ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Syntes lige jeg ville dele det med andre bodyfitness-interesserede tøzer B)

Her er et billed af den nye top tre ved VM i bodyfitness

photo9.jpg

Som det tydeligt ses så ser det ud til at BB standarden for hårdheden samt den lave fedt% er lidt på retur :D

I stedet kunne noget tyde på at atleterne er udvalgt efter de oprindelige standarder med "bløde" og feminine kurver... det spiller jo max :w00t:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hold op du er en stærk tøs!

Skrå bænkpres med håndvægte 29kg og dødløft med 120kg det er dæmle iorden :)  :devil:

:w00t::dumbbell_lift:

Strærk siger du ;) Det kan jeg jo nok ikke frasige mig :)

Mit bedste er en 5 rep med 35 kg i incline og 150 kg RAW i dødløften - har egenligt aldrig prøvet at give den max i DL endnu - så vi må se hvad næste år bringer :weight_lift:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

På min rute har jeg til min store fornøjelse observeret en ung muslimsk kvinde der kommer løbende med tørklæde, lang sort frakke, alm bukser og selvfølgelig kondisko  :tongue:

Første gang troede jeg bare hun skulle nå bussen ... men hun er faktisk ude at jogge for i dag stod hun og lavede udstrækningsøvelser og tjekkede sit ur - så har man set det med  :blink:

Det må have set sjovt ud... :lol:

Men :respekt: :respekt: for indsatsen!! ...selvom godtnok må blive en smule varmt med al det tøj!! :blink: :lol: :lol:

Syntes lige jeg ville dele det med andre bodyfitness-interesserede tøzer B)

:4jumpy::4jumpy::4jumpy: ...Jeps...det spiller da MAX!! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning søndag d. 26. september

MORGENCARDIO kl. 5:00 :headphonedance:

POWERWALK

... 50 minutter

HUUUU - op kl 4:00 for at tage toget til Nyborg og powerwalke kl 5:00 :blink:

... hvad gør man ikke for alsidighed :tongue:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:45

Hang som sædvanligt fast på arbejde og måtte derfor nøjes med cardio - havde planlagt ben-træning men den må pænt vente til i morgen :)

POWERWALK på 5.5% stigning

... 50 minutter

Det er sgu ind i mellem meget sjovt at lave cardio på løbebånd - så får man jo spyttet alle talene lige i hovedet.

I dag gik jeg med 8 km/t på 5.5% stigning med en puls på mellem 125-135 bmp (pulsen kom lidt an på melodien i mp3'er :bblush: )

CONCEPT II

... 1 minut ~325 meter

Så begynder ro-ræset til Decembercuppen og synes nu jeg lægger meget godt ud!!

Jeg kan huske hvor overrasket jeg var over hvor meget længere man kunne ro på de CII maskiner de havde i Sverige - når de bliver gamle og slidte tager det altså toppen af farten!! Derfor tror jeg også umiddelbart at jeg på nuværende tidspunkt er god for 340-350 meter :w00t:

og så et lille p.s....... :rolleyes:

ARGHHHHHHHH!!!!!!!!! :firebounce:

Det er bare så grimt det her - det var hvad jeg og kameraet måtte "trækkes" med efter træning :wub: :drool: :drool: :drool:

KRAGEABS.jpg

ANGEL

:cheer:

Link to comment
Share on other sites

:blink:

Cååååt :shades:

Ser max fedt ud, det dét :wootdance:

Faktisk så er billedet taget uden blitz hvilket får Kragen til at se en del blødere ud end han reelt er :blink:

... men jeg kan bedst lide billederne uden blitz så længe hudfarven ikke er specielt mørk - synes blitzen udvisker alt for mange detaljer!!

Link to comment
Share on other sites

Formen begynder at se fornuftig ud... :worship:

Hvordan varmer du i øvrigt op til dit ene minut CII?

Jeg napper lige 50 minutter PW ;)

Er der krav til konkurrencen om at du skal ro ved en bestemt level eller må du selv vælge?

Sidste år skulle den stå på niveau 10 - men håber det bliver valgfrit i år - jeg tog den på niveau 8 i dag :)

Link to comment
Share on other sites

Hold da kæft, det ser sgu da godt ud (billedet).

Jeg kunne godt tænke mig nogen relaxed poses, og en most-muscular :sneaky:

Det kommer i Kragens log i morgen ... han skal lige have lov at poste nogle billeder selv :)

Link to comment
Share on other sites

Der er et eller andet med de abs...det ser ikke godt ud, jeg synes slet ik' det er pænt med de synlige muskler, det ka' piger ik' li' jo.... helst ik' over 70 kg... du ser alt for stor ud :blink:

Hvordan finder du tøj? Jeg mener... jeg er 3 meter høj og har 40 cm ben og jeg synes ellers det er svært at finde smarte modebukser, altså hvordan gør du?????

Link to comment
Share on other sites

Syntes lige jeg ville dele det med andre bodyfitness-interesserede tøzer  B)

Her er et billed af den nye top tre ved VM i bodyfitness

photo9.jpg

Som det tydeligt ses så ser det ud til at BB standarden for hårdheden samt den lave fedt% er lidt på retur :D

I stedet kunne noget tyde på at atleterne er udvalgt efter de oprindelige standarder med "bløde" og feminine kurver... det spiller jo max  :w00t:

:4thumbup:

Så er der måske håb endnu for diæt-fjolser som mig. :chicken::tongue: :D

Har du evt. et link til den side, hvor du har fundet billedet? :)

Og selvfølgelig - super-duper-max-leee'-Krage-abs!!! :drool: :devil:

Link to comment
Share on other sites

Syntes lige jeg ville dele det med andre bodyfitness-interesserede tøzer  B)

Her er et billed af den nye top tre ved VM i bodyfitness

photo9.jpg

Som det tydeligt ses så ser det ud til at BB standarden for hårdheden samt den lave fedt% er lidt på retur :D

I stedet kunne noget tyde på at atleterne er udvalgt efter de oprindelige standarder med "bløde" og feminine kurver... det spiller jo max  :w00t:

:4thumbup:

Så er der måske håb endnu for diæt-fjolser som mig. :chicken::tongue: :D

Det der kræver nu vist stadigvæk diæt ;)

... og en del års træning :D

Har du evt. et link til den side, hvor du har fundet billedet? :)

Du kan jo prøve at højreklikke på billedet og tjekke egenskaber :)

(... bare et lille fif til fremover)

Link to comment
Share on other sites

Har du evt. et link til den side, hvor du har fundet billedet? :)

Du kan jo prøve at højreklikke på billedet og tjekke egenskaber :)

(... bare et lille fif til fremover)

Tak! Det vidste jeg slet ikke man kunne. :bblush: Kunne selvfølgelig også bare have set på adressen, da jeg quotede dit indlæg. :4slap:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning mandag d. 27. september

MORGENCARDIO kl. 6:10 :headphonedance:

POWERWALK

... 55 minutter

POSERING

... 2 x de anatomiske sider

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 14:30

BEN - MAVE - LÆG

ECLIPSE

... 12 minutter

BENPRES

bred fodstiling

2set x 12reps @ 100kg

1set x 12reps @ 150kg

2set x 12reps @ 200kg

1set x 12reps @ 225kg

1set x 10reps @ 250kg

3set x 8reps @ 270kg

... lidt flad i benene - skal nok ikke regne med andet de næste mange uger - så holdt den under 300kg og tog i stedet og forlængede TUT på hver rep

SQUATMASKINE

bred fodstiling og meget dybe squat

1set x 15reps @ 50kg

5set x 10reps @ 100kg

DØDLØFT - STIVBENET, STIV RYG

1set x 10reps @ 60kg

1set x 10reps @ 70kg

3set x 8reps @ 80kg

LEG EXTENSION

5set x 10reps @ 90lb

CHINS

1set x 10reps @ BW

... SUPER STRIIIKT konkurrencestil

ROTARY PRES

2set x 50reps @ 110lb

AAV - det syrede helt vildt :crazy:

MAVE, SKRÅ

1set x 12reps @ 90lb

1set x 12reps @ 110lb

1set x 12reps @ 130lb

MAVE, SKRÅ

hyperextensionbænk

3set x 20reps @ BW

POWERWALK

... 15 minutter

Begyndte at blive svimmel - havde egenligt tænkt på at tage 30 minutter så jeg lige kunne se Kongen af Quens og fordrive tiden med noget fornuftigt B)

- men mit hoved var lidt for let :wacko: havde slet heller ikke tænkt på det ekstra cardio jeg har fået i dag men cykeltur til og fra uni!!

En rigtig mandag med mange mennesker i OBBC, så stemningen var absolut i topklasse :D

Jeg var en smule flad i dag - de 7 timer på uni har åbenbart drænet en smule :unsure:

På helbredsfronten kan jeg fortælle at min hud er ved at være fin og at man næsten ikke kan se at der har været udslæt :w00t: dog er min lymfekirtler stadigvæk meget hævet og hårde, men tror dog det er en smule på retur :)

ANGEL

:cheer:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning tirsdag d. 28. september

MORGENCARDIO kl. 6:00 :headphonedance:

POWERWALK

... 60 minutter

POSERING

... en del line-up blandet med standard drejninger

Underlig morgen - vågnede allerede omkring kl 4-4:30 med en følelse af at have sovet over mig :unsure:

ARGHHHH ... hader det - følelsen af stress fra morgenstunden :wacko:

Jeg kunne dog sagtens se hvor mørkt det var udenfor så tvang hovedet ned i puden igen! Da vækkeuret ringede kl 5 var jeg vågen til at slukke det :) og så lå jeg ellers og nuldrede tæer den næste halve time før jeg gled ud af sengen og kom i tøjet - jeg gad vide om det er nu min søvn begynder at blive forstyrret pga. diæt og træning eller det er en engangs forstilling :blink:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:15

SKULDER - BICEPS - MAVE

ECLIPSE

... 12 minutter

UPRIGTH ROW

2set x 20reps @ 20kg

... øvelsen duer ikke med vægt på - men er kanon til at varme mine skuldrer op :D

MAVE - LIGE

2set x 12reps @ 90lb

1set x 12reps @ 110lb

1set x 12reps @ 130lb

1set x 8reps @ 150lb

SKULDERPRES DB

1set x 12reps @ 13kg

1set x 12reps @ 15kg

1set x 12reps @ 17kg

1set x 11reps @ 19kg

1set x 10reps @ 19kg

1set x 9reps @ 19kg

LATERALS DB

almindelig stil

1set x 15reps @ 5kg

1set x 13reps @ 7kg

1set x 12reps @ 8kg

1set x 11reps @ 8kg

1set x 9reps @ 8kg

Krage stil

3set x 11reps @ 7kg

... alle set kørt med korte pauser

SIDE DB PRES

1set x 10reps @ 13kg

1set x 8reps @ 15kg

BICEPS DB CURL

almindelig

1set x 10reps @ 12kg

front curl

1set x 10reps @ 12kg

front hammer curl

1set x 10reps @ 12kg

almindelig

1set x 10reps @ 12kg

BICEPS EZ-BB PREACHERCURL

1set x 10reps @ lille stang

1set x 11reps @ lille stang + 10kg

1set x 15reps @ lille stang + 10kg

1set x 10reps @ lille stang + 15kg

BICEPS DB CURL

almindelig

1set x 10reps @ 13kg

1set x 7reps @ 15kg

1set x 7reps @ 17kg

1set x 7reps @ 15kg

POWERWALK på 5% stigning

... 32 minutter

Det var dejligt at få bevæget sig :firebounce:

For første gang i over 2 uger er mine lymfekirtler nu ved at blive bløde - så nu må virus være godt på retur :w00t: sååååå WOOHUUUU jeg er ved at blive FIT FOR FIGTH igen :dumbbell_lift:!!!

Det var OK træning - dog drillede min højre skulder + håndled mig lidt. Skulderen fordi jeg igår sad alt for mange timer med min bærbare comp og en irriterende fingermus som får skulderen til at "fryse" <_< mit håndled drillede bare pga. reel overbelastning .... så i morgen bliver højst sandsynligt vægtfri :(

ANGEL

:cheer:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning onsdag d. 29. september

MORGENCARDIO kl. 6:00 :headphonedance:

POWERWALK

... 60 minutter

POSERING

... 5 minutter line-up 2 x standard posering

... 3 minutter line-up 2 x standard posering

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MIDDAGSTRÆNING kl. 13:15

POWERWALK

... 30 minutter

CYKLE

... 15 minutter

DIPS - swedish dips

1set x 27reps @ BW

... PERFEKT STIL - dog stadigvæk lidt DOMS'et i triceps

CHINS

1set x 14reps @ BW

... PERFEKT STIL - dog har jeg konstateret at det er min biceps som hæmmer min chins-udførelse - den syrer simpelthen til, så nu må der trænes høj-rep bicepscurl op til Lund :D

BICEPS DB CURL

2set x 20reps @ 11kg

En kort omgang i dag - min "fridag" - så det var lige til at holde til.

Jeg var godt svimmel da jeg ankom til OBBC så besluttede at flytte min sidste carb-up dag til i dag i stedet for i morgen og uuuuuhhhhh - det gjorde/gør underværker... man bliver jo helt vågen :tongue::tongue:

ANGEL

:cheer:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Jeg var godt svimmel da jeg ankom til OBBC så besluttede at flytte min sidste carb-up dag til i dag i stedet for i morgen og uuuuuhhhhh - det gjorde/gør underværker... man bliver jo helt vågen :tongue::tongue:

Hah! Kalder du det at carbe up? :tongue::chicken: En ærwelig tallerken pasta og så gad Englen ikke carbe sig selv mere aw :unsure: :lol: Hun stod endda henne i pizzeria'et men ombestemte sig :baaa::nono::wub: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share