ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Hvad er nu det med dig :blink:

Fik du ikke det der lys halløj - lyder som om du er lidt af en lyseslukker :nonono:

Det er gaaaaaaz :tongue:

(rent faktisk er det kun de sidste 7 som har været tidspilde :w00t: )

Du skal ikke tage mit indlæg seriøst - træner efter mere konkurrence pt. - skal bare finde ud af hvad det skal være og hvornår!! Det er lidt irriterende ikke at vide om det er om 6 måneder eller 12!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det er gaaaaaaz :tongue:

(rent faktisk er det kun de sidste 7 som har været tidspilde :w00t: )

Du skal ikke tage mit indlæg seriøst - træner efter mere konkurrence pt. - skal bare finde ud af hvad det skal være og hvornår!! Det er lidt irriterende ikke at vide om det er om 6 måneder eller 12!

:laugh::laugh:

Tænkte også " hvad f..... er nu det for noget"

Ja, der er det med alle de ????? i livet - sgu mere rart når der er system i skidet :tongue::wink:

Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh:

Tænkte også " hvad f..... er nu det for noget"

Ja, der er det med alle de ????? i livet - sgu mere rart når der er system i skidet :tongue::wink:

JA ??????????? er noget af det værste!!!

Her kan du se mine sidste 2½ spildte år :innocent:

(fin udvikling på trods af 4 diæter og over 50 kgs vægttab i den periode :crazy::blink: )

Det er godt nok sjovt at se hvordan strukturen i ryggen vokser frem.... glæder mig alleredde til at se sammenligning om nogle år igen)

post-363-1139073646_thumb.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

ALDRIG i min MOL karriere (bortset fra da jeg startede ud med min første log i sin tid) har jeg været så dårlig til at opdatere som nu :blush:

... ang. træning så sker der ikke det store nu og det er måske meget godt med lidt log pause indtil jeg har fået styr på mit nye semester og ALLE de andre ting som sker i mit liv lige nu :blink::blink::blink:

--> dvs. opdaterer træning sporadisk det næste stykke tid indtil jeg gider igen :innocent:

Så bliver der også mere tid til BAXTER :w00t:

Nice try, men det der er vist ikke Baxter :wink:

Og der er satme sket noget på ryggen :dropjaw: Når ma ser på den dagligt er det ikke til at se, men på sammenligningsbilleder................vroooooooooomm :freaked:

Link to comment
Share on other sites

Må også lige kommentere for ca 1000. gang at den ryg er for VILD!! :w00t::superman: :4thumbup:

Mht humøret, så tror jeg virkeligt, der er noget i luften, i vandet eller what-ever for tiden! :dry:(...dét - eller også er vi simpelthen aaalt for lidt i IKEA :tongue:).

:4winkkiss:Stine.

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Krage, kuldefølsomme og MAAAA'

YEEEEAH BODY ... det er sgu sjovt at se hvad man kan gøre på et par år!

MAAA'

... er lige startet diæt til et andet projekt :slut:

--> mht. DM ... pt. er det ikke planen så derfor har jeg naturligvis ikke lagt planer for nogen DM diæt :wink:

Dagens træning Mandag d. 5. Februar

MORGENCARDIO kl. 7:30

POWERWALK

¤ 55 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 16:00

BRYST - BICEPS - LÆG

BÆNKPRES

1 set x 20reps @ 20kg

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 10reps @ 40kg

1 set x 10reps @ 50kg

1 set x 8reps @ 55kg

1 set x 8reps @ 55kg

1 set x 8reps @ 55kg

1 set x 8reps @ 55kg

1 set x 8reps @ 55kg

... ikke det store overskud!

LIGGENDE CALFRAISE

1 set x 15reps @ klods 10

1 set x 15reps @ klods 12

1 set x 15reps @ klods 12

1 set x 15reps @ klods 14

1 set x 15reps @ klods 14

1 set x 15reps @ klods 16

1 set x 15reps @ klods 16

1 set x 15reps @ klods 16

1 set x 15reps @ klods 16

1 set x 15reps @ klods 16

1 set x 15reps @ klods 16

1 set x 15reps @ klods 16

1 set x 15reps @ klods 16

SKRÅ DB PRES

1 set x 12reps @ 2 x 20kg

1 set x 12reps @ 2 x 22.5kg

1 set x 11reps @ 2 x 25kg

1 set x 10reps @ 2 x 25kg

1 set x 9reps @ 2 x 25kg

FRONT DB RAISE

underhånd, skråt ind foran

1 set x 10reps @ 2 x 10kg

1 set x 10reps @ 2 x 10kg

1 set x 10reps @ 2 x 10kg

BICEPS DB CURL

1 set x 14reps @ 2 x 10kg

1 set x 12reps @ 2 x 12.5kg

1 set x 10reps @ 2 x 15kg

1 set x 10reps @ 2 x 17.5kg

1 set x 8reps @ 2 x 17.5kg

1 set x 6reps @ 2 x 17.5kg

EZ-BB KONC. CURL

1 set x 10reps @ 30kg

1 set x 12reps @ 30kg

1 set x 12reps @ 30kg

1 set x 12reps @ 30kg

En god mandagsomgang oven på første uni dag på det nye semester :smile:

Dagens totale optur var Bozne som fremviste de ledeste abs EVER :sleepy: Godt nok har hun lagt muskler på det sidste stykke tid men DAMN tøzen er godt nok gået hen og blevet cut, både overkrop og lår er efterhåden nede på et minimalt fedtlag :w00t: SKAL NOK TAGE PICS af hende :slut: en af de nærmeste dage så JEG kan DELE hende med jer andre :tongue:

Link to comment
Share on other sites

ej det behøver du nu alligevel godt nok ikke..... :ninja:

(men tak for komplimenterne :wink: )

Du slipper ALTSÅ ikke... hvis det er blufærdigheden så kan jeg bare copypaste Baxters behårede hoved over på din krop så ingen kan genkende dig :wink:

Link to comment
Share on other sites

Du slipper ALTSÅ ikke... hvis det er blufærdigheden så kan jeg bare copypaste Baxters behårede hoved over på din krop så ingen kan genkende dig :wink:

:rofl2:Altid godt med en nødløsning :laugh:

- skide hyggeligt at du trænede sent i dag så vi lige kunne :blahblah: en del og forskyde træningen med en ekstra time :innocent:

Link to comment
Share on other sites

:rofl2: Altid godt med en nødløsning :laugh:

- skide hyggeligt at du trænede sent i dag så vi lige kunne :blahblah: en del og forskyde træningen med en ekstra time :innocent:

Det var sUPER dejligt at :blahblah: med dig ... jo lang tid siden :dry:

Er stadigvæk helt PAF over dine lede fysik :sleepy: Har jo total præstationsangst over den fedt% du løber rundt med... skal du ikke snart med ud at spise igen :tongue:

p.s. Har tilføjet 2 kyllinge opskrifter

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Det var sUPER dejligt at :blahblah: med dig ... jo lang tid siden :dry:

Er stadigvæk helt PAF over dine lede fysik :sleepy: Har jo total præstationsangst over den fedt% du løber rundt med... skal du ikke snart med ud at spise igen :tongue:

p.s. Har tilføjet 2 kyllinge opskrifter

Nu tror jeg vidst du er ved at brygge drømme billeder op i din fantasi - husk på den gunstige lyssætning i obbc :wink:

Og lad mig lige sige: mums og mega guf til de opskrifter :w00t: :4mewantfood: Fortsæt endelig :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Har vist skrevet det før... men skriver da gerne igen :bigsmile:

Har et par foto dates i slut marts eller start april :slut:

Åhhh...... måske rigtig at du har skrevet det før :4slap:

Men du har det jo for tiden med at lave om på dine planer :tongue::wink:

Så har du sikkert også skrevet det før :blush: men hvilken fotograf var det med ?

Edited by Betty Boop
Link to comment
Share on other sites

Åhhh...... måske rigtig at du har skrevet det før :4slap:

Men du har det jo for tiden med at lave om på dine planer :tongue::wink:

Det har jeg... man skal aldrig regne med at fordi jeg har sagt jeg gør noget150% at det reelt sker :innocent:

ville ønske at jeg vare konsekevnt nogle gange :crazy:

Så har du sikkert også skrevet det før :blush: men hvilken fotograf var det med ?

Det er min kære Morten Rygaard, muligvis Ladefoged hvis han er i DK og så en anden udenlandsk fotograf som en af mine venner ville stable på benene... så lidt forskelligt godt :slut:

Forresten smukke tøz.... så har jeg oprettet et BF forum over på min side, hvor vi måske kan få gang i lidt udveksling med diverse ting og sager :bigsmile:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Det er min kære Morten Rygaard, muligvis Ladefoged hvis han er i DK og så en anden udenlandsk fotograf som en af mine venner ville stable på benene... så lidt forskelligt godt :slut:

Lyder fedt :4thumbup:

Sgu lidt misundelig over alle de fine billeder du får taget :smile:

Forresten smukke tøz.... så har jeg oprettet et BF forum over på min side, hvor vi måske kan få gang i lidt udveksling med diverse ting og sager :bigsmile:

Spændende - det må jeg lige over og kigge lidt på :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

så har jeg oprettet et BF forum over på min side, hvor vi måske kan få gang i lidt udveksling med diverse ting og sager :bigsmile:

nu er jeg ingen officiel bf'er endnu, men jeg har lige oprettet en profil på din site for at suge viden til mig..håber det er iorden :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lyder fedt :4thumbup:

Sgu lidt misundelig over alle de fine billeder du får taget :smile:

Glæder mig også... det er godt nok KANON hårdt arbejde men resultatet er det jo i reglen det værd :smile:

Hvis du selv er interesseret i at blive fotograferet så prøv at opsøge nogle fotografer, mange er meget interesseret i at lave noget gratis når de kan få lov at arbejde med noget usædvanligt :wink: (læs: en pige med muskler :4felx: )

Spændende - det må jeg lige over og kigge lidt på :bigsmile:

Gør det ...

Håber der med tiden kan komme lidt gang i det - det ville være fedt med et forum som samler trådene lidt inden for BF både for nybegyndere som øvede, så man ikke skal lede for meget flere steder :bigsmile:

Lavede det bl.a. fordi jeg får en del mails fra flere som ønsker at prøve kræfter med BF eller AF og det er i reglen de samme spørgsmål, så håber det fremover bliver lettere for andre at finde info eller stille spørgsmål :smile:

Link to comment
Share on other sites

nu er jeg ingen officiel bf'er endnu, men jeg har lige oprettet en profil på din site for at suge viden til mig..håber det er iorden :smile:

hej Lillen :slut:

SELVFØLGELIG er det OK :w00t:

Ideen er jo netop at alle nye som de "gamle" kan deltage, og nytilkommere som er nysgerrig omkring sporten eller måske overvejer at stille op, forhåbentligt kan få besvaret nogle af de mange spørgsmål man har til det hele :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Tirsdag d. 7. Februar

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 14:30

BEN

OL SQUAT

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 12reps @ 40kg

1 set x 10reps @ 50kg

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 5reps @ 72.5kg

1 set x 5reps @ 72.5kg

1 set x 5reps @ 72.5kg

1 set x 5reps @ 72.5kg

1 set x 5reps @ 72.5kg

1 set x 20reps @ 52.5kg

BB LUNGES

1 set x 10reps @ 40kg

1 set x 15reps @ 40kg

1 set x 18reps @ 40kg

1 set x 20reps @ 40kg

... let vægt men starter fra bunden af :smile:

Stivbenet dødløft supersetet med abductor

STIVBENET DØDLØFT

1 set x 15reps @ 40kg

1 set x 15reps @ 50kg

1 set x 15reps @ 60kg

1 set x 15reps @ 60kg

1 set x 15reps @ 60kg

ABDUCTOR

1 set x 15reps @ 90lb

1 set x 15reps @ 100lb

1 set x 15reps @ 100lb

1 set x 15reps @ 100lb

STANDING GLUTES

1 set x 15reps @ 40kg

1 set x 15reps @ 50kg

1 set x 15reps @ 50kg

1 set x 15reps @ 50kg

LEG EXTENSION

1 set x 15reps @ 70lb

1 set x 17reps @ 70lb

1 set x 20reps @ 70lb

1 set x 25reps @ 70lb

MAVE, maskine

peakcontraction 2 sec

1 set x 20reps @ 70lb

1 set x 20reps @ 80lb

1 set x 20reps @ 90lb

BAGSKULDER, maskine

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 17reps @ 20kg

1 set x 20reps @ 20kg

HYPEREXTENSION

1 set x 15reps @ BW

1 set x 15reps @ BW

HUUUU.... rigtig fitnesstræning hvor pulsen blev holdt høj under det meste så svedte rigtigt godt for engangs skyld :tongue:

Link to comment
Share on other sites

HUUUU.... rigtig fitnesstræning hvor pulsen blev holdt høj under det meste så svedte rigtigt godt for engangs skyld :tongue:

Lyder godt :cheer: !

Æv altså, at jeg lige var nået at smutte inden du kom :dry: ...ellers ku' vi måske have lavet noget fælles ben-træning idag?! :w00t:(selvom svagpisser-Stine jo ikke kører squat i øjebliket :nonono: ).

Link to comment
Share on other sites

Lyder godt :cheer: !

Æv altså, at jeg lige var nået at smutte inden du kom :dry: ...ellers ku' vi måske have lavet noget fælles ben-træning idag?! :w00t:(selvom svagpisser-Stine jo ikke kører squat i øjebliket :nonono: ).

JAAAA.... det kan du sagtens sige nu at du gerne have ville :wink:

:tongue:

Du må snart få styr på dine ben så du kan komme igang med squaten igen :bigsmile:

Uhh... havde sådan glædet mig til yoga på torsdag men kursusstart er udsat en uge så starter op næste uge igen - glæder mig til at se hvad det bliver til om jeg kan lide det :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share