ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Billederne om 2 uger og 4 uger skal nok vise en forskel.. så finder vi det rigtige lys ... så kan Jakkedrengen se at det ikke er specielt bulket - tror det er det der skal til!!!

Dem glæder jeg mig til at se :)

Jeg kan vist roligt sige at det har fået mange her på MOL, incl dig Angel, til at fare i flint over jeg ikke var fascineret over craws form på de sidst postede billeder i hans log.

Hvorfor jeg skriver til dig her i din log og ikke hans egen er grundet det nære :inlove: kendskab jeg syntes at have forstået i har, og at vi tidligere har været inde på emnet.

Kritik vil altid virke hårdt og fjendtlig hvis ikke man gør den konstruktiv. Men så forskelligt som craws og mine mål og metoder er - mener jeg ikke at det er min opgave at være belærende men mere observerende! Derfor virker det selvsagt også nedladende når jeg kun "håner" craws form.

Men det jeg mener der er blevet misforstået er, at jeg faktisk finder craws plan op til Herning spændende. I den forbindelse er det så at du kommer ind, da jeg har fået den forståelse at det er dig der agerer fotograf. Siden vores kommunikation er gennem MOL og ikke live, glæder jeg mig meget til at følge craws udvikling på pics og selvfølgelig gennem hans log :tongue:

Jakkedrengen

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej Angel!

Nu er jeg helt ny her på boardet, men har læst en hel del af din logbog...

Så har lige et par spørgsmål:

Den diæt du kører, hvor mange kcal indtager du så i løbet af dagen?

Op til selve konkurrencen -altså en til tre måneder inden- udvider du så din fedtforbrændende træning til også at indeholde fedtforbrændende aktivitet efter din styrketræning, eller er det nok med power walk før morgenmaden?

Link to comment
Share on other sites

Hej Angel!

Nu er jeg helt ny her på boardet, men har læst en hel del af din logbog...

Så har lige et par spørgsmål:

Den diæt du kører, hvor mange kcal indtager du så i løbet af dagen?

Op til selve konkurrencen -altså en til tre måneder inden- udvider du så din fedtforbrændende træning til også at indeholde fedtforbrændende aktivitet efter din styrketræning, eller er det nok med power walk før morgenmaden?

Hej Showgirl

... håber da at du har fået lidt ud af din læsning :w00t:

Jeg indtager normalt et sted mellem 3000 til 4000 kcal hvis jeg indtager alt det jeg skal for ikke at tabe mig!!

Men under konkurrencetræning falder dette indtag i løbet af månederne - den sidste uge ligger jeg et sted mellem 1500-1700kcal, hvilket jeg dog nok for fremtiden bør undgå, da jeg simpelthen brænder for mange af mine muskler af... <_<

Jeg er lige nu ved at cutte lidt, da jeg godt vil ned og ligge på et lavere niveau fordi jeg hverken gider spise så meget og fordi jeg godt vil prøve at have en lavere fedt% over længere tid for at lette min konkurrencetræning!!

Mit nuværende indtag når jeg skal smide 3 kg om måneden ligger mellem 2500 til 3000 kcal med rotation af kulhydrater! :)

Med hensyn til min fedtforbrænding så er det eneste ekstra at jeg begynder at gå til og fra træning hvilket er cirka 20 minutter hver vej - dette selvfølgelig ud over min alm. powerwalk om morgenen.

Jeg ville klart mene at det er nok at powerwalke om morgenen hvis man træner op til fitness... denne gang vil jeg også prøve at undgå for mange gåture og i stedet træne tungt to gange om dagen for at skåne mine benmuskler, som alt for hurtigt forsvinder!

Link to comment
Share on other sites

SØNDAG D. 28/3

POWERWALK 45 minutter

Havde helt glemt at vi var gået over til sommertid, så kunne ikke forstå at jeg var så træt da vækkeuret ringede første gang, så snooze-knappen blev trykket adskillige gange før jeg kom ud af fjerene efter en hyggelig nat med katten oven på min mave, ved siden af cleanet op til mig og oven i købet et tidspunkt også oven på ryggen da jeg på et tidspunkt lå på maven - den skulle åbenbart bare have kontakt!!! :D

I dag skal jeg så i trøjen for første gang i lang tid - jeg skal prøve en af JFK's metal - så er lidt spændt :devil:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

efter en hyggelig nat med katten oven på min mave, ved siden af cleanet op til mig og oven i købet et tidspunkt også oven på ryggen da jeg på et tidspunkt lå på maven - den skulle åbenbart bare have kontakt!!!

Skulle der ikke have stået kraven...? ;)

Q (Der tydeligvis også er påvirket af skiftet til sommertid :blink: )

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

efter en hyggelig nat med katten oven på min mave, ved siden af cleanet op til mig og oven i købet et tidspunkt også oven på ryggen da jeg på et tidspunkt lå på maven - den skulle åbenbart bare have kontakt!!!

Skulle der ikke have stået kraven...? ;)

Q (Der tydeligvis også er påvirket af skiftet til sommertid :blink: )

hehe....

Åbenbart ikke - i nat var jeg mere til mis ;)

Link to comment
Share on other sites

efter en hyggelig nat med katten oven på min mave, ved siden af cleanet op til mig og oven i købet et tidspunkt også oven på ryggen da jeg på et tidspunkt lå på maven - den skulle åbenbart bare have kontakt!!!

Skulle der ikke have stået kraven...? ;)

Q (Der tydeligvis også er påvirket af skiftet til sommertid :blink: )

hehe....

Åbenbart ikke - i nat var jeg mere til mis ;)

Han er nu bare heldig ham Kragen :tongue: .

Link to comment
Share on other sites

GNÆÆÆÆK  :evillaughter: .....

Det er noget i mænd kan lide at høre.... :bblush:

Når kragen ikke er hjemme, så må Angel lege med sin egen mis. :pimp: :bblush:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

RIGTIG god Styrkeløfterhumor..

Niske

Link to comment
Share on other sites

GNÆÆÆÆK  :evillaughter: .....

Det er noget i mænd kan lide at høre.... :bblush:

Når kragen ikke er hjemme, så må Angel lege med sin egen mis. :pimp: :bblush:

Smooth, Henning, smooth!! :a-okhand: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ved intensiv træning øges blodvolumen, hovedsagligt plasmafasen, grundet optagelse af vand. Denne fortynding medfører et fald i hæmatokritten, hvorfor en grænseværdi i cykelsporten på 50 ligger meget langt over den grænse, som veltrænede burde ligge under.

Ja? :unsure: Samme argument som dit eget, nemlig at når man er veltrænet, så falder hæmatokritniveauet..

Flere ting er dog stadig uklare i denne debat

1. Hvor MEGET falder værdien ved hård træning ift utrænet tilstand?

2. Det er korrekt, at majoriteten af mennesker har en værdi omkring 39-42, og at de derfor ved hård træning end ikke bør være i nærheden af de 50, MEN: nogle mennesker (deriblandt dig selv) har altså bare fra moder naturs side en høj værdi og sådan er det!

I øvrigt kan rygning øge hæmatokritværdien har jeg engang hørt...

Nå, men det var nu egentlig ikke meningen at jeg ville fylde din log med al mulig snak om dette emne... Istedet vil jeg da (nu hvor jeg har kigget lidt i den) bare sige: God træning og respekt for den indsats du lægger for dagen. Du er vist en sej tøs :thumbwink:

Link to comment
Share on other sites

Ved intensiv træning øges blodvolumen, hovedsagligt plasmafasen, grundet optagelse af vand. Denne fortynding medfører et fald i hæmatokritten, hvorfor en grænseværdi i cykelsporten på 50 ligger meget langt over den grænse, som veltrænede burde ligge under.

Ja? :unsure: Samme argument som dit eget, nemlig at når man er veltrænet, så falder hæmatokritniveauet..

Flere ting er dog stadig uklare i denne debat

1. Hvor MEGET falder værdien ved hård træning ift utrænet tilstand?

2. Det er korrekt, at majoriteten af mennesker har en værdi omkring 39-42, og at de derfor ved hård træning end ikke bør være i nærheden af de 50, MEN: nogle mennesker (deriblandt dig selv) har altså bare fra moder naturs side en høj værdi og sådan er det!

I øvrigt kan rygning øge hæmatokritværdien har jeg engang hørt...

Hej Scorpio...

Jeg er også blevet enig med mig sel om at jeg nok bare fra naturens hånd har en høj værdi, mins storebror er også både en god løber og cyeklrytter - så det ligger nok til familien med god ilttransport :D

Det kan heller ikke være pga. rygning da jeg ikke kommer i nærheden af det skidt!

Nå, men det var nu egentlig ikke meningen at jeg ville fylde din log med al mulig snak om dette emne... Istedet vil jeg da (nu hvor jeg har kigget lidt i den) bare sige: God træning og respekt for den indsats du lægger for dagen. Du er vist en sej tøs  :thumbwink:

Snak du bare løs... :D

Og TAK for de pæne ord :biggrinbounce:

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING SØNDAG D. 28/3

BÆNK & RYG

BÆNKPRES

2set x 10reps @ 20 kg

2set x 10reps @ 40 kg

1set x 10reps @ 50 kg

1set x 10reps @ 55 kg

1set x 5reps @ 60 kg

1set x 5reps @ 65 kg

1set x 1reps @ 70 kg

1set x 1reps @ 72.5 kg

2set x MISS @ 75 kg ... tjaaa - et eller andet gik galt - tror nok det var vandringen af mine albuer der fuckede op!!

1set x 1reps @ 75 kg

Og så kom Onkel Troels som havde lovet at hjælpe med trøjen - han fik efter en smule hyr plus en "lidt" hysterisk og panikken tøz, trøjen trukket på!!! OG DEN SAD SÅ NICE!!! :D

---TRØJE---

5set x ½reps @ 80 kg

På femte set gav min venstre albue et smæld og det føltes om om noget sprang - og så gjorde det ondt.

Onklen mente jeg skulle prøve med lidt tungere vægt på trods af smerterne, men jeg er ikke så meget for at træne på evt. skadede led, så jeg fik ham overtalt til at tage en tur med trøjen i næste uge igen hvor der så ryger hhv. 90 og 100kg på stangen, så jeg kan få arbejdet den godt ned!!! (høhøhø)

Men uanset hvad, så er den bænktrøje KLART EN GEMMER - den var feeeeee B) - sad nice, så den skal jeg nok få til at spille maks når der nu kommer lidt flere kg på stangen!! B)

Jeg beholder nok min TITAN i str 38 for det kunne jo tænkes at den vil passe bedre i slutningen af min diæt!!!

På grund af min albue blev jeg henlagt til lidt hyggetræning i stedet for det store....

DØDLØFT - eksplosiv

2set x 10reps @ 60kg

6set x 8reps @ 80kg

HIGH ROWS - smalt greb

1set x 12reps @ klods 6

1set x 2reps @ klods 10

1set x 12reps @ klods 12

1set x 12reps @ klods 13

1set x 9reps @ klods 14

1set x 6reps @ klods 15

LOW ROWS - smalt greb

1set x 10reps @ klods 12

1set x 10reps @ klods 14

1set x 8reps @ klods 15

1set x 8reps @ klods 16

1set x 10reps @ klods 17

... fik rigtige gode forced på sidste set af MASS - han kunne slet ikke lade være :bunny:

herudover var der lidt mavetræning med Baardi - han turde ikke sige mig imod efter jeg havde tvunget ham i knæ!!! :tongue:

Feeeee' omgang idag med alle mine dejlige drenge :wub: føler mig som jordens heldigste tøz ;)

... og så skal i dag lige se hvor stor min biceps ser ud i min dejlige nye bænkpres bluse!!!

post-12-1080502669.jpg

Link to comment
Share on other sites

mins storebror er også både en god løber og cyeklrytter - så det ligger nok til familien med god ilttransport :D

Jamen det gør det helt sikkert. ;)

Men et højt hæmotokritniveau er nu ingen forudsætning for at være en god løber/cykelrytter. Peter Sandvang er blevet verdensmester i triatlon adskillige gange med en værdi på 39 :) :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg håber du kan tåle det her(og at jeg skriver det i din log ;) ) men jeg vil skyde på at dit trøjeproblem er rent psykologisk efterhånden. Ja, det kan gøre ondt på alle mulige mystiske måder, men sådan er det nu bare. Den kommer ned hvis du vil have den ned. ;)

Nope... ingen problemer med Metal.... DEN VAR SÅ NICE!!!

Jeg lavede desværre et tvist i armen og så gav det et smæld - min albue er lidt hævet og varm nu såååå helt psykologisk er det ikke :)

Link to comment
Share on other sites

... og så skal i dag lige se hvor stor min biceps ser ud i min dejlige nye bænkpres bluse!!!

Sikke en skihopbakke ! :tongue:

Det er jo en veritabel "sort pist" :lol:

Minder mig lidt om et andet billede jeg har set herinde-gode gener ;)

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

mins storebror er også både en god løber og cyeklrytter - så det ligger nok til familien med god ilttransport :D

Jamen det gør det helt sikkert. ;)

Men et højt hæmotokritniveau er nu ingen forudsætning for at være en god løber/cykelrytter. Peter Sandvang er blevet verdensmester i triatlon adskillige gange med en værdi på 39 :) :)

Men så skal du også tage højde for den ekstra blodvolumen og mængde af erythrocytter som medfølger et så højt træningsniveau - så hans samlede mængde af røde blodceller har helt sikkert været højere end hos end normal person

:bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg håber du kan tåle det her(og at jeg skriver det i din log ;) ) men jeg vil skyde på at dit trøjeproblem er rent psykologisk efterhånden. Ja, det kan gøre ondt på alle mulige mystiske måder, men sådan er det nu bare. Den kommer ned hvis du vil have den ned. ;)

Nope... ingen problemer med Metal.... DEN VAR SÅ NICE!!!

Jeg lavede desværre et tvist i armen og så gav det et smæld - min albue er lidt hævet og varm nu såååå helt psykologisk er det ikke :)

Arghhh, troede lige at jeg kunne støde dig, men ak nej, Norah er så venlig, så venlig. <_< :lol:

Nåh, men hvis ikke der er noget galt fysisk næste gang, så er der ingen undskyldning. :devil: ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share