ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg skal altså have en t-shirt med ÜBERCOACH på

... lyserød med sølvglimmer (i følge Kuldskær  :bigsmile:)

Intet mindre kan gøre det. :w00t: - og så en kasket...man kan simpelthen ikke være coach uden cap! :wink: :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

UPS... glemte bæltetasken!! Nok det vigtigste :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Der er da vist ingen grund til at være bange for at flade ud sålænge du ikke køre nogen form for crashdiæt rent kulhydratsmæssigt. Hvis det er dit vedligeholdelsesindtag du kører efter, så skulle der da ikke være nogen ko på isen :wink:

BB Billeder si'r du? Det kan arrangeres og så kan jeg også se hvordan du ser ud for tiden. Har jo slet ikke haft mulighed for at følge med :dry: Så kan du tage nogle af mig bagefter :wink::tongue: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal altså have en t-shirt med ÜBERCOACH på

... lyserød med sølvglimmer (i følge Kuldskær  :bigsmile:)

Intet mindre kan gøre det. :w00t: - og så en kasket...man kan simpelthen ikke være coach uden cap! :wink: :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

UPS... glemte bæltetasken!! Nok det vigtigste :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

NICE!! Hvis du så lige kunne smøre dig ind i protan igen!.. - En halvneger med lyserødt tøj på (og så evt. hvidt/lyst hår :wink: ).. daaaaamn :4thumbup:

Edit: ævs nogen har sgu fjernet sjalvesmilien :raisebrow:

Edited by ThomasNA
Link to comment
Share on other sites

Der er da vist ingen grund til at være bange for at flade ud sålænge du ikke køre nogen form for crashdiæt rent kulhydratsmæssigt. Hvis det er dit vedligeholdelsesindtag du kører efter, så skulle der da ikke være nogen ko på isen :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ingen ko.... højest en Baxter :w00t:

BB Billeder si'r du? Det kan arrangeres og så kan jeg også se hvordan du ser ud for tiden. Har jo slet ikke haft mulighed for at følge med :dry: Så kan du tage nogle af mig bagefter :wink:  :tongue:  :4thumbup:

Følge med siger du... det kan jeg jo ikke engang selv :innocent:

Kunne godt klare en fotosession med Kragen :blush:

Vi kunne også varme op med dig :wub: så kunne jeg også lure et par triks af hvis jeg er heldig :wink:

Link to comment
Share on other sites

:bunny:Dagens træning fredag d. 12. november

MORGENCARDIO kl. 6:45

POWERWALK

¤ 70 minutter

Herefter stod den på total koger på sofaen :baaa: Jeg fik det sgu rigtigt SKIDT :blink: og følte mig godt nok sløj :omg: var endda ude at vende over toilettet en enkelt gang, da jeg troede at jeg skulle knække mig :dry: men det slap jeg heldiigvis for :smile:

Kragen puslede lidt om mig med varm fløde-te (UUHHHMMM :4thumbup: ) og ikke mindst formanende ord om at nu skulle jeg ikke til at blive syg :1112: JA JA ... det lader jeg så være med :blink:

... og når man sådan træner til konkurrence, så kan man jo ikke undgå at lave mere cardio på trods af sin ringe tilstand :wacko: Kragen var så smart at foreslå at jeg kunne cykle op i OBBC og lave min cardio så jeg ikke ville få mere træk end højst nødvendig... NU var det bare lige sådan at det piiiiiiiiiiisede ned :4ranting: så jeg ankom til OBBC endnu mere kogt end da jeg tog hjemmefra :crazy: FEEEEE' ........ NOT :mad:

Nå, men jeg fik da alligevel lavet lidt cardio....

EFTERMIDDAGSCARDIO kl. 16:15

STEP

¤ 40 minutter

CII

¤ 1 minutter næsten fuld knald --> +320 meter :4thumbup:

ANGEL

:cheer:

Link to comment
Share on other sites

:bunny:Dagens træning lørdag d. 13. november

MORGENCARDIO kl. 6:45

POWERWALK + 7.5kg

¤ 60 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 13:00

STEP

¤ 20 minutter

LEG PRES - slæde, 45 grader

1set x 12reps @ 100kg

1set x 12reps @ 150kg

1set x 12reps @ 200kg

1set x 12reps @ 220kg

1set x 12reps @ 240kg

1set x 10reps @ 260kg

1set x 8reps @ 280kg

UNI LATERAL LEGPRES

1set x 15reps @ 70lb

1set x 15reps @ 110lb

1set x 15reps @ 130lb

1set x 10reps @ 150lb

SIDDENDE LEGCURL

1set x 15reps @ 70lb

1set x 15reps @ 90lb

1set x 13reps @ 110lb

1set x 8reps @ 130lb

Inderlår blev superset'et med hacksquat uden vægt --> det gav virkeligt godt i numzaen :blush:

INDERLÅR - maskine

1set x 20reps @ 110lb

1set x 20reps @ 130lb

1set x 15reps @ 150lb

1set x 10reps @ 170lb

HACKSQUAT

3set x 20reps

CHINS

1set x 12reps @ BW

1set x 12reps @ BW

... fløj op! Stoppede ved de 12 reps da jeg udførste chins'ne i powerracket og stangen desværre rullede i hånden på mig :dry: men DAMN der var sgu spark om bawi i dag :tongue:

UPRIGHT ROW

3set x 20reps @ 20kg

Arnold pres blev superset'et med dips...

ARNOLD PRESS DB

1set x 20reps @ 12kg

1set x 16reps @ 15kg

1set x 12reps @ 15kg

1set x 13reps @ 15kg

DIPS - swedish

1set x 31reps @ BW

1set x 30reps @ BW

... kan ikke sige andet end at de sgu kører godt for tiden :4thumbup: Jeg får konstant klemt dem op på de 30 reps! Første set var endda slet ikke til failure :blink: Havde jeg taget mig samme :blush: tror jeg at jeg havde rundet de 35 reps :innocent: Nu håber jeg FANDME bare at jeg ikke skuffer mig selv til DC med at lave under 25 reps :raisebrow: det ville sgu være nedtur :dry:

LATERALS DB - SIDDENDE

1set x 20reps @ 5kg

1set x 25reps @ 5kg

1set x 30reps @ 5kg

FRONT RAISE BB

3set x 20reps @ lille stang

MAVE - LIGE

hyperextensionbænk

1set x 40reps @ BW

1set x 40reps @ BW

... AHHH, den øvelse er snart ingen udfordring hvis jeg ikke får modstand på den!!

AFTENCARDIO kl. 18:00

POWERWALK + 7.5kg

¤ 50 minutter

Link to comment
Share on other sites

31 sweidsh dips er naaaasty :blink:  :king: Som jeg sagde til dig, så skal du øve dig i at råbe "Yep", "woooo" og "Yeah buddy" for hvert rep over 25 til Decembercuppen :wink:  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

HE... jeg kunne sgu godt finde på det ved de 30 reps... ikke mindst for at gøre noget i MAAAA's ånd!

Nu gav jeg ham jo aldrig den pose til DM :blush:

Link to comment
Share on other sites

:bunny:Dagens træning søndag d. 14. november

MORGENCARDIO kl. 6:30

POWERWALK

¤ 52 minutter

MIDAGSTRÆNING kl. 12:30

BÆNKPRES

2set x 15reps @ 20kg

1set x 8reps @ 35kg

1set x 6reps @ 42.5kg

1set x 5reps @ 50kg

1set x 5reps @ 55kg

1set x 4reps @ 60kg

1set x 3reps @ 62.5kg

1set x 3reps @ 65kg

1set x 3reps @ 62.5kg

1set x 19reps @ 50kg

DONKEY RAISE

1set x 20reps @ 100kg

1set x 19reps @ 120kg

1set x 17reps @ 130kg

1set x 15reps @ 140kg

1set x 14reps @ 150kg

1set x 12reps @ 160kg

1set x 12reps @ 170kg

1set x 12reps @ 170kg

1set x 12reps @ 170kg

1set x 12reps @ 170kg

SKRÅ DB PRES

1set x 10reps @ 19kg

1set x 10reps @ 21kg

1set x 10reps @ 23kg

1set x 7reps @ 25kg

1set x 13reps @ 21kg

FLYES - maskine

1set x 18reps @ 32.5kg

MAVE - SKRÅ

hyperextensionbænk

2set x 15reps @ BW

PULLOVER DB

1set x 12reps @ 25kg

1set x 12reps @ 27kg

1set x 11reps @ 30kg

1set x 7reps @ 32kg

Triceps pushdown superset'et med stivarmet pulldown

TRICEPS PUSHDOWN + STIVARMET PULLDOWN

1set x 10reps @ 50kg + 10 reps @ 40kg

1set x 10reps @ 60kg + 10 reps @ 50kg

1set x 10reps @ 70kg + 10 reps @ 50kg

1set x 26reps @ 50kg + 20 reps @ 40kg

TRICEPS DB KICKBACK

1set x 20reps @ 10kg

BICEPS DB CURL

1set x 25reps @ 10kg

1set x 20reps @ 10kg

1set x 15reps @ 10kg

En rigtig god træningsomgang meeeeen HOLD KÆFT hvor jeg savner at træne på et overskud :crybaby: Det er frustrerende hvordan ens muskel går død midt i en øvelse fordi der ikke er mere benzin i motoren... snøft :crybaby:

Er nået til det punkt hvor jeg bare har lyst til at droppe det hele og æde en røvfuld et eller andet bare for at kunne træne igennem i morgen :blink:

Stresser vist også unødvendigt over det for som sædvanligt holder jeg væske ... baaaah :dry: vægten er på samme tid hele 2 kg lavere i forhold til hvad jeg vejede op til DM og jeg synes ikke det ligner fedttab!!

DAMN... kan næsten ikke vente med at gå i gang med de specifikke mål som jeg skal have forbedret i forhold til DM næste år... al den muskeltilvækst og superkost der bare ligger og venter forude om 2½ uge :4thumbup:

Jeg skal bare brænde så meget efter Decembercuppen... decembermåned bliver sweet :innocent:

Fik også i dag fornøjelsen af nogle lidt afbrændte TSK drenge aka Zoa og BigBootyAL og en mere eller mindre hængt Bamz'far! Maskinen formåede dog at brænde igennem allerede fra om formiddagen til trods for at hele banden havde været på nattetur i Svendborg :cooldance:

awbrændtANGEL :crazy:

Link to comment
Share on other sites

1set x 7reps @ 25kg

Med de incline DB skulle et 15m kugelstød ik være nogen probs :innocent::wink:

Ja såååå ... så må vi lade det komme an på en prøve i foråret hvor min styrke også er kommet op igen :4thumbup:

1set x 26reps @ 50kg   +   20 reps @ 40kg

1set x 25reps @ 10kg

:w00t: Damn en nasty rep range :gal:

Øhhhhh... tager du P.I.S. på mig :blink: eller..... er lidt tung at danse med for tiden :blink:

forresten.. hvor kommer de 25 reps fra???

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Øhhhhh... tager du P.I.S. på mig   :blink:  eller..... er lidt tung at danse med for tiden  :blink:

forresten.. hvor kommer de 25 reps fra???

<{POST_SNAPBACK}>

Dine curls vil jeg tro :bigsmile: synes også det er nasty mange reps :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

AHHHH... som sagt... jeg er tung at danse med :tongue:

Jeg kører de høje reps med let vægt (nogle gange 30-35reps) fordi jeg har fundet ud af at det hjælper mig gevaldigt i mine chins at mine biceps er høj-rep-tunet... specielt med en konkurrence lige om hjørnet :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Lige en lille anbefaling....

Et nummer som for tiden giver mig kuldegysninger :w00t: er ....

A Perfect Circle med nummeret imagine

Det spiller max :cooldance:

(OBS.... et stille og roligt lidt rocket nummer baseret på John Lennon's nummer.... mycket cool :4thumbup: )

Link to comment
Share on other sites

En rigtig god træningsomgang meeeeen HOLD KÆFT hvor jeg savner at træne på et overskud :crybaby: Det er frustrerende hvordan ens muskel går død midt i en øvelse fordi der ikke er mere benzin i motoren... snøft :crybaby:

Er nået til det punkt hvor jeg bare har lyst til at droppe det hele og æde en røvfuld et eller andet bare for at kunne træne igennem i morgen  :blink:

Stresser vist også unødvendigt over det for som sædvanligt holder jeg væske ... baaaah  :dry: vægten er på samme tid hele 2 kg lavere i forhold til hvad jeg vejede op til DM og jeg synes ikke det ligner fedttab!!

DAMN... kan næsten ikke vente med at gå i gang med de specifikke mål som jeg skal have forbedret i forhold til DM næste år... al den muskeltilvækst og superkost der bare ligger og venter forude om 2½ uge :4thumbup:

Jeg skal bare brænde så meget efter Decembercuppen... decembermåned bliver sweet  :innocent:

awbrændtANGEL :crazy:

<{POST_SNAPBACK}>

Well, og det er mig der efter sigende er den store tudemarie LOL! :raisebrow::laugh: Magen til tuderi har jeg ikke hørt i lange tider :violin::nahnah: Grunden til at du ligger to kg under hvad du "skal" er måske at du ikke spiser nok, laver for meget cardio og så stresser over at du bliver væsket fordi du er stresset :4slap: Og det bedste er at du selv ved at du burde spise mere, men så ikke gør det, fordi du er bange for at blive væsket :4slap: Nu har jeg sagt det derhjemme, men det kan være det synker bedre ind når det står her :wink:

Men den kan da godt bøjes i neon :wink:

1) "Hvis man laver meget cardio og ikke spiser nok, vil man tabe sig"

2) "Hvis man skal vedligeholde sin vægt, er det ikke en god ide at gøre 1)".

3) "Derfor spis enten mere eller lav mindre cardio!!!!!"

4) "Væske er noget man indtager eller kommer af med i de sidste par dage. Ikke noget man bekymrer sig over 2 uger i forvejen :wink: ".

Og hele den der med at der ikke er smæk i musklerne osv....... :violin: Tudestafetten er vist videregivet :wink::w00t::wub::nahnah:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Lige en lille anbefaling....

Et nummer som for tiden giver mig kuldegysninger  :w00t: er ....

A Perfect Circle med nummeret imagine

Det spiller max  :cooldance:

(OBS.... et stille og roligt lidt rocket nummer baseret på John Lennon's nummer.... mycket cool  :4thumbup: )

<{POST_SNAPBACK}>

SÅ kan jeg da anbefale A Perfect Circle med 3 libras & Judith :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Lige en lille anbefaling....

Et nummer som for tiden giver mig kuldegysninger  :w00t: er ....

A Perfect Circle med nummeret imagine

Det spiller max  :cooldance:

(OBS.... et stille og roligt lidt rocket nummer baseret på John Lennon's nummer.... mycket cool  :4thumbup: )

<{POST_SNAPBACK}>

SÅ kan jeg da anbefale A Perfect Circle med 3 libras & Judith :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

UUUUHHHH .... mere godt :cooldance::w00t:

Er ved at fremskaffe dem lige nu mens jeg skriver :innocent:

Nummeret annihilation er faktisk også ret fedt når man har hørt det et par gange... lidt specielt men det "vokser" ligesom på en :smile:

Link to comment
Share on other sites

:bunny:Dagens træning mandag d. 15. november

MORGENCARDIO kl. 6:35

POWERWALK

¤ 52 minutter

AFTENCARDIO kl. 18:00

POSERING

¤ 18 minutter

POWERWALK + 7.5kg

¤ 56 minutter

... så fik jeg endelig taget mig sammen :blush: og poseret en hel del inden min PW + lavet line-up!!

Jeg kan da stadigvæk stå line-up 8-10 minutter uden problemer :w00t: dog syrede jeg godt i begge mine skuldre, da de jo skal spændes meget mere op til athletic-fitness posering i forhold til bodyfitness!

Og det så da ikke helt skidt ud rent symmetrimæssigt. Det kan godt være jeg er væsket (men hvem er ikke det :innocent: ) men synes symmetrien overordnet er som den skal være og det er det primære!! :cooldance:

Skriver det bare lige for at huske mig selv på det, da jeg jo satte mig som mål at oppe min muskelvolumen lidt efter DM nok på bekostning af en lidt højere fedt% eller bare nogenlunde det samme ... og det koster altså væske i huden så længe det står på, så skal bare huske at kigge på symmetrien i stedet for min "vanddunk" på maven :tongue: .... ALTSÅ.... prøver lige igen for prins Knud :blink:

min symmetri er fin --> tjek

muskelvolumen OK --> tjek

stadigvæk ingen pinlige deller --> tjek

minus appelsinhud --> tjek

håret lidt fedt men det går nok --> tjek

... det var vist det :laugh:

ANGEL

:cheer:

Link to comment
Share on other sites

Muligvis et dumt spørgsmål... men skrev du ikke på et tidspunkt noget om, at du var begyndt på kreatin igen? :unsure: Kan det ikke bare være derfor, du er væsket? :smile:(Men det var måske også det, du mente, med det du lige skrev?!  :unsure:)

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er på creatin men det giver absolut ikke væske i huden :blink:

men kan mærke det positivt i musklerne :4thumbup:

Vil tro at dem som får væske i huden når de benytter creatin er fordi de ikke tåler det :dry:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du kan lide A perfect Circle vil du måske også elske Tool - Maynard er forsanger i begge bands, tool laver måske en anelse mere "underligt" musik - men det er også meget meget bedre. ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Tjekker :4thumbup:

Altid godt med nogle gode musik fif... ved aldrig hvornår man falder over noget der rammer en nerve :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Og det så da ikke helt skidt ud rent symmetrimæssigt. Det kan godt være jeg er væsket (men hvem er ikke det  :innocent: ) men synes symmetrien overordnet er som den skal være og det er det primære!!  :cooldance:

Skriver det bare lige for at huske mig selv på det, da jeg jo satte mig som mål at oppe min muskelvolumen lidt efter DM nok på bekostning af en lidt højere fedt% eller bare nogenlunde det samme ... og det koster altså væske i huden så længe det står på, så skal bare huske at kigge på symmetrien i stedet for min "vanddunk" på maven  :tongue: .... ALTSÅ.... prøver lige igen for prins Knud :blink:

min symmetri er fin --> tjek

muskelvolumen OK --> tjek

stadigvæk ingen pinlige deller --> tjek

minus appelsinhud --> tjek

håret lidt fedt men det går nok --> tjek

... det var vist det  :laugh:

ANGEL

:cheer:

<{POST_SNAPBACK}>

Nemlig ja! Det hele ser fint nok ud, men ofte har diæten det med at spille én et puds eller flere. Hvis ikke man er opmærksom på det, så kan man falde i et stort hul af "jeg er ærwelig :violin: " og også selvom man "objektivt" godt kan se at det ikke er tilfældet :wink::wub: Lidt væske kommer der engang imellem og så ser man langt ringere ud end ellers. Forskellen kan være meget udtalt, men så længe man ved at det kun er væske, så kan det være det samme :tongue: Det skal nok ryge igen :wink::heartpump:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share