ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej Angel

Først et stort tillykke med VM. Det er jo helt vildt. :4thumbup:

Men nok så meget respekt for din og din mands 1. pladser, så er der mere respekt for at du har kunne få et godt billede af din mand - ovenikøbet med åbne øjne. Nu har jeg (anonymt) fulgt jeres logs i flere år, og jeg tror det er 1. gang jeg har set et godt billede af din mand. Og så er der ovenikøbet flere af de gode billeder :superman::blink: Men det passer jo pgså til et par verdensmestre :4thumbup:

Hvor mange var I oppe imod i jeres grupper?

Med venlig hilsen

Link to comment
Share on other sites

Ham med bælte tasken er simpelthen i for vild form :laugh:

Ej tusind tak for endnu mere updage, og en masse fede billeder. Så fed læsning.

Igen et stort tillykke. Det er super fedt at have jer begge på MOL.

2 stk verdens mestre, nu på MOL.

Håber MZ vil lave en artikel om jer.

Hey Blackice

hæhæ ... ham med bæltetasken er den amerikanske præsident Michael Glass, og tro mig når jeg siger at han er rigtig amerikaner og ikke mindst lige præcis det grove genraliserende billed man har af netop en amerikaner der engang har trænet meget og ikke mindst været involveret i fitness og BB industiren hele hans liv!

Han er ellers en SUPER spændende person som kendte stort set alle fra Ben Weider til Monica Brant samt han i mange år har stablet store shows på benene i USA med store succes... rent faktisk var han med til at grundlægge hele IFBB figure kategori i sin tid :4thumbup:

Glad for at du kunne lide beretningen ... tog det med som var mest nødvendigt ... for DAMN der skete så meget mere derudover!

Mig og Christian stillede for resten også op i par-kategori hvor vi vist nok blev verdensmestre også :unsure: problemet var bare at jeg var på toilet under præmieoverrækkelsen fordi jeg ikke lige havde fanget at vi snart skulle på :blush: hvorfor showet jo måtte køre videre og vi ikke havde mulighed for at komme ind til en overrækkelse ... venter pt. på at resultaterne for par kommer op... så må vi se :smile:

Ang. artikel så tror jeg at alt der skal læses står i vores logbøger, så nok lidt uaktuelt :bigsmile:

//NO

Link to comment
Share on other sites

Rigtig fed læsning, og en masse gode billeder :wink: Hovr må det være stort :w00t:

Taaaak :4thumbup:

... og JO - det var sgu stort! Ikke mindst fordi pigerne derovre bare var sååååå gode!!!

Men fatter det slet ikke --> specielt når man er vant til stævner hvor maks en lille håndfuld er velbygget!

Min absolutte favorit var russerne på nedenstående billed... mener ikke engang hun fik top-3 placering i sin klasse som var den 4. tungeste kategori (athleticfitness) :blink:

I mine øjne var hun perfektion i forhold til hvis man gerne vil have musklerne på kroppen, for hun var på samme tid så utrolig feminin ... som Christian sagde: "en ung Cory Everson"

DAMN hun var god :firebounce:

... blev simpelthen nødt til at tage nogle billeder af hende og fortælle hende var FANTASTISK hun var :w00t:

VM6_0215.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Wow hun er flot :blink:

Hey Blackice

hæhæ ... ham med bæltetasken er den amerikanske præsident Michael Glass, og tro mig når jeg siger at han er rigtig amerikaner og ikke mindst lige præcis det grove genraliserende billed man har af netop en amerikaner der engang har trænet meget og ikke mindst været involveret i fitness og BB industiren hele hans liv!

Han er ellers en SUPER spændende person som kendte stort set alle fra Ben Weider til Monica Brant samt han i mange år har stablet store shows på benene i USA med store succes... rent faktisk var han med til at grundlægge hele IFBB figure kategori i sin tid :4thumbup:

Glad for at du kunne lide beretningen ... tog det med som var mest nødvendigt ... for DAMN der skete så meget mere derudover!

Mig og Christian stillede for resten også op i par-kategori hvor vi vist nok blev verdensmestre også :unsure: problemet var bare at jeg var på toilet under præmieoverrækkelsen fordi jeg ikke lige havde fanget at vi snart skulle på :blush: hvorfor showet jo måtte køre videre og vi ikke havde mulighed for at komme ind til en overrækkelse ... venter pt. på at resultaterne for par kommer op... så må vi se :smile:

Ang. artikel så tror jeg at alt der skal læses står i vores logbøger, så nok lidt uaktuelt :bigsmile:

//NO

Tænkte godt det var ham. Ser også ærke amerikansk ud. Lyder ellers som en spændende person. Altid fassinerende med mennesker der har været med fra starten. Selv om andre har svært ved at sætte sig ind i ens fassinitation. Som jeg har fortalt 100 gange, har jeg en god ven, der vandt DM i 83. Han har trænet med Arnold, og har signeret billede med Mike Mentzer. Og nogle andre. Theres no school like old school.

For vildt i også lige nuppede guldet i par kategorien. Sådan gør man da lige det.

Der bliver sendt messenger links i masse vis til jeres billeder. Ind i mellem er der rent faktisk nogen der forstår ens fassination :laugh:

En artikel ville stadig være god. Der er mange flere der ser forsiden end log bøgerne.

Link to comment
Share on other sites

Sikke en beretning!! Rigtig fed læsning :4thumbup: og total spændende oplevelser i har haft! :smile:

Hej JonG

... hæ - måske lidt for spændende til tider!!

GLÆDER mig allerede nu helt vildt til forårets EM og måske prøve et prof stævne også hvis det hele kan passe med studiet :4flex:

ER SUPER TÆNDT PT. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Wow hun er flot :blink:

SINDSSYGT :wub:

... men det værste var at hun næsten var "standard" derover!!!

Du ville død hvis du så de piger som var i det sjov!!

Tror også Kragen nød udsigten til alle de veltrænede booties som svansede forbi konstant - for dem var der mange af :w00t:

Tænkte godt det var ham. Ser også ærke amerikansk ud. Lyder ellers som en spændende person. Altid fassinerende med mennesker der har været med fra starten. Selv om andre har svært ved at sætte sig ind i ens fassinitation. Som jeg har fortalt 100 gange, har jeg en god ven, der vandt DM i 83. Han har trænet med Arnold, og har signeret billede med Mike Mentzer. Og nogle andre. Theres no school like old school.
Der er lidt mere om MICHAEL GLASS på linket her.... IFBB konvertiti som pt. er ved at rekrutere rigtigt mange i USA herunder har bl.a. igangsat samarbejde med Robert Kennedy som jo ejer Musclemag og OxygenMag om dækning af konkurrencer + atleter :4thumbup:
For vildt i også lige nuppede guldet i par kategorien. Sådan gør man da lige det.

Ja... nu må vi se ... venter i spænding :laugh:

Men hvorom alt er så var det fedt at stå på scenen sammen med min SMASK lækre mand :wub:

Der bliver sendt messenger links i masse vis til jeres billeder. Ind i mellem er der rent faktisk nogen der forstår ens fassination :laugh:
Det forstår jeg ikke helt??

... måske fordi jeg er ved at carb-deplete igen :tongue:

En artikel ville stadig være god. Der er mange flere der ser forsiden end log bøgerne.

hmmmm.... det er jo ikke op til os - så vi må se :smile:

Der kommer dog nok noget i avis samt TV2FYN på et tidspunkt.... præcis hvornår ved jeg ikke endnu!

Link to comment
Share on other sites

Hey Angel

Jeg vil da også lige melde mig i koret og først og fremmest ønsker dig TILLYKKE - det er super godt gået :devil::superman::w00t::cheer::yahoo::firebounce::4jumpy: .... Du er en inspirationskilde, især når man tænker på hvordan du bare for det hele til at spille max :devil::w00t: ... og rigtig gode billeder :4thumbup: :slut:

Og mange tak for en spændende beretning :bigsmile:

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Man kan vel ikke sige så meget andet end HOLD DA KÆFT DET ER FLOT :4thumbup: :bowdown:

Stort tillykke herfra til den nye verdensmester :cheer:

Også super god læsning. Der er altid så gode historier i denne log med dertilhørende gode billeder.

:4thumbup: :w00t:

Hej Angel

Først et stort tillykke med VM. Det er jo helt vildt. :4thumbup:

Men nok så meget respekt for din og din mands 1. pladser, så er der mere respekt for at du har kunne få et godt billede af din mand - ovenikøbet med åbne øjne. Nu har jeg (anonymt) fulgt jeres logs i flere år, og jeg tror det er 1. gang jeg har set et godt billede af din mand. Og så er der ovenikøbet flere af de gode billeder :superman::blink: Men det passer jo pgså til et par verdensmestre :4thumbup:

Hej Brunetten

... lidt vildt jo :blush:

Altid dejligt med en "anonym" på banen :tongue:

hæhæ... ja - Christian har i den grad en "lukke-øje-tendens" men nu da jeg har fået en ny superblitz kan han slet ikke nå at reagere før billedet er i hus... så det er SWEET :w00t:

... og nu giver du mig jo så mulighed for lige at poste lidt flere af ham med åbne øjne :tongue: fra træning igår siden du ikke mener at der har været nok :innocent:

VM6_0160.jpg

VM6_0169.jpg

VM6_0182.jpg

Hvor mange var I oppe imod i jeres grupper?

Mener det var sammenlagt 30 stk i Christians klasse fordelt på 2 højder (vist 16 i Chr. klasse)

Min klasse var vist 27 stk i den høje og 16 i den lave!

---> heraf går de to klassevindere så videre til overall sidst på aftenen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det forstår jeg ikke helt??

... måske fordi jeg er ved at carb-deplete igen :tongue:

Der lå bare i det, at jeg i min store glæde, og iver, forsøgte at dele denne verdens nyhed med andre, ved at linke til jeres billeder. i farten glemmer man at der rent faktisk findes nogle enkelte mennesker som ikke forstår sig på den verden :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Forsinket tillykke herfra også. Som en mand med en svaghed for rødhårede tøser er det hård kost at komme igennem de seneste sider i din log. :innocent: :4thumbup:

Hej Klaus

TAKKER :cool:

... ang. din svaghed så skulle du vel ikke have nogle østeuropæiske gener i dit blod? For der var godt nok mange derovre med samme svaghed :tongue:

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup:

Faldt lige ind i din log :blink: og sikke en af slagsen :4thumbup: simpelthen vildt fedt at læse at det er lykkes for jer og rigtig godt gået så STORT tillykke herfra. :superman:

:clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap:

Kenn

Hej Britone

... min log er ret lang sådan at falde over :tongue:

Dejligt at læse du synes den måske var et kig værd :4thumbup: og TAK for lyknskningerne :w00t:

//NO

Link to comment
Share on other sites

Hold da .... hvor står du skarpt :devil:

Kæmpe stort tillykke herfra :cheer::cheer::cheer:

Hej Mettehelena :bigsmile:

Ja... det hele klappede mere eller mindre på dagen - så kan vist ikke brokke mig :innocent:

Er dog mest glad for at jeg ser SUND ud ... alt for ofte kommer atleter til at ligne noget katten har slæbt ind fordi deres diæt har været alt for hård og det prøver jeg for alt i verden at undgå :smile:

//NO

Link to comment
Share on other sites

Super fortælling Norah..! :4thumbup:

Og lækre billeder..! :wub:

Kommer der noget på hjemmesiden med lidt billeder og sådan..? :smile:

Hej Anders

... er det andet da ikke nok :wink:

//NO

p.s. Laver bare copypaste på min beretning til min BLOG da der vist står rigeligt :smile:

min BLOG

... men mange flere billeder kommer på min HP løbende de næste par dage ... og nu må vi jo se hvad Rygaard har oppe i ærmet i weekenden :slut:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hej Anders

... er det andet da ikke nok :wink:

//NO

Det bli'r aldrig nok..! :wink:

p.s. Laver bare copypaste på min beretning til min BLOG da der vist står rigeligt :smile:

min BLOG

... men mange flere billeder kommer på min HP løbende de næste par dage ... og nu må vi jo se hvad Rygaard har oppe i ærmet i weekenden :slut:

:yahoo:

Lækkert..! Noget at se frem til..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

De sidste par dage efter hjemkomst

SØNDAG/MANDAG d. 12-13/11

Eftersom jeg fik et ildebefindende søndag på vej hjem fra Rusland pga. noget madforgiftning, så var jeg i den grad stadigvæk præget af det mandag og først sidst på eftermiddagen begyndter kramperne i maven at ophøre!!

Fik på trods af maveonde spist OK søndag i form af fornuftig mad og protbar samt to skinke-/ost sandwich i lufthavnen, hvor af den ene vist ikke var heeeelt ren og i den grad satte gang i systemet :crazy: Heldigvis reagerede min krop hurtigt på det som nu engang var i maden og fik det "skiltud" ... bare øv at det netop var de par timer vi var på flyveren at jeg ABSOLUT skulle på toilet og have kvalme :sneaky2:

Søndag aften havde Christian købt en stor familepizza hvor jeg klemte et enkelt slice ned sammen med nogle pomfritter... sidstnævnte var et hit for min "sarte" mave og lagde ligesom et låg på tingene og jeg faldt glad i søvn på sofaen til "Mission Impossible 3" mens Christian næsten fortærrede hele familiepizza'en selv :tongue:

Min vægt mandag var overraskende lav 62.8 kg og formen faktisk ret god i forhold til tidligere år, hvor jeg har haft en del væskeretention som regel allerede søndag... det samme galt Christian!

Vi blev enige om at det nok skyldtes at vi rent faktisk intet junk havde spist i døgnet efter VM og den eneste smule vi havde fået var søndag aften --> hvor for mit vedkommende var dagens samlet indtag stadigvæk under ligevægtsniveau.

Derudover så havde min carbup kun bestået af god mad såsom kylling, kartofler, riskiks, hjemmebagt brød, figen- og nøddepålæg og lørdag under VM havde jeg stort set intet spist ud over lidt riskiks og måske maks 150 gr. chokolade fordelt over dagen... følte intet behøv for mad under konkurrencen da jeg havde det rigtigt godt med formen og ikke mindst følte mig fyldt ud!!

Mandag fik jeg så ikke så meget at spise andet end noget tomatsuppe med kødboller samt frormage fraich indtil om aftenen hvor min mavekramper havde lagt sig .... så her spiste jeg ekstra i form af lidt mere tomatsupper og så en lille hjemmebagt 3-slags-chokoladebolle og noget let fordøjelig god mrk chokolade :innocent:

Træning blev der ikke meget af i OBBC, det blev mest :blahblah: samt noget fotografering, hvilket nok også var meget godt for var ret kvæstet stadigvæk pga. søvnmangel og mave-tam-tam!

TIRSDAG d. 14/11

EN OK dag med knald på og en masse små projekter ... bedste som jeg kan lide det og heldigvis synes mit maveonde at være forsvundet helt :smile:

I dag skulle også være "høj carb dag" eller rettere omkring de 250 gr sammenlagt, da de næste 3 dage bliver low carb pga. fotografering i weekenden, så nød en pose SUNMAID chokolade rosiner om aftenen efter min bøf... men ellers så har jeg slet ikke haft lyst til de mindste mad udskejelser... tværtimod :w00t:

MORGENCARDIO kl. 9:30

¤ LØB, lette 8 km

... huuu - det var dejligt at løbe igen langt om længe

letRYG kl. 13:30

¤ POWERWALK 25 min

CHINS

1 set x 12 reps @ BW

T-BAR ROW

1 set x 20 reps @ 20kg

1 set x 20 reps @ 30kg

1 set x 20 reps @ 40kg

1 set x 17 reps @ 50kg

1 set x 8 reps @ 60kg

1 set x 8 reps @ 60kg

... fik jo lændehold for blot 1½ uge siden og kunne i den grad mærke det ved de 60 kg så hold kg'er og rep nede

BAGSKULDER, maskine

1 set x 17reps @ 25kg

1 set x 15reps @ 27.5kg

1 set x 15reps @ 30kg

1 set x 15reps @ 30kg

1 set x 15reps @ 30kg

ONE ARM DB ROW

1 set x 12reps @ 42kg

1 set x 14reps @ 42kg

1 set x 16reps @ 42kg

Laterals superset'et med stivarmet pulldown

LATERALS DB

1 set x 15reps @ 2 x 5kg

1 set x 15reps @ 2 x 6kg

1 set x 15reps @ 2 x 7kg

1 set x 15reps @ 2 x 8kg

STIVARMET PULLDOWN

1 set x 15reps @ 50kg

1 set x 15reps @ 50kg

1 set x 15reps @ 55kg

1 set x 15reps @ 60kg

Curls superset'et med skrå mave (for engangs skyld!!)

DB CURLS

1 set x 10reps @ 2 x 10kg

1 set x 15reps @ 2 x 10kg

1 set x 15reps @ 2 x 10kg

1 set x 20reps @ 2 x 10kg

1 set x 15reps @ 2 x 10kg

SKRÅ MAVE, maskine

1 set x 15reps @ 70lb

1 set x 15reps @ 80lb

1 set x 15reps @ 90lb

¤ ARCH: 20 min

... fuld KNALD på med hårde intervaller

¤ POWERWALK 25 min

... og så var det ellers hjem at hente misserne Baxter og Bibi :wub: i Nyborg ... DAMN vi havde savnet :unhappy: de små hårboller!!

ONSDAG d. 15/11

Vægten her til morgen sagde fint 63.5 kg --> så den ekstra mængde carbs igår + øget salt har givet et lille kg væske i kroppen, men vægten er dog stadigvæk lavere end sidste onsdag før VM så nu må vi se om formen er endnu bedre i weekenden :smile:

I dag går primært ud på at få drukket ekstra væske for at sætte lidt skub i det hele, så formen forhåbentligt er hæderlig lør/søn til foto :slut:

MORGENCARDIO kl. 9:30

¤ POWERWALK 70 min - 10 km

... SHIIIIT jeg havde DOMS i stængerne her til morgen .... LEEEE :crazy::crazy::crazy:

letBEN kl. 16:30

¤ POWERWALK 25 min

BOX SQUAT

1 set x 12 reps @ 20kg

1 set x 12 reps @ 20kg

1 set x 10 reps @ 40kg

1 set x 10 reps @ 40kg

1 set x 10 reps @ 40kg

1 set x 8 reps @ 50kg

1 set x 8 reps @ 50kg

OL SQUAT

1 set x 10 reps @ 50kg

1 set x 5 reps @ 60kg

... måtte simpelthen sande at min lænd pt. ikke er parat til squat for DAMN det var lige før jeg troede at jeg igen havde fået rykket min ryg fra hinanden sådan som det nassede i bunden af løftet med sølle 60 kg :crybaby:

ET BENS PRESS, maskine

5 set x 12reps @ 110lb

Leg ext. superset'et med leg curl

LEG EXTENSION

4 set x 12reps @ 70lb

LEG CURL

4 set x 12reps @ 70lb

DONKEY RAISE

5 set x 12reps @ 100kg

¤ ARCH 27 min

... igen fuld KNALD på med hårde intervaller - fatter ikke hvordan jeg fik gang i mine ben som i den grad er sat til med ømme muskler :blink:

--> herefter noget udstrækning for ryg og så...

¤ POWERWALK 25 min

God træning - dejligt at bevæge kroppen men HOLD DA OP man kan mærke den er brugt oven på weekendens strabasser!

I dag var så også første lowcarb + øget salt så den har stået på hakkebøffer med smeltet ost :w00t: og min elsket peanutbutter + lidt løse nødder og protpulver efter træning :smile:

Ellers også en optur dag i dag med rigtig fin invitation :w00t: til det prof. VM :clap: :clap:

... altså - nu begynder det sgu at være skægt :cool:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Ellers også en optur dag i dag med rigtig fin invitation :w00t: til det prof. VM :clap::clap:

... altså - nu begynder det sgu at være skægt :cool:

Nu er det nok mig der er en pølse, men hvad er forskellen på et "prof. VM" og så det i var til?

Jeg synes nu ellers det lød, og ser meget prof ud. Hvad definerer man som prof?

Link to comment
Share on other sites

Nu er det nok mig der er en pølse, men hvad er forskellen på et "prof. VM" og så det i var til?

Jeg synes nu ellers det lød, og ser meget prof ud. Hvad definerer man som prof?

prof. = $$$$$$$$ :devil::cool:

(altså ligesom Mr. O hvor de også kæmper om penge)

amat.= titlen, æren + pokal :smile:

Fik jo bl.a. chancen for at deltage i et lukket prof. stævne om 3½ uge .. dvs. 6 speciel indbudte atleter per klasse som kæmper om 5.000$ i hver af de 4 klasser :w00t:

prof. VM er åbent hvad angår deltagerantal, så det vil sige at der helt ret sikkert er langt flere end 6 stk per klasse som kæmper om pengene + prestige

... og så er det jo cremen af atleter der stiller i prof. rækkerne! Dvs. tidligere top-placerede verdens- og europamestre gennem de sidste mange år :smile:

(... hvorfor det også i den grad kræver forberedelse og finpudsning af detaljerne og ikke bare lige noget man springer ud i med et par ugers varsel - jeg gør i hvert tilfælde ikke :bigsmile: .... næste år måske :wink: )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: :w00t:

Hej Brunetten

... lidt vildt jo :blush:

Altid dejligt med en "anonym" på banen :tongue:

hæhæ... ja - Christian har i den grad en "lukke-øje-tendens" men nu da jeg har fået en ny superblitz kan han slet ikke nå at reagere før billedet er i hus... så det er SWEET :w00t:

... og nu giver du mig jo så mulighed for lige at poste lidt flere af ham med åbne øjne :tongue: fra træning igår siden du ikke mener at der har været nok :innocent:

VM6_0160.jpg

VM6_0169.jpg

VM6_0182.jpg

Mener det var sammenlagt 30 stk i Christians klasse fordelt på 2 højder (vist 16 i Chr. klasse)

Min klasse var vist 27 stk i den høje og 16 i den lave!

---> heraf går de to klassevindere så videre til overall sidst på aftenen :smile:

*fniser tøset* :bowdown:

Tark :blush::4jumpy:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share