ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tænk - de er over 4 cm større nu  :tongue:

Dem glæder vi os til at se...vis billeder, vis billeder :bounce:

READY TO GET SCAREEEEEEEED..... :tongue:

(kom lige i tanker om at mit webkamera kunne tage billeder.... så derfor er kvaliteten også lidt ringe)

post-12-1079117332.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hvad var dine stats cirka på det tidspunkt?

All nasty-pumped up-rock hard-superlean-chiseled abs-stor og beskidt!

HELL YEAAAAH!!! eddermame ond form.... :blink: :o :rolleyes:

Det er sq ellers en go' mean nasty gun du har postet der.... der er sq helt sikkert sket noget med de arme... :4flex: :devil:

Link to comment
Share on other sites

Nu går jeg dylme snart i kloster........ Kan man ikke bare et øjeblik få lov til at føle sig lidt mandig, før det onde, onde BunnyMonster kommer og fjerner enhver form for selvtillid man har.......(tudekiks)....

Det ser bare SÅ godt ud Angelito, du bliver uslåelig :) .

God weekend,

Niske

Link to comment
Share on other sites

Takker for komplimentet drenge..... B)

Synes nu ikke helt webkameraet yder min arm retfærdighed - nej - det burde have været taget i køkkenet under mit super køkkenlys - så skulle i se biceps ;)

Link to comment
Share on other sites

Synes nu ikke helt webkameraet yder min arm retfærdighed - nej - det burde have været taget i køkkenet under mit super køkkenlys - så skulle i se biceps ;)

Ellers tak, jeg synes det er skræmmende nok i forvejen :lol:

Nej det er fandme flot Angel, jeg vil være dig når jeg bliver stor :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt:

Link to comment
Share on other sites

Takker for komplimentet drenge..... B)

Synes nu ikke helt webkameraet yder min arm retfærdighed - nej - det burde have været taget i køkkenet under mit super køkkenlys - så skulle i se biceps ;)

Det yder den absolut ikke retfærdighed, men sådan er det altid med billeder uanset hvad de er taget med ;) Den ægte vare er altid langt bedre :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Takker for komplimentet drenge.....  B)

Synes nu ikke helt webkameraet yder min arm retfærdighed - nej - det burde have været taget i køkkenet under mit super køkkenlys - så skulle i se biceps  ;)

Det yder den absolut ikke retfærdighed, men sådan er det altid med billeder uanset hvad de er taget med ;) Den ægte vare er altid langt bedre :tongue:

:raisebrow: Hmmm, hvad er det mon du fedter for :lol:

Link to comment
Share on other sites

Nej det er fandme flot Angel, jeg vil være dig når jeg bliver stor  :respekt:  :respekt:  :respekt:  :respekt:  :respekt:

Heeeyy - det var min replik! :angry: :tongue:

Ej seriøst, det ser sgu nasty ( :tongue: ) ud, Angel. :4flex: :thumbwink:

Link to comment
Share on other sites

Nej det er fandme flot Angel, jeg vil være dig når jeg bliver stor  :respekt:  :respekt:  :respekt:  :respekt:  :respekt:

Heeeyy - det var min replik! :angry: :tongue:

Sorry Hoos, men OK først til mølle... du får den så :lol:

Og sorry for log spam Angel :)

Link to comment
Share on other sites

Nej det er fandme flot Angel, jeg vil være dig når jeg bliver stor  :respekt:  :respekt:  :respekt:  :respekt:  :respekt:

Heeeyy - det var min replik! :angry: :tongue:

Sorry Hoos, men OK først til mølle... du får den så :lol:

Og sorry for log spam Angel :)

:lol:

Mente bare, at det var, hvad jeg ville have sagt (plejer vist at sige noget i den stil). Men mon ikke, vi kan deles om den? :)

Link to comment
Share on other sites

Tulle & Hoosier....

Jeg kan nok lige tåle at høre det mere end én gang og fra én person ;)

:bblush:

Der skete noget vildt denne weekend ......

Jeg løftede ikke en vægt fra fredag til søndag - tror det er første gang i flere år jeg ikke har rørt en håndvægt i mere end 3 dage!!! :unsure:

Nå men jeg fik da både powerwalket 20-30 minutter lørdag og 45 minutter igår søndag - så hel håbløst har det da ikke været...

Nu glæder jeg mig som et lille barn til at riste ben idag og træne lidt gunz med den almægtige bamz'far :D

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Takker for komplimentet drenge.....  B)

Synes nu ikke helt webkameraet yder min arm retfærdighed - nej - det burde have været taget i køkkenet under mit super køkkenlys - så skulle i se biceps  ;)

Det yder den absolut ikke retfærdighed, men sådan er det altid med billeder uanset hvad de er taget med ;) Den ægte vare er altid langt bedre :tongue:

:raisebrow: Hmmm, hvad er det mon du fedter for :lol:

Uanset hvad - så lykkes det ikke helt :blink:

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING MANDAG D. 15/3

KL. 6:30

POWERWALK 60 minutter

KL. 17:30

BEN, TRICEPS & MAVE

SQUAT

2set x 10reps @ 40kg

1set x 8reps @ 60kg

1set x 5reps @ 70kg

1set x 4reps @ 80kg

1set x 2eps @ 80kg

3set x 1reps @ 90kg

... var total brændt af i benene og der var absolut hverken power eller fokus til squat idag!!! :(

LEGPRESS - slæde

1set x 10reps @ 110kg

1set x 10reps @ 160kg

1set x 10reps @ 200kg

1set x 10reps @ 250kg

1set x 10eps @ 270kg

1set x 6reps @ 300kg

1set x 8reps @ 300kg

... i stedet for squatten tog jeg så noget legpress, den er altid mere overkommelig rent psykisk - og efter den omgang begyndte tågerne så småt at lette og jeg vågnede lidt mere :D

SPLIT SQUAT DB (one leg squat)

3set x 7reps @ 2 x 21kg

... var egenligt ganske let idag i balden, men mine koordination svigtede total - måske fordi MASS's beskidte delts og pattøj blev mere og mere pumpet ;) - det kan sgu distrahere selv en garvet tøs som mig!! :bblush: og da Bøffen så begyndte at stå og vise dunk - ja så var jeg helt færdig :tongue:

BAGLÅRSCURL

4set x 7reps @ 110lb

DIPS - swedish style

1set x 10reps @ BW

1set x 10reps @ BW

1set x 20reps @ BW

1set x 12reps @ BW

SMAL BÆNKPRES

2set x 10reps @ 40kg

5set x 6reps @ 50kg

PULLOVER DB

1set x 10reps @ 25kg

3set x 8reps @ 30kg

... kan sagtens køre meget tungere i den her øvelse!!!

PADDED CRUNCH

3set x 15reps @ BW

DET VAR DET .... self det løse kæbe lidt chins, biceps og sårn... men ikke noget der tæller :angelgrin:

Link to comment
Share on other sites

LEGPRESS - slæde

1set x 10reps @ 110kg

1set x 10reps @ 160kg

1set x 10reps @ 200kg

1set x 10reps @ 250kg

1set x 10eps @ 270kg

1set x 6reps @ 300kg

1set x 8reps @ 300kg

... i stedet for squatten tog jeg så noget legpress, den er altid mere overkommelig rent psykisk - og efter den omgang begyndte tågerne så småt at lette og jeg vågnede lidt mere :D

Hey Angel :bigsmile::bigsmile:

Så er jeg tilbage på min pind (genopstået fra de døde) og kan igen holde lidt øje med dig og dine løft ;)

Det ser sgu godt ud Tøs :tongue: 300 kilo !! Sådan skal den køres :4thumbup:

Edited by RacerMusen
Link to comment
Share on other sites

LEGPRESS - slæde

1set x 10reps @ 110kg

1set x 10reps @ 160kg

1set x 10reps @ 200kg

1set x 10reps @ 250kg

1set x 10eps @ 270kg

1set x 6reps @ 300kg

1set x 8reps @ 300kg

... i stedet for squatten tog jeg så noget legpress, den er altid mere overkommelig rent psykisk - og efter den omgang begyndte tågerne så småt at lette og jeg vågnede lidt mere :D

Hey Angel :bigsmile::bigsmile:

Så er jeg tilbage på min pind (genopstået fra de døde) og kan igen holde lidt øje med dig og dine løft ;)

Det ser sgu godt ud Tøs :tongue: 300 kilo !! Sådan skal den køres :4thumbup:

Godt du er kommet oven på igen .... det manglede sgu da også bare!!!

Nu bliver jeg jo snart nødt til at klø på med de skulderpres-øvelser når du er tilbage for fuld styrke ;)

Link to comment
Share on other sites

KRAGENSDAG

TRÆNING TIRSDAG D. 16/3

KL. 6:30

POWERWALK 60 minutter

14

BRYST, SKULDER, MAVE & LÆG

BÆNKPRES

2set x 10reps @ 40kg

1set x 10reps @ 50kg

1set x 8reps @ 55kg

5set x 5reps @ 60kg

1set x 1reps @ 65kg

1set x 1reps @ 67.5kg

1set x 5reps @ 60kg

PADDED CRUNCH

5set x 30reps @ BW

SKRÅ BÆNKPRES DB

1set x 10reps @ 19kg

1set x 10reps @ 21kg

1set x 8reps @ 23kg

5set x 6reps @ 25kg

ROTARY TORSO - skrå mave

1set x 10reps @ 90lb

1set x 10reps @ 110lb

1set x 10reps @ 130lb

1set x 20reps @ 90lb

LATERALS SIDDENDE DB

1set x 12reps @ 4kg

1set x 10reps @ 7kg

3set x 8-8-9reps @ 9kg

ROTARY CALF

1set x 60reps @ 110lb

1set x 40reps @ 110lb

Link to comment
Share on other sites

Det var da nogle voldsomme antal reps du kører på læggen. :blink:

Jeg har en ide om at i og med man bruger læggene så meget til dagligt (ikke mindst powerwalk), så er de vant til den slags høj-rep / lav-intensitets træning og bør netop trænes tungt hvis man ønsker de skal vokse.

Føler du også høj-rep træning virker bedst for mavsen?

Sjovt nok vokser mine lægge stille og roligt på trods af det snart er længe siden jeg har lavet en specifik lægøvelse :lol:

Link to comment
Share on other sites

Det var da nogle voldsomme antal reps du kører på læggen. :blink:

Jeg har en ide om at i og med man bruger læggene så meget til dagligt (ikke mindst powerwalk), så er de vant til den slags høj-rep / lav-intensitets træning og bør netop trænes tungt hvis man ønsker de skal vokse.

Føler du også høj-rep træning virker bedst for mavsen?

Sjovt nok vokser mine lægge stille og roligt på trods af det snart er længe siden jeg har lavet en specifik lægøvelse :lol:

Hej MaxP :biggrinhat:

Jeg kører efter at ramme læggen hver 2. til 3. dag!

Jeg kører så vidt muligt altid efter 100reps sammenlagt.

Den ene gang kører jeg højrep som f.eks. igår med hhv. 60 og 40 reps, i morgen kører jeg sikkert tungt hvilket er 6-10reps fordelt på 10-12set og lørdag ender det nok med en mellemting på 12-15 reps per set med indlagt peakcontraction!

Dette system har fungeret over al forventning og min læg rundende de 39 cm i sidste måned - hvilket er 2 cm jeg har fået lagt på over de sidste 3 måneder!!

Min læg skal rammens ofte og ikke al for ens - så gror den :D

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share