ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Du er da en stærk bette pige  :blink:  :blink:  :bigsmile:

Hvor meget vejer du pt?  :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Man kan sq ikke kalde Angel for bette... :tongue:

Distræt, til gengæld... :poking::laugh::wink:

<{POST_SNAPBACK}>

:blush::blush:

... der er bare et eller andet ved dig Mååås - min hjerne går helt i baglås når vi snakker :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Protshake og æble er ikke morgenmad ligesom softice heller ikke er det  :wink:  :poking:  :laugh:

Hmm, det synes jeg at have hørt fornylig det med softicen... :laugh::laugh::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

:tongue: (tyvstjålet fra en hvis fær.... ups ... jeg mener islænding :wink::innocent: )

Link to comment
Share on other sites

Du er da en stærk bette pige  :blink:  :blink:  :bigsmile:

Hvor meget vejer du pt?  :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Man kan sq ikke kalde Angel for bette... :tongue:

Distræt, til gengæld... :poking::laugh::wink:

<{POST_SNAPBACK}>

:blush::blush:

... der er bare et eller andet ved dig Mååås - min hjerne går helt i baglås når vi snakker :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Min utrolige udstråling og karismatiske charme :cooldance::tongue::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Du er da en stærk bette pige  :blink:  :blink:  :bigsmile:

Hvor meget vejer du pt?  :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Man kan sq ikke kalde Angel for bette... :tongue:

Distræt, til gengæld... :poking::laugh::wink:

<{POST_SNAPBACK}>

:blush::blush:

... der er bare et eller andet ved dig Mååås - min hjerne går helt i baglås når vi snakker :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Min utrolige udstråling og karismatiske charme :cooldance::tongue::innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Hva ellers :wink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Tirsdag d. 22. Marts

MORGENCARDIO kl. 07:30

POWERWALK

¤ 45 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:30

BEN

SQUAT

1set x 15reps @ 20kg

1set x 10reps @ 20kg

1set x 10reps @ 40kg

1set x 10reps @ 50kg

1set x 10reps @ 60kg

1set x 10reps @ 70kg

1set x 10reps @ 80kg

1set x 10reps @ 85kg

1set x 10reps @ 85kg

1set x 10reps @ 85kg

... WEEEE :firebounce: TOTAL OVERSKUEEE'

Det første set med 85 kg var overraskende let og jeg kunne sagtens have rep'et flere end de 10 :4thumbup: Andet set var også kanon og overskueligt mens 3 set var påvirket af "lidt" iltgæld og jeg derfor skulle klemme de sidste 2 reps ud --> meeeeen jeg fik de 85 kg for 10 reps hele 3 gange :bunny:

LUNGES

1set x 12reps @ 60kg

1set x 15reps @ 60kg

1set x 17reps @ 60kg

1set x 18reps @ 60kg

BOXSQUAT

1set x 5reps @ 50kg

1set x 5reps @ 50kg

1set x 5reps @ 50kg

1set x 5reps @ 50kg

1set x 5reps @ 50kg

... lidt træt i benene her, men følte mig stadigvæk godt eksplosiv med de få kg på nakken :w00t:

ABDUCTOR

1set x 10reps @ 110lb

1set x 10reps @ 120lb

1set x 10reps @ 120lb

1set x 10reps @ 130lb

1set x 10reps @ 140lb

ADDUCTOR

1set x 15reps @ 140lb

1set x 15reps @ 160lb

1set x 12reps @ 180lb

LEG EXTENSION

1set x 15reps @ 100lb

1set x 11reps @ 120lb

1set x 10reps @ 130lb

1set x 10reps @ 140lb

ARGHHHHHHHHHH.... FEEEE' bentræning --> hold da op jeg elsker :heartpump: at træne ben for tiden - kan overhovedet ikke få nok og bliver total fjollet undervejs fordi det er så FEDT :tease: Dog må jeg indrømme at som jeg kommer op i kg'er bliver der mindre og mindre ilt til rådighed ved 10-reps i forhold til da jeg lå på 60-70 kg --> måske er det derfor man bliver helt kuldret bagefter sådan en omgang :innocent:

Fik også sludret en del :blahblah: med både med BØF og Hr. Friis :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

SQUAT

1set x 15reps @ 20kg

1set x 10reps @ 20kg

1set x 10reps @ 40kg

1set x 10reps @ 50kg

1set x 10reps @ 60kg

1set x 10reps @ 70kg

1set x 10reps @ 80kg

1set x 10reps @ 85kg

1set x 10reps @ 85kg

1set x 10reps @ 85kg

Det var da en nasty omgang squat..... :blink: .......

Jens

Link to comment
Share on other sites

SQUAT

1set x 15reps @ 20kg

1set x 10reps @ 20kg

1set x 10reps @ 40kg

1set x 10reps @ 50kg

1set x 10reps @ 60kg

1set x 10reps @ 70kg

1set x 10reps @ 80kg

1set x 10reps @ 85kg

1set x 10reps @ 85kg

1set x 10reps @ 85kg

Det var da en nasty omgang squat..... :blink: .......

Jens

<{POST_SNAPBACK}>

Det er ikke MASS'kinens volumen men det går fremad :cooldance:

... men faktisk føler jeg, at jeg først begynder at lave noget fra 70 kg og frem :blink: hvilket sikkert også er korrekt eftersom jeg kan lave +30 reps med 60kg :innocent: så målet er at kommer noget hurtigere over mine opvarmningsset og i stedet gå i kødet på de tunge vægte, meeeen jeg er jo lidt :chicken:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

SQUAT

1set x 15reps @ 20kg

1set x 10reps @ 20kg

1set x 10reps @ 40kg

1set x 10reps @ 50kg

1set x 10reps @ 60kg

1set x 10reps @ 70kg

1set x 10reps @ 80kg

1set x 10reps @ 85kg

1set x 10reps @ 85kg

1set x 10reps @ 85kg

Det var da en nasty omgang squat..... :blink: .......

Jens

<{POST_SNAPBACK}>

Det er ikke MASS'kinens volumen men det går fremad :cooldance:

... men faktisk føler jeg, at jeg først begynder at lave noget fra 70 kg og frem :blink: hvilket sikkert også er korrekt eftersom jeg kan lave +30 reps med 60kg :innocent: så målet er at kommer noget hurtigere over mine opvarmningsset og i stedet gå i kødet på de tunge vægte, meeeen jeg er jo lidt :chicken:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe, synes sgu at det er godt gået!! :4thumbup: :w00t:

Link to comment
Share on other sites

SQUAT

1set x 15reps @ 20kg

1set x 10reps @ 20kg

1set x 10reps @ 40kg

1set x 10reps @ 50kg

1set x 10reps @ 60kg

1set x 10reps @ 70kg

1set x 10reps @ 80kg

1set x 10reps @ 85kg

1set x 10reps @ 85kg

1set x 10reps @ 85kg

Det var da en nasty omgang squat..... :blink: .......

Jens

<{POST_SNAPBACK}>

Det er ikke MASS'kinens volumen men det går fremad :cooldance:

... men faktisk føler jeg, at jeg først begynder at lave noget fra 70 kg og frem :blink: hvilket sikkert også er korrekt eftersom jeg kan lave +30 reps med 60kg :innocent: så målet er at kommer noget hurtigere over mine opvarmningsset og i stedet gå i kødet på de tunge vægte, meeeen jeg er jo lidt :chicken:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe, synes sgu at det er godt gået!! :4thumbup: :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

JAMEN TAK :blush::w00t:

:cooldance::cooldance::cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Dagens Træning Onsdag d. 23. Marts

MORGENCARDIO kl. 7:30

POWERWALK

¤ 45 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 16:00

BRYST - let TRICEPS - let MAVE

INCLINE DB PRESS

1set x 15reps @ 15kg

1set x 12reps @ 17.5kg

1set x 10reps @ 20kg

1set x 10reps @ 22.5kg

1set x 10reps @ 25kg

1set x 9reps @ 27.5kg PR

1set x 8reps @ 25kg

... de 25 kg på tredje sidste set var enormt lette - tror jeg vil prøve at se hvor mange reps der reelt er til én af de nærmeste dage! Kanon fedt at jeg snart har 10 reps med 27.5 kg --> det ligner sgu noget efterhånden igen :w00t:

MAVE - SKRÅ

1set x 10reps @ BW

1set x 10reps @ BW

MAVE - LIGE

1set x 15reps @ BW

1set x 20reps @ BW

... er stadigvæk helt smadret i maven fra søndagens sølle 5 dragonflags-reps i kombi med rygtræningen :blink:

FLYES - maskine

1set x 15reps @ 22.5kg

1set x 12reps @ 32.5kg

1set x 10reps @ 42.5kg

1set x 8reps @ 52.5kg

FRONT RAISE DB

underhånd, ind foran kroppen

1set x 10reps @ 5kg

1set x 10reps @ 6kg

1set x 10reps @ 7kg

1set x 10reps @ 8kg

1set x 10reps @ 9kg

1set x 10reps @ 10kg

PUSHDOWN

1set x 20reps @ 50kg

1set x 15reps @ 60kg

1set x 12reps @ 70kg

1set x 8reps @ 80kg

Skulle egentligt ikke have trænet i dag, men eftersom vores pige-aften blev aflyst :crybaby: kunne jeg ligeså godt tage ned i OBBC og hygge lidt samt :blahblah: hvilket jeg også fik gjort noget så rigeligt!

På trods af at det skulle være en rolig træning fik jeg alligevel en PR i skrå pres - så det spiller MAX :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Nasty omgang bentæv :blink:  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

TAAARK.... men synes nu langt fra at det er godt nok endnu :innocent:

jo fandme da.... gu' holder du dig en leee' squat  :w00t:

10'ere på 85kg..... der spiller sq tøzen.....  :cooldance:

hjul er feee', og jo mere hjul jo bedre....  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Har langt om længe indsat at det er for FEEE' at træne hjul'ne :cooldance:

Det er sgu lige før at jeg skal sikre mig, at du har gæstevisist i OBBC, når jeg skal rep +10'er med de 100 kg første gang :w00t::cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Har langt om længe indsat at det er for FEEE' at træne hjul'ne :cooldance:

Det er sgu lige før at jeg skal sikre mig, at du har gæstevisist i OBBC, når jeg skal rep +10'er med de 100 kg første gang :w00t::cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

ja fandme så... så kommer jeg og psyker dig helt op, klasker dig i røven og råber " JAAAAAAAAAAA KOM STÆÆÆÆRK PÅ DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN" :w00t:

og dykker du så ikke en modbydelig 10'er på 100kg så skal du gi' mass'kinen valgfri tarveligt off season snask :laugh:

beskidt 9'er på 27½kg i inlink' idag girl :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Hej Angel.

En lille fugl har fortalt mig, at det er dig jeg skal have fadt i, da du kender en masse til strykeløfte license og alt det her. Jeg håber så lidt på du måske kan belærer mig lidt... :4smartass: (ment på en god måde self.)

Mig bekendt findes der nemlig en liste for "mulige løftere". Det har en lokal løfter fortalt mig. Efter man har stået på denne liste i 3md skulle det så betyde at man kan blive aktiv licens løfter fra den ene dag til den anden når som helst man skulle ønske det. Man kan vel kalde den for en slags pasiv løfte liste :wink: . Det skulle så endda ikke koste noget at blive skrevet op her. Nå, men er det noget du kender noget til? Kan bekrafte evt.? Hvordan bliver man skrevet op på sådan en liste?

Jeg har forsøgt at finde noget om det på www.styrke.dk, men uden held.

På forhånd mange tak for hjælpen.

V/h Christian

Link to comment
Share on other sites

1set x 9reps @ 27.5kg PR

1set x 8reps @ 25kg

... de 25 kg på tredje sidste set var enormt lette - tror jeg vil prøve at se hvor mange reps der reelt er til én af de nærmeste dage! Kanon fedt at jeg snart har 10 reps med 27.5 kg --> det ligner sgu noget efterhånden igen 

Lee er du :devil: Men du fik altså kun 8 reps med de 27,5kg. Men jeg ved selvfølgelig ikke om du tæller den første rep fra bunden hvor du bliver hjulpet op med :smile:

Link to comment
Share on other sites

1set x 9reps @ 27.5kg PR

1set x 8reps @ 25kg

... de 25 kg på tredje sidste set var enormt lette - tror jeg vil prøve at se hvor mange reps der reelt er til én af de nærmeste dage! Kanon fedt at jeg snart har 10 reps med 27.5 kg --> det ligner sgu noget efterhånden igen 

Lee er du :devil: Men du fik altså kun 8 reps med de 27,5kg. Men jeg ved selvfølgelig ikke om du tæller den første rep fra bunden hvor du bliver hjulpet op med :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

AHHH ... dummeflad :4slap:

Jo - jeg har talt den med, da jeg normalt selv presser den op ---> men stadigvæk PR :w00t:

Link to comment
Share on other sites

ja fandme så... så kommer jeg og psyker dig helt op, klasker dig i røven og råber " JAAAAAAAAAAA KOM STÆÆÆÆRK PÅ DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN"  :w00t:

og dykker du så ikke en modbydelig 10'er på 100kg så skal du gi' mass'kinen valgfri tarveligt off season snask  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

hæhæ ... det lyder næsten som en deal :4thumbup:

Så kunne du slæbe nogle af hovederne med fra Svendborg til en omgangafbrænding :firebounce:

... det er jo også ved at være lang tid siden sidste :crybaby:

Link to comment
Share on other sites

Hej Angel.

En lille fugl har fortalt mig, at det er dig jeg skal have fadt i, da du kender en masse til strykeløfte license og alt det her. Jeg håber så lidt på du måske kan belærer mig lidt...  :4smartass: (ment på en god måde self.)

Mig bekendt findes der nemlig en liste for "mulige løftere". Det har en lokal løfter fortalt mig. Efter man har stået på denne liste i 3md skulle det så betyde at man kan blive aktiv licens løfter fra den ene dag til den anden når som helst man skulle ønske det. Man kan vel kalde den for en slags pasiv løfte liste  :wink: . Det skulle så endda ikke koste noget at blive skrevet op her. Nå, men er det noget du kender noget til? Kan bekrafte evt.? Hvordan bliver man skrevet op på sådan en liste?

Jeg har forsøgt at finde noget om det på www.styrke.dk, men uden held.

På forhånd mange tak for hjælpen.

V/h Christian

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Christian

For at stille op til et SL-stævne skal du rigtigt nok have stået på licenslisten i 3 måneder, herefter kan du frit deltage i alle stævner bortset fra DM A som kræver at du har lavet guldkrav. Første gang man stiller op betaler du 200 kr og så er din licens betalt resten af året.

Du kan kun tilmelde dig licenslisten hvis du er medlem af en SL-klub ellers går den ikke :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share