ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Hey Angel.

Havde du en rekordliste over Bardip og CHins?  :bigsmile:

Med venlig hilsen Jacob  :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey der....

Stod netop og var ved at finde nogle resultater frem :smile:

Mhs. til Bodyfitness så er antallet af dips omkring de 60 reps for at placere sig i top (såfremt reglerne omkring strikt og langsom udførelse ikke følges!!)

Hvis DBFF vælger at køre det mere strikt i år så er det nok omkring de 45-50 reps som er gældende!

DM i bardips --> der skal du op over +67 reps (så vidt jeg husker) for at slå rekorden!

Mhs. til chins... så er det jo ikke en del af Bodyfitness længere, men hvis du skæver til vores naboland Sverige så laver fyrene på din højde omkring +30 reps :smile:

Hvad rekorden er herhjemme og hvad der er blevet taget til hhv. Bodyfitness 2003 samt Copenhagen Cup ved jeg ikke??

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
Takker  :bigsmile:

Så er det jo bare med at køre på med DIP og CHIN  :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

Rekorden i CHINS Bodyfitness 2003 herhjemme tilhører Brian Jensen som klaskede 25 stk... :devil::devil::smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Fredag d. 25. Marts

MORGENCARDIO kl. 07:30

POWERWALK

¤ 60 minutter

.... og så en hulens masse forårsrengøring :bunny: alle vinduer blev pudset, gulve skrubbet, hylderne tørret af og :blahblah: det var sgu nice... og ikke mindst tiltrængt :poking:

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 14:30

RYG

DØDLØFT PÅ 17 cm BOKS

fuldt overhåndsgreb

1set x 5reps @ 60kg

1set x 4reps @ 70kg

1set x 3reps @ 80kg

1set x 3reps @ 85kg

1set x 2reps @ 90kg

1set x 2reps @ 90kg

1set x 2reps @ 90kg

1set x 2reps @ 90kg

HIGH PULLS (DØDLØFT FRA BOKS - knæhøjde)

fuldt overhåndsgreb

1set x 4reps @ 90kg

1set x 4reps @ 100kg

1set x 4reps @ 110kg

1set x 4reps @ 120kg

1set x 3reps @ 130kg

1set x 3reps @ 135kg

1set x 2reps @ 140kg

vekselgreb

1set x 2reps @ 140kg

1set x 2reps @ 140kg

1set x 2reps @ 140kg

... DAMN den sad godt i dag :4thumbup:

ONE ARM DB ROW

1set x 12reps @ 35kg

1set x 10reps @ 42kg

1set x 10reps @ 46kg

1set x 10reps @ 50kg PR :cooldance:

1set x 8reps @ 54kg PR :devil:

1set x 6reps @ 56kg PR :firebounce:

... ved ikke hvad der gik galt men min styrke var for vildt i top i dag :blink:

Bagskulder superset'et med laterals

BAGSKULDER - maskine

1set x 15reps @ 30kg

1set x 12reps @ 35kg

1set x 9reps @ 40kg

1set x 6reps @ 45kg

1set x 15reps @ 35kg

LATERALS - maskine

1set x 16reps @ 50lb

1set x 15reps @ 55lb

1set x 15reps @ 60lb

1set x 15reps @ 65lb

STIVARMET LATPULLDOWN

1set x 15reps @ 50kg

1set x 12reps @ 60kg

1set x 8reps @ 70kg

1set x 11reps @ 60kg

... WEEEE et godt pump :4flex:

LATERALS DB "Kragestil"

1set x 15reps @ 5kg

1set x 15reps @ 6kg

1set x 15reps @ 7kg

1set x 15reps @ 8kg

GRRRRRRR der var god energi i dag :firebounce: Min styrke er helt i top for tiden og jeg får det mest åndssvage pump i alle muskler når jeg træner, tror det til dels skyldes det nye creatinprodukt jeg har kørt de sidste par måneder + et NO-præparat, for har aldrig været pumpet i muskler på den måde før :4flex:

... det funker fandme godt :4thumbup:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hejsa ENGEL.

KANON site du har fået op og stå. :4thumbup:

lækkert at se at der endelig er danske Bf-BB´ere der tør lægge en side ud. og ikke er bange for Janteloven.

Tillykke med den.

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Rothman :cooldance:

Fedt feedback :4thumbup: glad for at du synes siden er en god ide :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Du er simpelhen for vild i de DB ROWS :bowdown:  :showoff:  LEEEE'  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er sgu også første gang nogensinde at jeg har kørt 10 strikte reps med 50 kg... over de 50 kg så bliver stilen stadigvæk lidt "hiv og sving" på de sidste par reps men den sidder godt nok PEEEERFECT :w00t:

Link to comment
Share on other sites

ONE ARM DB ROW

1set x 12reps @ 35kg

1set x 10reps @ 42kg

1set x 10reps @ 46kg

1set x 10reps @ 50kg PR 

1set x 8reps @ 54kg PR 

1set x 6reps @ 56kg PR

Wow, du har taget dét samme som mig i denne øvesler.... :blink::blink:

Virkelig sejt!! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

ONE ARM DB ROW

1set x 12reps @ 35kg

1set x 10reps @ 42kg

1set x 10reps @ 46kg

1set x 10reps @ 50kg PR 

1set x 8reps @ 54kg PR 

1set x 6reps @ 56kg PR

Wow, du har taget dét samme som mig i denne øvesler.... :blink::blink:

Virkelig sejt!! :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Sejt siger du :innocent:

LEEE' siger vi her på Fyn :tongue::wink:

p.s. Så skal du jo passe på --> for det ender jo med at jeg overhaler dig :wink:

Link to comment
Share on other sites

AHHH... jeg kedede mig og forsøgte at tage billeder af min gun, men kameraet lukkede vildt langsomt (½-1 sec) så alle billederne blev rystet og kvali total dårlig :blink: (bedste Hoos stil :wink: )

Jeg får Bamsen eller Kragen til at tage et ordenligt én af dagene :innocent::tongue:

... fik dog et nogenlunde pic af læg'en dog med dårlig beslysning hvorfor de ser så forskellige ud!! (man kan da godt se at der er sket lidt :tongue: )

post-363-1111789373.jpg

post-363-1111789511_thumb.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Wtf... den læg er nasty... :w00t::devil:

Anyways... der er ikke nogen i OT der har giddet svare på om det ikke gør herre nalle at løfte i trøje når man har bryster? Gør det det, eller hvordan?

...ikke fordi jeg har tænkt mig at anlægge nogen, bare af ren interesse. :tongue:

PS. hvis kameraet lukker langsomt kan du med fordel bruge blitz. :wink:

Edited by ColaJunkie
Link to comment
Share on other sites

Wtf... den læg er nasty... :w00t:  :devil:

Anyways... der er ikke nogen i OT der har giddet svare på om det ikke gør herre nalle at løfte i trøje når man har bryster? Gør det det, eller hvordan?

...ikke fordi jeg har tænkt mig at anlægge nogen, bare af ren interesse. :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er nok ikke den rette at sprøge :innocent:

... har ikke så meget der kan komme i klemme på den front :tongue:

Kan dog ikke se hvorfor det skulle gøre ondt, for man har jo top på indenunder så huden ikke bliver skrabet og hvis du tænker mere på trykket, så skal der altså en hel del til før det gør ondt! Har endnu ikke stødt på en tøz der har beklaget sig på det område :raisebrow:

p.s. Hvorfor gider folk ikke svare??

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jeg er nok ikke den rette at sprøge  :innocent:

... har ikke så meget der kan komme i klemme på den front  :tongue:

Kan dog ikke se hvorfor det skulle gøre ondt, for man har jo top på indenunder så huden ikke bliver skrabet og hvis du tænker mere på trykket, så skal der altså en hel del til før det gør ondt! Har endnu ikke stødt på en tøz der har beklaget sig på det område  :raisebrow:

p.s. Hvorfor gider folk ikke svare??

<{POST_SNAPBACK}>

Fordi jeg er et røvhul og alle i OT hader mig. :innocent::devil:

Anyways, tak for info... kan godt være at der er mere barmfagre styrkeløftere på foraet jeg kunne ha' spurgt, men jeg er bange for at de fleste af dem er mænd i 125+, og at de var blevet ret mugne hvis jeg havde gjort det. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er nok ikke den rette at sprøge  :innocent:

... har ikke så meget der kan komme i klemme på den front  :tongue:

Kan dog ikke se hvorfor det skulle gøre ondt, for man har jo top på indenunder så huden ikke bliver skrabet og hvis du tænker mere på trykket, så skal der altså en hel del til før det gør ondt! Har endnu ikke stødt på en tøz der har beklaget sig på det område  :raisebrow:

p.s. Hvorfor gider folk ikke svare??

<{POST_SNAPBACK}>

Fordi jeg er et røvhul og alle i OT hader mig. :innocent::devil:

Dem skal der også være plads til :wink: det får jo os andre til at virke som :innocent:

Anyways, tak for info... kan godt være at der er mere barmfagre styrkeløftere på foraet jeg kunne ha' spurgt, men jeg er bange for at de fleste af dem er mænd i 125+, og at de var blevet ret mugne hvis jeg havde gjort det. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Fordi jeg er et røvhul og alle i OT hader mig. :innocent:  :devil:

Dem skal der også være plads til :wink: det får jo os andre til at virke som :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, du prøver godt nok at gæmme dig under alibiet Englen, men man skal være slemt optisk udfordret for ikke at se at de guns er sprunget lige ud af helvede. :devil:

- det er sq flot gået med din fysik... af en pige at være. :flipa::tongue::wink:

Link to comment
Share on other sites

Fordi jeg er et røvhul og alle i OT hader mig. :innocent:  :devil:

Dem skal der også være plads til :wink: det får jo os andre til at virke som :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, du prøver godt nok at gæmme dig under alibiet Englen, men man skal være slemt optisk udfordret for ikke at se at de guns er sprunget lige ud af helvede. :devil:

- det er sq flot gået med din fysik... af en pige at være. :flipa::tongue::wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Også selvom hun er større og stærkere end dig? Lee'! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Anyways... der er ikke nogen i OT der har giddet svare på om det ikke gør herre nalle at løfte i trøje når man har bryster? Gør det det, eller hvordan?

...ikke fordi jeg har tænkt mig at anlægge nogen, bare af ren interesse. :tongue:

Bryster er noget värre bövl at väre udstyret med, når man skal bänke i tröje, men jeg har aldrig oplevet at det gör ondt. :smile: ( Jeg har str D )

Når tröjen bliver trukket ned, skal babserne hives op, ellers kommer der en fold på tröjen og så glider den for nemt for höjt op når jeg körer stangen ned til brystet.......Jaaaa, det er sku lidt teknisk :laugh:

Er det svar nok?

Hej Angle eller god morgen I er jo lidt bagefter dernede...... :cooldance:

Godt at se at det går godt med träningen. Utrolig power du viser for tiden. :devil:

Kommer du og kigger til DM? Jeg mangler stadig nogle billeder til dig......resten er klar. Vi har haft en del bövl med hvor vi kan träne, så vi har tränet meget alene og så er det ikke nemt at få taget billeder samtidig.

Og er jeg den eneste det synes det er totalt umuligt at tage träningsbilleder med et digikamera ??? Det vil ikke tage billeder når man beväger sig og det er da ikke nemt at sidde i kälderen med 130 på nakken.

God påske :sun:

Link to comment
Share on other sites

Fordi jeg er et røvhul og alle i OT hader mig. :innocent:  :devil:

Dem skal der også være plads til :wink: det får jo os andre til at virke som :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, du prøver godt nok at gæmme dig under alibiet Englen, men man skal være slemt optisk udfordret for ikke at se at de guns er sprunget lige ud af helvede. :devil:

:4flex:

Faktisk så er ANGEL efter serien om vampyren --> er total darksider star-wars-smiley-023.gifMWHUAHAHAHAH

- det er sq flot gået med din fysik... af en pige at være.  :flipa:  :tongue:  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

:newtongue::santa2:

Link to comment
Share on other sites

Fordi jeg er et røvhul og alle i OT hader mig. :innocent:  :devil:

Dem skal der også være plads til :wink: det får jo os andre til at virke som :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, du prøver godt nok at gæmme dig under alibiet Englen, men man skal være slemt optisk udfordret for ikke at se at de guns er sprunget lige ud af helvede. :devil:

- det er sq flot gået med din fysik... af en pige at være. :flipa::tongue::wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Også selvom hun er større og stærkere end dig? Lee'! :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

.... og dig :newtongue::newtongue:

:4whistling:

(er vist ved at få storhedsvandvid :w00t::innocent: )

Link to comment
Share on other sites

Kommer du og kigger til DM? Jeg mangler stadig nogle billeder til dig......resten er klar. Vi har haft en del bövl med hvor vi kan träne, så vi har tränet meget alene og så er det ikke nemt at få taget billeder samtidig.

Og er jeg den eneste det synes det er totalt umuligt at tage träningsbilleder med et digikamera ???  Det vil ikke tage billeder når man beväger sig og det er da ikke nemt at sidde i kälderen med 130 på nakken.

God påske  :sun:

<{POST_SNAPBACK}>

NEj - jeg kommer ikke til DM for har eksamen mandag d. 4 :blink: men mon ikke der er nogle søde sjæle deroppe der gerne vil knipse et shot eller to af dig :wink:

... og god påske retur

easter%20bunny%20bonnet.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kommer du og kigger til DM? Jeg mangler stadig nogle billeder til dig......resten er klar. Vi har haft en del bövl med hvor vi kan träne, så vi har tränet meget alene og så er det ikke nemt at få taget billeder samtidig.

Og er jeg den eneste det synes det er totalt umuligt at tage träningsbilleder med et digikamera ???  Det vil ikke tage billeder når man beväger sig og det er da ikke nemt at sidde i kälderen med 130 på nakken.

God påske   :sun:

<{POST_SNAPBACK}>

NEj - jeg kommer ikke til DM for har eksamen mandag d. 4 :blink: men mon ikke der er nogle søde sjæle deroppe der gerne vil knipse et shot eller to af dig :wink:

... og god påske retur

easter%20bunny%20bonnet.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kan da godt påtage mig opgaven :innocent::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Kommer du og kigger til DM? Jeg mangler stadig nogle billeder til dig......resten er klar. Vi har haft en del bövl med hvor vi kan träne, så vi har tränet meget alene og så er det ikke nemt at få taget billeder samtidig.

Og er jeg den eneste det synes det er totalt umuligt at tage träningsbilleder med et digikamera ???  Det vil ikke tage billeder når man beväger sig og det er da ikke nemt at sidde i kälderen med 130 på nakken.

God påske   :sun:

<{POST_SNAPBACK}>

NEj - jeg kommer ikke til DM for har eksamen mandag d. 4 :blink: men mon ikke der er nogle søde sjæle deroppe der gerne vil knipse et shot eller to af dig :wink:

... og god påske retur

easter%20bunny%20bonnet.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kan da godt påtage mig opgaven :innocent::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg vidste ikke engang at du skulle med til DM?? Er du der også søndag?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share