ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Dagens træning Mandag d. 23. Januar

MORGENCARDIO kl. 7:15

POWERWALK

¤ 55 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 16:30

BRYST - BEN - SKULDER

BÆNKPRES - 1 KLODS

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 10reps @ 20kg

1 set x 10reps @ 35kg

1 set x 5reps @ 50kg

1 set x 5reps @ 60kg

1 set x 4reps @ 72.5kg

1 set x miis @ 82.5kg

... godt så!!! Er blevet kontinuerligt svagere og svagere i bænken de sidste 3- 4uger! Er tilbage til nulpunkt og styrke i forhold til slutningen a min diæt HVILKET IKKE SPILLER!!

OL SQUAT

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 15reps @ 40kg

1 set x 10reps @ 50kg

1 set x 10reps @ 62.5kg

1 set x 10reps @ 62.5kg

1 set x 6reps @ 72.5kg

1 set x 3reps @ 82.5kg

SPLIT SQUAT

1 set x 15reps @ 2 x 17.5kg

1 set x 15reps @ 2 x 17.5kg

1 set x 15reps @ 2 x 17.5kg

LEG CURL

1 set x 15reps @ 70lb

1 set x 15reps @ 80lb

1 set x 15reps @ 90lb

1 set x 12reps @ 100lb

ABDUCTOR, maskine

1 set x 12reps @ 90lb

1 set x 12reps @ 100lb

1 set x 12reps @ 110lb

BB SKULDERPRES

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 12reps @ 25kg

1 set x 10reps @ 30kg

1 set x 10reps @ 32.5kg

1 set x 10reps @ 35kg

LATERLAS DB

1 set x 15reps @ 2 x 5kg

1 set x 15reps @ 2 x 7kg

1 set x 15reps @ 2 x 7kg

1 set x 15reps @ 2 x 7kg

1 set x 15reps @ 2 x 7kg

BAGSKULDER, maskine

1 set x 15reps @ 25kg

1 set x 15reps @ 27.5kg

1 set x 15reps @ 30kg

GODT SÅ... de sidste 3 uger har jeg nu fulgt et program som skulle forbedre min bænkpres, og det er nu gået i den helt modsatte grøft! Har tabt pump og ikke mindst kontakt til min brystmuskel, så jeg på de sidste par uger har bevæget mig ned på det styrkeniveau, som jeg lå på for 10 kg siden i slutningen af min diæt frem mod DM i bodyfitness.

Jeg har hele tiden vidst, at hvis jeg skal forbedre mig, så skal jeg presse min krop, da muskler og styrke ikke tilkommer den let... så de sidste par uger med nedsat tonage og volumen har i stedet fungeret som dekonditionering fremfor at øge styrke og teknik :dry:

Bliver nok nødt til at tage konsekevensen og hoppe tilbage på et grundstyrkeprogram frem mod ER for at få genopbygget muskelkontakt, hvis jeg bare skal gøre mig håb om at lave et hæderligt resultat til ER (hvilket lig nu virker som en ringe mulighed, når jeg ikke engang kan løfte 72.5 kg 5 gange selv ... og så endnu mere irriterende at vide jeg kunne reppe 10 gange med samme vægt for 5 uger siden :unhappy: )

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvad med at gå i krig med en Smolov JR. cyklus for din bænkpres?

:smile:

Var nok lidt mere opgivende end hvad godt var i mandags....

Niels har givet mig en god begrundelse for hvorfor jeg lige nu er så svag, så har fået tiltroen igen og følger programmet frem mod ER!

Det eneste jeg ikke har gennemført er min smalle bænkpres i mandags og de resterende 4 set med 72.5kg til klods (hvilket jeg 110% ikke havde kunne så det er nok et fedt!)

Lavede i dag det jeg skulle - langt fra overvældende og ikke mindst MEGET tungt :cry: men må forlige mig med at det er mit cns der er på overarbejde :superman:

Link to comment
Share on other sites

det er altså ikke fordi jeg ikke har lavet noget de sidste par dage... har ikke haft tid til at opdatere fordi jeg har jobbet med min HP!!

Som undskyldning får i et SUPER erstatnings billed af Waugaman :w00t:

Valerie_Waugaman-133.jpg

... og hvorfor et et bedre overblik!!

Valerie%20Waugaman.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Glah bah glaaaaah....

Sådan cirka de lyde der kom ud af min mund da jeg så ovenstående billeder. :4thumbup:

Hun er bare for lækker ikke :w00t:

... og så har hun endda selvstændig og driver egen cafe/restaurant :4mewantfood:

(hvad mere kunne en mand der træner ønske sig :cool: )

Link to comment
Share on other sites

Hun er bare for lækker ikke :w00t:

... og så har hun endda selvstændig og driver egen cafe/restaurant :4mewantfood:

(hvad mere kunne en mand der træner ønske sig :cool: )

Har du også en adresse og et telefonnummer? :alright::boobs::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke fordi jeg har holdt ferie eller ligende ... men har ikke lig været op til en opdatering de sidste par dage :innocent:

Så starter på en frisk med igår :blush:

Dagens træning Mandag d. 30. Januar

MORGENCARDIO kl. 7:15

POWERWALK

¤ 55 minutter

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Tirsdag d. 31. Januar

MORGENCARDIO kl. 8:00

POWERWALK

¤ 50 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 13:30

BRYST - BEN

BÆNKPRES - 2 sec pause på bryst

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 10reps @ 20kg

1 set x 5reps @ 30kg

1 set x 3reps @ 60kg

1 set x 1reps @ 70kg ... LATTERLIGT :4ranting: med nød og næppe :blink:

1 set x 3reps @ 60kg

1 set x 3reps @ 60kg

1 set x 3reps @ 60kg

1 set x 3reps @ 60kg

... som om jeg bliver svagere og svagere :crazy: næææ egentligt ikke som om :cry:

Pumpset

SKRÅ DB PRES

1 set x 20reps @ 17.5kg

TRICEPS PUSHDOWN

1 set x 20reps @ 50kg

CHINS

5 set x 7reps @ BW

SMAL BÆNKPRES, 3 BOARDS

1 set x 4reps @ 50kg

1 set x 3reps @ 65kg

1 set x 4reps @ 50kg

1 set x 4reps @ 50kg

1 set x 4reps @ 50kg

OL SQUAT

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 12reps @ 40kg

1 set x 10reps @ 50kg

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 5reps @ 70kg

1 set x 5reps @ 70kg

1 set x 5reps @ 70kg

1 set x 5reps @ 70kg

1 set x 5reps @ 70kg

1 set x 20reps @ 50kg

nÅ... har en tid ved lægen i morgen så han kan kigge på mig! Tror jeg skal have lavet et sundhedstjek, for har lidt på fornemmelse at jeg muligvis har noget jernmange,l som nok er årsag til min store træthed samt ugidelighed, mine til tider svimmelhedsanfald og kvalme :crazy:

(... og nej - jeg er IKKE gravid :innocent: )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

ALDRIG i min MOL karriere (bortset fra da jeg startede ud med min første log i sin tid) har jeg været så dårlig til at opdatere som nu :blush:

... ang. træning så sker der ikke det store nu og det er måske meget godt med lidt log pause indtil jeg har fået styr på mit nye semester og ALLE de andre ting som sker i mit liv lige nu :blink::blink::blink:

--> dvs. opdaterer træning sporadisk det næste stykke tid indtil jeg gider igen :innocent:

Så bliver der også mere tid til BAXTER :w00t:

post-363-1139069293_thumb.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

ALDRIG i min MOL karriere (bortset fra da jeg startede ud med min første log i sin tid) har jeg været så dårlig til at opdatere som nu :blush:

... ang. træning så sker der ikke det store nu og det er måske meget godt med lidt log pause indtil jeg har fået styr på mit nye semester og ALLE de andre ting som sker i mit liv lige nu :blink::blink::blink:

--> dvs. opdaterer træning sporadisk det næste stykke tid indtil jeg gider igen :innocent:

Jeg har ikke hørt fra dig ang. ER-Open, men udfra det du skriver her går jeg ud fra at du hellere ikke har intentioner om at deltage? Jeg skal lige være sikker. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Team Tudefjæs? :tongue::tongue::tongue:

:crybaby:

Kragens overvejer helt at droppe træning og BB og satse på at blive elitespiller i WoW på det danske landshold... jeg er bare ærweeeelig og satser slet ikke på noget sport mere men regner med i stedet at blive den yperligste skalpelsvinger :4thumbup:

:blink::blink::blink:

p.s. Anser ikke mig selv for sportmand i disse tider hvor jeg har slået min ugentlige træningsfrekvens ned til 20 timer :crazy:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

:crybaby:

Kragens overvejer helt at droppe træning og BB og satse på at blive elitespiller i WoW på det danske landshold... jeg er bare ærweeeelig og satser slet ikke på noget sport mere men regner med i stedet at blive den yperligste skalpelsvinger :4thumbup:

:blink::blink::blink:

p.s. Anser ikke mig selv for sportmand i disse tider hvor jeg har slået min ugentlige træningsfrekvens ned til 20 timer :crazy:

Det var også på tide. Ingen af jer har talent for vægttræning. Det er åbentlyst for alle og det burde I have indset noget før. :mad:

:tongue::tongue::laugh:

Kun 20 timer? :crazy::cry:

Link to comment
Share on other sites

Det var også på tide. Ingen af jer har talent for vægttræning. Det er åbentlyst for alle og det burde I have indset noget før. :mad:

:tongue::tongue::laugh:

Ja... jeg føler også lige nu at de sidste 13 år af mit liv har været det rene tidsspille :dry:

Kun 20 timer? :crazy::cry:

For lidt?? JEG VED DET GODT :crybaby:

Dog er det SUPER positivt at mine knæ er så meget i bedring allerede nu at min læge var helt forbavset da jeg besøgte ham i for et par dage siden :w00t: og ikke mindst min vastusmedialis er vokset markant og har virkeligt fået styr på min "løbske" knæskal :4flex:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Ja... jeg føler også lige nu at de sidste 13 år af mit liv har været det rene tidsspille :dry:

Hvad er nu det med dig :blink:

Fik du ikke det der lys halløj - lyder som om du er lidt af en lyseslukker :nonono:

De 13 år kan da på ingen måde være tidsspild - du har da en super krop :bigsmile: :4thumbup:

Skal du slet ikke stille op til styrkeløft ? Eller vil du satse 100% på dine studier nu ?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share