ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:w00t:

tjaaa... det kræver jo selvfølgelig også lige at jeg får taget mig sammen og rent faktisk får deltaget i et stævne eller to for at bruge den betegnelse!!

Synes ikke man kan kalde det jeg laver til hverdag i centret fitnesstræning så er det lidt lettere at gå under SL-synonymet - specielt også off season :4mewantfood:

(er ikke så meget fitness model over mig svøbt i store løse sorte OBBC t-shirt med kasket og fedtet hår :slut: )

Offseason min bare røv... Du har jo ikke en gang dunk på?? :blink:

Og alt der med høje reps og korte pauser?!? :crazy: Hvor er benbøjen? 1-3 reps? De lange pauser? Kagespisningen? :nonono:

Styrkeløfter? Hah! Jeg må lee' :nono::sneaky2:

:tongue::tongue::tongue::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Offseason min bare røv... Du har jo ikke en gang dunk på?? :blink:

Og alt der med høje reps og korte pauser?!? :crazy: Hvor er benbøjen? 1-3 reps? De lange pauser? Kagespisningen? :nonono:

Styrkeløfter? Hah! Jeg må lee' :nono::sneaky2:

:tongue::tongue::tongue::tongue:

:blush::blush::blush:

Nu fører jeg jo rent faktisk ikke log over min træning så du kan reelt ikke vide hvad jeg laver :wink:

Kagespisning...

Nej - men det er også for jeg synes det er FORKASTELIGT at stå og spise kage i centret :innocent:

Lange pauser...

Ja - så rigeligt :blahblah:

Benbøj 1-3 reps....

JA - hver gang - 1-2-3 ... og så selvfølgelig lige 4-5-6-7-8-9-10-11-12 :tongue:

Dunk...

NEJ - har altid synes at dette SL-vehæng er STÆRKT overvurderet! Rent faktisk har OBBC jo også mange SL'er som er pragteksemplarer med flade maver og endda til tider sixpack... tror nærmere at dunkene er nogle af de få :wink:

Link to comment
Share on other sites

Den sidste uges træning søn-lørdag :w00t:

Kredsløbstræning - morgen

POWERWALK

Hver dag ¤ 50-60 minutter

Kredsløbstræning - eftermiddag

ARCTRAINER

5 af dagene ¤ 30-40 minutter

Vægttræning

Søndag: Ben (fokus forlår, balder), bryst

Mandag: Skulder, triceps, læg

Tirsdag: Fri

Onsdag: Ben (fokus baglår, balder), læg

Torsdag: Bryst, biceps

Fredag: Ryg, skulder, læg

Lørdag: Fri

Og ... OKAY ... alle copycats (I ved hvem I er :wink: og jeres PM'er har virket ) skal nok begynde at opdatere min træning igen med øvelser og nok også vægt hvis jeg har tiden, så I ved hvad I skal lave igen.... hæhæ :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Har også mere eller mindre besluttet hvad træning skal bringe de næste 9 måneders tid... vil priotere mine hobbyprojekter såsom fotoshoot og artikler som det primære... og som jeg skrev i slutningen af sidste år, så vil jeg satse på nogle udenlandske fitnesskonkurrence til næste forår :slut: derved kommer økonomien også bedre til at hænge sammen når der kan lægges noget til side i år... dermed også sagt at der helt sikkert bliver plads til et par få SL-BP-stævner ... det bliver jeg simpelthen nødt til

(SKAL TAGE MIG SAMMEN NU :crazy: OG FÅ TRÆNET I DEN TRØJE :bottom: så jeg kan være LEE' til december :superman: )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Søndag d. 26. Februar

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 16:30

BEN - BRYST - MAVE

BOX SQUAT (lige under parallel

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 6reps @ 40kg

1 set x 6reps @ 40kg

1 set x 5reps @ 50kg

1 set x 4reps @ 60kg

1 set x 4reps @ 60kg

1 set x 4reps @ 60kg

1 set x 4reps @ 60kg

1 set x 4reps @ 60kg

... godt tryk fra bunden :smile:

BÆNKPRES

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 5reps @ 40kg

1 set x 4reps @ 47.5kg

1 set x 3reps @ 55kg

1 set x 3reps @ 55kg

1 set x 3reps @ 60kg

1 set x 3reps @ 65kg

1 set x 3reps @ 65kg

1 set x 3reps @ 65kg

1 set x 3reps @ 65kg

1 set x 3reps @ 65kg

... nice :4flex

DB INCLINE FLYES

1 set x 15reps @ 2x10kg

1 set x 15reps @ 2x12.5kg

1 set x 15reps @ 2x15kg

... den er bare ikke god for min skulder :dry:

FLYES, maskine

1 set x 11reps @ 42.5kg

1 set x 11reps @ 42.5kg

1 set x 11reps @ 42.5kg

... det her var langt bedre :bigsmile:

DYBE SQUAT

1 set x 5reps @ 50kg

1 set x 5reps @ 60kg

1 set x 4reps @ 60kg

1 set x 4reps @ 70kg

1 set x 3reps @ 70kg

1 set x 2reps @ 75kg

1 set x 2reps @ 80kg

1 set x 2reps @ 80kg

1 set x 2reps @ 80kg

1 set x 2reps @ 80kg

... det er sjovt så stor forskel der er i at kunne finde sit bundpres når man starter med box squat ... det havde jeg helt glemt :w00t:

REVERSE HYPERS

1 set x 10reps @ BW

1 set x 10reps @ BW

1 set x 10reps @ BW

FLOATING CRUNCHES

1 set x 10reps @ BW

1 set x 10reps @ BW

1 set x 10reps @ BW

LATERALS, DB

1 set x 20reps @ 2x5kg

1 set x 20reps @ 2x6kg

1 set x 20reps @ 2x7kg

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Tirsdag d. 28. Februar

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 16:15

RYG - BRYST

DØDLØFT

1 set x 12reps @ 50kg

1 set x 10reps @ 50kg

1 set x 4reps @ 70kg

1 set x 4reps @ 85kg

1 set x 3reps @ 100kg

1 set x 3reps @ 100kg

1 set x 3reps @ 112.5kg

1 set x 3reps @ 112.5kg

1 set x 3reps @ 112.5kg

1 set x 3reps @ 112.5kg

1 set x 3reps @ 112.5kg

... godt nok lang tid siden sidst - skulle lige finde rytmen men kørte godt :smile:

BÆNKPRES

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 6reps @ 40kg

1 set x 5reps @ 47.5kg

1 set x 4reps @ 55kg

1 set x 4reps @ 55kg

1 set x 3reps @ 60kg

1 set x 2reps @ 65kg

1 set x 2reps @ 65kg

1 set x 3reps @ 60kg

1 set x 3reps @ 60kg

1 set x 4reps @ 55kg

1 set x 6reps @ 52.5kg

1 set x 8reps @ 47.4kg

1 set x 10reps @ 40kg

... uhhh - var rigtigt godt!! Alle reps og set kørt med pause på brystet og eksplosivt pres :4flex:

DB INCLINE PRES

1 set x 10reps @ 2x22.5kg

1 set x 10reps @ 2x22.5kg

1 set x 10reps @ 2x22.5kg

1 set x 10reps @ 2x22.5kg

1 set x 10reps @ 2x22.5kg

Laterals DB superset'et med T-bar rows og bagefter Latpulldown

LATERALS DB

1 set x 15reps @ 2x5kg

1 set x 25reps @ 2x5kg

1 set x 25reps @ 2x6kg

1 set x 20reps @ 2x7kg

1 set x 20reps @ 2x8kg

1 set x 20reps @ 2x7kg

1 set x 25reps @ 2x6kg

T-BAR ROW

1 set x 15reps @ 25kg

1 set x 15reps @ 50kg

1 set x 15reps @ 60kg

1 set x 15reps @ 65kg

1 set x 15reps @ 70kg

1 set x 10reps @ 75kg

... tungt i dag efter de andre øvelser!!

LATPULLDOWN, iso maskine

1 set x 10reps @ 2 x 35kg

1 set x 10reps @ 2 x 35kg

1 set x 10reps @ 2 x 35kg

BAGSKULDER, maskine

1 set x 12reps @ 25kg

1 set x 12reps @ 27.5kg

1 set x 12reps @ 30kg

Effektiv træning :dumbbell_lift::w00t: specielt superset mellem laterals og ryg kunne mærkes helt vildt og mine sidedelts mindede til sidst om små opblæste balloner :4flex: Er skuffet hvis jeg ikke mærker et eller andet i morgen :blink:

Glæder mig også helt vildt til jeg i morgen starter på at prøve et kosttilskud kaldet Colostrum som jeg har fået af Ib fra In2zym :w00t::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hold da helt ferie en omgang træning!

Sejt

De der bulkede billeder vi kom fra?! :laugh:

Det var en god omgang... ikke for meget ej heller for lidt :tongue:

... og de der billeder!!! med tid :wink:

(som skrevet tidligere så bliver de ikke postet før der er noget bedre at vise frem :innocent: )

Link to comment
Share on other sites

Glæder mig også helt vildt til jeg i morgen starter på at prøve et kosttilskud kaldet Colostrum som jeg har fået af Ib fra In2zym :w00t::w00t:

Fortæl fortæl... :smile:

I øvrigt - du og Kragen er jo rimelig meget med på moden hvad angår den slags. Har i prøvet Gakic? Eller kender i nogen der har erfaring med det?

Link to comment
Share on other sites

Fortæl fortæl... :smile:

I øvrigt - du og Kragen er jo rimelig meget med på moden hvad angår den slags. Har i prøvet Gakic? Eller kender i nogen der har erfaring med det?

yo yo yo FLEXI :yo:

Skal nok fortælle når jeg finder ud af om der er respons :smile: regner med at det er OK at fortælle eftersom det IKKE er min sponsor som har givet mig produkter??! Vi må se om et par uger om jeg mærker forskel... glæder mig i hvert tilfælde til at prøve noget nyt som jeg ikke haft fingerne i før :innocent:

Gakic er nok mere et spørgsmål for MAAAAAAAA :4flex: men han må sikkert ikke skrive noget i hans log eftersom han jo sælger "skidtet" så en PM er nok på sin plads :cool:

Jeg personligt er VAULT addict :devil:

... gider ikke alt det sukker som Gakic indeholder og VAULT har virkeligt rykket kg på mig de sidste måneder af 2005 samt det giver det fedeste pump :wub: selv Kragen får pump på hans gunzz hvilket er højst usædvanligt :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey Angelpigen...

Vil lige ligge en tak i din log ogs, for de gode råd :4thumbup: Det er altså super, med så god vejledning!!... Så er det bare at krydse fingre for at det hjælper på de magre skinneben. Er startet med fiskeolie og regner med at køre Udo's på om en lille uges tid...

& så er jeg ellers lige 'rendt' ind i en leee træning skal jeg love for. Hold op hvor er du stærk. Nu hvor jeg kender nogle af øvelserne (efter ca. 3/4 år på MOL :laugh: ), er jeg om muligt, endnu mere imponeret. WAAAAUUVV!!! :superman:

:ninja: krammere, Tania

Link to comment
Share on other sites

Må give Norah helt ret i at Vault virkelig holder hele vejen.... Xpand smager dog bedre..... :superman: samme effekt på de 2 produkter.. smid noget IDS kranker powder i den bandit.. så rykker man fra land... :superman:

Gakic smager kraftedme ikk særlig leee'd, men om man kan reppe og yde mere..... det er sikkert.... :w00t:

(måske fordi man er så sur over hvor nederen det smager at man kan rykke ekstra vægt) :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hey Angelpigen...

Vil lige ligge en tak i din log ogs, for de gode råd :4thumbup: Det er altså super, med så god vejledning!!... Så er det bare at krydse fingre for at det hjælper på de magre skinneben. Er startet med fiskeolie og regner med at køre Udo's på om en lille uges tid...

& så er jeg ellers lige 'rendt' ind i en leee træning skal jeg love for. Hold op hvor er du stærk. Nu hvor jeg kender nogle af øvelserne (efter ca. 3/4 år på MOL :laugh: ), er jeg om muligt, endnu mere imponeret. WAAAAUUVV!!! :superman:

:ninja: krammere, Tania

Hey Fightertøz :ninja:

Dejligt at høre du var glad for rådene .. nu håber jeg bare at det kan hjælpe dig lidt! ang. køb af UDOs så søger du vel for at købe det i Helsemin forhåbentligt?? Mener ikke de koster mere end 165 kr der i forhold til 220 kr mange andre steder :smile:

Husk nu også evt. lokal behandling det første stykke tid med vidundermidlet FELDEN GEL :w00t:

... sååååå du synes min træning var LEE' :devil: Har såmænd bare lavet en let :wink: opvarmningsomgang til fredag hvor Long Tall Sally forhåbentligt gæster ÅBBC :slut:

Over and out :bruce:

Link to comment
Share on other sites

Må give Norah helt ret i at Vault virkelig holder hele vejen.... Xpand smager dog bedre..... :superman: samme effekt på de 2 produkter.. smid noget IDS kranker powder i den bandit.. så rykker man fra land... :superman:

ahhhh MAAAAAA - Du er bare så pumpet fuld af .... :tongue::w00t::crazy::laugh:

Tør slet ikke tænke på hvor højt du letter når du først rykker igennem :4flex:

Gakic smager kraftedme ikk særlig leee'd, men om man kan reppe og yde mere..... det er sikkert.... :w00t:

(måske fordi man er så sur over hvor nederen det smager at man kan rykke ekstra vægt) :laugh:

:rofl2: :rofl2: :rofl2:

...måske man burde have en reservebøtte til de dage hvor man ikke er så pissed :innocent::innocent:

Link to comment
Share on other sites

er det farverigt snask med en glitrende label der lover modbydeligt pump på patten, flere reps og lean MAAA' gains and Xplosive energy, roadmap vascularity og og og .... så ryger det lige i skaaaaaaaaaaw'et :laugh:

nogle ganger er maven sækken sq ved at lette når den bli'r bombet med sådan en ½ liter blandet lee'hee :crazy::tongue:

ser godt ud med træningen NO..... :devil: skal du ikk snart høvle nogle tunge incline DB presses aw istedet for al den BP? :innocent:

Edited by MASS
Link to comment
Share on other sites

yo yo yo FLEXI :yo:

Skal nok fortælle når jeg finder ud af om der er respons :smile: regner med at det er OK at fortælle eftersom det IKKE er min sponsor som har givet mig produkter??! Vi må se om et par uger om jeg mærker forskel... glæder mig i hvert tilfælde til at prøve noget nyt som jeg ikke haft fingerne i før :innocent:

Gakic er nok mere et spørgsmål for MAAAAAAAA :4flex: men han må sikkert ikke skrive noget i hans log eftersom han jo sælger "skidtet" så en PM er nok på sin plads :cool:

Jeg personligt er VAULT addict :devil:

... gider ikke alt det sukker som Gakic indeholder og VAULT har virkeligt rykket kg på mig de sidste måneder af 2005 samt det giver det fedeste pump :wub: selv Kragen får pump på hans gunzz hvilket er højst usædvanligt :tongue:

Yo angelic-chick! :alright:

Nå, men så må jeg jo væbne mig med lidt tålmodighed mht. Colostrum (det havde lydt SÅ meget federe hvis de havde kaldt det: "Dr. Colostrum" !)

Jeg må prøve Vault'en af i stedet så....

Thanxxxx engel

Gakic smager kraftedme ikk særlig leee'd, men om man kan reppe og yde mere..... det er sikkert.... :w00t:

(måske fordi man er så sur over hvor nederen det smager at man kan rykke ekstra vægt) :laugh:

LOL :rofl2:

I Fynbo'er er kraftedme aiiiiight! :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Onsdag d. 1. Marts

MORGENCARDIO kl. 8:00

POWERWALK

¤ 60 minutter

herefter også ....

POWERWALK

¤ 25 minutter

2 timers instruktør arbejde og så lige....

¤ 30 minutter

NOK :blink:

Får kørt nyt kostoplæg i stilling i morgen - måler mig her til aften og så må vi se hvad der sker!

p.s. MASSIV DOMS :wub: kan raporteres i delts og ryg :crazy:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Yo angelic-chick! :alright:

Nå, men så må jeg jo væbne mig med lidt tålmodighed mht. Colostrum (det havde lydt SÅ meget federe hvis de havde kaldt det: "Dr. Colostrum" !)

Jeg må prøve Vault'en af i stedet så....

Thanxxxx engel

SUPER GODT VALG :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Det skal nok blive LEE :4flex:

... and you are allways welcome :wink::wink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Torsdag d. 2. Marts

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:15

BEN - BRYST

BÆNKPRES

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 5reps @ 40kg

1 set x 4reps @ 47.5kg

1 set x 4reps @ 55kg

1 set x 3reps @ 55kg

1 set x 3reps @ 65kg

1 set x 3reps @ 65kg

1 set x 3reps @ 65kg

1 set x 3reps @ 65kg

1 set x 3reps @ 65kg

... hver rep kørt med korrekt fodstilling, røven i sædet, opspænd og pause på pat :cool:

Dyyyyyybe SQUAT

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 12reps @ 20kg

1 set x 12reps @ 40kg

1 set x 5reps @ 50kg

1 set x 4reps @ 60kg

1 set x 3reps @ 70kg

1 set x 3reps @ 70kg

1 set x 3reps @ 75kg

1 set x 3reps @ 80kg

1 set x 3reps @ 80kg

1 set x 3reps @ 80kg

1 set x 3reps @ 80kg

1 set x 3reps @ 80kg

... ved ikke hvad der går galt for tiden men mit bundpres er EXCELLENT :superman: det er rent faktisk som om jo dybere jeg kommer i bevægebanen desto bedre kan jeg "fange" vægten og vende den :w00t:

LEG EXTENSION

1 set x 20reps @ 70lb

1 set x 20reps @ 70lb

1 set x 20reps @ 80lb

1 set x 20reps @ 80lb

1 set x 20reps @ 90lb

1 set x 20reps @ 90lb

LEG CURL

1 set x 20reps @ 70lb

1 set x 20reps @ 70lb

DIPS

1 set x 12reps @ BW

1 set x 15reps @ BW

1 set x 18reps @ BW

SMAL BÆNKPRES

1 set x 5reps @ 40kg

1 set x 4reps @ 50kg

1 set x 4reps @ 55kg

1 set x 3reps @ 60kg

1 set x 3reps @ 60kg

1 set x 3reps @ 60kg

1 set x 3reps @ 60kg

MAVE, maskine

1 set x 20reps @ 40kg

1 set x 15reps @ 50kg

1 set x 12reps @ 55kg

God træning men nok lidt for meget :blahblah: til at den føltes rigtig produktiv!! Havde også planlagt lidt mere for triceps herunder pullover og pushdown men efter 3 timer syntes jeg ikke jeg ville bruge mere tid på træning og snak i dag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ser godt ud med de kælder dybe squats :w00t: men hvad siger knæet til balladen.....? :wink:

Knæene har det langt bedre :w00t:

Har suppleret med MSM og glukosamin siden december samt skar gevaldigt ned på kredsløb og smed på samme tid rygsækken i skabet... det har gjort underværker :smile:

Det sidste nye er mine fine nye, dejligt duftende REBAND :tongue: de holder de små, stive knæ varme og ikke mindst knæskallerne på plads --> så jeg nu har følelsesløse træninger :innocent:

Skal forretsen skannes om 2 uger ... så må vi se hvad lægen siger til forbedringerne

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share