ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

hej Lillen :slut:

SELVFØLGELIG er det OK :w00t:

Ideen er jo netop at alle nye som de "gamle" kan deltage, og nytilkommere som er nysgerrig omkring sporten eller måske overvejer at stille op, forhåbentligt kan få besvaret nogle af de mange spørgsmål man har til det hele :rolleyes:

fedt :smile: jeg slæber nok min halvfede krop op til ak frem til er open...så ses vi måske :bigsmile: skal nok heppe :cheer:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

fedt :smile: jeg slæber nok min halvfede krop op til ak frem til er open...så ses vi måske :bigsmile: skal nok heppe :cheer:

Hej Lillen

Det bliver ikke til ER vi ses.... har simpelthen været for træt i kroppen til at mine nye program kunne fungere, så er gået ALT for meget tilbage i styrke til at jeg har lyst til at stille til stævne pt! Jeg er ikke interesseret i at stille op med mindre jeg kan nærme mig mit gamle MAX eller gøre det bedre, så det må blive på et andet tidspunkt :smile:

Ang. Randers... så bor min bror der og min mor er født og opvokset der så har en hel del familie og ligger da også ind imellem vejen forbi - min bror har længe lokket med en omgang fællestræning så måske vi støder på hinanden der en dag (mener i træner samme sted)

/no

Link to comment
Share on other sites

KÆÆÆÆFT hvor er det nogle gange dejligt at finde off-season billeder af især sine idoler!

Her har vi Valerie Waugaman off/on

(synes også altid den slags billeder illustrerer meget godt hvor drastisk lav fedt% ændre ens udseende!!)

p.s. Der er 1 år mellem billederne

val_waugaman_01.jpg

val_waugaman_02.jpg

val_waugaman_03.jpg

val_waugaman_04.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
KÆÆÆÆFT hvor er det nogle gange dejligt at finde off-season billeder af især sine idoler!

Her har vi Valerie Waugaman off/on

(synes også altid den slags billeder illustrerer meget godt hvor drastisk lav fedt% ændre ens udseende!!)

p.s. Der er 1 år mellem billederne

val_waugaman_01.jpg

val_waugaman_02.jpg

val_waugaman_03.jpg

val_waugaman_04.jpg

What???? Pludselig føler jeg mig ikke fed.... :w00t: Tror sgu lige jeg skubber diæten lidt... :laugh::laugh::laugh:

Det er meget meget tankevækkende... :wink:

Link to comment
Share on other sites

KÆÆÆÆFT hvor er det nogle gange dejligt at finde off-season billeder af især sine idoler!

Her har vi Valerie Waugaman off/on

(synes også altid den slags billeder illustrerer meget godt hvor drastisk lav fedt% ændre ens udseende!!)

p.s. Der er 1 år mellem billederne

HOLD DA OP :blink: Det tror jeg simpelthen ikke på!!

Det foto må være mere end et år fra konkurrencen.......

Link to comment
Share on other sites

What???? Pludselig føler jeg mig ikke fed.... :w00t: Tror sgu lige jeg skubber diæten lidt... :laugh::laugh::laugh:

Det er meget meget tankevækkende... :wink:

Det er MEGET tankevækkende!!

Men jeg tror at vi alle sammen (dybest inde) godt ved at med den rette motivation, ordentlig kost og god træning kan gøre ufatteligt meget med vores fysik på selv kortere tid end et år :smile:

Link to comment
Share on other sites

hey

Norah du er i sandhed en engel, tror lige du bragte min motivation tilbage på rette spor med de før og efter billeder :bigsmile: det er jo helt vanvittigt at det er den samme pige......

knus

Hey Duenn

Det er netop sådan nogle billeder som er dræber-motivation :devil:

Noget af det bedste er også (hvis man først har været i form) at bruge dette billed til at skabe motivation igen... men ellers er sådan en serie SUPER MOTIVATION BOOSTER uden tvivl :firebounce:

Fra superkikset til GUDINDEskøn :slut:

Link to comment
Share on other sites

Hvis det er den samme tøs, tvivler jeg på hun har kørt det lovligt....Det jo rent us tv style ellers :w00t:

... og hvorfor så det??

Du kan jo tjekke hvad jeg gjorde med min ryg på 2½ år... og jeg har 110% ikke hendes forudsætninger ej heller gener!

Hun kommer oven i købet fra en atletisk baggrund som volleyball spiller på højt niveau, så hun har været godt trænbar fra dag 1 :4flex:

Link to comment
Share on other sites

... og hvorfor så det??

Du kan jo tjekke hvad jeg gjorde med min ryg på 2½ år... og jeg har 110% ikke hendes forudsætninger ej heller gener!

Hun kommer oven i købet fra en atletisk baggrund som volleyball spiller på højt niveau, så hun har været godt trænbar fra dag 1 :4flex:

Der stor forskel på 2½ år til 1 år......Men om hun har gjort det rent eller ej, så er det da et super resultat.

Link to comment
Share on other sites

Det er MEGET tankevækkende!!

Men jeg tror at vi alle sammen (dybest inde) godt ved at med den rette motivation, ordentlig kost og god træning kan gøre ufatteligt meget med vores fysik på selv kortere tid end et år :smile:

Det er ikke så meget det, at hun er lidt buttet - men hun ser på ingen måde spor trænet ud på før billedet - hun har jo faktisk ingen figur på før billedet. Selvom jeg har taget 6 kg på - kan jeg da tydelig se på både mine arme, ryg og skulder at jeg træner seriøst. Svært at se på før billedet om hun overhovedet træner :blink:

Så jeg er stadig ikke overbevist :wink:

Nope... den er god nok :wink:

Her er så 2 år senere

hvis billederne er gode nok - så vil jeg ligesom CJ mene at der ikke er rent mel i posen :nonono:

Edited by Betty Boop
Link to comment
Share on other sites

... og hvorfor så det??

Du kan jo tjekke hvad jeg gjorde med min ryg på 2½ år... og jeg har 110% ikke hendes forudsætninger ej heller gener!

Hun kommer oven i købet fra en atletisk baggrund som volleyball spiller på højt niveau, så hun har været godt trænbar fra dag 1 :4flex:

Der er langt fra dit før billede til hendes før billede.

Dit før foto viser da tydeligt at du er en fitness tøz :smile: Men hendes før foto er overhovet ikke fitness agtigt :blink:

Edited by Betty Boop
Link to comment
Share on other sites

Der er langt fra dit før billede til hendes før billede.

Dit før foto viser da tydeligt at du er en fitness tøz :smile: Men hendes før billede er overhovet ikke fitness agtigt :blink:

alle mine før billeder er jo op til konkurrence!

Har aldrig postet off med normal fedt%... :blush:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

hæhæ... nu kan man også gøre meget for at få et rigtigt dårligt før billed!

Skal give et eksempel om nogle uger når jeg er kommet længere i diæten... så får i nok noget lignende :wink:

alle mine før billeder er jo op til konkurrence!

Har aldrig postet off med normal fedt%... :blush:

:laugh: jammen, det vil jeg da glæde mig til at se :bigsmile:

Edited by Betty Boop
Link to comment
Share on other sites

:laugh: jammen, det vil jeg da glæde mig til at se :bigsmile:

:blush:

Må lokke Kragen til at lave nogle rigtigt ægte og ikke mindst grimme off season billeder i stil med dem i bladene og så laver vi en rigtig transformation :crazy:

Har vist nogle af KRagen et eller andet sted med SUPER oppustet mave og skuldrene tilbage i bedste før-billed stil ... de er bare så grinagtige :laugh:

Link to comment
Share on other sites

:blush:

Må lokke Kragen til at lave nogle rigtigt ægte og ikke mindst grimme off season billeder i stil med dem i bladene og så laver vi en rigtig transformation :crazy:

:laugh: Det bliver du sgu simpelthen nødt til at få ham til - tror bare at det bliver lidt svært for dig, at lave dem helt så grimme :wink: men jeg vil elske at se forsøget :laugh:

Tror rent faktisk at jeg vil gøre det samme :wink:

Har vist nogle af KRagen et eller andet sted med SUPER oppustet mave og skuldrene tilbage i bedste før-billed stil ... de er bare så grinagtige :laugh:

FREM med dem :laugh:

Edited by Betty Boop
Link to comment
Share on other sites

:laugh: Det bliver du sgu simpelthen nødt til at få ham til - tror bare at det bliver lidt svært for dig, at lave dem helt så grimme :wink: men jeg vil elske at se forsøget :laugh:

Tror rent faktisk at jeg vil gøre det samme :wink:

Det var faktisk en god ide :wink:

... så kan vi sammen give håb til andre om at man kan få noget ud af at tabe sig!! :laugh:

HUSK...

frontfoto --> Skub skuldrene godt bagud og ned, pust maven ud (du må gerne have nogle lavtaljet bukser på som strammer så du måske kan få en lille delle ud over buksekanten :crazy: ), stå med benene let spredt og sørg for IKKE at spænde i musklerne og til sidst lav en grim frisure og hold vejret lidt før billedet bliver taget så du bliver letter oppustet at se på og som finale så trækker du hagen ned mod brystet så du kommer til at se tyk ud i hovedet .... SKIDE SKÆGT :tongue:

Du bliver så grim at du ikke vil vise det billed til nogen ... EVER!!

Bagfra --> stå ligesom på Valeries billed, let sunket sammen, kip i hoften og sørg for at have nogle korte shorts på, så du får lidt delle under balderne... og igen ... LAD ENDELIG VÆRE med at spænde nogle muskler overhovedet!

Tag evt et fra siden hvor du krummer øverts i ryggen, puster maven ud og lader armene hænge ned langs siden

ADVR ADVR ADVR

:crazy::crazy::crazy::crazy::crazy:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Det var faktisk en god ide :wink:

... så kan vi sammen give håb til andre om at man kan få noget ud af at tabe sig!! :laugh:

HUSK...

frontfoto --> Skub skuldrene godt bagud og ned, pust maven ud (du må gerne have nogle lavtaljet bukser på som strammer så du måske kan få en lille delle ud over buksekanten :crazy: ), stå med benene let spredt og sørg for IKKE at spænde i musklerne og til sidst lav en grim frisure og hold vejret lidt før billedet bliver taget så du bliver letter oppustet at se på og som finale så trækker du hagen ned mod brystet så du kommer til at se tyk ud i hovedet .... SKIDE SKÆGT :tongue:

Du bliver så grim at du ikke vil vise det billed til nogen ... EVER!!

Bagfra --> stå ligesom på Valeries billed, let sunket sammen, kip i hoften og sørg for at have nogle korte shorts på, så du får lidt delle under balderne... og igen ... LAD ENDELIG VÆRE med at spænde nogle muskler overhovedet!

Tag evt et fra siden hvor du krummer øverts i ryggen, puster maven ud og lader armene hænge ned langs siden

ADVR ADVR ADVR

:crazy::crazy::crazy::crazy::crazy:

:newtongue::newtongue::newtongue: Føj, jeg mistede helt lysten efter denne beskrivelse - det kan kun blive et rigtig klamt foto :crazy:

:laugh::laugh::laugh: Men garanteret også så grimt, at jeg vil brække mig af grin

Edited by Betty Boop
Link to comment
Share on other sites

Hej Lillen

Det bliver ikke til ER vi ses.... har simpelthen været for træt i kroppen til at mine nye program kunne fungere, så er gået ALT for meget tilbage i styrke til at jeg har lyst til at stille til stævne pt! Jeg er ikke interesseret i at stille op med mindre jeg kan nærme mig mit gamle MAX eller gøre det bedre, så det må blive på et andet tidspunkt :smile:

Ang. Randers... så bor min bror der og min mor er født og opvokset der så har en hel del familie og ligger da også ind imellem vejen forbi - min bror har længe lokket med en omgang fællestræning så måske vi støder på hinanden der en dag (mener i træner samme sted)

/no

øvøv med open...men du må da meget gerne smide en besked i min log når du kommer forbi randers :4thumbup: det ville være max fedt at få pointers af dk's bedste :smile:

må man spørge hvem din bror er?

Silje

Edited by Lillen
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det er MEGET tankevækkende!!

Men jeg tror at vi alle sammen (dybest inde) godt ved at med den rette motivation, ordentlig kost og god træning kan gøre ufatteligt meget med vores fysik på selv kortere tid end et år :smile:

Yes - helt sikkert.. Det er ufatteligt hvad kosten og god træning gør ved ens fysik... Glæder mig nu for vildt til at starte diæt 1. marts må jeg indrømme.... :wink:

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share