ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Lyder super - ikke mindst fordi meget af det samme princip bliver brugt i mit nystartede quattro dynamo-program (link). Hele kroppen rammes (i princippet) hver træning, men med meget forskellig intensitet og reprange. Dog er det højst 25 reps pr sæt på udholdenhedsdagen :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lyder super - ikke mindst fordi meget af det samme princip bliver brugt i mit nystartede quattro dynamo-program (link). Hele kroppen rammes (i princippet) hver træning, men med meget forskellig intensitet og reprange. Dog er det højst 25 reps pr sæt på udholdenhedsdagen :)

*det lyder jo super MaxP :D

Jeg kan med glæde fortælle at min læg er øøøøm idag (plus så meget andet)

Jeg tror da også at det vil fungere fint for andre kropsdele, men personligt tror jeg ikke at jeg ville gide træne hele kroppen flere gangen om ugen - har været igennem 2 x HST og fandt at min mentalitet ikke var til fullbody på trods af at jeg fik gode resultater...

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING ONSDAG D. 17/3

... så er foråret kommet og det betyder kun én ting - jeg begynder at gå til og fra træning igen - det er bare såååå feeeeeeeeeeeeee :w00t:

KL. 14:30

POWERWALK 22 minutter ... lige præcis :D

Teamede idag igen op med almægtige Bamz'far som jo er ved at være fast indslag i Englens program , hvilket jo er noget så nice B)

RYG & GUNZ

DØDLØFT

2set x 10reps @ 60kg

1set x 8reps @ 80kg

1set x 5reps @ 100kg

5set x 5reps @ 120kg :devil:

Den sved noget så voldsomt den sidste omgang med 5x5 specielt fordi min DOMS i baglår er noget så nasty - men sjovt nok at prøve 5x5 i kødløften, hvilket helt sikkert ikke bliver sidste gang..... nå JA - et lille tip ...

- lad for guds skyld være med at fjerne hårdhud i hænderne dagen før dødløft <_<

CHINS

4set x 5reps @ BW

LOW pulley ROW

5set x 8reps @ klods 13

LAT PULLS ;) træk foran

1set x 10reps @ klods 13

1set x 15reps @ klods 12

LAT PULLS - smalt greb i bedste charles glass style

1set x 10reps @ klods 12

3set x 8reps @ klods14

Kan ikke sige andet end ..... DAMN det var bedre end bare godt - specielt de forced jeg fik af Baardi - you made my day :bblush:

PREACHER CURL - maskine

1set x 15reps @ 20kg

2set x 8-6reps @ 30kg

3set x 15reps @ 20kg

HAMMERCURL

2set x 8reps @ 13kg

FRONT CURL

2set x 8reps @ 13kg

STIVARMET PULLDOWN

1set x 10reps @ 50kg

1set x 8reps @ 60kg

1set x 8reps @ 70kg

TRICEPS PUSHDOWN - reb

1set x 2reps @ 40kg

...bare for sjov - manglede ligesom noget :blink:

Det hele endte perfekt med en lun kebabrulle og pepsimax i Bamz'farens sofa :trampoline:

POWERWALK 24 minutter ... endnu mere præcist :)

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

LAT PULLS - smalt greb i bedste charles glass style

1set x 10reps @ klods 12

3set x 8reps @ klods14

Kan ikke sige andet end ..... DAMN det var bedre end bare godt - specielt de forced jeg fik af Baardi - you made my day

Var det samme øvelse du gav mig forced i? :lol: (Baardi er helt pjattet med at gi 'faaarced)

Ellers skulle du tage og prøve.... den sidder virkelig godt. :)

Nasty dødløft igen.... :devil:

Mass'kinen :upwave:

Link to comment
Share on other sites

LAT PULLS - smalt greb i bedste charles glass style

1set x 10reps @ klods 12

3set x 8reps @ klods14

Kan ikke sige andet end ..... DAMN det var bedre end bare godt - specielt de forced jeg fik af Baardi - you made my day

Var det samme øvelse du gav mig forced i? :lol: (Baardi er helt pjattet med at gi 'faaarced)

Ellers skulle du tage og prøve.... den sidder virkelig godt. :)

Nasty dødløft igen.... :devil:

Mass'kinen :upwave:

MASS> Det var den samme - jeg skulle jo lige prøve :bblush:

... og det var godt :D

TRÆNING TORSDAG D. 18/3

POWERWALK 40 minutter

Trængte til en slappedag efter 3 dage i træk med hård træning - det blev da også lige til hele 2 timer på sofaen i drømmeland med Kragen!! :chicken:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

TRÆNING FREDAG D. 19/3

BEN, SKULDER & lidt bryst, triceps :bunny:

SQUAT

2set x 10reps @ 20kg

1set x 8reps @ 40kg

1set x 8reps @ 50kg

1set x 8reps @ 60kg

1set x 8reps @ 70kg

1set x 5reps @ 80kg

8set x 1reps @ 80kg...SPEED singles med korte pauser

1set x 8reps @ 60kg

ASS TO THE GRAAAAASSSS :tongue: på det sidste set

SPLIT SQUAT

3set x 9-6-4reps @ 21kg

...var desværre lidt øm i venstre side af lænden, så øvelsen kunne ikke udføres korrekt og jeg stoppede derfor <_<

LEGPRESS - maskine

2set x 12reps @ klods 3

1set x 12reps @ klods 6

1set x 17reps @ klods 5

1set x 20reps @ klods 5

ET-BENS BAGLÅRSCURL - knælende

2set x 15reps @ 10kg

1set x 6reps @ 20kg

1set x 10reps @ 15kg

3set x 12reps @ 10kg

CHINS

3set x 7-6-3reps @ BW

...korte pauser!

FRONT SPARK

2set x 12reps @ 110lb

DIPS - swedish style

1set x 20reps @ BW

SKULDERPRES DB

1set x 10reps @ 15kg

1set x 8reps @ 17kg

1set x 7reps @ 19kg

1set x 8reps @ 21kg

2set x 5reps @ 20kg

LATERALS DB

1set x 20reps @ 6kg

2set x 10reps @ 8kg

2set x 9reps @ 10kg

1set x 7reps @ 11kg

SKÅ BÆNKPRES DB

1set x 10reps @ 21kg

1set x 10reps @ 25kg ... føltes utroligt let :D

1set x 6reps @ 29kg

... fik lidt forced af Baardi på sidste set.... so niiiiiiceeee ;)

FEEEEE træning - kanon energi og lyst - som sædvanlig et utal af mol'er i huset

... og så går turen allers til Århus - på søndag skal vi ind og se Kathrine og Anders kører de andre suverænt i sænk :devil: hvilket jeg self glæder mig utroligt meget til!!!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

SKÅ BÆNKPRES DB

1set x 10reps @ 21kg

1set x 20reps @ 25kg ... føltes utroligt let :D

1set x 6reps @ 29kg

... fik lidt forced af Baardi på sidste set.... so niiiiiiceeee ;)

PIS..... Så har du overhalet mig !!!! Sejt ;) :lol:

(nu har jeg noget at gå efter igen)

ARGHHHH :bblush:

...det kan altså ske for selv den mest perfektionistiske person :bblush:

Link to comment
Share on other sites

SKÅ BÆNKPRES DB

1set x 10reps @ 21kg

1set x 20reps @ 25kg ... føltes utroligt let

1set x 6reps @ 29kg

... fik lidt forced af Baardi på sidste set.... so niiiiiiceeee 

Englen er helt vild med faarced' joo, så meget at hun fniser bagefter :devil:

:tongue:

KAN JO IKKE GØRE FOR DET!!!!

.... men der er jo ikke noget som forced - det gør ondt men gør såååååååå godt B)

Link to comment
Share on other sites

DM DIVERSE

Er lige kommet hjem fra en dejlig omgang styrkeløft i Århus :w00t:

hvor jeg sammen med Kragen overværede mol'boerne Herkules, Hoosier og Anyone i aktion.... der blev brændt godt igennem og vi overværede et par nye DM-rekorder samt nogle suveræne DM forsøg!! :devil:

Jeg var virkeligt imponeret over de tynde teenagedrenge i ungdomsklassen som trods ben på størrelse med mine underarme B) og lange stankelbenskroppe formåede at flytte rundt på massiv vægt - jeg troede sgu de ville brække midt over, men nej!!

Resten af feltet som udgjorde DK's juniorer var heller ikke sådan at kimse af - der blev rykket rundt i adskillige hundrede kg i den tunge ende og sat et par nye DM rekorder!!

Vi overværede også Kathrines forsøg på DM rekorden i DL på 128 kg, som hun kæmpede bravt med - men det gik desværre ikke denne gang - den kom op, men desværre i lidt for ringe stil ;)

Ellers vil jeg sige, at folk ved ikke hvad de går glip af - der var den fedeste stemning og til dem som har en ide om at styrkeløft er en sport kun for folk med stort corpus, de tager så grueligt fejl... jeg illustrerer!!!

post-12-1079889531.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jaja, Henning jeg ved godt det var lidt af en skråsikker udmelding, men jeg så hans lår til ER Open og det ser virkeligt vildt ud. En del mere end på billedet der! Og selvom du sikkert, og en del andre i OBBC har overall større lår, så ser det altså ikke så vildt ud som på Henrik Nielsen der ;)

Link to comment
Share on other sites

Jaja, Henning jeg ved godt det var lidt af en skråsikker udmelding, men jeg så hans lår til ER Open og det ser virkeligt vildt ud. En del mere end på billedet der! Og selvom du sikkert, og en del andre i OBBC har overall større lår, så ser det altså ikke så vildt ud som på Henrik Nielsen der  ;)

Tak for det Troels, destroyer of happiness. :cry: :cries:

Edited by Henning Friis
Link to comment
Share on other sites

Nu er jeg nu ikke ligefrem enig i at gutten der er en Pindeknægt! Hen er da rimelig massiv, og så har han de ondeste lår! Kender ikke nogle i OBBC der kan være med der ihvertfald, hvis vi snakker ren vastus medialis volumen :)

Han var også med til ER Open!

Jeg snakkede også om ungdom ikke juniorene :)

Link to comment
Share on other sites

Hehe tør øjnene Henning... jeg troede jeg havde store lår men på Henrik er det sindssygt... jeg må give onklen ret... den knægt har de sygeste lår jeg har set irl :blink: og må desværre give engle-pigen ret i at han er alt for godt bygget :( damn jeg er misundelig :cries: forresten rigtig hyggeligt at møde dig og Craw igen engle-pige ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share