ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det spiller da MAAAAX, at det bare kører derudaf!  :4thumbup:

Det er nogle altså vilde træningspas, du får lavet!!  :blink:  :w00t:

(pssst: ved du hvad vi skal imorgen?!  :cheer:)

<{POST_SNAPBACK}>

:dumbbell_lift: :dumbbell_lift: :dumbbell_lift:

UUUHHHHH - glæder mig sådan!!!! :cheer:

... jeg tror slet ikke at jeg kan stoppe med at poserer når jeg kommer hjem :shades:

Link to comment
Share on other sites

Fedt at høre, at du er i total overskud, selvom jeg godt forstår din skepsis ved det :laugh:

JAAA ... du kender vel selv tvivlen som kan nage når først K-dag nærmer sig :blink:

Mht. at du glæder dig til på lørdag, så kan jeg roligt fortælle, at det gør jeg også :4jumpy:  :banana:  :cheer:

Du/I kommer helt sikkert til at sparke noget seriøs :moon:  :laugh:

Vi ses :4thumbup:  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er generelt total lalleglad :tease: når det kommer til konkurrencen :clap:

.. er bare så glad for at se på folk og være med og ikke mindst få lov at smide et ton make-up på og valse rundt i bikini :slut:

... Glemmer som regel at jeg faktisk er med i en konkurrence :blink: og at det ikke bare er for hyggens skyld :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Fandt lige min mandagstræning før decembercuppen sidste år....

Der undrede det mig sjovt nok også at jeg havde masser af energi :blink: min hukommelse er åbenbart ikke hvad den har været!! :blush:

Træning mandag d. 24/11

kl 9-10

Powerwalk 60 minutter

Posering Lineup 15 minutter

kl 16-18

Eclipse 12 minutter

FULLBODY minus ben (så hedder det jo ikke fullbody :smashtard: )

...med mange reps og let vægt - så jeg ikke bræææææææææææænder ud inden lørdag!!! :baaa:

Chins 14 reps i absolut let stil

Bænkpres DB

4set x 15reps @ 15-17-19-20kg

Skulderpres DB

3set x 15repskg @ 13kg

Laterals - maskine

3set x 15 reps @ 35 lb

Bent over rows bredt overhåndsgreb

3set x 15reps @ 35 kg

Upright rows BB

3 set x 15 repw @ 20 kg

Stivarmet pulldown

3set x 15reps @ 40kg

Triceps pushdown

1 set x 30reps @ 35kg

Low pulls smalt greb

2 set x 15 reps @ klods 3-4

Biceps curl

3set x 15 reps @ 11kg

Mave

lige + skrå - diverse!!! bare lige så det brændte "lidt" :biggrin2:

I dag fatter jeg ikke en skiiiiiii - mit energi niveau er skyhøjt

wroooooooooooooooom :2000-pontiac-red:

... og det føles som om nogen har puttet noget i min drink  :blink: Jeg kunne næsten ikke få mig selv til at forlade OBBC, men måtte sande at træningen havde varet 2 timer og det nok var på tide at komme hjem (selv om jeg ikke havde lyst :weeping: )

Måske er min krop blevet så effektiv til at æde sig selv nu :unsure: at jeg overproducere glukose er derfor var på mit eget lille sukkertrip  :lol:  :lol:  :lol:

MAYYYYBEEEE :firebounce:

:biggrinbounce: DAMN JEG ER I GODT HUMØR :biggrinbounce:

:tongue: dum di da dej di da dum :4whistling:

:elephant: :elephant: :elephant: :elephant: :elephant:

<{POST_SNAPBACK}>

Link to comment
Share on other sites

Det spiller da MAAAAX, at det bare kører derudaf!  :4thumbup:

Det er nogle altså vilde træningspas, du får lavet!!  :blink:  :w00t:

(pssst: ved du hvad vi skal imorgen?!  :cheer:)

<{POST_SNAPBACK}>

:dumbbell_lift: :dumbbell_lift: :dumbbell_lift:

UUUHHHHH - glæder mig sådan!!!! :cheer:

... jeg tror slet ikke at jeg kan stoppe med at poserer når jeg kommer hjem :shades:

<{POST_SNAPBACK}>

Det ser vi så frem til :wink::wub: :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning tirsdag d. 19. oktober

MORGENCARDIO kl. 6:30

POWERWALK

... 50 minutter

Tog en lidt kortere tur i dag - ikke fordi jeg ikke havde energi :bunny: men skal nok passe på jeg ikke laver overKILL :blink: (med mindre det allerede er for sent :blush:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 14:00

OVERKROPS HØJREP HELVED - DAG 3 :firebounce:

POWERWALK

... 12 minutter

UPRIGTH ROW

3set x 20reps @ 20kg

PUSHPRESS

3set x 20reps @ 20kg

DIPS - swedish

1set x 26reps @ BW

CHINS

1set x 10reps @ BW

1set x 11reps @ BW

1set x 9reps @ BW

LOW PULLEY ROW

1set x 22reps @ klods 10

1set x 22reps @ klods 11

1set x 20reps @ klods 12

MAVE - LIGE

1set x 30reps @ 70lb

1set x 25reps @ 90lb

1set x 22reps @ 100lb

1set x 20reps @ 105lb

1set x 19reps @ 110lb

1set x 20reps @ 115lb

1set x 18reps @ 120lb

SKRÅ DB PRES

1set x 25reps @ 15kg

1set x 22reps @ 17.5kg

1set x 18reps @ 20kg

MAVE - SKRÅ

1set x 20reps @ 90lb

1set x 25reps @ 90lb

KABEL FLYES

1set x 33reps @ 20kg

FLYES - maskine

1set x 17reps @ 32.5kg

... der blev brystet brændt aw :blink:

DONKEY RAISE

1set x 29reps @ 100kg

1set x 27reps @ 100kg

BAGSKULDER - maskine

1set x 23reps @ 25kg

1set x 20reps @ 25kg

1set x 20reps @ 25kg

LATERLS DB

1set x 20reps @ 4kg

1set x 20reps @ 5kg

1set x 20reps @ 5kg

MAVE - LIGE

1set x 30reps @ BW

TRICEPS PUSHDOWN

1set x 30reps @ 45kg

1set x 20reps @ 55kg

BICEPS DB CURL

3set x 20reps @ 10kg

Og så var det det ... sidste træning med håndvægte i denne uge - ved ikke om jeg skal grine eller græde :dry: lidt hårdt bliver det nok :crybaby:

Jeg har ikke rigtigt fået poseret så meget de sidste par dage, så de næste dage står den på en del posering, så det kan være at det kan erstatte træningen bare en smule :bigsmile:

Ellers er mine ben lidt væsket i dag, hvilket de ellers aldrig er :blink:

- så tog ikke nogen PW efter træning, da det nok er fordi mine ben er lidt overtrænet eller måske er det bare fra voksning jeg fik igår eftermiddag :raisebrow:

Snupper en sidste lille powerwalk rundt om blokken i morgen tidlig (bare lige for at høre Ruth den fantastiske tidsstarut :cooldance: ) og så står den ellers på cola, farve og frisør :4thumbup:

ANGEL

:cheer:

Link to comment
Share on other sites

>Angel

Nu skriver du at den står på cola og andet råhygge i morgen (?) - og så kom jeg til at tænke på noget. Sidste år var det famøse cola light-trick vældig populært mht. dræning, men det bliver vel ikke aktuelt i år? Såvidt jeg har forstået, er koffein blevet fjernet fra dopinglisten, og så er det vel bare at smide nogle koffein-tabletter i svælget, og så burde den røv være barberet, eller?

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Hehe, et eller andet sted så håber jeg hun gør... Hairy ass? Ellers tak... :laugh: :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Så tog det lige en anden vinkel.. HVA!!? :wink:

>Angel

Nu skriver du at den står på cola og andet råhygge i morgen (?) - og så kom jeg til at tænke på noget. Sidste år var det famøse cola light-trick vældig populært mht. dræning, men det bliver vel ikke aktuelt i år? Såvidt jeg har forstået, er koffein blevet fjernet fra dopinglisten, og så er det vel bare at smide nogle koffein-tabletter i svælget, og så burde den røv være barberet, eller?

Lagoon

<{POST_SNAPBACK}>

Nu er koffein faktisk slet ikke optimalt til at dehydrere alene på!! Det er kun én af tingene i cola ligth som er medvirkende til at det driver væsken ud. Det primære må nok tilskrives kulsyren (CO2) som gør dit blod meget surt --> hjernen fornemmer hurtigt dett og giver nyrene besked om at udskille det sure element, hvilket vil trække store mængder væsken med ud :bigsmile: Se det er et trik som vand og koffein ikke kan!!

Så 15 L cola er obligatorisk onsdags-træning :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

15 L cola  :blink: 

Med fare for at spørge dumt  :blush:  så er det vel overdrevet når du skriver 15 L, ikk' ??

Hvis ikke...så vil jeg da bare sige skål  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Tror mig- hun mener det :devil: Jeg husker tydeligt Crawdaddys beskrivelse fra sidste år af en tilsvarende forberedelse!

Link to comment
Share on other sites

GODMORGEN i loggen :w00t:

... for god er den :tease:

Dagens træning onsdag d. 20. oktober

MORGENCARDIO kl. 7:00

POWERWALK

... 35 minutter

Bare for ikke at lave kold tyrker :blush:

Humøret er bare i top og jeg glæder mig sådan til weekendens udskejelser :cooldance:

Er begyndt at blive en smule nervøs/sommerfugle i maven men det skal man have :rolleyes:

Fik prøvet bikinier og badedragt mere end én gang her til morgen - både før og efter cardio :blush: og heldigvis synes Kragen at det spiller :innocent:

Mine bikinier skal dog lige småjusteres i løbet af dagen i morgen - stropperne skal afkortes, da de er for løse samt mine sorte bikinistropper skal gøres lidt mere smalle - men ellers er alle detaljer heldigvis ved at være på plads.

Har lige skrabet Kragen lidt forskellige steder :wub: så nu er han glat som en ål og ikke mindst cut :4thumbup:

Om et par timer når der er bundet 3 flasker cola ryger det første lag farve på!

Jeg bruger Clinique's selvbruner - et lag i dag og et i morgen - den giver bare en farve som er excellent :bigsmile:

Morgenvægt sagde 64.3 kg efter morgencardio og ½ L grøn te

Lige nu er den første 1½ L flaske :cola: bundet - så nu kan man bare så småt begynde at vente på den vanddrivende effekt - WC-papiret er i hvert tilfælde kørt i stilling.

I forhold til sidste år så synes jeg at mine forberedelser på trods af diverse uheldigheder har været langt bedre og man er mere tryg når man efterhånden har prøvet tingene et par gange, så lige nu tager jeg bare det hele cool :shades: og ser frem til en spændende weekend hvor man bare skal suge en masse intryk til sig, møde andre engagerede personer og ikke mindst selv være deltager i noget som ikke mange mennesker kommer til at prøve - det er jo faktisk ret så FEEEE' :cheer:

15 L cola  :blink: 

Med fare for at spørge dumt  :blush:  så er det vel overdrevet når du skriver 15 L, ikk' ??

Hvis ikke...så vil jeg da bare sige skål  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Tror mig- hun mener det :devil: Jeg husker tydeligt Crawdaddys beskrivelse fra sidste år af en tilsvarende forberedelse!

<{POST_SNAPBACK}>

Slet ikke dumt Mette :smile:

... og Arne - du har ret - det kræver en hel beskrivelse for sig selv at drikke så mange liter cola :tongue:

ANGEL

:cheer:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hej angel :wink:

Alt lyder jo til at være klappet og klart. Det er bare super, men det hjælper jo også lidt at have været igennem møllen før. Sommerfuglene, de skal være der. Det er bare et tegn på, at man er 100% tændt og på :4thumbup:

Har lige skrabet Kragen lidt forskellige steder  så nu er han glat som en ål og ikke mindst cut
Nu har du vel ikke cuttet ham to the bone vel :nono::laugh:

Ellers kan jeg jo bare ønske held & lykke med de sidste dage. Må de forløbe lige så smooth som de foregående.

Og til sidst. God fornøjelse med highrep cola-light awbrændingen :beer:

Link to comment
Share on other sites

Har lige skrabet Kragen lidt forskellige steder  så nu er han glat som en ål og ikke mindst cut
Nu har du vel ikke cuttet ham to the bone vel :nono::laugh:

NÆÆÆ - du!! Det har han sgu klaret selv ved at slæbe sig rundt i Odense de sidste 6 måneder :4thumbup:

Ellers kan jeg jo bare ønske held & lykke med de sidste dage. Må de forløbe lige så smooth som de foregående.
THX.... :bigsmile:

Forhåbenligt ikke flere ulykker nu (7-9-13)

Og til sidst. God fornøjelse med highrep cola-light awbrændingen :beer:

BØØØØVS - vi runder de 7 L nu :blink::blink:

.... og så skal første lag farve på om 10 minutter :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruger Clinique's selvbruner - et lag i dag og et i morgen - den giver bare en farve som er excellent 

Bruningen op til konkurrencer syntes jeg en del gange at have hørt omtalt som "maling". Er to lag "almindelig" selvbruner tilstrækkeligt...?

(det må det jo være siden du gør det, men jeg mener om du kommer til at fremstå "blegere" end de andre deltagere, og om det i så fald er bevidst)

Når jeg så lige har fyret mit spørgsmål af, så må jeg sige at din og kragens logs har været god læsning de sidste par uger :4thumbup: Held og lykke på lørdag :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruger Clinique's selvbruner - et lag i dag og et i morgen - den giver bare en farve som er excellent 

Bruningen op til konkurrencer syntes jeg en del gange at have hørt omtalt som "maling". Er to lag "almindelig" selvbruner tilstrækkeligt...?

(det må det jo være siden du gør det, men jeg mener om du kommer til at fremstå "blegere" end de andre deltagere, og om det i så fald er bevidst)

Måske er det også let at misforstå :raisebrow:

... de to lag er bare grundfarve - tager jo aldrig sol!

Fredag kommer der 2 lag protan, lørdag 1 lag for derefter 1-2 lag dreamtan...

så jeg ender med at blive en lille lækker bronzestatue :w00t:

Når jeg så lige har fyret mit spørgsmål af, så må jeg sige at din og kragens logs har været god læsning de sidste par uger  :4thumbup:  Held og lykke på lørdag :4flex:

<{POST_SNAPBACK}>

Godt du har nydt læsningen :blush:

... og held og lykke kan JEG altid bruge :innocent: for konkurrencen skal nok blive hård :devil:

Link to comment
Share on other sites

vil lige fyre den her af før præ contest bliver for ond.. "jeg krydser fingre for vildt for dig og Kragen... go get them!!!!!"

Überguns Nora, To infinty and beyond!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Ja GO GO GO GO!!!!!! :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

FEEEEEE' med den bedste MOL-opbakning :cooldance::cooldance:

THX Blackmoore og Arne - det betyder virkeligt meget med Jeres støtte :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share