ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

PFFFiif - med din figur kan det da ikke tage andet end en uge på cola og flæskesvær B)

HEHE ;)

sikken et kompliment :D

MORGENCARDIO :trampoline:

POWERWALK 40 minutter

Trods jeg næsten ikke kunne vågne var der god energi i stængerne :)

Link to comment
Share on other sites

Hæh, spørg om de ikke vil ha' den i glas og ramme henne i centret ;)

LOL :lol:

Havde faktisk også tænkt mig noget ligende... :tongue:

Ville i hvert tilfælde gerne om de gider smide en seddel op med at os testede licensatleter er clean...

Noget helt andet er at jeg har tænkt mig at tage en lidt mere alvorlig sag op på næste bestyrrelsesmøde ang. dopede motionister og atleter i OBBC, som åbenlyst indrømmer deres misbrug på trods af et medlemsskab i OBBC!

Det må være muligt at indkalde disse atleter til dopingkontrol på begrundet mistanke eller ekskludere dem, hvis beviserne er overvældende nok!

MASS, Hoosier> PRÆCIS :evillaughter:

Lucas> LOL :lol: ... lidt tillykke siger man vel !!

- eftersom det kunne være jeg havde regnet halveringstiden på stofferne forkert ud, så den uanmeldte dopingkontrol havde knaldet mig :blink:

Klaus Jensen> Det ville sgu ikke undre mig hvis han gjorde :angelgrin:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Noget helt andet er at jeg har tænkt mig at tage en lidt mere alvorlig sag op på næste bestyrrelsesmøde ang. dopede motionister og atleter i OBBC, som åbenlyst indrømmer deres misbrug på trods af et medlemsskab i OBBC!

Det må være muligt at indkalde disse atleter til dopingkontrol på begrundet mistanke eller ekskludere dem, hvis beviserne er overvældende nok!

Jeg har lidt info omkring dette. Det blev nemlig diskuteret på sidste bestyrelsesmøde, men udenfor referat, eftersom det er en lidt følsom sag. Derfor vil jeg hellere komme nærmere ind på detaljerne her.

Edited by Henning Friis
Link to comment
Share on other sites

Noget helt andet er at jeg har tænkt mig at tage en lidt mere alvorlig sag op på næste bestyrrelsesmøde ang. dopede motionister og atleter i OBBC, som åbenlyst indrømmer deres misbrug på trods af et medlemsskab i OBBC!

Det må være muligt at indkalde disse atleter til dopingkontrol på begrundet mistanke eller ekskludere dem, hvis beviserne er overvældende nok!

Jeg har lidt info omkring dette. Det blev nemlig diskuteret på sidste bestyrelsesmøde, men udenfor referat, eftersom det er en lidt følsom sag. Derfor vil jeg hellere komme nærmere ind på detaljerne her.

Er bestyrelsesmøderne ikke offentlige?

Link to comment
Share on other sites

SaintPauli> THX :bblush:

RacerMusen> AHHHH - hold nu op - du krådter den da for vildt!! ;)

Det kan jo ikke lade sig gøre at være sådan en lille nips som dig og presse mange kg

... og så på så få kcal :tongue:

Granhof> Nope... ingen tvivl... :w00t:

men man bliver alligevel lidt nervøs efter at have læst i xebras log - tænk hvis man havde spist noget forurenet kosttilskud :(

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING TORSDAG D. 1/4

Da jeg cyklede op til træning idag kom jeg halvvejs i tanker om.... DAMN... jeg har glemt at få mine stimulanser idag :tongue:

Ikke en dråbe kaffe eller grøn te... det kan kun gå galt!!!

Da jeg kom var OBBC næsten tom - jeg brugte nok 10 minutter på at få min røv (som faktisk er ved at få en ganske god volumen) ned i min DL-dragt - som føltes "lidt" mindre end sidst den var på :bblush:

hmmmm - STYRKELÆFTAAAA KOST gør åbenbart underværker B)

DØDLØFT

---halv dragt----

2set x 5reps @ 60kg

1set x 3reps @ 80kg

1set x 3reps @ 100kg ...let som en fnug

---fuld dragt---

1set x 1reps @ 100kg

1set x 1reps @ 120kg

1set x 1reps @ 140kg ....kunne ikke blive meget lettere - var helt chokket - dansede lidt på stedet og besluttede mig for at tæske fætter PR bagi!!!

1set x 1reps @ 155kg PR! .... DAMN - var ved at få stangen i hovedet - den fløj jo bogstavlig talt op!!

1set x 1reps @ 162.5kg PR!! .... kom rimeligt hurtigt op - følte mig lidt sammenpresset undervejs (hehe) men det gik nu tjept alligevel

YES YES og atter YES - så er der 15,5kg til DM-rekorden er i HUS for 67,5kg klassen eller 20,5kg for 75kg klassen - det klarer en lille engel som mig jo snildt!! :angelgrin:

Med mindre der selvfølgelig kommer nye rekorder i den kommende weekend!!! :blink:

ONE ARM DB ROW

4set x 5reps @ 42kg

OL ROW

1set x 10reps @ 40kg

3set x 8reps @ 60kg

Lavede lidt klattræning for resten - mine albuer drillede i stort set andre øvelser, så jeg valgte at holde lidt igen!

Har ellers besluttet at kører styrkeløftaaa-stilen frem til THY i slutningen af maj

- så nu ryger jeg nok på SHEIKO igen fra næste uge... kosten holdes stadigvæk clean, men vil intet gøre for at tabe mig før THY-cuppen er overstået - det er nok lige at over-do-it!! Skal trods alt ikke tabe mere end maks 7-8kg til bodyfitness for at nå de 8% fedt.

Link to comment
Share on other sites

Det er pissegodt trukket, engel, din erector er sku godt nok powa' packed to the extreme!! :devil: Det ville jeg gerne ha' set!! Det slår selv Rocco :lol:

Jeg snakkede med Christiane i går, hun har skrevet 22-23 maj ned i kalenderen, så hvis du skal bruge et lift, ved du hvor du kan få det! ;)

Te'løk, dit store væm'lige, beskidte uhyre!! B)

Link to comment
Share on other sites

Er sgu lidt imponeret over du kan Dødløfte så meget :o

Er sgu også lidt imponeret selv :cool3:

*Jeg er jo faktisk lidt stærk :angelgrin:

Hoosier> TAK du skønne styrkeløøøøftaaaa-søster!!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share