ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

LOL, din beskrivelse af den russiske chuffør. Jeg har prøvet det.

Var i Ukraine for en del år siden. Jeg kan fortælle dig at oplevelsen med et russisk/ukraisk indenrigs fly er det værste jeg i mit liv har prøvet.

Jeg fik et sæde som ikke kunne rejses. Sådan var det altså, så jeg lå halvt ned hele turen. Flyvet var tappeseret med normalt blomsteret tapet indvendigt.

I lufthavnen rendte der hunde og katte rundt. Bænken vi sad på, valgte at opgive sit lange liv da vi satte os på den.Der var intet lys på toiletterne, hvilket folk løste ved at lade døren stå åben.

Hvis man åbnede den dør hvor de stod "tax free" på, kom man ind til et kontor hvor der sad to mand ved at skrive bord.

På selve landings banen gik der en mand rundt med sådan en kost lavet af halm. :laugh:

Bus turen var langt værre. Manden kørte som død og djæven op langs en bjerg side, og den aircondition de talte om, var at dørene stod åbne under hele turen. Hvilket kunne være de samme da man alligevel kunne se vej banen gennem hullerne i bunden af bussen. Ved skarpe sving var der noget der gnistrede under bussen.

På et tidspunkt trækker en arig billist ind foran busser , knalder bremserne ind, styrter hen til chufførens vindue, vipper ham en på hovedet, og skrider igen.

To gange gik busse i stykker, hvilket ikke var et problem da hele kuffert rummet var fyldt med reservedele.

Nå men hans dødskørsel stoppede først da vi truede med at han ingen drikkepenge fik hvis ikke det stoppede.

:w00t:

Nå glæder mig til at at høre resten af din beretning. Og se flere pics

Link to comment
Share on other sites

Din beskrivelse af bil kørsel i Rusland, er hvis meget rammene.

Dem vi kørte med der over, kørte knap så hurtig, men det var så i en Volga

Men motorvejs kørsel er slet ingen ting, i forhold til myldre traffikken i Sct. Peterborg :crazy:

Der følte man virkelig et det var med livet som indsats

Den tur var bare :crazy::crazy::crazy:

... men sgu meget rart at læse at det nok mere er generelt at man kører sådan end at det blot var vores chauffør :smile: Det var den tanke jeg støttede mig til undervejs, at han vidste hvad han lavede og man sikkert kørte sådan! Vores chaauffør kørte også i nødsporet når de andre bane var fyldte samt nogle gange drønede han bare ind midt mellem to lastbiler som var ved at overhale hinanden :blink::blink::crazy:

Godt vi overlevede :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Super fed beretning.. Lidt sjovt at I faktisk var ude for en sådan - fra filmene - typisk russser der ikke har styr på noget... :laugh:

Jer simpelthen så imdponeret over at I kan få det hele til at hænge sammen. Nu ved jeg ikke hvad Craw laver, men du er jo medicinstuderne. Ikke just verdens nemmest studie, også oven i det har du lige banket en form sammen som kun er en VERDENS MESTER (kan ikke siges nok gange !!!) værdig...

Det er overskud, overblik, selvdiciplin, motivation og ikke mindst jern hård vilje !!!

Glem janteloven... Vær stolt af dig selv og ikke beskeden ! Efter sådan en præstation må man ALT :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

LOL, din beskrivelse af den russiske chuffør. Jeg har prøvet det.

Var i Ukraine for en del år siden. Jeg kan fortælle dig at oplevelsen med et russisk/ukraisk indenrigs fly er det værste jeg i mit liv har prøvet.

Jeg fik et sæde som ikke kunne rejses. Sådan var det altså, så jeg lå halvt ned hele turen. Flyvet var tappeseret med normalt blomsteret tapet indvendigt.

I lufthavnen rendte der hunde og katte rundt. Bænken vi sad på, valgte at opgive sit lange liv da vi satte os på den.Der var intet lys på toiletterne, hvilket folk løste ved at lade døren stå åben.

Hvis man åbnede den dør hvor de stod "tax free" på, kom man ind til et kontor hvor der sad to mand ved at skrive bord.

På selve landings banen gik der en mand rundt med sådan en kost lavet af halm. :laugh:

Bus turen var langt værre. Manden kørte som død og djæven op langs en bjerg side, og den aircondition de talte om, var at dørene stod åbne under hele turen. Hvilket kunne være de samme da man alligevel kunne se vej banen gennem hullerne i bunden af bussen. Ved skarpe sving var der noget der gnistrede under bussen.

På et tidspunkt trækker en arig billist ind foran busser , knalder bremserne ind, styrter hen til chufførens vindue, vipper ham en på hovedet, og skrider igen.

To gange gik busse i stykker, hvilket ikke var et problem da hele kuffert rummet var fyldt med reservedele.

Nå men hans dødskørsel stoppede først da vi truede med at han ingen drikkepenge fik hvis ikke det stoppede.

:w00t:

Nå glæder mig til at at høre resten af din beretning. Og se flere pics

KÆÆÆÆÆÆÆÆFTTTTT :laugh::laugh::laugh::laugh:

... hæhæhhæ ... så kan jeg godt se vores oplevelse var vand ved siden af :laugh: (vi griner da også kun af det nu hvor vi er kommet helskindet hjem :bigsmile: )

Må man spørge hvad du skulle derover?

//NO

Link to comment
Share on other sites

KÆÆÆÆÆÆÆÆFTTTTT :laugh::laugh::laugh::laugh:

... hæhæhhæ ... så kan jeg godt se vores oplevelse var vand ved siden af :laugh: (vi griner da også kun af det nu hvor vi er kommet helskindet hjem :bigsmile: )

Må man spørge hvad du skulle derover?

//NO

Det var også lidt en oplevelse. Noget af det (det ufarlige) var sjovt på stedet, andet først bagefter (når man havde fået bekræftet at man rent faktisk overlevede)

Vi var det på et krydstogt. Men for at komme til afrejse byen skulle der mellemlandes, og opleves et indenrigs fly. Under krydstogtet blev der lagt til havn, og så kørt ind i landet.

Det var under disse "mellem landinger" der kom disse nærdøds oplevelser.

Men flyve turen står stadig for mig som noget af det mest uhyggelige jeg har prøvet. Især som ikke fagkyndig, i en flyver der drypper vand ned fra loftet af osv, så kan man godt være lidt betænkelig.

:w00t:

Link to comment
Share on other sites

Super fed beretning.. Lidt sjovt at I faktisk var ude for en sådan - fra filmene - typisk russser der ikke har styr på noget... :laugh:

Jer simpelthen så imdponeret over at I kan få det hele til at hænge sammen. Nu ved jeg ikke hvad Craw laver, men du er jo medicinstuderne. Ikke just verdens nemmest studie, også oven i det har du lige banket en form sammen som kun er en VERDENS MESTER (kan ikke siges nok gange !!!) værdig...

Det er overskud, overblik, selvdiciplin, motivation og ikke mindst jern hård vilje !!!

Glem janteloven... Vær stolt af dig selv og ikke beskeden ! Efter sådan en præstation må man ALT :4thumbup:

Hej Juvic

Sikken nogle fine ord at starte dagen på :blush::w00t:

Ja ... den oplevelse var sgu noget bizzar --> er dog sikker på at Christian nok skal have nogle flere detaljer i hans beretning for han plejer at være bedre til den slags :smile:

Christian (Craw) er under uddannelse til Fængselsfunktionær på Nyborg Statsfængsel men har ellers end cand.hum.linq. (som han desværre ikke kunne bruge til det store!!)

Jeg må da også påstå at jeg i denne uge er "lidt" presset da jeg har eksamen på fredag :crazy:

... så de næste 3 dage står på MAX læsning kun afbrudt af mine 2-3 x træningspas og lidt pauseindlæg her på MOL :smile:

TAK IGEN :rolleyes:

//NO

Link to comment
Share on other sites

Jeps..! Mer' mer'...! :4thumbup: :w00t:

:tongue:

Først bliver det så lige et par snapshoots fra OBBC igår som jeg lovede drengene at jeg ville poste :tongue:

VM6_0237.jpg

VM6_0238.jpg

... også lige et pic med en RIGTIG FALCKreder - hvem ville ikke være tryg i Thomas's arme :w00t:

VM6_0299.jpg

Link to comment
Share on other sites

WFF VM 2006... KONKURRENCEN

Klasseindelingen

Modsat vores torsdag så forløb lørdag fuldstændig glidningsløst og lige efter planen :4thumbup:

Konkurrencen var SUPER godt tilrettelagt og rammerne var helt perfekt med en hyggelig og intim sal næsten ala der hvor Decembercupen i Sverige afholdes så jeg følte mig straks hjemme :smile: dog var det lidt knebent med plads til alle deltagerne, som slet ikke kunne være bag scenen men også lå ude på gangene og trapperne.

... en fyldt forhal :smile:

VM6_0205.jpg

Vi havde fredag fået info om at bussen til konkurrencen inde i Tver centrum ville afgå fra hotellet kl 8, så jeg havde sat mit ur til 5:30 da jeg IKKE kan lide at stresse, og da jeg jo skulle gøres fitnessparat :slut: og derfor både skulle have glattet hår, sat kunstige øjenvipper på, ordne negle, lægge makeup, farven Kragen en sidste omgang samt have noget at spise og ikke mindst FINDE RO så var lige omkring de 2 timer til at gøre mig parat perfekt :cool:

Da jeg stod op syntes jeg ikke umiddelbart at min form var meget bedre end om torsdagen (hvilket er noteret til fremtidige konkurrencer, at jeg IKKE behøver 2 dage til at fylde på og dehydrere) ikke dermed sagt den ikke var god for har aldrig været så skarp og fyldt på samme tid så det spiller max :4flex:

Nulrede som sagt rundt og fik ordnet de første par ting – glattet hår og sat øjenvipper på – herefter fik jeg hevet Christian ud på badeværelset og givet ham det sidste lag protan, min farve trængte ikke til mere da jeg 100% skulle have dreamtan på og derfor ikke skulle være mørkere.

Nå – det tog jo hele 3 minutter og så var Christian malet op 4. og sidste gang og jeg kunne fortsætte med mine sysler!

Spiste ikke det store – kan rent faktisk ikke huske om jeg fik mere end én enkelt riskiks men det var også et fedt for følte mig i SUPER FORM og havde umiddelbart ikke behov for flere carbs, så besluttede at tage det som dagen kom og evt. kun få nogle hurtige carbs en lille halv time før scenetid.

Busturen ud til stedet tog små 10 minutter og vi var et af de første hold som ankom og fik derfor kapret os en plads lige bag scenen hvor vi så tilbragte de næste 15 timer :blink:

Vi var blevet informeret om at klasseinddeling ville foregå kl. 11 men da alle atleter var ankommet og parat omkring kl 10 gik vi bare i gang!

Den første runde bestod i at ALLE fitness atleter blev kaldt på scenen og DAMN stort set alle piger var super skarpe og ikke mindst velforberedet til tænder med flotte bikiner og stylet maks ... ved ikke hvorfor men havde egentligt ikke forventet det men var så SUPER fedt at skulle konkurrere mod så god en standard for så skal man jo rigtigt stramme sig an :w00t: kun få atleter faldt ud men kunne også se at det højst sandsynligt var ”damer” i +40-50 års kategori. Vi kunne selvfølgelig ikke være på samme tid alle sammen, så de mere kendte atleter som allerede havde stillet op flere gange blev hurtigt sendt ud igen, da der ikke var tvivl om hvilken klasse de hørte til. Herefter foregik det ved at hoveddommeren kom på scenen og forsøgte at få et overblik over alle atleterne, hvorefter han gik rundt og pegede os ud på skift, at nu skulle vi komme frem og sammenlignes, for derefter at blive sendt tilbage i feltet, hvis man ikke var egnet til en bestem kropstypekategori.

Da vi havde været på scenen i en 10 minutters tid, blev jeg kaldt frem 2. gang og blev bedt om at stille mig midt i feltet og så blev atleterne omkring mig ellers skiftet ud de næste 15 minutter eller også var det længere??! HUUUU det var hårdt :wacko: min højre læg begyndte mod slutningen at hoppe/små krampe en del og min lænd, som stadigvæk var meget øm fra det lændehold jeg havde haft, begyndte at brokke sig en del, hvilket ikke var super fedt da det er liiiiidt svært at holde poseringen korrekt med skævhed og hoppede lægmuskler :annoyed:

… havde jo rent faktisk heller ikke øvet mig på at stå meget længere end maks 20 minutter lineup hjemmefra, da jeg havde fået af vide at det i reglen gik meget hurtigt til klasseindlingen, og når man først var i sin kategori, så ville der som oftest max være et par sammenligninger!! Men ved ikke om de har været i tvivl om min kropstype eller de blot ønskede allerede at lave en bedømmelse, for jeg var klart den som var længst tid på scenen og til sidste kiggede forbundets præsident også lidt overbærende på mig og sagde at nu måtte jeg godt gå ud….

Men alt i alt super fedt at få lov at stå front midt i feltet og bare give den MAX gas i sin pling pling bikini og med i den grad et velpoleret udseende :slut::w00t::superman:

Da jeg kom ned fra scenen havde jeg en rigtig god fornemmelse bl.a. fordi både den amerikanske og finske dommer havde lavet thumps-up :4thumbup: til mig undervejs og så virker det jo heller ikke helt tosset at stå center til sammenligning … nu var der så ikke andet for end at vente på at alle klasser var blevet inddelt for at se hvilken kategori man var blevet tildelt... SPÆNDENDE :clap:

I ventetiden skete der så også det, at jeg blev kontaktet af en promotor for et prof. show i Rusland :yahoo: dog skulle det afholde blot 4 uger efter dette VM og han ville helt vildt gerne om jeg kunne deltage og på de vilkår var det næsten svært at sige nej… Showet ville bestå af i alt 4 klasser – 2 mænd – 2 kvinder hhv. let + tung klasse… i hver klasse ville der så være 6 speciel indbudte atleter… hverken mere eller mindre, og så skulle der så kæmper om 5.000$ per klasse …. HOLD DA KÆFT det var nok det største skulderklap at få blot 25 minutter ind i konkurrence :4jumpy:

… tænk at få en invite til at være blandt de 6 atleter i en profklasse under ist første VM … fatter det stadigvæk ikke :blink: Har dog mandag måtte sende en mail til promoter, at jeg denne gang ikke kan deltage pga. jeg har 2 eksaminer den næste måned men selvfølgelig håber på at kunne få en indbydelse til næste år… ville da væren DUMT andet :innocent:

Nå… men herefter var det tid til lidt afslapning og ikke mindst få set Christian deltage i klasseinddeling! Hos mændene var der MEGET stor forskel på hvordan de tog sig ud. Nogle spillede direkte på at se så ærgerlig ud som muligt ved at stå med hængende skulder, udspillet maver og gøre sig så små som muligt, simpelthen for at forsøge at snyde sig i en klasse for en lettere kropstype, men dommerne virkede nu skarpe nok til at gennemskue det, så egentligt ikke spillet værd :smile:

Derudover så var stort set alle HELT HVIDE … her putter man først farve på efter klasseinddeling, igen for så vidt muligt IKKE at fremhæve musklerne og derved undgå at komme i en for tung klasse. Så Christian stod jo super flot :wub: ved siden af alle de andre blege atleter, og kun få andre var som ham brune og med tydelige markeringer.

Selvfølgelig var vi hjemmefra klar over at man under klasseinddeling for så vidt muligt ikke skulle give den gas og for guds skyld lade være at flexe for meget … men men… modsat vores instrukser så var vi aftenen forinden blevet enige om at vi ikke havde noget at skjule og vi nu engang så ud som vi gør og vi derfor ikke ville forsøge at ”snyde” dommerne ved at forsøge at se mere ærgerlig ud end vi reelt var… og det endte jo så også med at betale sig :bigsmile:

Efter vi begge havde været på scenen gik der en lille halv time før klasseinddelingerne kom op, og jeg var her tilskrevet kategori 4 ud af 12 mens Christian var kategori 2 ud af 9… dette fortalte os dog ikke hvilken klasse vi reelt tilhørte da 2 til 4 kategorier kunne være samme klasse pga. yderlig højdeinddeling ved store klasser, så måtte vi bare vente og se…

Vores udsigt i 15 timer VM6_0199.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Så kan den træning bare ikke tage længere - fat tastaturet, og tilfredsstil(!) de mange :tongue:

Niske

... så så Niske :tongue:

Er her nu!! Skulle lige hente misserne i Nyborg his forældrene og den slags tager jo altid længere tid end forventet :blahblah:

Link to comment
Share on other sites

Du er virkelig smuk, men det ved du sikker allerede. Det er jo bare altid rart at få det atvide 2 gange :blush: FLOT krop :4thumbup:

- Pia (Bambi) :bigsmile:

Hej Pia

Jamen MANGE TAK :w00t:

... og da altid dejligt at få vide - selv 141'erne gang :tongue:

... man er vel en tøs :slut:

Link to comment
Share on other sites

WFF VM 2006... KONKURRENCEN

Forbedømmelse

Efter at have fået slappet lidt af med benene i vejret blev det hurtigt tid til forbedømmelserne!

Kan ikke huske hvor mange vi var på scenen men mener sammenlagt at vi var et sted mellem 35-40 atleter i min klasse hvorfor vi blev fordelt i 2 klasser baseret på vores højde.

Forbedømmelserne forløb som jeg altid har været vant til med en lang line-up og så med skiftevis sammenligninger til de 4 obligatoriske sider.

Eneste forskel er at WFF tillader at man selv vælger hvordan man står i de 4 poseringer, det vil eks. Sige at når man står med front mod dommerne må man gerne antage et tvist i kroppen samt i sideposeringerne må du selv bestemme hvor du bruger dine arme og om du ønsker at stå med samlede ben eller med kig til den ene læg… SUPER fedt at der er lidt mere frit slag for der er væsen til forskel hvordan man så kan præsentere sig og ikke mindst fremhæve sine gode sider…

Forbedømmelserne tog ikke så langt tid som klasse inddeling – vel omkring 10 minutters tid! Havde igen en god fornemmelse da vi kom af scenen, da jeg havde været fremme først på center plads fik et par sammenligner med flere forskellige piger som løbende blev skiftet ud mens jeg skulle blive stående :smile:

Efter forbedømmelserne gik der et stykke tid før det blev Christians tur til at skulle på scenen, så her brugte vi tiden på at tage lidt billeder, vente på at resultatet om hvilke atleter der var gået i top-5 ville blive offentligt gjort samt jeg endda fik lavet interview med en russisk TV-station :4disguise:

Lidt billeder fra vores pause

VM6_0093.jpg

VM6_0096.jpg

VM6_0097.jpg

VM6_0099.jpg

VM6_0102.jpg

Link to comment
Share on other sites

VM6_0106.jpg

VM6_0108.jpg

VM6_0110.jpg

VM6_0115.jpg

VM6_0117.jpg

VM6_0121.jpg

Da det endelig blev Christians tur til at kommepå scenen var det fedt at se ham give den MAX gas og ikke mindst også at opleve at Christian blev kaldt frem til første sammenligning ... kunne næsten ikke koncentrere mig om at tage billeder... her er dog lige et par enkelte hvor Chr. ses yderst til venstre -> kvaliteten på billederne er dog overraskende blød og viser slet ikke den hårdhed atleterne havde i musklerne .... kamera noob :blush: (flere kan ses i Crawdaddy's log :smile: )

VM6_0030.jpg

VM6_0034.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Omkring et par timer før finalerne kom resultatet så – SÅ SUPER COOL en fornemmelse – VI VAR SGU BEGGE TO I FINALER …. HOLD DA OP JEG VAR GLAD!!

Nu var det så bare at fordrive de næste par timer til kl. blev 18 og finalerne skulle begynde. Tiden blev brugt på at hygge os lidt, snakke med de andre, småsove lidt med benene i vejret samt jeg brugte en del tid på at få taget billeder med de andre atleter og russiske/østeuropæiske fans, for var et regulært hit derover… lidt sjovt og en underlig fornemmelse for er slet ikke gearet til den slags opmærksomhed :blush: men det var nu meget sjovt alligeve :w00t: men næsten for meget for Christian :4boxing: til sidste med al den opmærksomhed, for han blev jo nødt til at holde øje med mig konstant :blink:

Specielt pga. én russer, der var med som opvarmer for det russiske hold, han var helt opslugt af mig :heartpump: sukkede og rystede på hovedet hver gang han gik forbi mig og skulle hele tiden lige tage et billede når han så muligheden … oven i dette så kiggede han tilmed i løbet af dagen liiiiiidt for dybt i vodka-lommelærken :beer: og blev derfor blev mere og mere nærgående… endte også med at han blev eskorteret af nogle af scenefolkene for lige at tage en slapper og køle lidt af :tongue:

Lidt atletsjov i gangen ... sådan var det det meste af tiden ... ikke dåligt :wink:

Smukke EVA fra fitness model klassen - Slovakiet

VM6_0075.jpg

Kan ikke huske hendes navn men mener hun var fra Ungarn

VM6_0178(2).jpg

Vinderen af den lave højde kategori i Classic Fitness - rigtig pretty boy

VM6_0076.jpg

De slovakiske piger vi blev gode venner med

VM6_0196.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

WFF VM 2006... KONKURRENCEN

Finale kl. 18

Efter nogle kvalitetstimer blev det tid til finaler, hvor jeg kunne overvære at min dejlige mand både lavede en super populær fri rutine og derefter blev kåret som VERDENMESTER :superman:

:w00t:UBESKRIVELIG FORNEMMELSE :w00t:

Det var godt nok en stor oplevelse for mig og kom også til at råbe et stort YES som hele salen kunne høre, hvorefter jeg også lige fik et blik fra scenemesteren... hæhæ.. derover er der ikke helt så meget huen som herhjemme, så det kunne absolut høres :blush

Min mand :wub:

VM6_0153.jpg

VM6_0154.jpg

… og HUUUUUU – så var det tid til den fri rutine for mit vedkommende!!

Hvad kan jeg sige….. tjaaaaa….. det kan godt være at jeg har det super på få carbs og uden probs klarer en ellers svær eksamen men når det kommer til nervøsitet og præstationsangst så kan det virkelig give mig blackout :crazy:

20 sek. ind i min fri rutine gik det galt :blush: og jeg GLEMTE ALT :newtongue: fordi jeg troede jeg var kommet en takt bagud… kan ABSOLUT IKKE huske hvad jeg lavede :omg: men overbevisende var det sgu ikke ... tror jeg :unsure: LOL :laugh:

... og KÆÆÆÆÆFT hvor var jeg skuffet over mig selv :nonono: for har øvet den rutine til hudløshed! :4slap:

Men mine nerver holdt bare ikke til det på trods af at jeg havde det nogenlunde i minutter op til/eller rettere bildte mig selv ind --> for Christian bemærkede godt nok jeg havde "lidt" jitter!!!

Så helt klart, så skal jeg fremover til at øve foran et publikum i ny og næ for at vænne mig til det for det SPILLEDE BARE IKKE og var SÅÅÅÅÅ GAL PÅ MIG SELV *B**AGEFTER :4ranting:

Heldigvis er det så sådan at man under WFF bedømmes primært på kroppen under den fri rutine og ikke primært på showmanship som herhjemme… så på trods af at jeg tabte 2/3 del af min rutine på gulvet og lavede HVAD VED JEG :blink: så formåede jeg stadigvæk at flexe mig til sejr og få fremvist lidt striber på bryst og delt, lidt skåret lår og abs… dommerne fik set det de skulle og jeg reddede den alligevel i land… pyyyyyyyh :innocent:

Efter den fri rutine var det så præmieoverrækkelse, var snotforvirret oven på den fri rutine og endte med at tage de forkerte sko på :crybaby: men alligevel :wink::tongue: så skete det fantastiske at jeg pludselig var i top tre ... og man står der og tør slet ikke tro på det :wootdance: og før jeg vidste af det var jeg også blevet VERDENSMESTER :dropjaw: :yahoo::firebounce:

FATTEDE DET SLET IKKE og det hele føltes bare som om det gik så hurtigt … blev bedt om at blive på scenen og posere med den afgående verdensmester mens der blev taget en masse billeder til både forbundet og presse…

her er et enkelt af mig og Jolanta

NorahJolanta.jpg

Frisk fra scenen

VM6_0163.jpg

tjaaa... mig med fin ny pokal :innocent:

VM6_0175.jpg

... og mig med fin ny verdensmester OG pokal :tongue:

VM6_0173.jpg

Herefter var det så igen ud at ligge med benene i vejret for nu skulle man jo pludselig deltage i overall :blink: Ikke lige det man havde forventet da man tog af sted fra DK i torsdag … ved slet ikke hvad jeg havde forventet :unsure: men i hvert tilfælde ikke at skulle befinde mig som Verdensmester i Rusland om lørdagen!

Nå, vi fik brugt yderligt et par timer på gulvet, taget flere billeder indtil det endelig omkring 22 blev tid til overall’en som blev vundet af atleterne på billedet nedenfor...

(det der med navne er bare ikke min stærke side :blush: )

fotgal19131106.jpg

Herefter fik vi hurtigt pakket vores ting for hold da op vi begge var trætte :sleeping: og bare i den grad trængte til at komme tilbage på hotellet og ikke mindst i bad :bubblebath: og måske endda nå at få nogle timers søvn, før vi skulle med bussen mod lufthavnen kl. 3 om natten...

Nåede lige et par snapshoots før sengetid til vores tøjsponsor UNDER ARMOR :bigsmile:

VM6_0243.jpg

VM6_0250.jpg

VM6_0251.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Ham med bælte tasken er simpelthen i for vild form :laugh:

Ej tusind tak for endnu mere updage, og en masse fede billeder. Så fed læsning.

Igen et stort tillykke. Det er super fedt at have jer begge på MOL.

2 stk verdens mestre, nu på MOL.

Håber MZ vil lave en artikel om jer.

Link to comment
Share on other sites

Hjemturen Søndag

... ikke så meget at sige andet end en MEGET MEGET lang dag i Moskva luft havn fra kl 5-14:45 fordi vi ikke turde tage nogle chancer med først at tage bussen fra Tver kl 9 (tog den første bus kl 3!!) efter det vi havde oplevet torsdag ved ankomst! Dog viste det sig selvfølgelig at busserne gik som planlagt mellem lufthavn og hotel hele søndagen og vi sagtens kunne have sovet læge til kl 8 og så først være ankommet til lufthavnen kl 11 ... men BETTER SAFE THEN SORRY :4thumbup: ville fandme have surt at misse vores fly!!

To MEGET trætte VERDENSMESTRE :blink:

VM_2006_sondag%20(4).jpg

VM_2006_sondag%20(6).jpg

Kragens grimme protan lapper ... kan kun konstatere at han IKKE sover med hændere over dynen :tongue:

VM_2006_sondag%20(14).jpg

Vores 9 timers udsigt :blink:

VM_2006_sondag%20(17).jpg

Turen gik herfra glat - sådan da!!

For ikke længe efter vi kom på flyveren stødte der en madforgiftning til og jeg blev RIGTIG SKIDT og troede vitterligt at jeg skulle besvime :unhappy: DAMN jeg fik det dårligt og måtte ud og sidde hos Stewarden hele turen igennem, så jeg hurtigt kunne komme på toilet samt kunne holde den værste kvalme væk!!

Dette og den totale mangel på søvn slå fuldstændig benene væk under mig og jeg blev eget pivet og som mavekramperne tog til blev det ikke mindre, så godt at Christian var der til at tage hånd om mig og få mig til at hænge bare lidt sammen :wub:

DEJLIGT da vi endelig var hjemme kl 19:30 søndag aften....

... HOLD DA OP EN WEEKEND :w00t::cheer::superman:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share