ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Dagens træning Fredag d. 18. Marts

MORGENCARDIO kl. 7:00

POWERWALK

¤ 40 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 16:30

BEN

SQUAT

1set x 10reps @ 20kg

1set x 10reps @ 40kg

1set x 10reps @ 50kg

1set x 6reps @ 60kg

1set x 5reps @ 70kg

1set x 5reps @ 80kg

1set x 3reps @ 90kg

KNÆBIND - løse

1set x 4reps @ 100kg

1set x 2reps @ 105kg

1set x 1reps @ 110kg

... de 4 reps med 100kg føles fandme lette, og hvis det ikke var fordi jeg havde sat snuden op efter lidt mere end 100 kg i dag, så tror jeg også jeg havde taget et par rep til :innocent: kan jo lugte de 10 reps :tongue:

Fik da også 110 kg for én reps hvilket er meget lang tid siden jeg har lavet rå :smile: var dog træt her --> så laaangt fra eksplosiv men ellers fin nok :4thumbup:

BACKOFF ... hjerneblødning :blink:

1set x 30reps @ 60kg

... sindssyg let vægt og hvis det ikke var fordi jeg var så skide forpustet :tongue: så var der til langt flere reps ... tror vægten skal hæves til 70-80 kg i backoff fremover :raisebrow:

BOX SQUAT

1set x 5reps @ 60kg

1set x 5reps @ 60kg

1set x 5reps @ 65kg

1set x 5reps @ 65kg

... God fart + synkront med Übergun :wink:

STIVBENET DØDLØFT

1set x 10reps @ 40kg

1set x 10reps @ 60kg

1set x 10reps @ 80kg

1set x 10reps @ 80kg

1set x 10reps @ 80kg

ABDUCTOR

1set x 12reps @ 110lb

1set x 12reps @ 120lb

1set x 12reps @ 130lb

Det er bare PISSE FEDT :firebounce: at træne ben for tiden :firebounce: ÆÆÆÆÆLSKER det :wub: Kan slet ikke forstå at jeg ikke har gidet før ---> det er faktisk kanon fedt :poking::tongue:

:cheer: :cheer: :cheer:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey igen (kan du ikke godt lide dit nye nick :icecream: NumzeNorah  :wink:  :w00t: )
Jeg begynder da at kunne leve op til det :wink:

... der er sket en hel del på det område de sidste par måneder :blush:

Jeg kommer efter jer alle!

Du kan jo forsøge :devil:

Sød kanin i øvrigt, og hvad var det dog for en jakke?  :smile:
Det er en lækker, rød SALAMON skijakke... pisss FEE' :w00t:
Damn din arme er ligeså store som mine  :laugh:  :laugh:

hmmmm... jeg må jo nyde det så længe det varer :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Englen ser frem til sin awprotning af chokokanin supersætted med "all you can eat softice" 

yirh.... vi har en i vores center der er god for 34 stk ta' selv softice på jensens bøfhus.... :laugh: og han vejer vil omkring 70kg.... med den leeedeste sæk-capacity..... :blink:

:blink::blink: LEE´ :w00t:

fandme en finno påskehåre krawen har shoppet der'  :cooldance:  den er total detaljeret og må mindst ha' kostet kassen....  :w00t:

Jeg fik altid sådan en tarwelige skod en uden lir' på da jeg var lille....  :sneaky2:

Jeg var også MÆGTIG glad for den og så smagte den bare GODT :4mewantfood:
kommer der ikke snart et super dirty pic af din +38 gaaaaarn  :blush:

Som sagt... det kunne måske arrangeres :wink: :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Hey igen (kan du ikke godt lide dit nye nick :icecream: NumzeNorah  :wink:  :w00t: )

Jeg begynder da at kunne leve op til det :wink:

... der er sket en hel del på det område de sidste par måneder :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det lagde jeg også mærke til her sidst! :w00t: Din booty ser rigtig godt ud!! :4thumbup: :kickass:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Lørdag d. 19. Marts

MORGENCARDIO kl. 06:30

POWERWALK

¤ 50 minutter

HUUUU det blæste godt langs Storebælt her til morgen :cold: men HOLD DA K.... det var smukt :w00t:

Nu står den så på job til kl lårt i aften :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hey igen (kan du ikke godt lide dit nye nick :icecream: NumzeNorah  :wink:  :w00t: )

Jeg begynder da at kunne leve op til det :wink:

... der er sket en hel del på det område de sidste par måneder :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det lagde jeg også mærke til her sidst! :w00t: Din booty ser rigtig godt ud!! :4thumbup: :kickass:

<{POST_SNAPBACK}>

:bottom:

... nu skal vi bare holde massen på undervejs i diæten --> det er sgu det hårdeste :blink:

Link to comment
Share on other sites

JEP JEP JEP :cooldance:

Ikke nok med at det går kanon med træningen for tiden ... har også lige fundet ud af at jeg er bestået BLOK 1 :4thumbup:

Forresten... så har jeg vist halvt om halvt lovet Hippo at jeg inden længe skal lave 120 kg i boardpress i trøje :w00t: så nu skal der godt nok trænes triceps :devil:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Søndag d. 20. Marts

MORGENCARDIO kl. 06:30

POWERWALK

¤ 50 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 16:30

RYG

CYKLE

¤ 12 minutter

DØDLØFT

fuldt overhåndsgreb

1set x 5reps @ 60kg

1set x 5reps @ 60kg

1set x 4reps @ 80kg

1set x 4reps @ 90kg

1set x 4reps @ 100kg

1set x 3reps @ 110kg

vekselgreb

1set x 3reps @ 115kg

1set x 3reps @ 115kg

1set x 3reps @ 120kg

1set x 3reps @ 120kg

1set x 3reps @ 120kg

1set x 3reps @ 120kg

.... Godt nok har jeg nedprioteret rygtræningen på det sidste men at det ligefrem var 16 dage siden sidst at jeg havde dødløftet ... hmmmmm :blush:

LEVER BENT OVER ROW

1set x 12reps @ 20kg

1set x 12reps @ 30kg

1set x 12reps @ 40kg

1set x 12reps @ 50kg

1set x 10reps @ 55kg

1set x 10reps @ 60kg

1set x 10reps @ 60kg

1set x 10reps @ 60kg

... sad godt :4thumbup: og flere reps med tungere vægt end jeg tidligere har kørt i denne øvelser :w00t: (hvilket nogle nok ville kalde rep PR :wink: )

BÆNKPRES - eksplosiv :firebounce:

1set x 15reps @ 20kg

1set x 15reps @ 20kg

1set x 10reps @ 40kg

1set x 10reps @ 40kg

1set x 10reps @ 40kg

1set x 10reps @ 40kg

DØDLØFT TIL KNÆ

vekselgreb

1set x 4reps @ 80kg

1set x 4reps @ 80kg

1set x 4reps @ 90kg

1set x 3reps @ 90kg

1set x 3reps @ 100kg

1set x 1reps @ 100kg

1set x 3reps @ 100kg

... det andet sidste set med 100 kg blev lavet i Kragens HARDCORE hvilket absolut ikke fungerede :tongue:

BAGSKULDER - maskine

1set x 15reps @ 25kg

1set x 12reps @ 30kg

1set x 10reps @ 35kg

1set x 9reps @ 35kg

1set x 10reps @ 35kg

HYPEREXTENSION - maskine

1set x 15reps @ 110lb

1set x 15reps @ 120lb

1set x 15reps @ 130lb

1set x 15reps @ 140lb

ARMBØJNINGER

bred

1set x 20reps @ BW

smal

1set x 20reps @ BW

bred

1set x 20reps @ BW

DRAGONFLAGS

1set x 5reps @ BW

... på tide jeg endelig begynder at lave de rigtige :innocent: DAMN det var hårdt --> specielt fordi jeg var ret så træt i ryggen efter træningen :blink:

Det var dawens omgang ... vel egenligt OK :blink: men alligevel total underlig da det kun var mig og Kragen alene i OBBC - det er sgu lidt kedeligt - savnede mine venner :crybaby:

Fik lov at vente lidt på Kragen :wub: Han havde kun været igang 2½ time, hvor af de 30 minutter gik med at få dragten af og på pga. FEEEE' lår :poking::tongue:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Og så lige en lille gæsteupdate ...

Jeg har aftalt med Catie at hende, Claus (Buc), Jesper (Skotten) og CasperT gæster OBBC lørdag d. 9/4 til en ordenlig omgang AFBRÆNDING :firebounce:

Det bliver FEE' :cheer:

p.s

Kern lad nu være med at begynde at hoppe op ned over at CasperT kommer :tongue: du ved naboerne bliver irriteret :wink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Og så lige en lille gæsteupdate ...

Jeg har aftalt med Catie at hende, Claus (Buc), Jesper (Skotten) og CasperT gæster OBBC lørdag d. 9/4 til en ordenlig omgang AFBRÆNDING :firebounce:

Det bliver FEE' :cheer:

p.s

Kern lad nu være med at begynde at hoppe op ned over at CasperT kommer  :tongue:  du ved naboerne bliver irriteret :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Kanon! :w00t::smile:

Link to comment
Share on other sites

Og så lige en lille gæsteupdate ...

Jeg har aftalt med Catie at hende, Claus (Buc), Jesper (Skotten) og CasperT gæster OBBC lørdag d. 9/4 til en ordenlig omgang AFBRÆNDING :firebounce:

Det bliver FEE' :cheer:

p.s

Kern lad nu være med at begynde at hoppe op ned over at CasperT kommer  :tongue:  du ved naboerne bliver irriteret :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Kanon! :w00t::smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Du kan godt køre kameraet i stilling Hr. Friis :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Og så lige en lille gæsteupdate ...

Jeg har aftalt med Catie at hende, Claus (Buc), Jesper (Skotten) og CasperT gæster OBBC lørdag d. 9/4 til en ordenlig omgang AFBRÆNDING :firebounce:

Det bliver FEE' :cheer:

p.s

Kern lad nu være med at begynde at hoppe op ned over at CasperT kommer  :tongue:  du ved naboerne bliver irriteret :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Kanon! :w00t::smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Du kan godt køre kameraet i stilling Hr. Friis :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg regner med at fange Casper T og Kern i mange intime øjeblikke. :wub::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Og så lige en lille gæsteupdate ...

Jeg har aftalt med Catie at hende, Claus (Buc), Jesper (Skotten) og CasperT gæster OBBC lørdag d. 9/4 til en ordenlig omgang AFBRÆNDING :firebounce:

Det bliver FEE' :cheer:

p.s

Kern lad nu være med at begynde at hoppe op ned over at CasperT kommer  :tongue:  du ved naboerne bliver irriteret :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Kanon! :w00t::smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Du kan godt køre kameraet i stilling Hr. Friis :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg regner med at fange Casper T og Kern i mange intime øjeblikke. :wub::innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvorfor er jeg slet ikke i tvivl :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Og så lige en lille gæsteupdate ...

Jeg har aftalt med Catie at hende, Claus (Buc), Jesper (Skotten) og CasperT gæster OBBC lørdag d. 9/4 til en ordenlig omgang AFBRÆNDING :firebounce:

Det bliver FEE' :cheer:

p.s

Kern lad nu være med at begynde at hoppe op ned over at CasperT kommer  :tongue:  du ved naboerne bliver irriteret :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Kanon! :w00t::smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Du kan godt køre kameraet i stilling Hr. Friis :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg regner med at fange Casper T og Kern i mange intime øjeblikke. :wub::innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvorfor er jeg slet ikke i tvivl :laugh::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

:innocent:

Forresten, hvad med fællesspisning bagefter? :w00t::smile:

(Til den tid er jeg færdig med min diæt... :innocent: )

Link to comment
Share on other sites

Forresten, hvad med fællesspisning bagefter?  :w00t:  :smile:

(Til den tid er jeg færdig med min diæt...  :innocent: )

<{POST_SNAPBACK}>

Det kunne da godt være at de andre var med på det :4mewantfood:

... jeg skal på arbejde, så ingen fællesspisning for mig :dry:

Link to comment
Share on other sites

Diaet%20-%20marts%202005.JPG

Min grunddiæt SKAL holdes ... Kragen siger jeg ikke spiser nok :blush: og det er sikkert rigtigt :innocent:

Den første uge jeg holdt mig til diæten tabte jeg 3 kg :poking: så laaaangt fra nok mad!!

Sidste uge fik jeg justeret kosten ind igen og sat mine kcal. i vejret så vægttabet er cirka 1.5 kg på 2 uger :smile:

Min grunddiæt er udgangspunktet for alle mine dage, men bruges kun som den står på dage uden tungttræning --> størstedelen af alle andre dage kommer der flere kcal til, cirka mellem 300-500 kcal i det jeg også får en proteinbar i forbindelse med træning, frugt i løbet af dagen samt kulhydrater til aftensmaden :4mewantfood:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hvad er begrundelsen for, at du spiser så lidt carbs ved første måltid og efter træningen? Vil du ikk' vær lee'  :raisebrow:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

AHHHH... nu lyder du næsten som Kragen :wink:

Der er flere forskellige årsager lige nu... bla. at jeg i reglen er vildt fortravlet om morgenen når jeg skal nå i powerwalke, bade, lave mad, nå i skole til tiden og :blahblah:

Dog er min morgen heller ikke helt carbløs, da jeg i reglen kværner et æble eller to på vej i skole på cyklen - det giver omkring 20-30 gram carbs inklusiv gode fibre :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Hvad er begrundelsen for, at du spiser så lidt carbs ved første måltid og efter træningen? Vil du ikk' vær lee'  :raisebrow:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

AHHHH... nu lyder du næsten som Kragen :wink:

Der er flere forskellige årsager lige nu... bla. at jeg i reglen er vildt fortravlet om morgenen når jeg skal nå i powerwalke, bade, lave mad, nå i skole til tiden og :blahblah:

Dog er min morgen heller ikke helt carbløs, da jeg i reglen kværner et æble eller to på vej i skole på cyklen - det giver omkring 20-30 gram carbs inklusiv gode fibre :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

:blahblah: :blahblah: :blahblah: :blahblah: :blahblah:

Det tager kun et halvt minut at køre en skål havregrød ned, hvis du ikke kan det så er der blenderen...

Hvad er din undskyldning efter træning?

Vil du ikk' være lee? :poking::4whip:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Hvad er begrundelsen for, at du spiser så lidt carbs ved første måltid og efter træningen? Vil du ikk' vær lee'  :raisebrow:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

AHHHH... nu lyder du næsten som Kragen :wink:

Der er flere forskellige årsager lige nu... bla. at jeg i reglen er vildt fortravlet om morgenen når jeg skal nå i powerwalke, bade, lave mad, nå i skole til tiden og :blahblah:

Dog er min morgen heller ikke helt carbløs, da jeg i reglen kværner et æble eller to på vej i skole på cyklen - det giver omkring 20-30 gram carbs inklusiv gode fibre :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

:blahblah: :blahblah: :blahblah: :blahblah: :blahblah:

Det tager kun et halvt minut at køre en skål havregrød ned, hvis du ikke kan det så er der blenderen...

Hvad er din undskyldning efter træning?

Vil du ikk' være lee? :poking::4whip:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har aldrig kunne spise havregryn hurtigt eller blandet i vand :raisebrow:

Enten skal det blandes med prot og så skal jeg have tid til at spise det med en ske eller også skal jeg lade være...

Nu er jeg heller ikke typen som har problemer med sult og faktisk fordøjer min mave irriterende langsomt, så det passer mig fint med en morgenmad der ikke ligger alt for længe i maven eftersom jeg skal have appetit og plads allerede igen kl 9:30 til en stor sandwich :4mewantfood:

Om jeg spiser 2 æbler 5 minutter efter min protshake eller jeg spiser havregryn (når tiden er der) er mig derfor et fedt specielt eftersom jeg får rigeligt med fibre i min diæt :smile:

Mhs. til dit andet spørgsmål... ved ikke om du ikke fangede det her...

Min grunddiæt er udgangspunktet for alle mine dage, men bruges kun som den står på dage uden tungttræning --> størstedelen af alle andre dage kommer der flere kcal til, cirka mellem 300-500 kcal i det jeg også får en proteinbar i forbindelse med træning, frugt i løbet af dagen samt kulhydrater til aftensmaden

... om jeg vil være LEEE' --> det er jeg da allerede :wink:

p.s. Pauli ... det er diæt det her - ikke bulk --> så maks 60 gram carbs under/efter træning på de rigtigt tunge dage ellers 40 gram på de almindelige dage som udgangspunkt i diæten (60gram = 60kg LBM)

De 60 gram rammer jeg let med mælk, banan + proteinbar under træning eller mere frugt efter træning

Link to comment
Share on other sites

Jeg har aldrig kunne spise havregryn hurtigt eller blandet i vand  :raisebrow:

Enten skal det blandes med prot og så skal jeg have tid til at spise det med en ske eller også skal jeg lade være...

<{POST_SNAPBACK}>

Det skidt skal bare ned. Functional food… :poking::4whip:

Nu er jeg heller ikke typen som har problemer med sult og faktisk fordøjer min mave irriterende langsomt, så det passer mig fint med en morgenmad der ikke ligger alt for længe i maven eftersom jeg skal have appetit og plads allerede igen kl 9:30 til en stor sandwich  :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

Har du problemer med langsom fordøjelse, så prøv flydende kost og tarvelige carbs…

(OK det er nok ikke det bedste under diæten) :wink:

Mhs. til dit andet spørgsmål... ved ikke om du ikke fangede det her...
Min grunddiæt er udgangspunktet for alle mine dage, men bruges kun som den står på dage uden tungttræning --> størstedelen af alle andre dage kommer der flere kcal til, cirka mellem 300-500 kcal i det jeg også får en proteinbar i forbindelse med træning, frugt i løbet af dagen samt kulhydrater til aftensmaden

... om jeg vil være LEEE' --> det er jeg da allerede :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja gu er du lee’ men du vil jeg gerne være endnu mere lee’… :devil:

Desuden er protbars ikke det bedste efter/til træning. De er jo ikke ligefrem det nemt at fordøje en mursten. :crazy:

p.s. Pauli ... det er diæt det her - ikke bulk --> så maks 60 gram carbs under/efter træning på de rigtigt tunge dage ellers 40 gram på de almindelige dage som udgangspunkt i diæten (60gram = 60kg LBM)

De 60 gram rammer jeg let med mælk, banan + proteinbar under træning eller mere frugt efter træning

<{POST_SNAPBACK}>

Ved godt det er diæt, men syntes stadig, at det er lidt carbs.

Hvorfor er du egentlig på diæt nu?

Hun skal bare lære at spise den morgenmad...punktum :wink: Protshake og æble er ikke morgenmad ligesom softice heller ikke er det :wink:  :poking:  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Så må du jo bare være mand nok og sætte hende på plads. :wink::tongue:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Jeg har aldrig kunne spise havregryn hurtigt eller blandet i vand  :raisebrow:

Enten skal det blandes med prot og så skal jeg have tid til at spise det med en ske eller også skal jeg lade være...

<{POST_SNAPBACK}>

Det skidt skal bare ned. Functional food… :poking::4whip:

Nej ... det skal det altså ikke :dry: jeg vil gerne nyde den mad jeg får og ikke bare kaste det ned i svælget!! Der en grund til at jeg ikke spiser tunshake!

Nu er jeg heller ikke typen som har problemer med sult og faktisk fordøjer min mave irriterende langsomt, så det passer mig fint med en morgenmad der ikke ligger alt for længe i maven eftersom jeg skal have appetit og plads allerede igen kl 9:30 til en stor sandwich  :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

Har du problemer med langsom fordøjelse, så prøv flydende kost og tarvelige carbs…

Hvorfor tror du at jeg netop i denne periode tager en protshake + peanutbutter :wink:

(OK det er nok ikke det bedste under diæten)  :wink:
Mhs. til dit andet spørgsmål... ved ikke om du ikke fangede det her...
Min grunddiæt er udgangspunktet for alle mine dage, men bruges kun som den står på dage uden tungttræning --> størstedelen af alle andre dage kommer der flere kcal til, cirka mellem 300-500 kcal i det jeg også får en proteinbar i forbindelse med træning, frugt i løbet af dagen samt kulhydrater til aftensmaden

... om jeg vil være LEEE' --> det er jeg da allerede :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja gu er du lee’ men du vil jeg gerne være endnu mere lee’… :devil:

Desuden er protbars ikke det bedste efter/til træning. De er jo ikke ligefrem det nemt at fordøje en mursten. :crazy:

Dem som for tiden er min favorit går det ganske glimerende med... de er slet ikke som den klassiske murstens-bar men meget bløde og lækre :4thumbup:

p.s. Pauli ... det er diæt det her - ikke bulk --> så maks 60 gram carbs under/efter træning på de rigtigt tunge dage ellers 40 gram på de almindelige dage som udgangspunkt i diæten (60gram = 60kg LBM)

De 60 gram rammer jeg let med mælk, banan + proteinbar under træning eller mere frugt efter træning

<{POST_SNAPBACK}>

Ved godt det er diæt, men syntes stadig, at det er lidt carbs.

Hvorfor er du egentlig på diæt nu?

Carbs og mig går ikke godt i spænd... indtager sjældent over 250 gram off-season hvis jeg blot skal vedligeholde muskelmassen, så et indtag på 160-200 gram på diæt er PERFEKT :w00t:

Når jeg som de sidste 4 måneder har tvangsbulket, så er den kommet op omkring 350-400 gram kulhydrat --> men det passer mig absolut ikke og jeg hader den fornemmelse så mange carbs giver + det stresser min krop unødvendigt og jeg får en god væskeretention.

Jeg ved ikke præcist hvor problemet er, men jeg har delvis mangel på nogle af de enzymer som omsætter carbs eller også forefindes de bare i en ekstrem lille mængde (lidt ligesom laktoseintolerans)

Da jeg var lille blev jeg virkelig syg af det i en lang periode før man fandt ud af hvad det var. Jeg blev indlagt med kraftig ketose og mere eller mindre afskrevet da de ikke kunne finde ud af hvad jeg fejlede for jeg havde jo ikke sukkersyge. Heldigvis var der en ny læge, som havde set én med lignende symptomer tidligere og han kendte løsningen, hvilket var at jeg fik rent druesukker for at bringe mig ud af ketosen. Druesukkeret kunne godt omsættes og jeg blev hurtigt rask og fik over tid optrænet min krop til at omsætte kulhydraterne, men helt glad for dem er den aldrig blevet :blink:

Jeg er på diæt nu fordi der er udtagelser til VM om 3 måneder hvor formen gerne skal være rimeligt i vinkel... blot 3-4 kg over VM-form så dommerne kan se hvad jeg har at gøre godt med :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Mandag d. 21. Marts

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 16:30

SKULDER - BICEPS - LÆG

ECLIPSE

¤ 15 minutter

SKULDERPRES DB

1set x 15reps @ 12.5kg

1set x 10reps @ 15kg

1set x 10reps @ 17.5kg

1set x 8reps @ 20kg

1set x 6reps @ 22.5kg

1set x 5reps @ 25kg

1set x 3reps @ 25kg

1set x 5(+1)reps @ 25kg

1set x 7reps @ 22.5kg + 6reps @ 17.5kg + 6reps @ 12.5kg

... kørte godt i dag - fint fokus :smile: dog var der et spottermiss på 2. set med de 25kg :poking:

LATERALS DB - SIDDENDE

1set x 15reps @ 2 x 5kg

1set x 12reps @ 2 x 7kg

1set x 10reps @ 2 x 9kg

1set x 10reps @ 2 x 10kg

1set x 10reps @ 2 x 10kg

1set x 10reps @ 2 x 10kg

DONKEY RAISE

1set x 20reps @ 120kg

1set x 15reps @ 145kg

1set x 15reps @ 160kg

1set x 15reps @ 160kg

1set x 15reps @ 160kg

1set x 15reps @ 160kg

1set x 15reps @ 160kg

1set x 15reps @ 160kg

1set x 15reps @ 160kg

UNDERHÅNDS DB FRONT RAISE

1set x 10reps @ 7kg

1set x 10reps @ 9kg

1set x 10reps @ 10kg

1set x 10reps @ 11kg

BICEPS DB CURL

1set x 10reps @ 12.5kg

1set x 10reps @ 15kg

1set x 10reps @ 17.5kg

Laterals blev superset'et med bicepscurl

LATERALS - maskine

1set x 10reps @ 50lb

1set x 10reps @ 55lb

1set x 10reps @ 60lb

1set x 10reps @ 65lb

1set x 7reps @ 70lb

BICEPS SPIDER BB CURL

1set x 15reps @ 20kg

1set x 15reps @ 25kg

1set x 15reps @ 27.5kg

1set x 13reps @ 30kg

1set x 17reps @ 32.5kg

UNDERARMS BB-SUPERSET

Wristcurl + Hammercurl + Bentover curl

1set x 25reps @ 25kg + 10reps @ 25kg + 10reps @ 25kg

1set x 25reps @ 25kg + 12reps @ 25kg + 9reps @ 25kg

POWERWALK på 3-6% stigning

¤ 12 minutter

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share