ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dagens træning Tirsdag d. 5. april

MIDDAGSTRÆNING kl. 11:30

ARCHTRAINER

¤ 30 minutter

BICEPS - MAVE

BICEPSCURL DB

1set x 15reps @ 10kg

1set x 15reps @ 12.5kg

1set x 10reps @ 15kg

1set x 10reps @ 17.5kg

1set x 6reps @ 20kg

1set x 5reps @ 21kg

MAVE - LIGE

hyperextensionbænk

3set x 15reps @ BW

MAVE - SKRÅ

1set x 15reps @ 90lb

1set x 15reps @ 110lb

1set x 15reps @ 130lb

Kort omgang - har valgt at lave en "slappe" dag hvor jeg laver vedligeholdelsestræning for gunz og abs... mine abs specielt MÅ IKKE BLIVE STØRRE --> mine nederste er åndssvagt store lige nu og det spiller ikke som tøz at have store fede blokke på maven :blink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Onsdag d. 6. April

MORGENCARDIO kl. 06:30

POWERWALK

¤ 40 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:00

BEN

SQUAT

1set x 15reps @ 20kg

1set x 15reps @ 20kg

1set x 12reps @ 40kg

1set x 10reps @ 55kg

1set x 8reps @ 65kg

1set x 6reps @ 75kg

1set x 5reps @ 80kg

løse KNÆBIND

1set x 3reps @ 90kg

... rigtigt god fart og kontrol i presset :smile:

1set x 1reps @ 100kg

... meget LET - hurtig op og ned

1set x 1reps @ 110kg

... igen ikke noget problem :tongue: legede herefter rundt med Hippos METAL men den var for løs og det fungere slet ikke med mit bælte og bamsens var for stort... droppede derefter idéen :dry: jeg må vente på min TITAN :4thumbup:

1set x 1reps @ 100kg

1set x 7reps @ 100kg PR

... så slog det lige klik --> selvom det ikke var min rep-dag så kunne jeg ikke lade være :innocent: ARGGGHHH - tror sagtens jeg kan tage 10 reps med 100 kg nu hvis jeg ikke har leget først :cooldance:

1set x 30reps @ 60kg

... hjerneblødning!! Havde helt glemt at jeg skulle sætte kg'erne op på mit backoff

WALKOUT

1set x 1reps @ 120kg

1set x 1reps @ 130kg

1set x 1reps @ 140kg

1set x 1reps @ 150kg

1set x 1reps @ 160kg

... Bamz'far sagde at de var gode og stabile alle sammen :4jumpy:

BOXSQUAT

1set x 3reps @ 60kg

1set x 3reps @ 60kg

1set x 3reps @ 60kg

.. så eksplosiv som det nu var muligt efter squat'en

DB SPLIT SQUAT

1set x 8reps @ 2 x 22.5kg

1set x 10reps @ 2 x 22.5kg

1set x 12reps @ 2 x 22.5kg

... :gal:

Herefter ABSOLUT BRÆNDT AAAWWW ... DAMN jeg var wasted :crazy: men FUCK det er den bedste wastede fornemmelse man har efter ben-træning så det spiller alligevel MAX at være wasted :firebounce:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning Torsdag d. 7. April

MORGENCARDIO kl. 6:30

POWERWALK

¤ 45 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 16:30

BRYST - LÆG

BÆNKPRES

1set x 10reps @ 20kg

1set x 10reps @ 40kg

1set x 8reps @ 40kg

1set x 6reps @ 50kg

1set x 6reps @ 55kg

1set x 3reps @ 60kg

1set x 1reps @ 62.5kg

1set x 1reps @ 65kg

1set x 1reps @ 70kg

... fokus på pause og teknik - fungerede OK bortset at jeg var så træt :sleeping: og ikke mindst stadigvæk har ond DOMS i delt og triceps fra i mandags :blink:

INCLINE DB PRESS

1set x 10reps @ 17.5kg

1set x 10reps @ 22.5kg

1set x 10reps @ 25kg

1set x 8reps @ 27.5kg

1set x 14reps @ 22.5kg

SIDDENDE LÆGPRES

1set x 15reps @ 50kg

1set x 12reps @ 70kg

1set x 12reps @ 80kg

1set x 12reps @ 90kg

1set x 9reps @ 100kg

1set x 9reps @ 100kg

1set x 9reps @ 100kg

1set x 9reps @ 100kg

1set x 9reps @ 100kg

DIPS

1set x 18reps @ BW

... udført kontrolleret og med en forskulder og triceps der skreg om at lade dem være :innocent:

CHINS

1set x 8reps @ BW

... bare for at lave noget --> var lidt halvhjertet

Var godt nok træt i dag :sleeping: kom sent i seng i går og har haft en lang dag på uni med mange spændende timer, hvilket bare dræner hjernen for overskud! Var også lige ved at lade være med at træne (hvilket jeg nok egenligt burde have gjort :poking: ) men besluttede for at lave bare et eller andet :blink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hey Angelica..

Det er jo et imponerende træningsregime du holder dig, men hvad er det egentlig du træner til ud over konkurrencerne?

Med al den tid du lægger i træningen må du - alt andet lige - have nogle andre mål også...

I al ærbødighed,

Hr Høj :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Hr. høj :smile:

Hey Angelica..

Det er jo et imponerende træningsregime du holder dig, men hvad er det egentlig du træner til ud over konkurrencerne?

øøhhhhh..... ??? :blink:

Hvad jeg træner til ud over konkurrence --> er det ikke nok??

Alt andet er jo vand i forhold til konkurrencetræning :raisebrow:

Med al den tid du lægger i træningen må du - alt andet lige - have nogle andre mål også...

Jeg forstår det ikke helt??

Jeg træner fordi jeg elsker det og deraf er konkurrence en naturlig del :4flex:

Jeg ville stadigvæk træne hvis jeg ikke konkurrerede - at gøre noget ofte man elsker er vel et mål i sig selv?!!

Link to comment
Share on other sites

Hej Hr. høj  :smile:
Hey Angelica..

Det er jo et imponerende træningsregime du holder dig, men hvad er det egentlig du træner til ud over konkurrencerne?

øøhhhhh..... ??? :blink:

Hvad jeg træner til ud over konkurrence --> er det ikke nok??

det synes jeg ikke det er. Prøver du at fortælle mig at du lægger al den tid og energi i træningen for at vinde en eller anden konkurrence? come on.. der må da være mere i det

Med al den tid du lægger i træningen må du - alt andet lige - have nogle andre mål også...
Jeg forstår det ikke helt??

fair nok

Jeg ville stadigvæk træne hvis jeg ikke konkurrerede - at gøre noget ofte man elsker er vel et mål i sig selv?!!

<{POST_SNAPBACK}>

det er jeg enig i: vejen er målet :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hvad jeg træner til ud over konkurrence --> er det ikke nok??

det synes jeg ikke det er. Prøver du at fortælle mig at du lægger al den tid og energi i træningen for at vinde en eller anden konkurrence? come on.. der må da være mere i det

Faktisk har jeg altid ønsket at konkurrere enten i bb eller fitness... selv før jeg kunne få lov at blive medlem i et fitnesscenter :innocent:

--> jeg har endnu ikke konkurreret for at vinde en konkurrence men kun fordi jeg synes det er sjovt --> specielt løbende at kunne følge sin fysisk udvikling - jeg er langt mere præstationsorienteret end resultatsorienteret :smile:

Jeg ville stadigvæk træne hvis jeg ikke konkurrerede - at gøre noget ofte man elsker er vel et mål i sig selv?!!

det er jeg enig i: vejen er målet :wink:

godt så :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej Angel.

Må jeg være den sidste, til at ønske dig tillykke med den fremragende hjemmeside. :4thumbup: Den er virkelig blevet flot. Glæder mig til at se, nogle fornuftige og velovervejede træningsmæssige artikler fra din side :smile:

Powerwalk er jo mere eller mindre blevet en del af din træning, hvis man ser tilbage i din log. Men i hvilket tempo powerwalker du i? Jeg har nemlig selv været afsted, og synes egentligt det er svært at nå et fornuftigt tempo, hvis man da ikke skal ligne en kapganger! Bør jeg tilføje tilføje lidt vægt i rygsækken? Og hvordan griber hæmatokrit-tøsen ellers den an? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Fredag d. 8. April

MORGENCARDIO kl. 06:30

POWERWALK

¤ 50 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:00

RYG

DØDLØFT

1set x 8reps @ 60kg

1set x 8reps @ 60kg

1set x 4reps @ 80kg

1set x 3reps @ 90kg

1set x 3reps @ 100kg

1set x 3reps @ 110kg

1set x 3reps @ 120kg

1set x 2reps @ 125kg

1set x 2reps @ 125kg

1set x 2reps @ 125kg

... kan godt mærke at jeg får trænet ben for tiden, mine balder og baglår er ømme og det er lidt svært at få startet DL-løftet ordenligt :dry:

RACK PULLS

1set x 3reps @ 100kg

1set x 3reps @ 120kg

1set x 3reps @ 130kg

1set x 3reps @ 140kg

1set x 3reps @ 150kg PR

1set x 3reps @ 160kg PR

... hmmmm - kunne ligeså godt fortsætte på lidt singler eftersom der var OK energi :smile:

1set x 1reps @ 170kg PR

1set x 1reps @ 180kg PR

1set x 1reps @ 190kg PR

1set x 1reps @ 200kg PR

... Nå - kunne konstatere at 200 kg faktisk er OK let at stå med :blink: og ikke mindst at mit greb sagtens kunne holde dem - nu mangler vi så kun første del af bevægelse :innocent:

LAT PULLDOW

lige stang

1set x 12reps @ 70kg

1set x 10reps @ 84kg

1set x 8reps @ 98kg

Endnu en dag hvor jeg følte mig lidt energiløs - men det har også været en forholdsvis hård uge med både eksamen, masser af timer på hospitalet og ikke mindst træning hverdag ... så lidt undskyldt er jeg vel :raisebrow:

Selvskabet i dag var ellers i top :4thumbup: næsten hele banden var i hytten, så selvom jeg ikke lavede en skid fik jeg alligevel mere end 3 timer til at gå :innocent:

Poul var nok den der imponerede mest i dag --> med sin síndssyge brændeevne slog han faktisk sig selv så hårdt i hovedet (lussinger) at han fik blødninger :blink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hej Angel.

Må jeg være den sidste, til at ønske dig tillykke med den fremragende hjemmeside.  :4thumbup: Den er virkelig blevet flot. Glæder mig til at se, nogle fornuftige og velovervejede træningsmæssige artikler fra din side  :smile:

HEj Jess

Tak for det :bigsmile:

Jeg håber at jeg får tid over sommeren til at "hygge" lidt med bla. lidt artikelskrivning --> lige nu synes jeg godt nok at min tid er fyldt op, men måske der alligevel kan presse lidt skrivning ind alligevel :4smartass:

Powerwalk er jo mere eller mindre blevet en del af din træning, hvis man ser tilbage i din log. Men i hvilket tempo powerwalker du i? Jeg har nemlig selv været afsted, og synes egentligt det er svært at nå et fornuftigt tempo, hvis man da ikke skal ligne en kapganger! Bør jeg tilføje tilføje lidt vægt i rygsækken? Og hvordan griber hæmatokrit-tøsen ellers den an?  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Mit tempo er faktisk rimeligt højt, men nu har jeg også lange ben. Jeg ligger normalt omkring 8-8.5 km/t (uden at det ligner kampgang - jeg har haft den oppe på 9 engang for at prøve men det holder ikke i længden med det tempo, da det kræver for meget koncentration :blink:

Det du skal rette dig ind efter er pulsen - hvis den ligger omkring 70-75% af dit maks er det perfekt!

Kan du ikke klemme pulsen så højt op ved dit makstempo så er rygsæk med lidt vægt eller bakker en meget god ide :tongue:

God fornøjelse :wink:

Link to comment
Share on other sites

Vildt Rackpull! Hvor højt var det fra?

Rommel

<{POST_SNAPBACK}>

VILDT siger du :cooldance:

...føltes nu ikke sårn - men nu er jeg også stærk i ryggen :blink:

...men altid rart med en PR :innocent:

Det var fra midt/lige under knæskallen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Sindsyge rackpulls :1356:

Tvivler faktisk selv på om jeg kunne gøre det efter, er selv stærkest i bunden.

Man må godt nok sige du er en pige med power! :blink:

Hvad er dit alm DL max med mixed greb hvis du bruger det (eller bare det du kan tage mest med)?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Dagens træning Fredag d. 8. April

RACK PULLS

1set x 3reps @ 100kg

1set x 3reps @ 120kg

1set x 3reps @ 130kg

1set x 3reps @ 140kg

1set x 3reps @ 150kg PR

1set x 3reps @ 160kg PR

... hmmmm - kunne ligeså godt fortsætte på lidt singler eftersom der var OK energi  :smile:

1set x 1reps @ 170kg PR

1set x 1reps @ 180kg PR

1set x 1reps @ 190kg PR

1set x 1reps @ 200kg PR

... Nå - kunne konstatere at 200 kg faktisk er OK let at stå med :blink: og ikke mindst at mit greb sagtens kunne holde dem - nu mangler vi så kun første del af bevægelse  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Somebody call Animal-Control! :w00t:

...fuck?! :w00t:

...nårh ja, lige inden jeg sætter mig hen i hjørnet og stirrer tomt ing i væggen mens jeg rokker nervøst frem og tilbage; tillykke med din PR. Frygtindgydende! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Fredag d. 8. April

RACK PULLS

1set x 3reps @ 100kg

1set x 3reps @ 120kg

1set x 3reps @ 130kg

1set x 3reps @ 140kg

1set x 3reps @ 150kg PR

1set x 3reps @ 160kg PR

... hmmmm - kunne ligeså godt fortsætte på lidt singler eftersom der var OK energi  :smile:

1set x 1reps @ 170kg PR

1set x 1reps @ 180kg PR

1set x 1reps @ 190kg PR

1set x 1reps @ 200kg PR

... Nå - kunne konstatere at 200 kg faktisk er OK let at stå med :blink: og ikke mindst at mit greb sagtens kunne holde dem - nu mangler vi så kun første del af bevægelse  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Somebody call Animal-Control! :w00t:

...fuck?! :w00t:

...nårh ja, lige inden jeg sætter mig hen i hjørnet og stirrer tomt ing i væggen mens jeg rokker nervøst frem og tilbage; tillykke med din PR. Frygtindgydende! :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

:tongue::laugh::laugh:

... du er sgu god til at få mig til at grine :laugh::laugh:

JA... det ender sgu snart med at du skal starte op på det bowling!! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Sindsyge rackpulls :1356:

Tvivler faktisk selv på om jeg kunne gøre det efter, er selv stærkest i bunden.

Man må godt nok sige du er en pige med power! :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

THX :w00t:

Jeg gjorde det også kun fordi Bamz'en sagde at jeg godt kunne :blink:

Det sædvanlige med mig!! :4slap:

Skal sgu snart lære at gøre det på egen hånd :blink:

Hvad er dit alm DL max med mixed greb hvis du bruger det (eller bare det du kan tage mest med)?

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har prøvet på 162.5 kg med oooverskueee (og det var faktisk på egen hånd :innocent: )

Er sikker på at jeg har til langt mere på en god dag, men skal lige finde ud af hvordan jeg psyker mig selv op ... er jo ikke vant til at lave max-løft!!! :blink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Sindsyge rackpulls :1356:

Tvivler faktisk selv på om jeg kunne gøre det efter, er selv stærkest i bunden.

Man må godt nok sige du er en pige med power! :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

THX :w00t:

Jeg gjorde det også kun fordi Bamz'en sagde at jeg godt kunne :blink:

Det sædvanlige med mig!! :4slap:

Skal sgu snart lære at gøre det på egen hånd :blink:

Hvad er dit alm DL max med mixed greb hvis du bruger det (eller bare det du kan tage mest med)?

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har prøvet på 162.5 kg med oooverskueee (og det var faktisk på egen hånd :innocent: )

Er sikker på at jeg har til langt mere på en god dag, men skal lige finde ud af hvordan jeg psyker mig selv op ... er jo ikke vant til at lave max-løft!!! :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Kan ikke andet blive imponeret når jeg læser din log. Det svage køn er vist kun en myte...

Man kan ikke andet grine lidt når man ser alle de fitness piger med lyserøde svedbånd som oh så gerne vil have en flot markeret krop, men lider af akut skræk

for at løfte en håndvægt over 2kg i frygt for at komme til at ligne en bøffel inden for en uge... De skulle henvises til din log :smile:

Glæder mig til at se hvad du kan rive i DL når den tid kommer. Sikkert mere end mig :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke andet blive imponeret når jeg læser din log. Det svage køn er vist kun en myte...

Man kan ikke andet grine lidt når man ser alle de fitness piger med lyserøde svedbånd som oh så gerne vil have en flot markeret krop, men lider af akut skræk

for at løfte en håndvægt over 2kg i frygt for at komme til at ligne en bøffel inden for en uge... De skulle henvises til din log  :smile:

Det var sødt skrevet :blush::w00t:

... og du har helt ret!! Det er skræmmende hvor mange piger der har vægt-forskrækkelse - men det falder nu også meget godt i hak med hvor lidt de fleste mennesker ved og fysiologi!!!

Sjovt nok tror de fleste jo at man bare skal træne lidt.. og VUPS ... så er resultaterne der :blink:

Glæder mig til at se hvad du kan rive i DL når den tid kommer. Sikkert mere end mig  :4thumbup:

Så er vi to der glæder os :innocent::w00t::w00t:

... om det er mere end dig vil tiden jo vise :smile: du har jo noget der arbejder for dig (test) som jeg ikke har og så det tager bare tid at blive stærk for os kvinder hvor i mænd kan nå det samme på rekordtid :crybaby:

Det er satme nogle syge rackpulls :freaked: :dropjaw: Leee' :devil:  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Du føler dig ikke truet ... vel :poking:MWHHAUAHAHAHAHA :4whip:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Englen er brændt aw :blink: :dropjaw: Igår da hun kom hjem efter at have lavet de syge rackpulls, mente hun ikke at det var noget særlig og at det var noget alle og enhver kunne :blink::nono: Ingen form for overtalelse kunne få hende overbevist om at det var lee', for hun mente jo at hun ikke havde gjort det godt nok :blink: WTF?? :rofl2:

Så selvom hun er leee', så tror hun slet ikke selv på at hun er det :laugh: Loco!! :4slap::sleepy::worship::wink::wub:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Lørdag d. 9. april

MORGENCARDIO kl. 07:30

POWERWALK

¤ 45 minutter

MIDDAGSTRÆNING kl. 11:00

SKULDER - TRICEPS

SKULDERPRES DB

1set x 15reps @ 12.5kg

1set x 12reps @ 15kg

1set x 12reps @ 17.5kg

1set x 10reps @ 20kg

1set x 9reps @ 22.5kg

1set x 8reps @ 22.5kg

1set x 8reps @ 22.5kg

LATERALS DB

1set x 15reps @ 2 x 5kg

1set x 15reps @ 2 x 7kg

1set x 14reps @ 2 x 9kg

1set x 12reps @ 2 x 11kg

1set x 12reps @ 2 x 12kg

1set x 15reps @ 2 x 10kg

BAGSKULDER - maskine

1set x 15reps @ 30kg

1set x 12reps @ 35kg

1set x 8reps @ 40kg

UNDERHÅNDS DB FRONT RAISE

1set x 10reps @ 7kg

1set x 10reps @ 9kg

1set x 10reps @ 10kg

Pushdown superset'et med stivarmet pulldown

TRICEPS PUSHDOWN

1set x 15reps @ 50kg

1set x 15reps @ 60kg

1set x 15reps @ 70kg

STIVARMET PULLDOWN

1set x 10reps @ 50kg

1set x 10reps @ 50kg

1set x 10reps @ 50kg

TRICEPS PUSHDOWN

1set x 30reps @ 60kg

BICEPS CURL

1set x 10reps @ 12.5kg

1set x 10reps @ 13kg

1set x 10reps @ 15kg

1set x 10reps @ 17.5kg

Huuuh - jeg skal huske at "beskytte" mig selv lidt i næste uge og ikke mindst at sørge for at få en OBBC fridag - for er godt nok en hel del mere træt i dag og var ikke mindst "lidt" gnaven det meste af morgenen :blink:

Ellers hyggelig træning med gæstevisit fra Ålborg og en masse :blahblah:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Englen er brændt aw :blink: :dropjaw: Igår da hun kom hjem efter at have lavet de syge rackpulls, mente hun ikke at det var noget særlig og at det var noget alle og enhver kunne :blink::nono: Ingen form for overtalelse kunne få hende overbevist om at det var lee', for hun mente jo at hun ikke havde gjort det godt nok :blink: WTF?? :rofl2:

Du morer dig nok :raisebrow:

... meeen er jeg måske det mindste øm i dag!! NEJ ... ergo ... har ikke gjort det godt nok :4slap:

Så selvom hun er leee', så tror hun slet ikke selv på at hun er det :laugh:  Loco!! :4slap:  :sleepy:  :worship::wink::wub:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg føler mig bare så u'leee' :confused:

--> tror aldrig jeg kommer til at føle mig hverken LEE' eller specielt stærk!!

DET SUTTER RØV :crybaby:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share