ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

uuuuuuh det blir vildt! :tongue:

Glæder mig til billeder - husk nu bulk/off s billederne os :tongue::laugh:

har taget off-season billederne efter alle kunstens regler ---- og de er så grimme :crazy:

De bliver IKKE postet før min form er rigtig god og jeg kan være dem bekendt :innocent:

Link to comment
Share on other sites

har taget off-season billederne efter alle kunstens regler ---- og de er så grimme :crazy:

De bliver IKKE postet før min form er rigtig god og jeg kan være dem bekendt :innocent:

Jeg vil se NU!

Tror ik på du kan være så bulkede! Du holder sikkert six packen året rundt :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil se NU!

Tror ik på du kan være så bulkede! Du holder sikkert six packen året rundt :tongue:

NEJ!!!

... ikke nu :innocent:

Holder ikke six-pack året rundt! Har forresten en 8-pack - nå, men ... holder i det mindste 4-pack året rundt (de øverste 4 kan altid ses :blink: ) topmave er det første jeg får efter et par uger efter konkurrencen! Har tilgengæld ikke så meget fedt på benene :w00t:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

NEJ!!!

... ikke nu :innocent:

Holder ikke six-pack året rundt! Har forresten en 8-pack - nå, men ... holder i det mindste 4-pack året rundt (de øverste 4 kan altid ses :blink: ) topmave er det første jeg får efter et par uger efter konkurrencen! Har tilgengæld ikke så meget fedt på benene :w00t:

:laugh::laugh:

Jo det jeg siger, du er ikke så Off s som du går og tror!

Link to comment
Share on other sites

Der ligger min nok os (11-12 kg max)

Vi blir leee, dog først til sep :smile:

Jeg skal nok også være LEE' i september ... skal jo holde form om sommeren :innocent:

... så vi kan godt være LEE' sammen (boop hører vel også med ind under den kategori :4thumbup: )

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal nok også være LEE' i september ... skal jo holde form om sommeren :innocent:

... så vi kan godt være LEE' sammen (boop hører vel også med ind under den kategori :4thumbup: )

Jeg er sikker på hun er klar på at være lee! Jeg satser på at ramme formen i løbet af sommeren :4thumbup: :bigsmile:

Blir sku spændende den 23 :w00t:

Link to comment
Share on other sites

sorry ANGEL .. det var det forkerte billede jeg skrev til...

'det var hende her jeg mente heller ikke var så stor som feks dig og de kvinder du har vist billede af :)

Helt OK :bigsmile: forstod det bare ikke??!

Men tøsen der er nu større end mig ... ved det kan snyde når man ser billeder! Men lille er hun ikke :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er sikker på hun er klar på at være lee! Jeg satser på at ramme formen i løbet af sommeren :4thumbup: :bigsmile:

Blir sku spændende den 23 :w00t:

Ved ikke om jeg er i DK, men håber fandme så at jeg får en fyldig rapport og masser af billeder :w00t:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

har taget off-season billederne efter alle kunstens regler ---- og de er så grimme :crazy:

De bliver IKKE postet før min form er rigtig god og jeg kan være dem bekendt :innocent:

:laugh::laugh:

Dem glæder jeg mig sindssyg meget til at se - specielt efter din beskrivelse af hvordan et "rigtig" off-season foto skal tages :laugh:

Jeg er sikker på hun er klar på at være lee! Jeg satser på at ramme formen i løbet af sommeren :4thumbup: :bigsmile:

Blir sku spændende den 23 :w00t:

Tak No, ja jeg håber da på at jeg bliver LEEEE til september :devil::wink:

Link to comment
Share on other sites

Som sagt...vi glæder os til at se dig i 90+ :superman::cool:

hæhæ ... ja nu hvor jeg officielt er ren styrkeløfter, så må jeg snart igang igen med at rykke nogle kg'er ... kan ikke blive ved med at rende rundt og lege fitnessmodel :innocent:

... og dog!!

Morten Rygaard ringede her til eftermiddag for at få vished om jeg stadigvæk var klar på fotografering i maj måned til hans bog :slut:

... og man siger da ikke NEJ til sådan et tilbud :w00t::w00t::w00t:

(så lovede ham at være i super form :blush: )

... og har jo et par muligheder i foråret 2007 i USA som skal prøves af hvis jeg ender i praktik derover :smile:

tænk på hvad du så tvinger MIG til at veje hvis der fortsat skal være 20 kg imellem os :w00t:
hmmm... det kunne nok også være det eneste argument for at gå i +90 ... det skulle være for at se dig lide mens du spiser dig op :tongue: :4mewantfood:
Iøvrigt slet ikke nogen dårlig måde at sige farvel til dig i dag på :innocent::blush:

Kunne let blive en vane :innocent:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Que???

:w00t:

tjaaa... det kræver jo selvfølgelig også lige at jeg får taget mig sammen og rent faktisk får deltaget i et stævne eller to for at bruge den betegnelse!!

Synes ikke man kan kalde det jeg laver til hverdag i centret fitnesstræning så er det lidt lettere at gå under SL-synonymet - specielt også off season :4mewantfood:

(er ikke så meget fitness model over mig svøbt i store løse sorte OBBC t-shirt med kasket og fedtet hår :slut: )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share