ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

WFF VM 2006... dagene op til!

Onsdag

Onsdag er som ofte dagen hvor man drikker ekstre meget væske for at sætte gang i den efterfølgende dehydrering og derfor bedre kendt som stor væske dag blev i år også omdøbt til stor bagedag!! :w00t: Eftersom jeg altid de sidste par dage har sindssyg meget energi fordi det passer min krop SUPER godt med kun fedt + prot kost mens forventningens glæde jo også giver et energiboost, så var jeg "lidt" hyper og gik helt bageamok og fik lavet både 4 slags forskellige saltfrie brødvarianter + en kæmpe stor portion meget læker brownie, hvilket var heldigt nok da det senere på dagens viste sig at BigJ's muffins i år ikke blev en carb-up-mulighed, da vi var på vej i seng på det tidspunkt BigJ først var ved at tage hans muffins ud af ovnen --> og med et vækkeur der ville ringe kl. 4:30 så blev det desværre for sent at "overlevere" muffins".

I løbet af onsdagen skulle jeg også nå mit sidste trænings/tømningspas samt have første lag selvbruner på. Træningen blev henlagt til først på morgenen - powerwalk op tl OBBC - 1 lille times fullbody - powerwalk hjem igen ... en god træningsomgang at slutte af på hvor formen så mere end fornuftig ud, og jeg følte mig og så slet ikke flad sikkert pga. af al den væske jeg havde drukket de sidste mange dage--> for ellers kunne man virkeligt undre sig eftersom jeg de sidste 3 dage have fået MAX 10 gr. kulhydrat per dag og på samme tid havde fået lavet nogle ret heftige og højintensitet fullbody tømningspas!!

Efter træning var det lige hjem og i et varmt bad hvorefter Nina :boobs: kom på besøg med en stor rød rose og en masse PØJ PØJ --> hun er FANDME så sød den tøs :heartpump:

Min Mor kiggede også lige forbi senere på dagen for at hente vores katte Bibi og Baxter, som skulle en tur til Nyborg hos "bedsteforældrene" og passes. Resten af dagen gik som sagt med at bage og så en omgang sprøjtelakering i form af selvbruner, som blev helt vildt flot med en meget dyb mørkebrun kulør og straks fremhævede alle kroppens muskler markant :4flex: ALTID en optur når første lag farve kommer på --> derudover så er det altså et lille vidunder med sådan en airbrush maskine som fuldstændig jævnt knalder farven på i løbet af et par minutter --> så fedt at slippe for at skulle stå og smøre hvert hjørne af kroppen med creme for bagefter yderligt at skal skulle rende rundt 30 minutter for at tørre :crazy:

Efter vi havde fået lagt selvbruner på hoppede Christian ind på sofaen og kogte lidt her mens han fik drukket det sidste cola light og jeg gik og pakkede de sidste par ting! Dette krævede lidt omtanke specielt pga. de nye regler om væsker i håndbagagen. Dette afsted førte at jeg måtte fordele 4 flasker protan i 10 stk. 1 dl gennemsigtige plastikbøtter for at følge de nye regler, hertil kom så ALT det makeup som jeg skulle have med--> dette følte altså også en hel del så alt i alt blev det til nogle poser med protan + makeup, makeupen så ikke så mistænkelig ud men synes godt nok at de 10 "ampuller" med protan kunne vække noget mistanke men det måtte vi jo tage på dagen. Først på aftenen faldt der endelig lidt ro over mig og vi fik set "The Departed" hvorefter det var sengetid.

Sådan pakkes protan til flyverejse

DSCN0007.jpg

Ser jo ikke spor mistænkeligt ud!!

DSCN0009.jpg

... mere følger om nogle timer - OBBC tid nu :wink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Jeg vil lige sige at jeg træner samme sted som Norah og Christian :smilerock: . To verdensmestre... Hehe... Hvor er det :4jumpy: vildt!!!

TILYKKE med det Norah og Christian. Det var dog sindsygt flot!!! Det har uden tvivl været en oplevelse for livet!

V/h Christian.

Edited by Havneren
Link to comment
Share on other sites

Hey Norah!

Du skal selvfølgelig også have et officielt og kæmpestort MOL-tillykke fra mig! :4thumbup:

Fantastisk flot med guld til jer begge! Du ved jo, jeg ikke mindst beundrer din tilgang til fitness og dit engagement ifht mennesker omkring dig med oprigtig interesse for sporten - med alt hvad det indebærer.

Stort knus! :heartpump:,

Stine.

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

WFF VM 2006... dagene op til!

Torsdag

Havde egentligt været ret træt torsdag aften, men ikke mere end at jeg konstant vågnede fordi Christian sov så uroligt… til sidst tog jeg min dyne og hoppede ind på sofaen hvor jeg langt om længe fik nogle timers kvalitetssøvn :sleeping: sov endda så godt at jeg endte med at sove over mig og først vågnede lidt i 5 da Christian skulle op... tæt på panik :crazy: Havde ellers planlagt at skulle have god tid til bad og morgenmad, men sådan blev det ikke men dog heller ingen katastrofe… HELDIGVIS :smile:

Men ellers så gik rejsen ganske glat til og med Moskva lufthavn.

Vi tog med toget fra Odense Banegård kl. 6 og ankom 1½ timer efter til Kastrup Lufthavn, hvilket gav os 3 timer til flyafgang! Jeg havde været lidt betænkelige ved den nye situation med hensyn til hvad din håndbagage må indeholder af væsker, specielt fordi man gerne vil have nok protan med i håndtasken til at kunne opnå den rigtigt kulør såfremt det skrækkelige skulle ske at ens tasker ville forsvinde under rejsen :freaked: Jeg pakker altid ALT hvad jeg skal bruge til konkurrence i håndbagagen herunder både bikini, stiletsko, makeup, farver og mad til dagene op til konkurrence. Det vil også sige at håndbagagen fylder en del dog ikke mere end det tilladte maks. 8 kg. Eneste problem var så make-up + protanfarven som tilsammen fyldte en hel del, da det jo specielt make-up mæssigt er lidt svært at begrænse sig ... man er vel en tøs :slut:

Protanen endte også med at vække opsigt og da det vidste sig at det var maks 1 liter i en speciel 1 L. pose med lynlås per person, så blev jeg beordret til pakke det hele om og presse det maks i de små 1 L. poser. Fik i alt 7 stk. 1 dl flasker med protan i en pose og maks makeup i den anden :innocent: … og så røg jeg ellers tilbage til check-in med resterne for at få det registreret som ekstra bagage –-> frygtede lige at det ville tage en krig men det gik rent faktisk gnidningsløst. Det groteske i denne situation var bare, at på trods af at vi have både ½ L. cola flaske i taksen og tonsvis af plastikbøtter med mad blev der IKKE gjort notits af dette???! Så meget for at have en fin regel når man uden problemer får andre væsker igennem kontrol...

Opholdet i Kastrup blev kort og blev primært brugt på paskontrol. Før vi vidste af det, var det ved at være tid til at boarde – herefter tog de ikke mere end små 2 timer at komme til Moskva og da vi endda havde et ekstra flysæde at sprede os på var turen jo ren luksus, herefter gik det så også lidt galt.

Vi var blevet lovet afhentning i Moskva lufthavn, men da vi ankom var der ingen fra forbundet. Vi besluttede at vente en times tid før vi ville gøre noget væsen ud af det. Jeg havde fra Danmark lavet indlæg på forbundetsforum om det var muligt at få et telefonnummer vi kunne kontakte i tilfælde af at noget skulle gå galt, men fik her bare beskeden at jeg SLET ikke skulle bekymre mig og vi nok skulle blive hentet! Så vi havde desværre ikke muligheden for at ringe til nogen da vi ankom til Moskva... typisk :dry: så vi var lidt på tynd is og man var egentligt lidt nervøs over det hele :cry:

Da den første time var gået gik jeg på netcafe og lavede indlæg på forbundets forum at vi var ankommet men vi ikke var blevet hentet, samt jeg lige kort tjekkede hoteller i området i tilfælde af at det skulle blive nødvendigt at indlogeres et sted for natten!

Christian venter tålmodigt som han er :smile:

DSCN0018.jpg

Da jeg kom tilbage til Christian gik der yderligt en halv time før der skete noget nyt i sagen… Christian så tilfældigvis nogle piger stå og spise kogt kylling og noget der mindede om riskiks, hvorfor han tænkte jo at det sikkert var nogle fitnessatleter og ganske rigtigt. Det vidste sig at være det slovakiske landshold bestående af 6 piger og 1 fyr, som heller ikke var blevet afhentet! De havde dog lige været i telefoniske kontakt med en fra forbundet som lovede afhentning senest kl. 18. Vi satte os herefter godt tilrette og brugte tiden på at spise, snakke lidt og lave lir med kameraet…

DSCN0024.jpg

Da klokken blev 18:30 var der endnu ikke dukket nogen op og det var ikke længere muligt at få fat i damen fra forbundet! Vi kunne ikke gøre andet end fortsat at vente og imens lade os underholde af en af de slovkiske piger som var ved at eksplodere at bar arrigskab :4ranting:

Kl. 19:30 skete det så at Christian tilfældigvis så en MEGET forvirret gut rende rundt med et skilt NEDE VED LÅRET med skriften WFF og et eller andet navn… Da vi fik fat i ham viste det sig, at han var sendt til lufthavnen for at hente den amerikanske forbundspræsident Michael Glass men intet kendte til os? Heldigvis var han i kontakt med forbundet og vi fik LANGT om LÆNGE arrangeret transport til Tver. Denne transport var i sig selv en oplevelse… nærmere betegnet en nærdødsoplevelse!! :unsure:

Victor (som vores chauffør hed) var enten imbecil eller direkte skudt oven i bolden!! For det første satte han det slovakiske landshold på 2 andre taxier men glemte at informere disse chauffører om hvilket hotel vi skulle bo på, hvilket senere viste sig at han ikke selv vidste det??! Derfor ankom slovakerne først omkring midnat til hotellet hvor mig og Christian trods alt ankom omkring kl. 23.

Nå... med hensyn til den rædselsfulde tur med Victor, så startede den med, at da han havde sendt de to andre taxier af sted så løb han bogstaveligt fra os… I top fart ned af rampen og væk og så stod vi ellers der og blomstrede. Vi blev enige om at han nok skulle hente sin bil og derfor var løbet sin vej, og ganske rigtigt, 10 minutter senere dukkede Victor op igen og vi kunne komme ind i bilens varme. Da vi så endelig sad der ringede Victor til forbundets sekretær, som sagde at han skulle kigge efter Michael Glass en ekstra gang, hvorefter Victor forvildet løb ud af bilen og så kunne man eller se ham som en endnu mere forvirret udgave af ”Scratch” fra ”Ice Age” løbe frem og tilbage inde i Terminal 2… kæft det så sjovt ud :laugh:

Nå, men han fandt selvfølge ikke Michael Glass og vi satte derfor i bevægelse mod Tver… 10 minutter ude af vejen får Victor så et opkald at man har lokaliseret Michael Glass på et hotel, hvor han havde checket ind pga. manglende afhentning, og vi skulle tilbage og hente ham! Et problem fra vores side var blot at eftersom vi jo have en rimelig stor kuffert med, airbrushmaskine i en ok stor aluminiumsboks samt håndbagage, så var der lidt knebent med plads i bilen til mere bagage. Og da denne Michael Glass også have en stor kuffert hvad gør man så… JO --> i Rusland propper man simpelthen bare denne kuffert om på bagsædet uden så meget som et ord, hvilket resulterede i at jeg i næsten 3 stive timer sad og kæmpede med en mega kuffert som konstant væltede ned over mig mens jeg kæmpede med søvnen og resterne af mit lændehold ... SLET IKKE SJOVT :newtongue: Heldigvis lykkedes det mig på en eller anden måde at falde i søvn i en OK stilling mens min hånd på samme tid støttede op mod kufferten.

Jeg sov cirka en lille times tid indtil vi stoppede første gang fordi der skulle nye viskere på bilen?! Så gik der 20 minutter og så stoppede vi igen, denne gang fordi nu skulle der sprinklervæske på?! Herefter gik der ren dødskørsel i Victor med 150 km/t på mørklagte veje, hvilket også resulterede i vores tredje stop som blev af politiet!!! :4police:

Pludselig trak Victor over til siden, hoppede ud af bilen for herefter at blive eskorteret væk --> hvortil kunne vi ikke se, og han var som sporløst forsvundet i 10 minutter, hvilket vi alle 3 blev rimeligt utrykke ved, indtil Christian til sidst fik øje på Victor på den anden side af vejen, hvor han var ved at modtage sin bøde.

Da det hele var overstået skulle man tro at vores chauffør ville køre lidt bedre men NEJ!! Hvor temaet før havde været moderat dødskørsel, så var det nu rykket et par tand op til "Se om jeg kan få mig selv og mine kunder slået ihjel i aften før næste bøde" --> det vil sig at der nu blev kørt med endnu større fart end før og så slukkede lygter og alt dette på snedækket og til tider isglat motorvej … dog ved jeg ikke om det er normal russisk bilkørsel men tror det næppe!! :blink:

Værst af alt var næsten den musik det foregik til, hvilket var en form for russisk pop med volumen på max… virkelig surrealistisk oplevelse som jeg, Christian og Michael Glass flere gange var ved at tro skulle blive vores sidste!

Men hvor om alt er så kom vi da helskindet frem efter til TVER efter 2½ time sindssyg kørsel hvortil Victor brugte 30 minutter på at lokalisere det Hotel vi skulle bo på, for adressen havde han ikke lige fanget i farten under hans snak med sekretæren. HUUU ... det var godt at blive sluppet helskindet ud af den bil og ind på hotellet :rolleyes:

Men selvom det var et godt kiks fra forbundets side, at de havde misset vores afhentning, så var det så tilgengæld lige så flot af dem at arrangere taxi så vi kunne komme frem for den tur stod i en regning på så meget som 400-500 dollars :4thumbup:

På hotellet blev vi modtaget af forbundets generalsekretær som mange gange undskyldte, at vi ikke var blevet hentet. Han havde troet vi først kom fredag, og jeg fik aldrig helt fat på hvorfor han var i den tro… men på det tidspunkt var jeg også bare glad for at være fremme og kunne komme op på hotelværelset. Fik pakket ud og nuldret lidt rundt mens Christian lagde sig til at sove! Da jeg endelig hoppede i seng så sov jeg RIGTIGT GODT og ikke mindst LÆNGE :w00t:

Christian der får sin skønhedssøvn - kunne ikke lade være :wub:

DSCN0025.jpg

FREDAG

Ikke så meget at sige til fredag andet end at det var ren afslapning på hotelværelset og mad hver time dagen igennem :clap:

DSCN0041.jpg

Spisningen blev lige afbrudt af et par gange farvning samt indregistrering kl. 20 som forløb ganske uden problemer. Faktisk var det en SUPER positiv oplevelse, hvor der blev givet rigeligt tid til hver enkelt atlet og de spørgsmål der nu engang var :w00t: derudover så var det helt fint lige at se lidt af de andre atleter som også boede på vores hotel, ellers var vi fordelt ud over hele byen og man kunne derfor kun få et svagt indtryk af feltes styrke.

Min sengetid blev til dels overholdt men DAMN jeg har svært ved at falde til ro når sommerfuglene først er i omløb ... og det var så også med rette :innocent:

Mon det var hvad jeg drømte om om natten?? :blush:

VM6_0154.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hej alle sammen :w00t:

Ville ønske jeg havde tiden til at svare på hvert enkelt indlæg men det er desværre lidt svært for mig rent tidsmæssigt og er på samme tid så baneg for at misse nogen :blush:

så....

GettingHuge - Bambi1981 - jonG - Fast - BLACKICE - Mølvis - Spinningsilden - Garrish - Havneren - BBRulez - miss female - Nillepige25 - BadAssJones - Equus - Kuldskær

tusinde-million-milliard TAK for JERES LYKØNSKNINGER :cheer:

De varmer i den grad :firebounce:

-------------------------------------------------

Lidt hurtigt til spørgsmål ...

Konkurrencevægt
Min vægt var vel omkring de 63 kg på scenen - måske lidt mere :smile:
Ryster WFF så op med et procard til jer?? eller er den äre forbeholdt overall vinderen?

Rent faktisk fik jeg allerede til forbedømmelserne tilbudet om at deltage i et prof stævne om blot 4 uger med præmiesum på 20.000$ fordelt på 5.000$ per klasse - og det er altså mange penge for mig som studerende :blink: og så var det endda til et stævne med kun 6 specielt indbudte atleter i 2 kvinde og mandeklasser.... RET VILDT at tænke på :blink::blink: at man kunne være en ud af 6 med en chance for 5.000$ :w00t:

... men men - har også et studie som skal passes og som er en hel del mere værd en den sum pange så det må forhåbentligt blive næste år :smile:

Var der andre danskerne på scenen i Rusland?

Nej... i år var det blot mig og Christian ... sidste år var der vist 4 eller 5 afsted :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Stort tillykke med sejren!! :bowdown::cooldance::4jumpy::flowers::showoff::alright::4trumpet::worship: :a-okhand: :ilovemuscle::cheer: :4band: :wootdance::superman:

Og hold kæft, hvor ser du godt ud - især på det sidste billede dér! :slut::tongue4:

HAlløj der Hoos :w00t:

TAK TAK :blush:

... er sgu også bare "lidt" glad for det selv :innocent: skal dog bare lige bundfælde engang :smile:

//No

:wub:

:tongue4:

:blush:

Bette nips ting hva :blink:

... kan slet ikke forhold mig til at jeg ser så petit ud :blink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Åhhhhh GOSH Angel :bowdown: Må jeg spørge hvor høj du er og hvad din fedtprocent ligger på? Kunne forstå at du vejede omkring de 63 kg på selve dagen. Endnu engang :1356:

- Pia (Bambi) :smile:

Hej Pia :bigsmile:

Jeg er alt fra 175.5 til 178 cm :tongue:

... tror dog den ligger reelt omkrng de 176 cm hvis vi tager en gennemsnitsdag!

Min vægt efter kraftig dehydrering torsdag morgen var 62 kg og vil tro at på selv konkurrencedagen lå den omkring de 63 måske endda 64 kg eftersom jeg spiste godt igennem både torsdag + fredag og ikke smed så meget mere væske fra torsdag morgen da dehydreringen allerede var effektiv her :smile:

Mht. min fedt% så ved jeg det ikke :blink:

//NO

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Din beskrivelse af bil kørsel i Rusland, er hvis meget rammene.

Dem vi kørte med der over, kørte knap så hurtig, men det var så i en Volga

Men motorvejs kørsel er slet ingen ting, i forhold til myldre traffikken i Sct. Peterborg :crazy:

Der følte man virkelig et det var med livet som indsats

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share