ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

øvøv med open...men du må da meget gerne smide en besked i min log når du kommer forbi randers :4thumbup: det ville være max fedt at få pointers af dk's bedste :smile:

Hvad fedter du for :tongue:

.... er det fordi du ved at Kragens står for inmeldelser under DBFF eller??? :tongue::tongue:

naaaahh... spøg til side!! Skal nok lige droppe en linie når den står på Randerstur igen... og hints er jeg ALTID god for ... nogle gange kan du endda have svært ved at stoppe mig :innocent:

må man spørge hvem din bror er?

Silje

Han hedder Tomas, er taxachaffør... træner som regel midt på dagen i hans middagspause .... ikke lige sikkert at du ved hvem han er - der er jo mange mennesker i Jeres center :bigsmile:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvad fedter du for :tongue:

.... er det fordi du ved at Kragens står for inmeldelser under DBFF eller??? :tongue::tongue:

naaaahh... spøg til side!! Skal nok lige droppe en linie når den står på Randerstur igen... og hints er jeg ALTID god for ... nogle gange kan du endda have svært ved at stoppe mig :innocent:

Han hedder Tomas, er taxachaffør... træner som regel midt på dagen i hans middagspause .... ikke lige sikkert at du ved hvem han er - der er jo mange mennesker i Jeres center :bigsmile:

Nu er det vidst ingen hemmelighed at du er danmarks bedste... :tongue: det ville da være tåbeligt at ikke forsøge at få nogle hints når muligheden byder sig :smilejap:

så kragen står for indmeldelser? så kan du godt give ham et vink om at den inmeldelses side er gået i stå :4ranting: ...jeg smed en mail istedet :wink:

Silje vanilje

Link to comment
Share on other sites

HUSK...

frontfoto --> Skub skuldrene godt bagud og ned, pust maven ud (du må gerne have nogle lavtaljet bukser på som strammer så du måske kan få en lille delle ud over buksekanten :crazy: ), stå med benene let spredt og sørg for IKKE at spænde i musklerne og til sidst lav en grim frisure og hold vejret lidt før billedet bliver taget så du bliver letter oppustet at se på og som finale så trækker du hagen ned mod brystet så du kommer til at se tyk ud i hovedet .... SKIDE SKÆGT :tongue:

Du bliver så grim at du ikke vil vise det billed til nogen ... EVER!!

Bagfra --> stå ligesom på Valeries billed, let sunket sammen, kip i hoften og sørg for at have nogle korte shorts på, så du får lidt delle under balderne... og igen ... LAD ENDELIG VÆRE med at spænde nogle muskler overhovedet!

Tag evt et fra siden hvor du krummer øverts i ryggen, puster maven ud og lader armene hænge ned langs siden

ADVR ADVR ADVR

:crazy::crazy::crazy::crazy::crazy:

HAHAHHAA!!! Fantastisk!! Husk også som kvinde, når bikinisæsonen nærmer sig: træk skuldrene let op og fremad, så pecs'ne bliver godt korte, gemmer brysterne, flekter let i nakken, så der kommer en flot svanehals med let ødem omkring cervical/thoracal overgangen. I forbindelse med denne: flekter let i columna, så lumbaldelen flader ud og en lille delle titter ud over bikinidelen... åh gud.. som fyr, hav en god stram pec., indadroterede arme, let eleverede skuldre med god stram trap. 1 og lev. scap. - se samme mønster som hos kvinden med flektion i columna pga. for stram rectus abdominis. - :crazy::crazy::crazy: Glæder mig helt til sommer :laugh:

Men seriøst:

Når der nu på et tidspunkt skal uploades billeder til forummet, kan du så hjælpe mig lidt til hvordan man poserer, bare sådan nogenlunde fornuftigt? Har du et par eksempler, eller er det bare at hive fat i en god gammel Arnold Bog og komme i gang med spydkast-posen? :laugh: Jeg så, at der på et tidspunkt var et poseringskursus.. meen.. det er jo kun for sjov fra min side :wink:

Link to comment
Share on other sites

Nu er det vidst ingen hemmelighed at du er danmarks bedste... :tongue: det ville da være tåbeligt at ikke forsøge at få nogle hints når muligheden byder sig :smilejap:

Du havde arbejdet som model ikke?

Så burde du ikke have et problem med de høje sko. Det der i reglen er det sværeste er at gå ordentligt på de høje hæle og ikke mindst stå op posere på dem nogle gange 40 minutter uden at det kommer til at se anspændt ud :smile:

Det er som regel det der er mest spaaaz i, at lære nye teknikken ordentligt :w00t:

så kragen står for indmeldelser? så kan du godt give ham et vink om at den inmeldelses side er gået i stå :4ranting: ...jeg smed en mail istedet :wink:

Silje vanilje

Hmmmm.... det forklare måske bedre hvorfor han ikke har fået nogle indmeldelser i et stykke tid nu :blink:

Link to comment
Share on other sites

Du havde arbejdet som model ikke?

Så burde du ikke have et problem med de høje sko. Det der i reglen er det sværeste er at gå ordentligt på de høje hæle og ikke mindst stå op posere på dem nogle gange 40 minutter uden at det kommer til at se anspændt ud :smile:

Det er som regel det der er mest spaaaz i, at lære nye teknikken ordentligt :w00t:

Hmmmm.... det forklare måske bedre hvorfor han ikke har fået nogle indmeldelser i et stykke tid nu :blink:

jo lidt model også salsa med los stilettos så det burde gå...håber det er som at cykle...hihi...noget man aldrig glemmer :wink:

men jeg skal nok passe på med for høje hæle da jeg allerede er 180 høj, skulle jo nødig komme til at virke som et monster :tongue:

og med hensyn til posering så melder jeg mig sku til alle kurser jeg falder over når formen er ved at være der...for når jeg står foran spejlet der hjemme og prøver ser jeg totalt spasser ud, og efter 5sek. ryster jeg som et aspeløv :laugh:

lige nu har jeg det dog værst med at skulle barbere mig i ansigtet osv.?! :crazy: får du ikke mega meget mere hår efterfølgende end du havde inden?

Jeg bruger nu at vokse de uønskede hår, men det er vel ikke nok? :cry:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Onsdag d. 8. Februar

MORGENCARDIO kl. 8:00

POWERWALK

¤ 63 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 16:30

SKULDER - TRICEPS

DB SKULDERPRES

1 set x 20reps @ 12.5kg

1 set x 15reps @ 12.5kg

1 set x 15reps @ 15kg

1 set x 15reps @ 17.5kg

1 set x 10reps @ 20kg

1 set x 10reps @ 20kg

1 set x 12reps @ 20kg

1 set x 12reps @ 20kg

let DONKEYRAISE

1 set x 15reps @ 100kg

1 set x 15reps @ 100kg

1 set x 15reps @ 100kg

1 set x 15reps @ 120kg

... god DOMS i lægen fra i mandags så bare lidt let motion!

LATERLAS DB

1 set x 15reps @ 2 x 5kg

1 set x 15reps @ 2 x 7kg

1 set x 15reps @ 2 x 8kg

1 set x 15reps @ 2 x 9kg

Laterals superset'et med L-laterals

LATERLAS DB, Kragestil

peakcontraction i bunden før løft (lidt ala line-up pose)

1 set x 15reps @ 2 x 5kg

1 set x 15reps @ 2 x 7kg

1 set x 15reps @ 2 x 7kg

1 set x 10reps @ 2 x 7kg

L-LATERLAS DB

1 set x 10reps @ 2 x 5kg

1 set x 10reps @ 2 x 5kg

1 set x 10reps @ 2 x 5kg

TRICEPS PUSHDOWN

1 set x 20reps @ 50kg

1 set x 12reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 70kg

2 sec. peakcontraction på sidste set :crazy:

1 set x 10reps @ 50kg

DB PULLOVER

1 set x 12reps @ 28kg

1 set x 10reps @ 28kg

1 set x 11reps @ 28kg

LATERALS, maskine

1 set x 15reps @ 30lb

1 set x 15reps @ 40lb

1 set x 12reps @ 40lb

1 set x 15reps @ 30lb

... så var der absolut heller ikke mere i sidedelten!!

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Torsdag d. 9. Februar

MORGENCARDIO kl. 6:00

POWERWALK

¤ 55 minutter

... og så selvfølgelig lige de 2 x 25 minutter cykling frem og tilbage fra hospitalet (FUCK jeg hader at cykle så meget at jeg snart overvejer at tage distancen på gåben de 4-5 gange om ugen :blink: )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

*Det kunne faktisk også se sådan ud :tongue:

Hun har bare det syge ansigt som Conscience også havde til DM... hvor man er fuldstædnig drænet ned til sidste dråbe underhudsfedt og for al væske.... det ser altså nu engang skræmmende ud :sleepy:

RP10_jpg.jpg

Link to comment
Share on other sites

OK... kan lige så godt se i øjnene at de næste mange måneder bliver mine opdateringer kun sporadiske - har ikke tid og den halve time jeg bruger hver dag på MOL ... den kan let erstattes med læsning så eksamen kan beståes med glans :4smartass:

Laver nok en ugentlig opdatering med hvad ugen har bragt på når jeg alligevel arbejder i weekenden :smile:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hey Nasty Norah! :yo:

Tak for en supergod træning idag (...nøøøøj, hvor jeg pev!! :tongue:).

Regner med, at der er garanti for massive balleDOMS imorgen :w00t:. Når man træner ordentligt, så bræænder det jo! :4thumbup:

:superman:

Stine.

Hehe :laugh::tongue: Du så også lettere medtaget ud da jeg dukkede op og det blev ikke mindre morsomt efter Englen sagde det allerede var efter 2 sæt :poking::tongue::smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Nasty Norah! :yo:

Tak for en supergod træning idag (...nøøøøj, hvor jeg pev!! :tongue:).

Regner med, at der er garanti for massive balleDOMS imorgen :w00t:. Når man træner ordentligt, så bræænder det jo! :4thumbup:

:superman:

Stine.

Hej skønne TØZ

Tak for dine søde sms... DAMN jeg hyggede mig igår og HOLD KÆFT jeg har en øm butt i dag :bottom::crazy:

... håber også du lider - bare en smule :tongue::wink:

Hilsen

NASTY NORAH :devil:

p.s. By the way ... så passer dit øge navn Fartstribemastine endnu bedre efter igår - man skulle jo tro at du var til highimpact aerobic, (klassen for de øvede) med den fart du havde på under øvelserne :blink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hehe :laugh::tongue: Du så også lettere medtaget ud da jeg dukkede op og det blev ikke mindre morsomt efter Englen sagde det allerede var efter 2 sæt :poking::tongue::smile:

:laugh::laugh: ...jeg har været et yndigt syn, kan jeg forestille mig :tongue: ! Troede simpelthen det var løgn, da hun sagde at leg extension (med ca 1000 reps) skulle supersættes med leg press'en (med 1000 reps og 1000 kg) :blink::crazy::cry::w00t:.

Det bræææææænder! :freaked:

Link to comment
Share on other sites

Hej skønne TØZ

Tak for dine søde sms... DAMN jeg hyggede mig igår og HOLD KÆFT jeg har en øm butt i dag :bottom::crazy:

... håber også du lider - bare en smule :tongue::wink:

Nej, altså jeg kan faktisk overhovedet ikke mærke gårsdagens træning :rolleyes:.

:laugh::crazy::blink::bottom::bottom: :freaked: :tease::tongue::wink:

Hilsen

NASTY NORAH ™ devil.gif

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

p.s. By the way ... så passer dit øge navn Fartstribemastine endnu bedre efter igår - man skulle jo tro at du var til highimpact aerobic, (klassen for de øvede) med den fart du havde på under øvelserne :blink::tongue:

:laugh:

MEGET sundt for mig at få sat fokus på øvelsen, udførelsen, kroppen i rummet osv :4thumbup: - kunne jo tydeligt mærke forskel på mine "1-2-3-4-5-6-færdiiiii'!" og så de sæt hvor jeg blev instrueret i faktisk at fokusere på det, jeg trænede! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Den sidste uges træning søn-lørdag :w00t:

Kredsløbstræning - morgen

POWERWALK

Hver dag ¤ 60 minutter

Kredsløbstræning - eftermiddag

ARCTRAINER

Hver dag ¤ 30-40 minutter

Vægttræning

Søndag: Ben (fokus forlår, balder), bryst

Mandag: Skulder, triceps, læg

Tirsdag: Fri

Onsdag: Ben (fokus baglår, balder), læg

Torsdag: Bryst, biceps

Fredag: Ryg, skulder, læg

Lørdag: Fri

Diæten er kørt fint de sidste 2 uger - har nu smidt lidt over 3 kg og det kan allerede mærkes på tøjet :bigsmile:

Har valgt at ligge hårdere end sædvanligt på denne diæt - rent faktisk vende lidt op og ned på hvad jeg plejer og gå til den i starten både på kredsløbsfronten og på nedskæring i kalorierne for imod enden af diæten langsom at hæve kalorier og forhåbentligt kunne nøjes med 1 times kredsløb om dagen!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

[Vægttræning

Søndag: Ben (fokus forlår, balder)

Mandag: Skulder, biceps, læg

Tirsdag: Fri

Onsdag: Ben (fokus baglår, balder)

Torsdag: Bryst, biceps, læg

Fredag: Skulder, biceps, læg

Lørdag: Fri

3 x biceps om ugen, men igen triceps...?

Er der nogen speciel grund til at der heller ikke er meget mave-træning i programmet...? :smile:

Link to comment
Share on other sites

3 x biceps om ugen, men igen triceps...?

Er der nogen speciel grund til at der heller ikke er meget mave-træning i programmet...? :smile:

Ok.... havde feber i går og havde ikke fået tastet rigtigt :4slap:

(er rettet nu!!)

Gider ikke træne mave - musklerne er store nok og trænes fint når jeg eks. træner ben, ryg eller bare sådan en øvelse som triceps pushdown :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share