BW

LOW PULLEY ROW

1set x 20reps @ klods 10

1set x 20reps @ klods 11

1set x 20reps @ klods 12

BENT OVER ROW

skulderbredde, overhåndsgreb

3set x 20reps @ 40kg

DONKEY RAISE + ROTARY PRESS

1set x 20reps @ 120kg + 90lb x 20 reps

1set x 20reps @ 120kg + 110lb x 20 reps

1set x 20reps @ 120kg + 130lb x 30 reps

... sved godt

DIPS

2set x 20reps @ BW

SKULDERPRES DB

1set x 18reps @ 13kg

1set x 14reps @ 15kg

1set x 20reps @ 13kg

1set x 25reps @ 13kg

... lidt flad fornemmelse :o

MAVE - SKRÅ

3set x 20reps @ BW

LATERLS DB

3set x 20reps @ 5kg

... lavede lidt lineup i pausen mellem set'ene

FLYES - maskine

3set x 20reps @ 32.5kg

MAVE - LIGE

1set x 40reps @ BW

1set x 30reps @ BW

TRICEPS PUSHDOWN + STIVARMET PULLDOWN

1set x 20reps @ 40kg + 20reps @ 40kg

1set x 20reps @ 50kg + 20reps @ 50kg

1set x 20reps @ 60kg + 20reps @ 50kg

... overraskende godt pres :)

FLYES - maskine

1set x 30reps @ 32.5kg

... nappede lige et ekstra set og der var åbenbart i mellemtiden kommet flere kræfter til :tongue:

Biceps curl blev superset'et med laterals i maskine og bagskulder

BICEPS DB CURL

3set x 20reps @ 10kg

LATERALS - maskine

3set x 20reps @ 30lb

BAGSKULDER - maskine

3set x 20reps @ 25kg

BICEPS DB CURL

1set x 30reps @ 10kg

... bare lige for at malke :tongue:

Og herefter lige...

POWERWALK på 5% stigning

... 50 minutter

POSERING

... 10 minutter line-up derhjemme

Syntes jeg så ud af helved til, fald, oppustet mave og træt - så droppede det og faldt i stedet om på sofaen med Baxter som var i kælehumør :blink:

På trods af ikke så meget mad i systemet var der god energi og oooooverskuuuud til træning :)

- måske var det rutinen der tog over for kan ikke huske særligt meget fra min træning, så det var vist godt jeg havde husket min notesbog :blink:

Fik lige sludret lidt med Kuldskær og Loonie... hilst på jsc, ptpoul og MASS som pt. har den største squat booty i OBBC :tongue:

ANGEL

:cheer:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

indrøm nu bare at du glæder dig til at være færdig med det fitness...

så slipper du for al det powerwalk, og så kan du vælte dig i lasagne med masser af ost, og dyr rødvin...

og får du os fornøjelsen af at blive vilket ind i elastikker til træning med dertil hørende blå mærker og skader

samt en del psykiske nedture fordi du misser 200 kg i dødløft....

hvorpå vi giver dig et par kindheste så talkum og kridt står i en sky omkring dig,

fordi du er smurt ind i det...

for slet ikke at snakke om hvor meget vi glæder os til at give dig knæbind på...

det må være planen for 2005.

you just know you want it.... B)

Link to comment
Share on other sites

indrøm nu bare at du glæder dig til at være færdig med det fitness...

så slipper du for al det powerwalk, og så kan du vælte dig i lasagne med masser af ost, og dyr rødvin...

og får du os fornøjelsen af at blive vilket ind i elastikker til træning med dertil hørende blå mærker og skader

samt en del psykiske nedture fordi du misser 200 kg i dødløft....

hvorpå vi giver dig et par kindheste så talkum og kridt står i en sky omkring dig,

fordi du er smurt ind i det...

for slet ikke at snakke om hvor meget vi glæder os til at give dig knæbind på...

det må være planen for 2005.

you just know you want it.... B)

<{POST_SNAPBACK}>

SELVFØLGELIG GLÆDER JEG MIG HELT VILDT :firebounce:

... men kommer nok ikke uden om lidt PW i ny og næ eftersom jeg jo har en plan for en ond fedt% året rundt og placere mig som endnu mere leeeee' kælling i 67.5 kg!!!

Link to comment
Share on other sites

Lige et tidligt stort held og lykke inden det er for sent.. gi den gaaaazz Engle-tøz  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Skal nok give dem gaaaazzz ... må lige sørge for at protte en masse æg af til morgenmad :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

eeeewwwhhhh nu ikke være nasty Norah :lol:

Link to comment
Share on other sites

Lige et tidligt stort held og lykke inden det er for sent.. gi den gaaaazz Engle-tøz  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Skal nok give dem gaaaazzz ... må lige sørge for at protte en masse æg af til morgenmad :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

eeeewwwhhhh nu ikke være nasty Norah :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

Lidt triks har man vel altid op i ærmet!!! Eller om bawi :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning mandag d. 18. oktober

MORGENCARDIO kl. 6:00

POWERWALK

... 60 minutter

POSERING

... 15 minutter blandet dam-di-da-dam med smykker og hele piv-tøjet på :cooldance:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MIDDAGSTRÆNING kl. 13:00

OVERKROPS HØJREP HELVED - DAG 2 :firebounce: :firebounce:

SQUAT

1set x 20reps @ 20kg

1set x 15reps @ 30kg

1set x 15reps @ 40kg

1set x 15reps @ 50kg

3set x 20reps @ 40kg

De sidste 3 set squat blev superset'et med leg curl

LEG CURL

1set x 20reps @ 70lb

1set x 20reps @ 80lb

1set x 20reps @ 90lb

LEG EXTENSION

1set x 20reps @ 70lb

1set x 20reps @ 80lb

1set x 20reps @ 90lb

MAVE - LIGE

3set x 30reps @ BW

BÆNKPRES

2set x 20reps @ 20kg

1set x 20reps @ 30kg

1set x 20reps @ 40kg

1set x 16reps @ 45kg

1set x 19reps @ 45kg

1set x 17reps @ 45kg

BEHIND THE NECK PRESS - smithstativ

1set x 20reps @ stang + 10kg

1set x 20reps @ stang + 15kg

1set x 18reps @ stang + 20kg

1set x 17reps @ stang + 20kg

1set x 16reps @ stang + 20kg

De sidste 3 set skulderpres blev superset'et med uprigth row

UPRIGTH ROW

1set x 30reps @ stang

1set x 28reps @ stang

1set x 27reps @ stang

1set x 30reps @ stang

BENT OVER ROW - maskine

smalt V-greb

1set x 30reps @ 20kg

1set x 25reps @ 25kg

1set x 20reps @ 30kg

PULLOVER

1set x 25reps @ 21kg

1set x 25reps @ 21kg

1set x 28reps @ 21kg

MAVE - SKRÅ

1set x 20reps @ BW

Biceps curl blev superset'et med laterals - alle set kørt uden pause mellem

BICEPS DB CURL

1set x 20reps @ 10kg

1set x 20reps @ 10kg

1set x 15reps @ 10kg

LATERALS

1set x 20reps @ 4kg

1set x 28reps @ 5kg

1set x 18reps @ 5kg

1set x 20reps @ 5kg

POWERWALK på 5% stigning

... 45 minutter

Hippo og Bamzen var så søde at donere 35 minutter af deres kostbare tid på at stå og hyggesnakke med mig :blahblah: mens jeg gik der ud af på løbebåndet - det er altså noget der scorer STORE PLUSPOINT i min bog :4thumbup:

Havde en lille snak med Kragen igår - det er altså underligt!! Selvom min logik siger mig, at man absolut ikke behøves at være total slatten selvom man er på diæt .. JA - så har jeg dårlig samvittighed, for jeg er total i ENERGIOVERSKUD i disse dage og i et ganske fornuftigt humør :tease:

Det ligger så dybt i én at diæt absolut skal trække tænder ud for det er altid det man hører fra andre - derfor er det også underligt at konstatere at det gør den bare ikke denne gang :blink: hvilket leder én hen til at få dårlig samvittighed, for det må jo betyde at man ikke har kørt hårdt nok på :nonono:

meeeeen - jeg ved jo godt at jeg har kørt hårdt på, hvilket blot forvirrer mig yderligt!!! :crazy:

Men som skrevet tidligere - min krop har det godt med den lave vægt + det faktum at jeg glæder mig til DM som et lille barn glæder sig til juleaften + at det ikke er første gang jeg er processen igennem ---> nogle af disse ting må have en stor betydning for at jeg ikke føler den store belastning ved hele processen, hvilket jo egenligt spiller MAX ved nærmere eftertanke!! :kickass:

... nå nok :blahblah: for nu - dog lige én ting til - JEG GLÆDER MIG SÅDAN TIL LØRDAG!!! :partytime2:

ANGEL

:cheer:

Link to comment
Share on other sites

Fedt at høre, at du er i total overskud, selvom jeg godt forstår din skepsis ved det :laugh:

Mht. at du glæder dig til på lørdag, så kan jeg roligt fortælle, at det gør jeg også :4jumpy::banana::cheer:

Du/I kommer helt sikkert til at sparke noget seriøs :moon: :laugh:

Vi ses :4thumbup: :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share