ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Fordi jeg er et røvhul og alle i OT hader mig. :innocent:  :devil:

Dem skal der også være plads til :wink: det får jo os andre til at virke som :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, du prøver godt nok at gæmme dig under alibiet Englen, men man skal være slemt optisk udfordret for ikke at se at de guns er sprunget lige ud af helvede. :devil:

- det er sq flot gået med din fysik... af en pige at være. :flipa::tongue::wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Også selvom hun er større og stærkere end dig? Lee'! :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

.... og dig :newtongue::newtongue:

:4whistling:

(er vist ved at få storhedsvandvid :w00t::innocent: )

<{POST_SNAPBACK}>

Så kan du så overveje hvor fedt det er at veje over 109 kg... :w00t::tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
det er sq flot gået med din fysik... af en pige at være.  :flipa:  :tongue:  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Også selvom hun er større og stærkere end dig? Lee'! :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Større er ikke nødvendigvis bedre, Moos. Det er bare noget du prøver at overbevise dig selv om fordi du ligner Stefan "The Human Beach-ball" Andersen. :poking::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Lørdag d. 26. Marts

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 13:30

BICEPS - LÆG

Bicepscurl superset'et med frontraise

BICEPS DB CURL

1set x 10reps @ 12.5kg

1set x 10reps @ 12.5kg

1set x 10reps @ 13kg

1set x 10reps @ 15kg

1set x 10reps @ 17kg

1set x 8reps @ 19kg --> 8reps @ 13kg

1set x 5reps @ 20kg --> 10reps @ 12.5kg

FRONTRAISE DB

underhånd

1set x 15reps @ 4kg

1set x 10reps @ 6kg

1set x 10reps @ 6.5kg

1set x 10reps @ 7kg

MAVE - LIGE

hyperextensionbænk

1set x 20reps @ BW

1set x 20reps @ BW

... ufatteligt så godt jeg får trænet mave for tiden når jeg træner ryg!! DAMN jeg havde DOMS i maven efter at have spændt i den under rygtræningen i går :blink:

EZ-BAR CURL

1set x 15reps @ 20kg

1set x 12reps @ 30kg

1set x 12reps @ 35kg

1set x 12reps @ 40kg

1set x 9reps @ 42.5kg

1set x 15reps @ 40kg .... grrrrr :devil:

... huuuu :blink: jeg er godt nok blevet væsentligt stærkere i denne øvelse siden sidst --> og DAMN et pump :4flex:

LÆG - SIDDENDE

1set x 15reps @ 40kg

1set x 15reps @ 60kg

1set x 15reps @ 70kg

1set x 15reps @ 80kg

1set x 15reps @ 85kg

1set x 15reps @ 90kg

1set x 15reps @ 95kg

1set x 15reps @ 100kg

1set x 15reps @ 105kg

1set x 15reps @ 110kg

... for VILDT :firebounce: troede slet ikke jeg kunne nå så langt som 110kg med 15 reps ... endnu én dag med overraskelse :4thumbup:

UNDERARMS SUPERSET

wristcurl / hammercurl / bent over curl

1set x 30 / 15 / 20reps @ 20kg

1set x 40 / 20 / 15reps @ 25kg

ARCTRAINER

¤ 30 minutter

... gav den gas for at kompensere for at jeg kun lavede cardio idag i 30 min i stedet for 45 :bunny:

Overraskende god træning - har valgt at lave en dag med kun mave, læg og biceps fordi jeg ellers ikke får dem trænet --> gider ikke :raisebrow: specielt mave og biceps er røvsygt at træne for tiden :sleeping:

Trænede for engangs skyld i stroptrøje og fik flere gange i løbet af træningen kommentare på min biceps... så der må være noget om snakken - jeg synes bare ikke at den syner af så meget, men er jo også tilvænnet den :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Fordi jeg er et røvhul og alle i OT hader mig. :innocent:  :devil:

Dem skal der også være plads til :wink: det får jo os andre til at virke som :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, du prøver godt nok at gæmme dig under alibiet Englen, men man skal være slemt optisk udfordret for ikke at se at de guns er sprunget lige ud af helvede. :devil:

- det er sq flot gået med din fysik... af en pige at være. :flipa::tongue::wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Også selvom hun er større og stærkere end dig? Lee'! :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

.... og dig :newtongue::newtongue:

:4whistling:

(er vist ved at få storhedsvandvid :w00t::innocent: )

<{POST_SNAPBACK}>

Så kan du så overveje hvor fedt det er at veje over 109 kg... :w00t::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er 100% FEDT :wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Næh, er det ikke kun lørdag?

Ps. Blev shanghai'et til at tage med og da jeg alligevel ikke skal træne eller noget så......

<{POST_SNAPBACK}>

Har du fået lov hjemmefra??? :bottom:

:tongue::tongue::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Jah, Baxter sagde god for det, sålænge der er tun med i handlen for ham :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Næh, er det ikke kun lørdag?

Ps. Blev shanghai'et til at tage med og da jeg alligevel ikke skal træne eller noget så......

<{POST_SNAPBACK}>

Har du fået lov hjemmefra??? :bottom:

:tongue::tongue::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Jah, Baxter sagde god for det, sålænge der er tun med i handlen for ham :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

: :moon:

Link to comment
Share on other sites

Hej Angel..

Vil godt lige undskylde at jeg skriver i din log med et indlæg som ikke er en kommentar til dig..

Hvem er det der vejer 109 kg...?

Jeg vejer 44 og der det dæleme ikke altid lige sjovt når man løber i centeret på anden time for at bibeholde formen. Folk glor på en som om at man er død syg og tro mig, jeg kan se hvad de tænker.

Ikke fedt at komme i receptionen i centeret hvor der ofte er andre mdlemmer der har henvendt sig fordi de har anelser om at der er en pige som træner som vist Lider af en spiseforstyrrelse.

Det kan gøre mig ked af det til tider, ligesåvel som din vægt sikkert også kan..

Camilla

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Angel..

Vil godt lige undskylde at jeg skriver i din log med et indlæg som ikke er en kommentar til dig..

Hvem er det der vejer 109 kg...?

Jeg vejer 44 og der det dæleme ikke altid lige sjovt når man løber i centeret på anden time for at bibeholde formen. Folk glor på en som om at man er død syg og tro mig, jeg kan se hvad de tænker.

Ikke fedt at komme i receptionen i centeret hvor der ofte er andre mdlemmer der har henvendt sig fordi de har anelser om at der er en pige som træner som vist Lider af en spiseforstyrrelse.

Det kan gøre mig ked af det til tider, ligesåvel som din vægt sikkert også kan..

Camilla

<{POST_SNAPBACK}>

Det er en Mc. Donalds-glad fyr der vejer 109 - ikke en pige. Bortset fra det, så lyder du godt nok en kende let. Er du sikker på at du ikke spiser for lidt ift. hvor meget du løber, for det lyder som om du giver den gaz? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det kan jeg love dig at jeg gør.

i dag dog ingen styrketræning, men 1,5 times spinning samt en times løbetræning i forlængelse..

:cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har fuld respekt for at du kan gå sådan amok, selv kan jeg ikke løbe 50 meter uden at gå kold. Og det mener jeg bogstaveligt. :tongue: - bare husk at æde derefter... med 44 kg. lyder du godt nok noget underernæret. Har du en LOG så man kan følge dig? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nej, jeg har ikke rigtigt fundet ud af at få skrevet en. men, jeg vil faktisk hellere følge andres. Jeg tror at min ville blive kommenteret kraftigt. jeg skriver ned hjemme hvad jeg har trænet og det er helt fint til mig.

Min hvilepuls er på 33, så formen er rimelig.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nej, jeg har ikke rigtigt fundet ud af at få skrevet en. men, jeg vil faktisk hellere følge andres. Jeg tror at min ville blive kommenteret kraftigt. jeg skriver ned hjemme hvad jeg har trænet og det er helt fint til mig.

Min hvilepuls er på 33, så formen er rimelig.

<{POST_SNAPBACK}>

ok. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Min hvilepuls er på 33, så formen er rimelig.

<{POST_SNAPBACK}>

sagde du rimelig? :blink:

Din hvilepuls indikerer at du er i rigtig go form

:smile:

Selvom det kun er vejledende, regner man med at en hvilepuls på 40 er for folk i ekstremt go form.

Indurain - som jo har vundet touren 5 gange - havde en hvilepuls på 28, og det er ekstremt lavt.

Så det at du har en hvilepuls på 33 tyder på at du er i dit livs form rent kondimæssigt.. :wink:

Edited by RunnersHigh
Link to comment
Share on other sites

Hej Camilla

Lige et sprøgsmål...

Har du tør hud og evt. reflekser som en teenager, altså rager du let ting ned og taber dem?? Og hvad med helbredet, hvornår har du sidst haft noget med luftvejene?

Doktoren spørger :wink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Søndag d. 27. Marts

MORGENCARDIO kl. 06:30

POWERWALK

¤ 35 minutter

Ikke så lang tid i dag, da meningen jo var at jeg skulle træne ben senere --> det blev det så aldrig til pga. arbejde :crybaby:

... men så må vi bare tage HÆVN :devil: i morgen --> DAMN jeg håber der er POWER i stængerne, for har for vildt lyst til at reppe med 100 kg :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Æggehvide 250 g

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Angel

Først vil jeg lige sige at jeg har nørdet din log et utal af gange og syntes du er fantastisk.

Nå, men efter som det lader til folk inde i kost og kosttilskud ikke har lyst til at svare, så kan det være du kan hjælpe mig. Æggehvider? Er der noget farlig i det? Har fået modstridende svar rundt omkring, og nogle siger det kan bevirke til kloster(blodpropper) Har det noget på sig, eller er det bare ævl?

Link to comment
Share on other sites

Æggehvide 250 g

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Angel

Først vil jeg lige sige at jeg har nørdet din log et utal af gange og syntes du er fantastisk.

Nå, men efter som det lader til folk inde i kost og kosttilskud ikke har lyst til at svare, så kan det være du kan hjælpe mig. Æggehvider? Er der noget farlig i det? Har fået modstridende svar rundt omkring, og nogle siger det kan bevirke til kloster(blodpropper) Har det noget på sig, eller er det bare ævl?

<{POST_SNAPBACK}>

HEj Pure-pro

Tak for dit kompliment :cooldance:

Ang. dine æggehvider... ved ikke helt om jeg forstår det ret --> mener du modvirke eller bevirke??

Hvis du mener om æggehvider kan medføre blodporpper er det rent bavl!!

Dog skal man passe på at få for mange blommer hvis man har problemer med forhøjet kolesterol --> dette kan medvirke til øget kolesterol og heraf øget tendens til blodpropper.

Blodpropper skyldes fedtaflejringer og har ikke en dyt med proteinet i æggehviderne at gøre! Så spis du bare løs :4mewantfood:

... husk bare at tilbrede dem først for at kunne optage proteinet ordenligt samt undgå dårlig mave :wink:

Link to comment
Share on other sites

Æggehvide 250 g

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Angel

Først vil jeg lige sige at jeg har nørdet din log et utal af gange og syntes du er fantastisk.

Nå, men efter som det lader til folk inde i kost og kosttilskud ikke har lyst til at svare, så kan det være du kan hjælpe mig. Æggehvider? Er der noget farlig i det? Har fået modstridende svar rundt omkring, og nogle siger det kan bevirke til kloster(blodpropper) Har det noget på sig, eller er det bare ævl?

<{POST_SNAPBACK}>

HEj Pure-pro

Tak for dit kompliment :cooldance:

Ang. dine æggehvider... ved ikke helt om jeg forstår det ret --> mener du modvirke eller bevirke??

Hvis du mener om æggehvider kan medføre blodporpper er det rent bavl!!

Dog skal man passe på at få for mange blommer hvis man har problemer med forhøjet kolesterol --> dette kan medvirke til øget kolesterol og heraf øget tendens til blodpropper.

Blodpropper skyldes fedtaflejringer og har ikke en dyt med proteinet i æggehviderne at gøre! Så spis du bare løs :4mewantfood:

... husk bare at tilbrede dem først for at kunne optage proteinet ordenligt samt undgå dårlig mave :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Synes ellers jeg har læst et sted (tror det var i ill. vid. ?), at nye studier viser der ikke skulle være noget skadeligt, mht. kolesterol-tallet, ved at spise æg?

Det var noget med at det kolesterol der udskilles kan deles op i hhv. sundt og usundt grundet størrelsen på de partikler der frigives (håber ikke jeg kegler for meget rundt i det :tongue: ). Anyways skulle kolesterolen i æg være sundt nok, altså være de mindre partikler, som ikke "sætter" sig :smile:

Kan godt prøve at se om jeg kan grave artiklen frem, da jeg næppe kan huske det 100% ordret. Men var absolut noget med størrelsen på det kolesterol der frigives, og det med at æg var skadeligt nu bare var en aflivet "myte" :smile:

Edited by A_R
Link to comment
Share on other sites

Æggehvide 250 g

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Angel

Først vil jeg lige sige at jeg har nørdet din log et utal af gange og syntes du er fantastisk.

Nå, men efter som det lader til folk inde i kost og kosttilskud ikke har lyst til at svare, så kan det være du kan hjælpe mig. Æggehvider? Er der noget farlig i det? Har fået modstridende svar rundt omkring, og nogle siger det kan bevirke til kloster(blodpropper) Har det noget på sig, eller er det bare ævl?

<{POST_SNAPBACK}>

HEj Pure-pro

Tak for dit kompliment :cooldance:

Ang. dine æggehvider... ved ikke helt om jeg forstår det ret --> mener du modvirke eller bevirke??

Hvis du mener om æggehvider kan medføre blodporpper er det rent bavl!!

Dog skal man passe på at få for mange blommer hvis man har problemer med forhøjet kolesterol --> dette kan medvirke til øget kolesterol og heraf øget tendens til blodpropper.

Blodpropper skyldes fedtaflejringer og har ikke en dyt med proteinet i æggehviderne at gøre! Så spis du bare løs :4mewantfood:

... husk bare at tilbrede dem først for at kunne optage proteinet ordenligt samt undgå dårlig mave :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Synes ellers jeg har læst et sted (tror det var i ill. vid. ?), at nye studier viser der ikke skulle være noget skadeligt, mht. kolesterol-tallet, ved at spise æg?

Det var noget med at det kolesterol der udskilles kan deles op i hhv. sundt og usundt grundet størrelsen på de partikler der frigives (håber ikke jeg kegler for meget rundt i det :tongue: ). Anyways skulle kolesterolen i æg være sundt nok, altså være de mindre partikler, som ikke "sætter" sig :smile:

Kan godt prøve at se om jeg kan grave artiklen frem, da jeg næppe kan huske det 100% ordret. Men var absolut noget med størrelsen på det kolesterol der frigives, og det med at æg var skadeligt nu bare var en aflivet "myte" :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Som jeg skriver... det er kun et problem hvis du i forvejen har et forhøjet kolesterol tal --> din krop kan sagtens selv kompensere og nedsætte egen produktionen i leveren hvis du øger dit indtag markant :smile:

... derfor intet galt i at spise flere æg om dagen såfremt du er sund og rask :4mewantfood:

Det du referere til er nok nærmere de pertikler som fedt fragtes rundt i i kroppen og ikke selve kolesterol-molekylet som sådan. Om kolesterolet så er bundet til forskellige andre molekyler såsom kulhydrater, andre lipider osv. kan have betydning for det videre forløb i kroppen!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Æggehvide 250 g

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Angel

Først vil jeg lige sige at jeg har nørdet din log et utal af gange og syntes du er fantastisk.

Nå, men efter som det lader til folk inde i kost og kosttilskud ikke har lyst til at svare, så kan det være du kan hjælpe mig. Æggehvider? Er der noget farlig i det? Har fået modstridende svar rundt omkring, og nogle siger det kan bevirke til kloster(blodpropper) Har det noget på sig, eller er det bare ævl?

<{POST_SNAPBACK}>

HEj Pure-pro

Tak for dit kompliment :cooldance:

Ang. dine æggehvider... ved ikke helt om jeg forstår det ret --> mener du modvirke eller bevirke??

Hvis du mener om æggehvider kan medføre blodporpper er det rent bavl!!

Dog skal man passe på at få for mange blommer hvis man har problemer med forhøjet kolesterol --> dette kan medvirke til øget kolesterol og heraf øget tendens til blodpropper.

Blodpropper skyldes fedtaflejringer og har ikke en dyt med proteinet i æggehviderne at gøre! Så spis du bare løs :4mewantfood:

... husk bare at tilbrede dem først for at kunne optage proteinet ordenligt samt undgå dårlig mave :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Synes ellers jeg har læst et sted (tror det var i ill. vid. ?), at nye studier viser der ikke skulle være noget skadeligt, mht. kolesterol-tallet, ved at spise æg?

Det var noget med at det kolesterol der udskilles kan deles op i hhv. sundt og usundt grundet størrelsen på de partikler der frigives (håber ikke jeg kegler for meget rundt i det :tongue: ). Anyways skulle kolesterolen i æg være sundt nok, altså være de mindre partikler, som ikke "sætter" sig :smile:

Kan godt prøve at se om jeg kan grave artiklen frem, da jeg næppe kan huske det 100% ordret. Men var absolut noget med størrelsen på det kolesterol der frigives, og det med at æg var skadeligt nu bare var en aflivet "myte" :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Som jeg skriver... det er kun et problem hvis du i forvejen har et forhøjet kolesterol tal --> din krop kan sagtens selv kompensere og nedsætte egen produktionen i leveren hvis du øger dit indtag markant :smile:

... derfor intet galt i at spise flere æg om dagen såfremt du er sund og rask :4mewantfood:

Det du referere til er nok nærmere de pertikler som fedt fragtes rundt i i kroppen og ikke selve kolesterol-molekylet som sådan. Om kolesterolet så er bundet til forskellige andre molekyler såsom kulhydrater, andre lipider osv. kan have betydning for det videre forløb i kroppen!

<{POST_SNAPBACK}>

sorry, selvfølgelig mener jeg bevirker, det andet ville ikke rigtig give mening. :blush:

Er de usunde fedtsyre i æg ikke koncentreret i blommen?

Men at hvis man sortere blommen fra, så skulle man være udover problemet med kolesterol?

Jeg er en smule stor(for meget fedt) men jeg holder mig sund og dyrker massere af konditionstræning og styrketræning. Så kan der da "umuligt" være noget problem i det. Men det handler for mig om den høje biologisk værdi, som det er påstået der er i æggehvider.

Bemærk venligst, at jeg kun agter at spise æggehvider og ikke hele æg.

Tak for hjælpen Angel, og håber du lige vil droppe mig et svar på det sidste par spørgsmål. :cooldance:

Edited by pure-pro
Link to comment
Share on other sites

Er de usunde fedtsyre i æg ikke koncentreret i blommen?
Jo
Men at hvis man sortere blommen fra, så skulle man være udover problemet med kolesterol?

nemlig

Jeg er en smule stor(for meget fedt) men jeg holder mig sund og dyrker massere af konditionstræning og styrketræning. Så kan der da "umuligt" være noget problem i det. Men det handler for mig om den høje biologisk værdi, som det er påstået der er i æggehvider.
problem i hvad... i at være for stor men stadigvæk dyrke motion eller i at spise blommen??
Bemærk venligst, at jeg kun agter at spise æggehvider og ikke hele æg.

Det er lidt fjollet ... blommen indeholder også et væld af gode ting, så medmindre du direkte har problemer med kolesterol, så kan du uden problemer spise et par blommer om dagen, bare du tager hensyn til det i dit samlet kalorieregnskab.

Link to comment
Share on other sites

Det vil så sige jeg bare skal have taget mit kolesterol-tal, også kan jeg så overveje, om jeg kan tillade mig at spise blommen eller ej.

Tusind tak angel og andre.... :cooldance:

Håber vi tales...

Pure

PS: tror du jeg kunne få dig til at droppe en lille smule i min tråd, som ingen syntes var værd at skrive i?

http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=22421

Edited by pure-pro
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share