ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Dagens træning Lørdag d. 2. april

MIDDAGSTRÆNING kl. 12:30

BEN

SQUAT

1set x 15reps @ 20kg

1set x 12reps @ 20kg

1set x 12reps @ 40kg

1set x 12reps @ 50kg

1set x 12reps @ 60kg

1set x 12reps @ 70kg

1set x 12reps @ 80kg

1set x 8reps @ 85kg

... slet ikke fokus nok på - tror ikke på mig selv når der ikke står nogen bagved og fortæller mig at jeg godt kan :4slap:

1set x 12reps @ 85kg

... YEEES - kan jo godt!! Efter at have snakket lidt med mig selv og fortalt mit flade ego at jeg selvfølgelig godt kunne flytte de 85 kg på egen hånd mere end 10 gang ... så gjorde jeg det faktisk!! :blink::w00t:

1set x 10reps @ 85kg

... var godt nok lidt tung i benene på det her set men klarede det alligevel fint :4thumbup:

LUNGES

1set x 12reps @ 60kg

1set x 12reps @ 65kg

1set x 12reps @ 65kg

1set x 14reps @ 65kg

LEGPRESS

1set x 20reps @ 150kg

1set x 20reps @ 200kg

1set x 20reps @ 225kg

1set x 20reps @ 250kg

1set x 14reps @ 275kg

... arggghhhh mine ben var ristet ved de 275 kg men det var jo også meningen :innocent:

LEG EXTENSION

1set x 10reps @ 130lb

1set x 10reps @ 130lb

1set x 16reps @ 110lb

... ikke noget at koge suppe på der ... de var helt flade, ynkelig lav vægt :blink:

ADDUCTOR

1set x 20reps @ 130lb

1set x 15reps @ 150lb

1set x 12reps @ 170lb

Endnu en bentræning der gik som planlagt på trods af at jeg slet ikke var ordentlig vågen i kroppen eller hovedet :sleeping:

... men jeg fik da gennemført og så endda med rep-pr på de 85 kg :cooldance: Jeg ved dybest inde, at jeg godt kunne have taget +15 reps med de 85kg, men det havde krævet en spotter, som havde råbt lidt og fortalt mig jeg godt kunne, for hvordan skulle jeg ellers vide at jeg godt kunne :raisebrow::blush::4slap:

(note: skal til at tage mig endnu mere sammen og få brændt noget mere igennem!)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sad lige og surfede lidt på nettet og så falder man sjovt nok over en kæmpe linksamling fra amerikansk side med stærke tøzer, fitness og BB og én selv :blink:

Sjovt at finde sin egen side i sådan en samling, men hvordan fanden falder en amerikaner lige præcis over den!!??  :blink:

LINK

<{POST_SNAPBACK}>

Arh hvaaaad....hvor er det bare TOTALT BLÆRET!!!! :4jumpy::4jumpy::4jumpy:

Link to comment
Share on other sites

Sad lige og surfede lidt på nettet og så falder man sjovt nok over en kæmpe linksamling fra amerikansk side med stærke tøzer, fitness og BB og én selv :blink:

Sjovt at finde sin egen side i sådan en samling, men hvordan fanden falder en amerikaner lige præcis over den!!??  :blink:

LINK

<{POST_SNAPBACK}>

Arh hvaaaad....hvor er det bare TOTALT BLÆRET!!!! :4jumpy::4jumpy::4jumpy:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er i hvert tilfælde vildt underligt :blink:

... dog vil de nok ikke få så meget ud af det eftersom det nok er de færreste amerikaner der kan dansk :tongue:

Det forklarer så også bedre hvorfor der allerede har været i nærheden af 300 besøg fra USA siden lancering ... kunne nemlig ikke helt forstå det :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvis dit webhotel kan fortælle dig hvor mange besøgende du har haft fra USA, så kan den nok osse fortælle dig "referring sites" - altså hvilke sites der linker til dig.

<{POST_SNAPBACK}>

IIHHHHH ... du er så klog Klause :4smartass::wink: Det havde jeg aldrig tænkt på selv :poking:

Jeg tjekker lige op på det med det samme ... statistik er jo så sjaaw :innocent:

(jeg mener det!!! :blink: )

Link to comment
Share on other sites

1set x 8reps @ 85kg

... slet ikke fokus nok på - tror ikke på mig selv når der ikke står nogen bagved og fortæller mig at jeg godt kan :4slap:

1set x 12reps @ 85kg

... YEEES - kan jo godt!! Efter at have snakket lidt med mig selv og fortalt mit flade ego at jeg selvfølgelig godt kunne flytte de 85 kg på egen hånd mere end 10 gang ... så gjorde jeg det faktisk!!  :blink:  :w00t:

1set x 10reps @ 85kg

... var godt nok lidt tung i benene på det her set men klarede det alligevel fint  :4thumbup: 

... men jeg fik da gennemført og så endda med rep-pr på de 85 kg  :cooldance: Jeg ved dybest inde, at jeg godt kunne have taget +15 reps med de 85kg, men det havde krævet en spotter, som havde råbt lidt og fortalt mig jeg godt kunne, for hvordan skulle jeg ellers vide at jeg godt kunne  :raisebrow:  :blush::4slap:

(note: skal til at tage mig endnu mere sammen og få brændt noget mere igennem!)

<{POST_SNAPBACK}>

Det kan arrangeres...

Link to comment
Share on other sites

1set x 8reps @ 85kg

... slet ikke fokus nok på - tror ikke på mig selv når der ikke står nogen bagved og fortæller mig at jeg godt kan :4slap:

1set x 12reps @ 85kg

... YEEES - kan jo godt!! Efter at have snakket lidt med mig selv og fortalt mit flade ego at jeg selvfølgelig godt kunne flytte de 85 kg på egen hånd mere end 10 gang ... så gjorde jeg det faktisk!!  :blink:  :w00t:

1set x 10reps @ 85kg

... var godt nok lidt tung i benene på det her set men klarede det alligevel fint  :4thumbup: 

... men jeg fik da gennemført og så endda med rep-pr på de 85 kg  :cooldance: Jeg ved dybest inde, at jeg godt kunne have taget +15 reps med de 85kg, men det havde krævet en spotter, som havde råbt lidt og fortalt mig jeg godt kunne, for hvordan skulle jeg ellers vide at jeg godt kunne  :raisebrow:  :blush::4slap:

(note: skal til at tage mig endnu mere sammen og få brændt noget mere igennem!)

<{POST_SNAPBACK}>

Det kan arrangeres...

<{POST_SNAPBACK}>

Det ser jeg så frem til :w00t::wink:

Link to comment
Share on other sites

1set x 8reps @ 85kg

... slet ikke fokus nok på - tror ikke på mig selv når der ikke står nogen bagved og fortæller mig at jeg godt kan :4slap:

1set x 12reps @ 85kg

... YEEES - kan jo godt!! Efter at have snakket lidt med mig selv og fortalt mit flade ego at jeg selvfølgelig godt kunne flytte de 85 kg på egen hånd mere end 10 gang ... så gjorde jeg det faktisk!!  :blink:  :w00t:

1set x 10reps @ 85kg

... var godt nok lidt tung i benene på det her set men klarede det alligevel fint  :4thumbup: 

... men jeg fik da gennemført og så endda med rep-pr på de 85 kg  :cooldance: Jeg ved dybest inde, at jeg godt kunne have taget +15 reps med de 85kg, men det havde krævet en spotter, som havde råbt lidt og fortalt mig jeg godt kunne, for hvordan skulle jeg ellers vide at jeg godt kunne  :raisebrow:  :blush::4slap:

(note: skal til at tage mig endnu mere sammen og få brændt noget mere igennem!)

<{POST_SNAPBACK}>

Det kan arrangeres...

<{POST_SNAPBACK}>

Det ser jeg så frem til :w00t::wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Og dét med rette, for jeg er i god form efter i går... :shades:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Angel

Hørte nogle rygter om du havde skrevet en artikel omkring Alpha Lipoic Acid ?

Mvh

Differ

<{POST_SNAPBACK}>

Hun har ihvertfald kommenteret det rimeligt godt her:

http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=21423

Kan foreslå dig at kigge nærmere på dette link (som også nævnes i diskussionen på ovennævnte link): http://www.heranswer.com/rala_sala.asp

Håber det var det du tænkte på :bigsmile: ellers beklager jeg spam

Link to comment
Share on other sites

A R> Netop det link hvor hun skrev:

Mhs. til de gode virkninger så er jeg på nuværende tidspunkt ved at lave en artikel som opsummere lidt fra de forskellige artikler... så du må vente lidt endnu for gider ikke fyre alle guldkornene af her 
Link to comment
Share on other sites

Den slags tager tid, så ikke noget jeg lige ordner på kort tid i det jeg skal igennem et væld af artikler :smile:

Er godt og vel halvvejs hvilket har taget 1½ måned --> så du kan godt regne med at det ikke bliver før sommer :4smartass:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Den slags tager tid, så ikke noget jeg lige ordner på kort tid i det jeg skal igennem et væld af artikler

Er godt og vel halvvejs hvilket har taget 1½ måned --> så du kan godt regne med at det ikke bliver før sommer

Helt forståeligt, repsekt nok! held og lykke med skrivningen, var ikke for at skynde eller være uforstående !

Mvh

Differ

Link to comment
Share on other sites

Opdatere lidt senere dagens træning men her er lidt morskab og et ret så spædt forsøg på at klemme min nybygget booty :bottom: i min hardcore str. 30.... :laugh:

DET LYKKEDES IKKE og den gik faktisk i stykker på det ene ben under forsøget --> VILDT!! :blink:

KLIK KLIK

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Sad lige og surfede lidt på nettet og så falder man sjovt nok over en kæmpe linksamling fra amerikansk side med stærke tøzer, fitness og BB og én selv :blink:

Sjovt at finde sin egen side i sådan en samling, men hvordan fanden falder en amerikaner lige præcis over den!!??  :blink:

LINK

<{POST_SNAPBACK}>

Athletic er jo engelsk- længe leve globaliseringen :4thumbup:

Men det er jo bare helt klart at du må (sådan - vupti) få lavet en engelsk sproget version af dit site :4thumbup: - der er jo tydelig interesse herfor!!

EDIT: vildt sjovt klip :laugh::laugh: - du er jo for let!! :laugh: god idé at optage forsøget :laugh:

Edited by Smukke Arne
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Mandag d. 4. april

MORGENCARDIO kl. 06:30

POWERWALK

¤ 50 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:30

SKULDER - TRICEPS

SKULDERPRES DB

1set x 15reps @ 13kg

1set x 15reps @ 15kg

1set x 10reps @ 17.5kg

1set x 10reps @ 20kg

1set x 10reps @ 22.5kg

1set x 6reps @ 25kg

1set x 3(+3)reps @ 26kg

1set x (+4)reps @ 27.5kg

1set x 5reps @ 25kg

... næste gang det er tung skulder dag vil jeg prøve at bruge mindre krudt på opvarmningen og se om jeg ikke kan komme forbi de 6 reps med 25 kg

BOARD PRES

3 klodser

1set x 3reps @ 60kg

1set x 3reps @ 70kg

1set x 3reps @ 80kg

1set x 3reps @ 85kg

... har stadigvæk lidt ondt i højre håndled så valgte at gå over til et lidt højere board og kun singler!

4 klodser

1set x 1reps @ 90kg

1set x 1reps @ 95kg

PULLOVER

1set x 10reps @ 30kg

1set x 9reps @ 34kg

1set x 7reps @ 36kg

1set x 3(+3)reps @ 40kg

... WEEEE :firebounce: første gang med 40 kg --> det spillede max men var også liiidt tungt :innocent:

LATERALS DB

1set x 15reps @ 2 x 6kg

1set x 11reps @ 2 x 8kg

1set x 10reps @ 2 x 10kg

1set x 10reps @ 2 x 12kg

1set x 8reps @ 2 x 14kg

1set x 6reps @ 2 x 15kg

1set x 13reps @ 2 x 13kg

... HA!!! 15 kg DB laterals raise - LEE :devil:

Front raise superset'et med laterals

UNDERHÅNDS DB FRONT RAISE

1set x 10/10reps @ 6kg

1set x 10/10reps @ 7kg

1set x 10/10reps @ 8kg

... hhv. skråt ind foran / derefter lige ud fra kroppen

LATERALS DB

1set x 15reps @ 6kg

1set x 12reps @ 7kg

1set x 10reps @ 8kg

... naaaa --> det brændte til sidst i både delt og underarm :w00t:

SKULDERPRES - maskine

1set x 20reps @ klods 8

TRICEPS PUSHDOWN

1set x 20reps @ 50kg

1set x 20reps @ 60kg

1set x 15reps @ 70kg

KANON træning :tease:

... efterfulgt af et VILDT forsøg på at skrue min butt i INZER hardcore str. 30 :tongue: hvilket IKKE lykkedes :crybaby: som det også fremgår af klippet i min logbog :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Den slags tager tid, så ikke noget jeg lige ordner på kort tid i det jeg skal igennem et væld af artikler

Er godt og vel halvvejs hvilket har taget 1½ måned --> så du kan godt regne med at det ikke bliver før sommer

Helt forståeligt, repsekt nok! held og lykke med skrivningen, var ikke for at skynde eller være uforstående !

Mvh

Differ

<{POST_SNAPBACK}>

Det er helt OK Differ :wink:

Skal nok smide et link når den er klar :smile:

Link to comment
Share on other sites

LOL  :laugh: shit hvor har i været optimstiske hehe... ellers et kanon forsøg  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

... man vil vel gerne kunne bruge sin nye hardcore :smile:

... meeeeen der er vist lidt mere end et par kg i minus før numzaen kan komme i :innocent:

LOOOOOOOOOLLLLLL!  :laugh:  :laugh:  :4thumbup:

Nice squatbooty og gode guns hos Bardi og Flodhesten.  :cooldance:

Rock'n Roll :strat:

SaittPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Til grin kan man altid blive --> tro også der var mere end et par stykker der morede sig oppe i OBBC :raisebrow:

:w00t:  :laugh:  :laugh:  :laugh: Håbløsheden lyser bare ud af Bamzfar  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

.... meeeeen HAN NØD DET :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Sad lige og surfede lidt på nettet og så falder man sjovt nok over en kæmpe linksamling fra amerikansk side med stærke tøzer, fitness og BB og én selv :blink:

Sjovt at finde sin egen side i sådan en samling, men hvordan fanden falder en amerikaner lige præcis over den!!??  :blink:

LINK

<{POST_SNAPBACK}>

Athletic er jo engelsk- længe leve globaliseringen :4thumbup:

Men det er jo bare helt klart at du må (sådan - vupti) få lavet en engelsk sproget version af dit site :4thumbup: - der er jo tydelig interesse herfor!!

Det var faktisk også planen hvis VM bliver 100% og det er overstået :smile:

EDIT: vildt sjovt klip  :laugh:  :laugh:  - du er jo for let!!  :laugh:  god idé at optage forsøget  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Vi optager sgu meget af det gag vi laver ... bare irriterende at man ikke kan smide alt op - den slag fylder jo på hjemmesiden :dry:

NUMZENORAH!!!

:innocent:  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Vi er ved at være der :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share