ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
De er da +40 ... hvorfor skulle de ikke være det  :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg må indrømme jeg ikke synes de ligner 40 på de billeder jeg har set af dig, men det er sikkert bare fornægtelse fra min side.

Anyways så sopsiger jeg mit medlemsskab i Falkevejens Motionscenter som det første i morgen eftermiddag og kontakter en bowlingklub. Jeg ka sq afligevel ikke følge med! :blink::w00t::laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De er da +40 ... hvorfor skulle de ikke være det  :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg må indrømme jeg ikke synes de ligner 40 på de billeder jeg har set af dig, men det er sikkert bare fornægtelse fra min side.

Det er det helt sikkert :wink:

Anyways så sopsiger jeg mit medlemsskab i Falkevejens Motionscenter som det første i morgen eftermiddag og kontakter en bowlingklub. Jeg ka sq afligevel ikke følge med! :blink:  :w00t:  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh::laugh:

psssstttt .... om 2 cm er jeg på de +40 men vi kan jo bare lave en aftale om, at når den tid kommer, så er din tid til bowling også kommet :tongue:

:blink:  nøøøøøøøøøøøøøøøøøj en feeee' smilie der Angel....  :w00t: 

Jeg kunne heller ikke stå for den :tongue: den kommer 110% til at være fast inventar på min hjemmeside :cooldance:

hehe.... du river stadig lee' inlink pat.... er 32½ eller 35 ikke max??

<{POST_SNAPBACK}>

det er da 35'er :4flex: og er der meget snart igen :innocent::devil:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
psssstttt .... om 2 cm er jeg på de +40 men vi kan jo bare lave en aftale om, at når den tid kommer, så er din tid til bowling også kommet  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

HA! Jeg tænkte det fanme nok... nææææh nej. Jeg begynder på seriøs armtræning fra I DAG!

...ka' fanme ikke passe at halvdelen af fora idoliserer Craw og prøver at blive lige så led som ham, mens jeg kæmper en indædt kamp for at blive lige så stor som hans kæreste! :mad::laugh:

Link to comment
Share on other sites

psssstttt .... om 2 cm er jeg på de +40 men vi kan jo bare lave en aftale om, at når den tid kommer, så er din tid til bowling også kommet  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

HA! Jeg tænkte det fanme nok... nææææh nej. Jeg begynder på seriøs armtræning fra I DAG!

...ka' fanme ikke passe at halvdelen af fora idoliserer Craw og prøver at blive lige så led som ham, mens jeg kæmper en indædt kamp for at blive lige så stor som hans kæreste! :mad::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh::laugh:

Det er sgu nok nået nær det bedste kompliment jeg har fået nogensinde :4thumbup: :w00t:

hæhæ :laugh:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

psssstttt .... om 2 cm er jeg på de +40 men vi kan jo bare lave en aftale om, at når den tid kommer, så er din tid til bowling også kommet  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

HA! Jeg tænkte det fanme nok... nææææh nej. Jeg begynder på seriøs armtræning fra I DAG!

...ka' fanme ikke passe at halvdelen af fora idoliserer Craw og prøver at blive lige så led som ham, mens jeg kæmper en indædt kamp for at blive lige så stor som hans kæreste! :mad::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

:rofl2:

Også mig...! :blush::w00t:

Link to comment
Share on other sites

ColaJunkie:

...ka' fanme ikke passe at halvdelen af fora idoliserer Craw og prøver at blive lige så led som ham, mens jeg kæmper en indædt kamp for at blive lige så stor som hans kæreste! 

Bare rolig, du er ikke den eneste :laugh: jeg er også på den vogn :wink:

Link to comment
Share on other sites

jo jo....det er da meget muligt at du kan udvide trøjen lidt i ærmerne, så du kan få dine guunz i den...

men hva' faen nytter det når vi ikke kan få trøjen ned over ryggen på dig qua dine evil lats  :raisebrow:

:biggrin:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Det kan du så have ret i :wink:

... men det er nu skønt når trøjen strammer over det hele :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Fredag d. 1. April

MORGENCARDIO kl. 07:30

POWERWALK

¤ 45 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 16:30

RYG - lidt BICEPS - lidt SKULDER

DØDLØFT

1set x 8reps @ 60kg

1set x 8reps @ 60kg

1set x 4reps @ 80kg

1set x 4reps @ 80kg

1set x 4reps @ 90kg

1set x 4reps @ 100kg

1set x 3reps @ 110kg

1set x 2reps @ 115kg

1set x 2reps @ 115kg

1set x 2reps @ 115kg

1set x 2reps @ 115kg

ONE ARM DB ROW

1set x 12reps @ 37.5kg

1set x 11reps @ 42kg

1set x 10reps @ 46kg

1set x 10reps @ 50kg

1set x 6reps @ 54kg

LAT PULLDOW

smalt v-greb

1set x 12reps @ 91kg

1set x 11reps @ 105kg

1set x 6reps @ 119kg

1set x 7reps @ 105kg

1set x 9reps @ 91kg

... og så var der tømt ud :blink:

Bagskulder superset'et med laterals

BAGSKULDER - maskine

1set x 11reps @ 30kg

1set x 10reps @ 35kg

1set x 10reps @ 53kg

1set x 8reps @ 35kg

LATERALS - maskine

1set x 15reps @ 30lb

1set x 15reps @ 30lb

1set x 15reps @ 30lb

Bicepscurl superset'et med laterasl --> gav et ledt pump i underarmene

BICEPS DB CURL

almindelig stil

1set x 10reps @ 12.5kg

front curl

1set x 12reps @ 60kg

almindelig stil

1set x 8reps @ 70kg

hammercurl

1set x 11reps @ 60kg

LATERALS DB "Kragestil"

1set x 15reps @ 5kg

1set x 15reps @ 6kg

1set x 15reps @ 7kg

1set x 15reps @ 8kg

Fin træning da jeg først kom igang :4thumbup: hyggelig og afslappet fredagsstemning blandt de fremmødte, så man havde næsten ikke lyst til at tage hjem :crybaby:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

ColaJunkie:
...ka' fanme ikke passe at halvdelen af fora idoliserer Craw og prøver at blive lige så led som ham, mens jeg kæmper en indædt kamp for at blive lige så stor som hans kæreste! 

Bare rolig, du er ikke den eneste :laugh: jeg er også på den vogn :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ditto..

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

ColaJunkie:
...ka' fanme ikke passe at halvdelen af fora idoliserer Craw og prøver at blive lige så led som ham, mens jeg kæmper en indædt kamp for at blive lige så stor som hans kæreste! 

Bare rolig, du er ikke den eneste :laugh: jeg er også på den vogn :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ditto..

:tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Dem er vi vist en del af...  :mad:  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

:blush:

Nu skal I vist til at passe på... bliver jo snart helt kæphøj :innocent:

Hun HAR fanme også nogle ooooooonde guns efterhånden...  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

7_5_126[1].gif ... det får man jo når man træner dem :wink:

p.s. Hva fedter du for Måås :wink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hey Angel

Ville lige høre hvordan du fik din skade væk? Har jo en skade nu som minder om den nu. Tænkte på om der var nogle specielle øvelser til at strække nakken, da Krage nævnte det sikkert var der det var galt.

<{POST_SNAPBACK}>

Mine problemer startede pga. for store spændinger i nakken både pga. for meget computerarbejde samt jeg så efterfølgende ikke kunne slappe af i nakken under træning.

Den måde jeg er kommet min skade til livs er ved at forsøge at slappe så meget af i nakken som muligt :smile: bla. ved at hæve stolen når jeg laver comp. arbejde samt jeg gjorde det at jeg simpelthen stoppede med at lave squat som var den værste øvelse for min nakke pga. jeg ikke kunne lade være med at spænde!

Efter at problemerne er forsvundet har jeg så genoptaget squat med få kg og langsomt bygget det op igen uden at problemerne er kommet retur.

Jeg vil foreslå, at hvis din nerveafklemning er relateret til nakken, at du i først omgang får noget massage for at løsne området op og ser om det ikke kan hjælpe!

Hvis det så fortsætter, så er det bedste nok at kontakte en behandler som kan konstatere om skaden er relateret til din nakke eller om det simpelthen er afklemning i eller omkring albueleddet og hvad den mulige årsag er til dette!

Hvis du allerede nu har en ide om hvilke øvelser der kan skabe problemer eks. biceps curl hvor du curl'er helt op i top, så lad være med at lave den øvelse med for mange kg samt ikke curle vægten helt i top for at undgå at du udsætter din nerve for større belastning end den kan klare lige nu :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Angel

Ville lige høre hvordan du fik din skade væk? Har jo en skade nu som minder om den nu. Tænkte på om der var nogle specielle øvelser til at strække nakken, da Krage nævnte det sikkert var der det var galt.

<{POST_SNAPBACK}>

Mine problemer startede pga. for store spændinger i nakken både pga. for meget computerarbejde samt jeg så efterfølgende ikke kunne slappe af i nakken under træning.

Den måde jeg er kommet min skade til livs er ved at forsøge at slappe så meget af i nakken som muligt :smile: bla. ved at hæve stolen når jeg laver comp. arbejde samt jeg gjorde det at jeg simpelthen stoppede med at lave squat som var den værste øvelse for min nakke pga. jeg ikke kunne lade være med at spænde!

Efter at problemerne er forsvundet har jeg så genoptaget squat med få kg og langsomt bygget det op igen uden at problemerne er kommet retur.

Jeg vil foreslå, at hvis din nerveafklemning er relateret til nakken, at du i først omgang får noget massage for at løsne området op og ser om det ikke kan hjælpe!

Hvis det så fortsætter, så er det bedste nok at kontakte en behandler som kan konstatere om skaden er relateret til din nakke eller om det simpelthen er afklemning i eller omkring albueleddet og hvad den mulige årsag er til dette!

Hvis du allerede nu har en ide om hvilke øvelser der kan skabe problemer eks. biceps curl hvor du curl'er helt op i top, så lad være med at lave den øvelse med for mange kg samt ikke curle vægten helt i top for at undgå at du udsætter din nerve for større belastning end den kan klare lige nu :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har nogle få øvelser mistænkt for det. Jeg har kunnet mærke det har væeret på vej efter jeg har squattet, og det slog så ordenlig igennem da jeg kørte incline barbell press i torsdags. Det undre mig bare at det er denne øvelse som gjorde udslaget. Jeg kan ikk mærke noget når jeg laver alm curl, med db, bb, eller cable.

Men vil prøve at droppe mit squat, og evt. nøjes med at frontsquat, da armene er placeret noget anderledes her.

Så må jeg have fundet en madame der vil massere mig :w00t::smile:

Og i øvrigt tænke lidt over mine arbejdsstillinger, for har det med at sidde og hænge på en stol :blush:

Tak for hjælpen :smile:

nohands-pirate-small.jpg

Edited by Johnny Bravo
Link to comment
Share on other sites

Hey Angel

Ville lige høre hvordan du fik din skade væk? Har jo en skade nu som minder om den nu. Tænkte på om der var nogle specielle øvelser til at strække nakken, da Krage nævnte det sikkert var der det var galt.

<{POST_SNAPBACK}>

Mine problemer startede pga. for store spændinger i nakken både pga. for meget computerarbejde samt jeg så efterfølgende ikke kunne slappe af i nakken under træning.

Den måde jeg er kommet min skade til livs er ved at forsøge at slappe så meget af i nakken som muligt :smile: bla. ved at hæve stolen når jeg laver comp. arbejde samt jeg gjorde det at jeg simpelthen stoppede med at lave squat som var den værste øvelse for min nakke pga. jeg ikke kunne lade være med at spænde!

Efter at problemerne er forsvundet har jeg så genoptaget squat med få kg og langsomt bygget det op igen uden at problemerne er kommet retur.

Jeg vil foreslå, at hvis din nerveafklemning er relateret til nakken, at du i først omgang får noget massage for at løsne området op og ser om det ikke kan hjælpe!

Hvis det så fortsætter, så er det bedste nok at kontakte en behandler som kan konstatere om skaden er relateret til din nakke eller om det simpelthen er afklemning i eller omkring albueleddet og hvad den mulige årsag er til dette!

Hvis du allerede nu har en ide om hvilke øvelser der kan skabe problemer eks. biceps curl hvor du curl'er helt op i top, så lad være med at lave den øvelse med for mange kg samt ikke curle vægten helt i top for at undgå at du udsætter din nerve for større belastning end den kan klare lige nu :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har nogle få øvelser mistænkt for det. Jeg har kunnet mærke det har væeret på vej efter jeg har squattet, og det slog så ordenlig igennem da jeg kørte incline barbell press i torsdags. Det undre mig bare at det er denne øvelse som gjorde udslaget. Jeg kan ikk mærke noget når jeg laver alm curl, med db, bb, eller cable.

Men vil prøve at droppe mit squat, og evt. nøjes med at frontsquat, da armene er placeret noget anderledes her.

Så må jeg have fundet en madame der vil massere mig :w00t::smile:

Og i øvrigt tænke lidt over mine arbejdsstillinger, for har det med at sidde og hænge på en stol :blush:

Tak for hjælpen :smile:

nohands-pirate-small.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis du, som du skriver, selv mærker noget under squat samt har en tendens til at hænge når du sidder ved computeren, så kunne det sagtens væren en afklemning i nakken. Om det er en god ide at lave front sq kommer helt an på om du kan slappe af i nakken ellers bliver det kun værre!! Mit blev så slemt at jeg fik lammelser der var persisterende i op til 20 minutter bagefter .. det er ikke sjovt når man skal cykle hjem med en lam arm :sneaky2:

At det så lige præcis var ved incline db press at du fik symptomerne er højst sandsynligt en tilfældighed --> det kunne have været hvilken som helst anden øvelse :raisebrow: min kom da jeg lavede db curls og jeg fattede slet ikke først hvorfor mine hænder rystede som havde jeg parkinson :dry:

p.s. Taaark for det fine billed :w00t:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hey Angel

Ville lige høre hvordan du fik din skade væk? Har jo en skade nu som minder om den nu. Tænkte på om der var nogle specielle øvelser til at strække nakken, da Krage nævnte det sikkert var der det var galt.

<{POST_SNAPBACK}>

Mine problemer startede pga. for store spændinger i nakken både pga. for meget computerarbejde samt jeg så efterfølgende ikke kunne slappe af i nakken under træning.

Den måde jeg er kommet min skade til livs er ved at forsøge at slappe så meget af i nakken som muligt :smile: bla. ved at hæve stolen når jeg laver comp. arbejde samt jeg gjorde det at jeg simpelthen stoppede med at lave squat som var den værste øvelse for min nakke pga. jeg ikke kunne lade være med at spænde!

Efter at problemerne er forsvundet har jeg så genoptaget squat med få kg og langsomt bygget det op igen uden at problemerne er kommet retur.

Jeg vil foreslå, at hvis din nerveafklemning er relateret til nakken, at du i først omgang får noget massage for at løsne området op og ser om det ikke kan hjælpe!

Hvis det så fortsætter, så er det bedste nok at kontakte en behandler som kan konstatere om skaden er relateret til din nakke eller om det simpelthen er afklemning i eller omkring albueleddet og hvad den mulige årsag er til dette!

Hvis du allerede nu har en ide om hvilke øvelser der kan skabe problemer eks. biceps curl hvor du curl'er helt op i top, så lad være med at lave den øvelse med for mange kg samt ikke curle vægten helt i top for at undgå at du udsætter din nerve for større belastning end den kan klare lige nu :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har nogle få øvelser mistænkt for det. Jeg har kunnet mærke det har væeret på vej efter jeg har squattet, og det slog så ordenlig igennem da jeg kørte incline barbell press i torsdags. Det undre mig bare at det er denne øvelse som gjorde udslaget. Jeg kan ikk mærke noget når jeg laver alm curl, med db, bb, eller cable.

Men vil prøve at droppe mit squat, og evt. nøjes med at frontsquat, da armene er placeret noget anderledes her.

Så må jeg have fundet en madame der vil massere mig :w00t::smile:

Og i øvrigt tænke lidt over mine arbejdsstillinger, for har det med at sidde og hænge på en stol :blush:

Tak for hjælpen :smile:

nohands-pirate-small.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis du, som du skriver, selv mærker noget under squat samt har en tendens til at hænge når du sidder ved computeren, så kunne det sagtens væren en afklemning i nakken. Om det er en god ide at lave front sq kommer helt an på om du kan slappe af i nakken ellers bliver det kun værre!! Mit blev så slemt at jeg fik lammelser der var persisterende i op til 20 minutter bagefter .. det er ikke sjovt når man skal cykle hjem med en lam arm :sneaky2:

At det så lige præcis var ved incline db press at du fik symptomerne er højst sandsynligt en tilfældighed --> det kunne have været hvilken som helst anden øvelse :raisebrow: min kom da jeg lavede db curls og jeg fattede slet ikke først hvorfor mine hænder rystede som havde jeg parkinson :dry:

p.s. Taaark for det fine billed :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var virkelig en ret ulækker følelse i armen, lige som når den "sover", jeg ku ikke rigtig bevæge den. Billige skrammel.. Glad for at mit ikke blev ved 20 minutter efter :blink: ikke lige så slemt i hvert fald. Det hjalp også da jeg blev strukket lidt igennem ved barbell shrugs.

Når jeg squatter er det en anderledes smerte end den jeg oplevede igår. Nemlig mere direkte i albuen.. Men det kan sagtens have noget med hinanden at gøre vel.

Link to comment
Share on other sites

Det var virkelig en ret ulækker følelse i armen, lige som når den "sover", jeg ku ikke rigtig bevæge den. Billige skrammel.. Glad for at mit ikke blev ved 20 minutter efter :blink:  ikke lige så slemt i hvert fald.
... den sovende fornemmelse oplevede jeg også i starten men ignorerede det gennem flere træningssessioner :4slap: det var jo også lidt sjovt når hele hånden rystede bagefter :4slap:
Det hjalp også da jeg blev strukket lidt igennem ved barbell shrugs.

Så er der sikkert kommet et godt stræk i neven som har fungeret lidt ala massage

Når jeg squatter er det en anderledes smerte end den jeg oplevede igår. Nemlig mere direkte i albuen.. Men det kan sagtens have noget med hinanden at gøre vel.

Den smerte du oplever i albuen er højst sansynligt relateret til n. ulnarius, som har sit gennemløb her - det var også her mine føste symptomer optrådte.

Den kan afklemmes helt oppe ved nakken samt selvfølgelig i dens gennemløb i albuen når denne bøjes.

Dette kan sagtens hænge samme med det du oplever med biceps idet nerven til biceps n. musculocutaneus også passere ud gennem nakken (scalenerporten) hvorved en spændt muskulatur sagtens også kan afklemme denne :raisebrow:

... dog kan de to symptomer også have et adskilt grundlag!!

post-363-1112435525_thumb.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Sad lige og surfede lidt på nettet og så falder man sjovt nok over en kæmpe linksamling fra amerikansk side med stærke tøzer, fitness og BB og én selv :blink:

Sjovt at finde sin egen side i sådan en samling, men hvordan fanden falder en amerikaner lige præcis over den!!?? :blink:

LINK

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share