ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Et stk. lee' styrkeløftaaaa' til englen:

VM Vejle:

Volodmyr Muravlyov

Vægt: 126.7 kg

Løft:

Squat: 395 kg

Bænkpres: 270

Dødløft: 367½ kg

Total:1032½ kg

Leeee'!

<{POST_SNAPBACK}>

Det billed er nu ikke så ringe endda :tongue:

meeeeen jeg fik det langt bedre idag for Kragen skulle lige prøve hans nye elastikker og jeg kan fortælle at....

en østeuropæer i rød DL dragt fra INZER og som oven i købet er supercut gjorde Englen total svimmel :wub::wub: og det mener jeg bogstavligt

DET VAR SGU ET SYN FOR GUDERNE :innocent:

Selvom dragten er tyk i stoffet kunne man se hans abs igennem den og fordi det havde været lidt anstrengende for Kragen at trække sine første elastikker på, så havde manden pumpet vener over det hele..... puuuuuhh - bliver helt svimmel igen :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Et stk. lee' styrkeløftaaaa' til englen:

VM Vejle:

Volodmyr Muravlyov

Vægt: 126.7 kg

Løft:

Squat: 395 kg

Bænkpres: 270

Dødløft: 367½ kg

Total:1032½ kg

Leeee'!

<{POST_SNAPBACK}>

Det billed er nu ikke så ringe endda :tongue:

meeeeen jeg fik det langt bedre idag for Kragen skulle lige prøve hans nye elastikker og jeg kan fortælle at....

en østeuropæer i rød DL dragt fra INZER og som oven i købet er supercut gjorde Englen total svimmel :wub::wub: og det mener jeg bogstavligt

DET VAR SGU ET SYN FOR GUDERNE :innocent:

Selvom dragten er tyk i stoffet kunne man se hans abs igennem den og fordi det havde været lidt anstrengende for Kragen at trække sine første elastikker på, så havde manden pumpet vener over det hele..... puuuuuhh - bliver helt svimmel igen :wacko:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg glæder mig til at se dig bakse med dit nye udstyr :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

... har i tidernes morgen prøvet kræfter med kuglestød og synes det teknisk er utroligt svært... én ting er at jeg er stærk men en anden ting er min eksplosive fibre... dem synes der ikke at være så mange af :rolleyes: alle de år med langsom hypertrofitræning har gjort, at jeg har meget svært ved at være eksplosiv!! Så tror ikke jeg kan støde sådan en himster-gims særligt langt  :blink:

Ja den kære fart, men det skal nu gå meget langsomt hvis det skal være skidt... Og dem der har fart, kan ik bringe den fart over på de 4kg...

Og det med teknikken, du kunne jo bare støde stående :cooldance:

jeg holder på du kan støde 15m :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning lørdag d. 9. oktober

MORGENCARDIO kl. 6:30 :headphonedance:

POWERWALK

... 55 minutter

ARGHHHH - så er det vabel tid igen :blink: DAMN - det tog hele 20 minutter at gå min højre fod varm, så tempoet i dag var ikke specielt overbevisende... mere i retning af trip trap, så hvis ikke jobbet tager for lang tid, så kan det være jeg napper en aftentur :satisfied:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MIDDAGSTRÆNING kl. 11:00

BEN - LÆG - MAVE

ECLIPSE

... 10 minutter

CHINS

1set x 10reps @ BW

SQUAT - MASKINE

1set x 12reps @ 50kg

1set x 10reps @ 100kg

1set x 10reps @ 120kg

1set x 10reps @ 140kg

1set x 10reps @ 160kg

1set x 10reps @ 180kg

1set x 10reps @ 200kg

1set x 10reps @ 180kg

1set x 10reps @ 160kg

1set x 10reps @ 140kg

... den maskine er altså en OK erstatning for alm. squat - specielt når det mentale overskud ikke rækker til den ellers fabelagtige øvelse :blink:

STIVBENET DL

1set x 15reps @ 40kg

1set x 15reps @ 50kg

1set x 15reps @ 60kg

1set x 13reps @ 70kg

LEG EXTENSION

4set x 14reps @ 90lb

MAVE - LIGE

2set x 20reps @ BW

DONKEY RAISE

1set x 20reps @ 100kg

1set x 15reps @ 120kg

1set x 14reps @ 140kg

MAVE - SKRÅ

1set x 12reps @ 90lb

1set x 12reps @ 100lb

1set x 12reps @ 110lb

1set x 12reps @ 120lb

Endnu en rolig bentræning - lidt for tidligt på dagen men ikke så meget at gøre når arbejdet kalder :smile:

Hele ugen er kørt rimeligt fornuftigt men de sidste par dage og specielt idag har jeg simplthen ikke kunne få varmen!! Jeg ved at det skyldes de få carbs jeg indtager for tiden, så har i dag måtte se i øjnene, at selvom jeg gerne ville presse citronen lidt og indhente noget af det manglende fedttab, så er der grænser for hvor langt jeg kan tillade mig at gå... og at slet ikke få en carbrefeed før onsdag 10 dage før DM ville nok ikke harmonere med et ordenligt helbred - så nu carbloader jeg i aften evt. lidt i morgen formiddag for at få noget indre varme for ellers så ender Kragen jo også med at få forfrysninger på udsatte steder :tongue:

ANGEL

:cheer:

Link to comment
Share on other sites

... har i tidernes morgen prøvet kræfter med kuglestød og synes det teknisk er utroligt svært... én ting er at jeg er stærk men en anden ting er min eksplosive fibre... dem synes der ikke at være så mange af :rolleyes: alle de år med langsom hypertrofitræning har gjort, at jeg har meget svært ved at være eksplosiv!! Så tror ikke jeg kan støde sådan en himster-gims særligt langt  :blink:

Ja den kære fart, men det skal nu gå meget langsomt hvis det skal være skidt... Og dem der har fart, kan ik bringe den fart over på de 4kg...

Og det med teknikken, du kunne jo bare støde stående :cooldance:

jeg holder på du kan støde 15m :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det må vi jo så prøve ved lejlighed ... men ikke i OBBC :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning søndag d. 10. oktober

MORGENCARDIO kl. 6:00 :headphonedance:

POWERWALK

... 70 minutter

Har sovet i Nyborg i nat, så fik den mest skønne morgentur langs vandet og gennem skoven!

Det var helt fantastisk - helt mørkt (gadelygterne var slukket) så man kunne se alle stjernerne, en meget flot arabermåne med en stærk lysende venus lige neden under - havet var helt havblik og dybt mørkeblåt, og den begyndende lysende horisont tegnede sig som en blank, knivskarp linie over havet... virkelig perfekt morgentur hvor man havde den dunkle skov helt for sig selv :w00t:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

EFTERMIDDAGSCARDIO kl. 16:00

POWERWALK

... 80 minutter

Nå - dagens anden powerwalk var helt modsat morgenturen - solen blændende én fra en skyfri himmel, der var en god blæst og skoven var fyldt med efterårsluft og ikke mindst den fantastiske duft af fugtig skovbund blandet med den salte havluft ... det er nu engang ærgeligt at man ikke kan powerwalke i Nyborg hverdag for det er altså for lækkert :cooldance:

Nå, men der ud over havde gårsdagens slattenhed og carbload en god fysiologisk begrundelse... jeg har fået mit månedlige russerbesøg :blink:

Jeg fatter intet!!! Aldrig har jeg oplevet at få min mens 2 uger før et stævne, det er da meget positivt at jeg får det nu og ikke på DM-dagen, men DAMN - det giver godt nok den største nedtur... synes jeg så OK ud i fredags men idag er jeg lige ved at opgive det hele for synes godt nok jeg er lasket!!

Har de sidste mange uger vist at jeg ikke kan nå den form jeg gerne ville meeeeen synes godt nok det trækker tænder ud at jeg de næste mange dage også skal døje med mens og deraf væskeretention i tillæg til mine hævede lymfekirtler :hmmm: det spiller simpelthen ikke :mad:

Dog har jeg nu fået sat en fed streg under at min plan for at lægge mig fast i -67.5 kg vægtklassen i SL næste år og holde en fedt% omkring de 15% året rundt ikke er så tosset - for nu er det da 100% at min krop rent hormonmæssigt fungere som den skal :bigsmile:

ANGEL

:cheer:

Link to comment
Share on other sites

Hej Angel

Er du ikke også begyndt at supplere med fiskeolie? Er ret sikker på at have læst i nyhedsgruppen misc.fitness.weights at "elzi volk" (klog pige med styr på fysiologien) engang skrev og forklarede at hun selv med lav bf% stadig fik sin periode hvis hun supplerede med omega-3. jeg kan desværre ikke lige finde hendes forklaring og kan heller ikke selv lige give et logisk svar, men måske kan andre byde ind? Omega-3 har jo stor indflydelse på mange processer i kroppen..

Link to comment
Share on other sites

Hej Angel

Er du ikke også begyndt at supplere med fiskeolie? Er ret sikker på at have læst i nyhedsgruppen misc.fitness.weights at "elzi volk" (klog pige med styr på fysiologien) engang skrev og forklarede at hun selv med lav bf% stadig fik sin periode hvis hun supplerede med omega-3. jeg kan desværre ikke lige finde hendes forklaring og kan heller ikke selv lige give et logisk svar, men måske kan andre byde ind? Omega-3 har jo stor indflydelse på mange processer i kroppen..

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Laush

Det var faktisk ret så interessant... for JO - du har ret - til forskel fra sidste diæt spiser jeg nu mellem 5-10 gram om dagen ... det kunne da være sjovt hvis det er på grund af olien at mine hormoner ikke er helt så fucked up denne gang :4thumbup:

Det vil jeg da lige prøve at grave lidt i :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning mandag d. 11. oktober

MORGENCARDIO kl. 6:00 :cold:

POWERWALK

... 70 minutter

POSERING

... 15 minutter line-up træning + fremvisninger

(vææææææææskeeeeeeet :4ranting: fuckin omega-3 :tongue: )

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:30

BRYST - BICEPS - LÆG - MAVE

ECLIPSE

... 20 minutter

CHINS

greb over skulderbredde

1set x 15reps @ BW

... kanon træk og så endda hele 15 reps med det brede greb :4thumbup:

DIPS - swedish

1set x 23reps @ BW

... lidt for hurtigt de blev lavet efter chins - så kørte lidt kold på dem - hvilket ikke spiller :dry:

BÆNKPRES

2set x 15reps @ 20kg

1set x 8reps @ 40kg

1set x 8reps @ 50kg

5set x 5reps @ 60kg

... ABSOLUT intet pres i patten i dag - mine arme rystede sgu også helt ... pffffffff :mad:

MAVE - LIGE

1set x 12reps @ 90lb

1set x 12reps @ 110lb

1set x 12reps @ 120lb

1set x 9reps @ 130lb

1set x 12reps @ 120lb

FLYES - MASKINE

1set x 150reps @ 27.5kg

1set x 10reps @ 37.5kg

1set x 10reps @ 47.5kg

1set x 11reps @ 42.5kg

1set x 12reps @ 37.5kg

1set x 15reps @ 32.5kg

... Er blevet hel glad for den maskine - den giver et virkeligt godt squeeezz i pattøjet :tongue:

MAVE - LIGE

hyperextensionbænk

3set x 20reps @ BW

MAVE - SKRÅ

hyperextensionbænk

1set x 12reps @ BW

3set x 15reps @ BW

BICEPS DB CURL

1set x 15reps @ 10kg

1set x 15reps @ 12.5kg

1set x 15reps @ 15kg

1set x 10reps @ 15kg

1set x 15reps @ 15kg

1set x 10reps @ 15kg

Preacher curl i maskine blev superset'et uden pause med bent over curl

PREACHER CURL - MASKINE

1set x 20reps @ 15kg

1set x 20reps @ 15kg

1set x 20reps @ 15kg

BENT OVER CURL

1set x 15reps @ lille stang

1set x 15reps @ lille stang + 2.5kg

1set x 15reps @ lille stang + 2.5kg

Sidden lægpres superset'et med rotarypres for læggen

SIDDENDE LÆGPRES

1set x 30reps @ 25kg

1set x 30reps @ 25kg

ROTARY PRESS

1set x 40reps @ 110lb

1set x 30reps @ 110lb

ECLIPSE

... 10 minutter

POWERWALK på 5% stigning

... 33 minutter

God omgang træning - men har været lidt pissed det meste af dagen pga. jeg snart ikke synes det er rimeligt at jeg skal trækkes med flere ting under min diæt... en ting er det røde og væskeretention men at mine lymfekirtler stadigvæk er hævet er dybt uretfærdigt :newtongue: og jeg håber f.... at hævelsen er væk om 1½ uge for de ser sgu lidt ufint ud med buler langs bikinilinien :please:

Der var en god stemning i OBBC i dag - fik kørt lidt kæbe :blahblah: og som altid, når han er i huset, hyggesnakket lidt med Bamz'en og lagt dejlige planer for december :w00t: Nåede også lige at fange en glaaaaad MASSkine :4flex: og opdatere lidt på hans patpres og ikke mindst få en lille opsang fra fitnessmotivatoren :cooldance:

ANGEL

:cheer:

Link to comment
Share on other sites

Følgende kan jeg ikke krybe uden om ...

Køn: Kvinde

Alder: 78'er

Beskæftigelse: Stud. Med

Vægt off-season: 75 kg

Vægt konkurence: 62-64kg

Højde: 178 cm

Off-season fedt%: ~20

Laveste fedt%: 8

Træningserfaring: Har trænet siden sommeren 1995 - hvor der ikke gik længe før jeg begyndte at træne seriøst med konkurrence som mit hovedmål. Har både trænet med BB, fitness og styrkeløft som mit mål!!

Træningssted: OBBC - Odense

Bedste 1RM - konkurrence

DM-C & B

Squat 110 kg

Bænkpres 62.5 kg

Dødløft 150 kg

Bedste 1RM uden for konkurrence

Squat 120 kg

Bænkpres 95 kg

Dødløft 162.5 kg

Bedste maks uden for konkurrence:

Chins: 18 reps

Dips: 37 reps

Jeg deltog i min første fitnesskonkurrence i slutningen af 2002 i Oslo Open, nærmere bestemt Athletic Fitness  - hvilket var det fedeste og kun gav mere blod på tanden. Jeg har siden da været med i decembercuppen i Sverige i 2003 samt deltaget i min første styrkeløftkonkurrence DM-C i starten af 2004... og mere følger

Jeg træner nu efter DM i bodyfitness i 2004 samt turen atter går til Sverige til Decembercuppen i slutningen af 2004!

Ellers blev jeg i efteråret 2004 optaget på Landsholdet i Styrkeløft, så i det nye år bliver det min primær motivationsfaktor i træningen og det som får mit fulde fokus  :w00t:

BILLEDGALLERI 

ANGEL

:cheer:

<{POST_SNAPBACK}>

Link to comment
Share on other sites

Det bli'r ren UHHHH YEAAAAH..... GO' ENGLEEEEEN når du træder på scenen om små 2 uger... det skal nok blive super!!  :cheer:

:cheer:  :4whip:

<{POST_SNAPBACK}>

Det bliver bare så FEEEEE' :tongue:

Imponerende mængde træning du får for hånden, i særdeleshed dit humør taget i betragtning :blink: Jeg håber for dig, at dine lymfekirtler går sukkerkolde tids nok, ellers må du bare dække dem til med en :cheer:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var sgu egenligt en god løsning ... det ville jo også udvise showmanship :cheer:

... så kunne jeg også vifte lidt med dem hvis jeg føler mig overset eller bare keder mig :tongue::cheer:

Link to comment
Share on other sites

uhm... mht omega3 (nu har jeg så ikke fået mit lort men..).. så har jeg det også mistænkt for at være den primære faktor i en fremgang jeg selv oplever nu.. helt uhørt både gainer(laver pr's) og smider jeg lidt fedt ...jeg spiser ringe mængder fisk normalt, så er gået fra tæt på 0 til 6-10gram 'gode olier' om dagen, primært omega3 ... Er der noget om snakken ? :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning tirsdag d. 12. oktober

MORGENCARDIO kl. 6:30 :cold:

POWERWALK

... 55 minutter

POSERING

... 15 minutter line-up træning + fremvisninger

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:30

SKULDER - RYG - TRICEPS

POWERWALK

... 10 minutter

UPRIGTH ROW / LATERALS / BENT OVER ROWS

En masse opvarmningsset for at få gang i corpuset - var blevet lidt nedkølet af at gå rundt og efterårsferie-ose nede i Odense centrum :tongue:

LATERALS DB

1set x 12reps @ 5kg

1set x 12reps @ 7kg

1set x 10reps @ 9kg

1set x 10reps @ 10kg

1set x 10reps @ 10kg

1set x 8reps @ 10kg

ONE ARM DB ROWS

1set x 8reps @ 35kg

1set x 8reps @ 40kg

1set x 8reps @ 44kg

1set x 8reps @ 48kg

... tjaaa - min ryg bliver absolut ikke svagere af at være på diæt - trækket var godt som sædvanligt :smile: Næste år må målet være at kunne opretholde styrken i benene så godt som jeg holder den i ryggen

SKULDERPRES - maskine

1set x 10reps @ klods 8

3set x 8reps @ klods 10

Deeeejligt :innocent: superset mellem pushdown og pulldown

TRICEPS PUSHDOWN

1set x 10reps @ 45kg

1set x 10reps @ 55kg

1set x 10reps @ 65kg

1set x 9reps @ 75kg

1set x 20reps @ 60kg

STIVARMET PULLDOWN

1set x 10reps @ 45kg

1set x 10reps @ 50kg

1set x 10reps @ 55kg

1set x 10reps @ 60kg

BENT OVER ROWS - maskine

smalt, V-greb

1set x 10reps @ 25kg

3set x 10reps @ 35kg

... kørt med korte pauser

PULLOVER

2set x 10reps @ 25kg

... var nok lidt træt i skulderen og trak derfor skævt hvilket gjorde øvelse gik forkert i albuerne :dry:

POWERWALK på 6% stigning

... 35 minutter

Og så cykle hjem i strid modvind for at posere - PUUUU det var viiiiirkelig koldt i mine gennemsvedte træningsbukser :cold:

POSERING

... 15-20 minutter line-up træning + fremvisninger til én af favoritserierne "Skadestuen" :1112:

ANGEL

:cheer:

Link to comment
Share on other sites

uhm... mht omega3 (nu har jeg så ikke fået mit lort men..).. så har jeg det også mistænkt for at være den primære faktor i en fremgang jeg selv oplever nu.. helt uhørt både gainer(laver pr's) og smider jeg lidt fedt ...jeg spiser ringe mængder fisk normalt, så er gået fra tæt på 0 til 6-10gram 'gode olier' om dagen, primært omega3 ... Er der noget om snakken ?  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej, hopper lige ind i loggen. :smile:

I et interview har Charles Poliquen sagt at det er muligt at gaine muskelmasse og smide fedt, netop ved at indtage store mængder fiskeolie. Han anbefalede selv 9-20 kapsler om dagen. (kapselstørrelsen fremgår dog ikke). Han nævner også at der skulle være nogle undersøgelser der skulle understøtte dette, men ikke nogle specifikt desværre.

Hvis der er nogen der er interesserede kan jeg vist godt finde interviewet frem og maile det. Det fylder 1,5 mb. Det er i et audio-interview.

Edited by Torben F.
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share