ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Pt. er ren rå vægt vel omkring de 70-71 kg men eftersom jeg lige er begyndt med NOexplode er vægten banket op omkring de 74 kg den sidste uge... så det tager vi som udgangspunkt da jeg bibeholder NOexplode gennem hele min diæt minus de sidste 1½-2 uger smile.gif Målet er cirka 60 kg i slut april!!

Desuden, hvis I vil føre jeres doping korstog helt igennem, hvad så med at føre jer frem på at I er

110 % clean, og så frivilligt fraskrive jer retten til at benytte andre præstationsfremmende produkter,

også selv om de er lovlige.

Vi kan i flæng nævne fx Nox, Animal M-stak, Vault, V12, TP, Yellow Subs osv osv...

Det er muligt det er lovlige produkter, i hvertfald uden for konkurrence,

men de har da stadig en væsentlig effekt både på din krop

og resultater, så hvorfor ikke skære helt ind til benet, og også sætte disse produkter på

Team OBBC's liste over uønskede midler.

Se, det er da en målsætning man ville kunne forstå...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Uha, der er gang i loggen! :laugh:

Skynder mig lige at indføre et ØV til den rykkede eksamen og derved manglende deltagelse i Finland, et :4thumbup: til Jeres planer om TEAM OBBC det er sgu da godt at der er nogen der gør noget og så skynder jeg mig ud igen - her er alt for rødglødende til mig :wink:

Knus

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

man har vel strengt taget ikke noget valg hvis du selv lige tænker det helt igennem ?

Hvis I bliver en integreret del af OBBC, og dermed Team OBBC, så er man ifølge det du siger

altså blåstemplet som værende clean, og det er det faktum I vil føre jer frem på.

Fint nok, men hvad så med dem der rent faktisk ikke vil være med på jeres betingelser,

af den ene eller anden årsag, som IKKE er doping.

De vil da uden tvivl stå i et ret dårligt lys, den dag de står på scenen,

og du kan vel nok selv regne ud hvorfor.

Det er ikke anderledes og har aldrig været anderledes end at man kan stille op for sig selv!!

Eks som hendes frisøren gjorde til AF-klassen i 2006 :smile:

Det kunne jo tænkes at en person ikke ønskede at deltage i team'et fordi de ikke føler de har de fornødne timer at ligge i sponsorsøgning... og eftersom man også skal yde for at kunne nyde i team'et så er den vel ikke meget længere??

Endvidere vælger du så at ignorere Moos' kommentar om en klub i klubben.
Det gør jeg da ikke Jacob!! Svarer på den!
Nuvel, det sidste laaaaaaaaange stykke tid i OBBC var styrkeløfterne konstant

udskældt fordi vi var en "intimiderende gruppe" og der var ingen grænser for

hvor tit vi skulle høre for at vi var ved at danne en klub i klubben, og det blev

endda fremhævet kraftigt af formanden på den forrige generalforsamling,

at det kommende styrkehjørne, eller område, altså IKKE blev lavet kun

til styrkeløfterne, og han pointerede endda at man ikke fra bestyrelsens

side ønskede at vi skulle være en klub i klubben.

Hvad er det så lige nøjagtig du vil kalde det projekt du har gang i nu ?

Du er ved at skabe en enhed i OBBC for de få udvalgte, og hvis man ikke er med

på jeres betingelser, så er man ude i kulden og på egen hånd, og i DEN grad

overladt til at blive mistænkt for at have hænderne nede i AS-krukken.

Der er STOR STOR forskel på at ville lave sit eget SL-lokale lukket af fra resten af omgivelserne samt opføre sig som en gruppe af forkælet teenagere der går og spreder rygter om hvad de tror bestyrrelsen mener... I var simpelthen så langt ude nogle af Jer til sidst at det i dag stadigvæk er hovedrystende :nonono: og så til en gruppe af atleter som ønsker at tage alle mulige mål for at dem som stiller til fitness og BB stævner er rene samt at give muligheden for at samle økonomiske midler til at kunne deltage i flere stævner... dette har intet at gøre med IKKE at være integreret i klubben, tværtimod er det med til at styrke at OBBC vil tage sit ansvar og målsætninger om at doping ikke hører til i sporten og vi er nogle som bekæmper det med næb og klør!

Og "enheden" som du så fint kalder det er åben for alle som ønsker at deltage på lige fod med andre rene atleter og ønsker at gøre et stykke arbejde for at skabe bedre rammer for flere stævnedeltagelser....

Og hvornår er rygter alvorlige nok til at man ryger ud ?

Jeg kunne da godt nævne en hos jer, som jeg flere gange har hørt rygter om,

er det så nok til at han skal stå skoleret eller hur ?

Et rygte er vel et rygte, og en mistanke er en mistanke er en mistanke osv uanset

hvem der så kommer med den og hvem den er rettet imod.

Igen virker det ikke til at du har læst mine indlæg!!!

Har skrevet og skriver igen for arveprins Knud - at rygte IKKE er nok!!

Det er fysisk præg og sort-på-hvid beviser som vil kunne udelukke en person!!

Vi ligger i den grad også op til at vi ikke regner med at folk er interesseret i at deltage hvis de har en kanyle eller har haft en kanyle så langt oppe i r.... at det tager dem år at finde den igen!!

Du kan forsvare det så meget du vil, og uanset den gode hensigt,

så har det en rigtig grim smag af rygklapperi og dobbeltmorale når det er værst.

At du af alle snakker dobbeltmoral Jacob.... det giver mig immervæk blodsmag i munden!!

Kæft hvor jeg bare ikke kender dig mere :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Desuden, hvis I vil føre jeres doping korstog helt igennem, hvad så med at føre jer frem på at I er

110 % clean, og så frivilligt fraskrive jer retten til at benytte andre præstationsfremmende produkter,

også selv om de er lovlige.

Vi kan i flæng nævne fx Nox, Animal M-stak, Vault, V12, TP, Yellow Subs osv osv...

Det er muligt det er lovlige produkter, i hvertfald uden for konkurrence,

men de har da stadig en væsentlig effekt både på din krop

og resultater, så hvorfor ikke skære helt ind til benet, og også sætte disse produkter på

Team OBBC's liste over uønskede midler.

Se, det er da en målsætning man ville kunne forstå...

Nøøøøj hvor det her indlæg bare oser af at du ikke læser hvad jeg skriver :laugh::laugh::laugh:

p.s. Tjek lige din ADD liste før du udtaler dig om disse produkters lovlighed i som uden for konkurrence!!

IGEN ... profiloptik du!!!

Link to comment
Share on other sites

Uha, der er gang i loggen! :laugh:

Skynder mig lige at indføre et ØV til den rykkede eksamen og derved manglende deltagelse i Finland, et :4thumbup: til Jeres planer om TEAM OBBC det er sgu da godt at der er nogen der gør noget og så skynder jeg mig ud igen - her er alt for rødglødende til mig :wink:

Knus

M :elvis:

Hey GOLDIE :laugh:

Ja... det er sgu ærgeligt :sneaky2: men efter en spændende sponsorsnak igår er der rent faktisk åbnet nye muligheder som måske er endnu bedre at satse på!

Og til diskussionen - En god diskussion er aldrig af vejen :wink:

Dog undre det mig tilstede hvor meget en person har lyst til at gå ind i en diskussion omkring politik og tiltag i en klub hvor man ikke engang selv er medlem og i den grad har hængt sig selv ud pga. sine udtalelser og tilgang til klubbens interne politik... men sådan er livet ... så meget vi ikke forstår :innocent:

//NO

Link to comment
Share on other sites

Hey GOLDIE :laugh:

Ja... det er sgu ærgeligt :sneaky2: men efter en spændende sponsorsnak igår er der rent faktisk åbnet nye muligheder som måske er endnu bedre at satse på!

Uhh, det ser jeg frem til at høre mere om :bigsmile:

Og til diskussionen - En god diskussion er aldrig af vejen :wink:

Helt enig!!! :4thumbup:

Dog undre det mig tilstede hvor meget en person har lyst til at gå ind i en diskussion omkring politik og tiltag i en klub hvor man ikke engang selv er medlem og i den grad har hængt sig selv ud pga. sine udtalelser og tilgang til klubbens interne politik... men sådan er livet ... så meget vi ikke forstår :innocent:

//NO

Tjaa, nu kender jeg ingen af personerne eller deres tilhørsforhold, men jeg undrede mig da lidt over "enthusiasmen" i indlæggene :wink:

Knus

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

... og så henstiller jeg til at al den her snak og fabulering stopper!!

Lavede kun mit første indlæg fordi jeg har fået 3 PM'er omkring hvad teamobbc er, fordi nogen har set det i min signatur og lovede at jeg ville skrive lidt i log'en!!

Nu henstiller jeg så til at al mulig spekulation om hvem vi er, hvad vi skal og ikke skal og hvad holdet er og hvordan vi fungere venter indtil det fulde regel- og optagelsessæt er online hvilket vel sker efter de næste par møder har fastslået den kommende handlingsplan 100%

Herefter er alle mere end velkomne til at kommentere vores projekt kritisk - både med og uden farvede briller :smile:

//NO

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Det kunne jo tænkes at en person ikke ønskede at deltage i team'et fordi de ikke føler de har de fornødne timer at ligge i sponsorsøgning... og eftersom man også skal yde for at kunne nyde i team'et så er den vel ikke meget længere??
Det er meget muligt, men hvis omverdenen ikke ved det, så er man jo stadig ilde stedt.

Og hvorfor er JEG dobbeltmoralsk af alle ?

Det må du da meget gerne uddybe.

Forventer et ret præcist svar på det du skriver det,

og hvis du antyder at jeg har taget noget, så kan jeg godt love dig

for at handskerne ryger af uden tøven...der må være en grænse for

hvad man skal finde sig i fra din side.

Synes det er påfaldende at jeg påpeger nogle kritisable punkter, og du så forsvarer dig med næb

og klør, og vender det til et personligt angreb mod mig ?

tilføjer lige her...

Det er fysisk præg og sort-på-hvid beviser som vil kunne udelukke en person!!

og alligevel vil du udelukke MASS alene på noget som der rent faktisk ikke er bevis for,

andet end hvad nogle har sagt og påstået....

Edited by Hippo
Link to comment
Share on other sites

Tror nu vi lader det være op til E-rep om de mener én person er egnet eller ej ... ala hvad de naturlige forbund bruger som fremgangsmåde!

Har aldrig snakket om at det skulle være på grundlag af rygter at nogen holdes udenfor men konkrete beviser!

Er man i tvivl kan vi nok ikke gøre andet end at lade tvivlen komme vedkommende tilgode og så håbe at de også knokler røven ud af bukserne for at få budgetet til at hænge sammen

Fair nok, jeg syntes bare jeg læste noget om rygter, men det har nok bare været mig så. Men ellers så lyder det da fornuftigt nok hvis, det er sådan at det kommer til at køre. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tingene er skam ikke ment som en nedsabling af jeres projekt for jeg syntes da selve grund ideen er et rigtigt godt initiativ i en sport med et blaket ry, og en bestyrelse som efter sigende gør meget lidt for at ændre det. Der var bare nogle punkter som der lige sprang mig i øjnene og som jeg da syntes man bør overveje, da nogle af punkterne kan have negative konsekvenser for andre. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er meget muligt, men hvis omverdenen ikke ved det, så er man jo stadig ilde stedt.

Igen Jacob... som jeg startede med at skrive og igen skrev for din skyld i et andet indlæg... så er der en masse andet i forhold til de ting jeg også informerede om.. har simpelthen slet ikke mulighed for at forstå hvorfor du ikke kan læse dette!

Og hvorfor er JEG dobbeltmoralsk af alle ?

Det må du da meget gerne uddybe.

Helt klart hvordan du eks. gerne har villet lade OBBC støtte dig til stævner for efterfølgende i den grad at svine folk som har støttet op omkring dig og din sport og kalde dem alle mulig ting og ikke mindst latterlige gøre mennesker som rent faktisk har støttet op om dig og kunne ville hjælpe!!

... for resten har du PM!!!

Synes det er påfaldende at jeg påpeger nogle kritisable punkter, og du så forsvarer dig med næb

og klør, og vender det til et personligt angreb mod mig ?

... hvorfor skriver jeg som jeg gør - fordi du IKKE læser hvad jeg skriver Jacob!!

Læs nu hvad jeg skriver i stedet for at fortolke, overfortolke og vælge at mistforstå!!

Synes immervæk jeg har gentaget mig mere end én gang nu for din skyld og har endda lige henstillet til at alle dine kritikpunkter kan komme på programmet igen når det færdige udlæg bliver offentliggjort og alligevel fortsætter du!!

og alligevel vil du udelukke MASS alene på noget som der rent faktisk ikke er bevis for,

andet end hvad nogle har sagt og påstået....

... hvad er det lige du tror jeg har og ikke har :blink:

Synes du skal lade den ligge nu og lade være med at bringe en enkelt person frem som helt sikkert heller IKKE er interesseret i at deltage....

... jeg ville godt nok få lange øjne såfremt det var sagen!!

Link to comment
Share on other sites

Fair nok, jeg syntes bare jeg læste noget om rygter, men det har nok bare været mig så. Men ellers så lyder det da fornuftigt nok hvis, det er sådan at det kommer til at køre. :smile:

Hvis du har læst Jacobs indlæg så har du læst om at han mener vi skulle basere noget på rygter ... det har aldrig og bliver aldrig (må være 5. gang jeg skriver det nu) en del af vores bedømmelseskriterie!!

Link to comment
Share on other sites

Tingene er skam ikke ment som en nedsabling af jeres projekt for jeg syntes da selve grund ideen er et rigtigt godt initiativ i en sport med et blaket ry, og en bestyrelse som efter sigende gør meget lidt for at ændre det. Der var bare nogle punkter som der lige sprang mig i øjnene og som jeg da syntes man bør overveje, da nogle af punkterne kan have negative konsekvenser for andre. :smile:

... synes heller ikke noget af det du skriver er ved siden af Overarm for det er jo allerede punkter der er en del af vores dagsorden :innocent:

- og du forholder dig og læser i det mindste det jeg skriver uden at ligge mig ord i munden på mig eller misfortolke noget!

Synes også at det vil være rart med noget feedback når udkastet kommer online - så vil der også på samme tid være en fuld liste af punkter at forhold sig til og dermed vil en masse evt. spørgsmål eller ting man ikke lige kan gennemskue nu eliminres :bigsmile:

Igen så lavede jeg indlægget (mit første) på baggrund af forespørgelser og skrev at det indeholdte en masse andet ud over det jeg lige nævnet ... derfor bliver jeg også en smule irriteret på personer der straks overfortolker i stedet for at spørge indtil sagen som du gør på en meget saglig måde :wink:

//NO

Link to comment
Share on other sites

Du har så ikke hørt det hele og det ser jeg ingen grund til at du er berettiget til!!
Ok, men så længe du sidder og leger rygtesmed og sviner folk til, men ikke vil frem med det, så synes jeg ærligt talt, undskyld mit franske, at du skulle lukke røven, for du har med andre mennesker at gøre, og foreløbig har du ikke én eneste gang postuleret noget, du har haft hold i, eller bare havde skyggen af bevis for... Du bryder dig vidst heller ikke om at folk spreder rygter om dig...
Jeg er ikke E-rep men derfor kan man jo sagtens have noget sort på hvidt som E-rep kan se ikke kvalificerer vedkommende til en team indstilling... længere er den ikke Stefan!

Du har som sagt intet sort på hvidt, så jo. At du påstår noget, og at et udvalg skulle følge dette, uden bevis, viser vidst tydelig at der er noget muggent...

Endvidere vælger du så at ignorere Moos' kommentar om en klub i klubben.
+
Det gør jeg da ikke Jacob!! Svarer på den!

Fører til;

Det er bare dig ...
Ja, for fanden hvor er der godt svaret på det :4thumbup: :nonono:
Det er da utroligt som tingene kan fordrejes :unsure:

Fordrejes, siger du. Nægter du at det godt kunne ende, som jeg skriver?

Men bare lige for at få noget på det rene - alle de penge vi skraber sammen er en indtægt på baggrund af det arbejde hver atlet gør i teamet og ikke noget som OBBC betale... det er altså os selv som knokler for at få det her op at køre ... derfor er det vel også fair at man ønsker det bedste mulige for sit team herunder at de nye medlemmer som kommer til også skriver under på at de vil deltage aktivt i at overholde det givne regelsæt der er sat op og tage aktiv del i team'ets interne politik og holdninger... klart vi ikke er interesseret i at en person som har krudtet den maks skal ind og ydes støttet svarende til flere 10.000 kr over et år!!! Vi arbejder for rene retningslinier på alle punkter og det er da heller ikke meget anderledes end hvad nogle SL-klubber gør eks. mht. først at lade en atlet stille op for klubben når de har en vis standard!!

Snakkede rent faktisk i sin tid med DSF omkring problematikken om at en vis person i OBBC ønskede licens men flere havde snakket om at han tog noget.... her fik jeg svar fra forbundet at det jo var op til den enkelte klub hvem de mente var berettiget til licens og man sagtens kunne lave forbehold/tiltag overfor personer som måske ikke var rene i kanten netop fordi forbundet på ingen mulig måde ønsker association mellem SL og AAS.

Ja, og det er egentligt et sjovt eksempel, for jeg husker godt en vis kvindelig styrkeløfter-repræsentant overfor DSF, der blev ved med at presse den pågældende atlet til at stille op...

At I selv sørger for økonomisk støtte er da også fint nok. Skriver vidst ikke andet? Faktisk synes jeg at det er yderst i orden at I selv får lov til at betale for at betale for alt det selvbruner, hjertet begærer.

Det er slet ikke korrekt fortolket Stefan....

... igen læs hvad jeg skriver tidligere :nonono: både omkring direkte beviser samt at nogle sitautioner kan vi ikke sikre os i mod!!

Fortolket eller ej, nægter du at det kan lade sig gøre, eller hvad?

... så sørg lige for at det bliver cola light ikke :wink:

Jo, desværre er jeg endnu ikke sponsoreret til at få effedriner på havregrøden, men hvis nu jeg krudter den et par år kan det da være at jeg kan blive medlem af "TEAM OBBC :superman: " og få noget støtte...

Link to comment
Share on other sites

Der er STOR STOR forskel på at ville lave sit eget SL-lokale lukket af fra resten af omgivelserne samt opføre sig som en gruppe af forkælet teenagere der går og spreder rygter om hvad de tror bestyrrelsen mener... I var simpelthen så langt ude nogle af Jer til sidst at det i dag stadigvæk er hovedrystende og så til en gruppe af atleter som ønsker at tage alle mulige mål for at dem som stiller til fitness og BB stævner er rene samt at give muligheden for at samle økonomiske midler til at kunne deltage i flere stævner... dette har intet at gøre med IKKE at være integreret i klubben, tværtimod er det med til at styrke at OBBC vil tage sit ansvar og målsætninger om at doping ikke hører til i sporten og vi er nogle som bekæmper det med næb og klør!
Nu var der jo, som vi fik at vide så mange gange, netop IKKE tale om et styrkeløftsrum, men et sted for tung træning. Husk lige på, at det ikke var VORES ide, men noget der blev påduttet os, og vi bifaldt. Der er væsentlig forskel!

Jeg er i den grad træt af at blive beskyldt for, at det var OS, der var galt på den, for fanme om ikke vi gjorde meget for at indordne os. Så fik vi besked om nye regler, så forsøgte vi at følge dem, så fik vi at vide at der kom et rum til tung vægttræning, så glædede vi os og begyndte at spørge efter det osv. Med mindre der snart kommer noget konkret på bordet, synes jeg snart at det er på tide at droppe de beskyldning, for det er virkeligt ikke værdigt andet end at ryste på hovedet af det, efterhånden!

At du af alle snakker dobbeltmoral Jacob.... det giver mig immervæk blodsmag i munden!!

Kæft hvor jeg bare ikke kender dig mere

Og dine beskyldninger og undvigelsesmanøvrer giver også dårlig smag i munden, men det behøver jeg ikke nævne, for det er jo ren mudderkastning.

Synes det er sørgeligt at du ikek kan genkende ham, men tænk, hvis du ikke selv havde valgt at fryse os udenfor, kunne det jo være endt anderledes... Så synes godt at du kan droppe beskyldningerne...

Link to comment
Share on other sites

2 ting:

1. Det er vist dels et skænderi i har haft før og dels måske noget i skulle ordne udenfor mol. Det her er ikke pænt at kigge på.

2. Norah, set i bagklogskabens ulideligt klare lys havde det måske været smartere at vente med "reklame" for team obbc, til det rent faktisk lå fast hvem i var, hvordan jeres regelsæt så ud osv. :wink:

mvh

En mod der er lidt træt af at se mudderkastning mellem en flok fynboer :smile:

Link to comment
Share on other sites

2. Norah, set i bagklogskabens ulideligt klare lys havde det måske været smartere at vente med "reklame" for team obbc, til det rent faktisk lå fast hvem i var, hvordan jeres regelsæt så ud osv. :wink:

Ah-hva'-for-en-fisk?! Norah kan da skrive lige hvad hun vil i sin log, kan hun ikke? Hun gjorde vel bare opmærksom på noget hun har gået og fiflet med i hverdagen, og gav et lille billede af hvordan det kunne komme til at se ud. Hvis man ikke kan gøre det i sin log, hvor havde du så tænkt dig at man kunne gøre sådan noget?

At en flok individer, som har ingen interesse i Team'et, så har nogle indvendinger af forskellige karakter, er så hvad det er, men Norah kan da reklamere lige så meget for det som hun vil. Hvad folk går og lægger i det kan vel være ligemeget. Norah har jo ingen steder skrevet, at det der blev postet her i loggen, var den endegylde regelsætning for et evt. Team OBBC...?

Link to comment
Share on other sites

lagoon -> Det var ikke andet end et venlig ment forslag som jeg så situationen. Jeg skriver ingen steder man ikke må eller kan skrive stort set som man lyster i sin log. Jeg fik bare det indtryk at det blot skadede mere end det gavnede kun at fortælle om projektet som det er gjort - naturligvis "hjulpet" godt på vej af mudderkastningen. Mest af alt et timingspørgmål. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey MaxP

Tak for omsorgen :wink:

går du ud fra at folk godt kan gennemskue at de eneste som egentligt har kommenteret dette projekt uden reelt at tage objektiv stilling til tingene og rent faktisk læse hvad jeg skriver er tidligere OBBC'er som også i den grad på andre tidspunkter har ytret der misbilligelse mod klubben og deres tid der :smile:

Er også ret sikker på at alle som er en del af OBBC og når den tid kommer ønsker at tage del i TEAM OBBC også selv vil tage stilling uden at skæve til disse "forbi" indlæg.... det er jo trods alt internt i klubregi det kommer til at foregå og disse indlæg har ingen betydning for TEAM OBBCs videre forløb andet end at det rent personligt for mig har betydet at jeg er én bekymring mindre :wink:

//NO

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Nå ja, sådan kan man jo også undgå at stå til ansvar for sine handlinger...

... at du gider blive ved???!

For en god orden og en anden gangs skyld gider du så ikke vælge en mere sober tone Steffan - så skal dine indlæg nok være mere end velkomne :smile:

Og for arveprins knud (også selvom han slog op med mig) så er den her debat lukket i den her omgang som jeg også henstillede til i et tidligere indlæg...

Hvis dog nogen skulle have lyst til fortsat at gå vores projekt på klingen, vil jeg foreslå en indmeldes i OBBC og derefter skal i kontakte tovholder Chr. B. P. som dagligt er at finde i OBBC og meldes Jeres interesse, så finder vi en plads til Jer i gruppen :wink:

//NO

Link to comment
Share on other sites

Noget træningsrelevant :innocent:

Efter beskeden om misset mulighed for Finsk Grandprix i tirsdags så har jeg faktisk ikke gidet at træne :blush:

Nok også fordi jeg har været meget træt i kroppen efter de første mange dages klinik og deltidsjob i weekenden.... så mere eller mindre kørt til sokkeholderne tirsdag!

...nu dag 3 uden træning er der vist mere end rigeligt overskud og jeg er vist sluppet billigt fra noget begyndende influenza som ellers alle på psyk har været ramt af!

Havde forleden en lang snak med mine sponsorer om hvad jeg kan få af økonomisk støtte til konkurrencer i år ... og det lover meget godt, eneste krav var dog at de ikke ville støtte konkurrencer under DBFF hverken nationalt som internationelt - tyggede lidt på den et par dage - tog så min beslutning i dag (hvilket egentligt ikke var svært), at jeg ikke stiller til nogle mesterskaber under DBFF i dette år heller ej heller forsøger at kvalificere mig til nogle internationale mesterskaber herunder EM i maj for muligheden for at flyve alle steder hen i verden og konkurrere er en HEL DEL mere tillokkende end noget jeg har prøvet før.... så nu må vi se hvad planerne så helt konkret bliver i efteråret for der er godt nok meget at vælge i mellem og kunne let forestille mig at der bliver nok at se til og der bliver nok nogle måneder med konkurrencer i stedet for de planlagte 2 i november... så fitness-sæsonen bliver henvist til de kolde nov-januar måneder :w00t:

... og nå ja - det betyder at der måske alligevel bliver plads til DM i duathlon Vivs :wink:

(vi må se!!)

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Vil det sige, at man nu frit kan lægge billet ind? :flowers::4winkkiss:

:laugh:

hæhæhæ :laugh:

i princippet så vel JA ... nu hvor der jo er en tom plads i min adresseliste :innocent:

... men ved ikke om dine brede skuldre kan klemmes ind der, du fylder jo en hel del mere end Knud :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Noget træningsrelevant :innocent:

Havde forleden en lang snak med mine sponsorer om hvad jeg kan få af økonomisk støtte til konkurrencer i år ... og det lover meget godt, eneste krav var dog at de ikke ville støtte konkurrencer under DBFF hverken nationalt som internationelt - tyggede lidt på den et par dage - tog så min beslutning i dag (hvilket egentligt ikke var svært), at jeg ikke stiller til nogle mesterskaber under DBFF i dette år heller ej heller forsøger at kvalificere mig til nogle internationale mesterskaber herunder EM i maj for muligheden for at flyve alle steder hen i verden og konkurrere er en HEL DEL mere tillokkende end noget jeg har prøvet før.... så nu må vi se hvad planerne så helt konkret bliver i efteråret for der er godt nok meget at vælge i mellem og kunne let forestille mig at der bliver nok at se til og der bliver nok nogle måneder med konkurrencer i stedet for de planlagte 2 i november... så fitness-sæsonen bliver henvist til de kolde nov-januar måneder :w00t:

... og nå ja - det betyder at der måske alligevel bliver plads til DM i duathlon Vivs :wink:

(vi må se!!)

Hej Norah

Hvorfor vil din sponsor ikke støtte konkurrencer under DBFF?

/ Rasmus :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share