Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det er da noget værre noget med dig for tiden krage.

Problemer med foden, samt små-sløj. Det spiller slet ikke :nonono:

God bedring :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Spiller slet ikke :dry: Efter 3 dage på ryggen uden at det har hjulpet, var jeg så til læge idag. Nu har jeg så fået den tvivlsomme fornøjelse af at få bronchitis :blink: Det var kun noget gamle damer fik, troede jeg :dry: Noget antibiotika og så skulle jeg kunne fungere igen :4thumbup: Så kan der vist også brændes i et begrænset omfang, da iltmætningen vist er knap så god :raisebrow:

Jones> Tak for det :smile:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Kragen hygger sig ellers gevaldigt mens han er syg... han får endda også lige tid til at opdatere hans viden indenfor ... tjaaaa :blink:

... nu har jeg jo ikke selv læst bogen så ved ikke helt hvad den går ud på  :blush:  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh:

Nej naturligvis har du ikke det :wink:

Gad vide om du ikke finder ud af hvad bogen handler om senere når han bliver rask :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Efter 3 dage på ryggen uden at det har hjulpet, var jeg så til læge idag. Nu har jeg så fået den tvivlsomme fornøjelse af at få bronchitis
Nej det spiller sguda slet ikke nogen måde :blink::thumb_down: Men mon ikke et godt skud AnitB kan få has på det rimeligt hurtigt.
Det var kun noget gamle damer fik, troede jeg

"Sjovt" nok fik min mor i det i sommmers :tongue:

God bedring, krage :smile:

--

Grind'

Link to comment
Share on other sites

Efter 3 dage på ryggen uden at det har hjulpet, var jeg så til læge idag. Nu har jeg så fået den tvivlsomme fornøjelse af at få bronchitis

Nej det spiller sguda slet ikke nogen måde :blink::thumb_down: Men mon ikke et godt skud AnitB kan få has på det rimeligt hurtigt.

Det var kun noget gamle damer fik, troede jeg
"Sjovt" nok fik min mor i det i sommmers :tongue:

God bedring, krage :smile:

--

Grind'

<{POST_SNAPBACK}>

Thx :tongue:

Hilsen den gamle Krawe :laugh:

8 Split; Uge 2, dag 5:

Eftersom det ikke har hjulpet en meter ikke at brænde, kunne jeg lige så godt brænde lidt idag.Selvom det kun er 3 dage siden sidst, kunne det godt mærkes, men når iltmætningen er ærwelig, skal der ikke meget til før man føler sig som en gammel starut, der har fået en bunke faaarced i rollatoren :laugh:

Det blev da til lidt god pump i æ gunz og delts og en smule kæwe med Erectordronningen, Grinder, Onkel Frakka, Vind, Panda'en & Hesten :4thumbup:

Dagens tal; Gunz & Delts:

Slow Short BB curls:

Stang+20x8 (opv,)

Stang+30x10

Stang+30x9

Stang+30x10

Puny vægt, men det brændte godt!

Prone unilateral dumbbellcurls:

12½x12

12½x12

12½x12

12½x12

Igen puny vægt men godt pump.

Behind the back cablecurls:

3 pladerx20

5 pladerx10

4 pladerx16

4 pladerx16

Den var fee' og sad perfekt i brachialis :4thumbup:

Pres bag naken:

70x10

80x6

80x6

Puny :laugh: Men ellers ok, selvom jeg var ved at være lidt mør allerede der :blink:

P.C. reverse upright rows:

60x15

80x12

80x12

Kunne være værre.

Og så var jeg brændt aw og skulle hjem :laugh:

Link to comment
Share on other sites

8 Split; Uge 2, dag 6:

Den manglende iltmætning kan nu engang godt mærkes og især ved bentræning skal der ikke det helt store til for at blive forpustet og føle sig som en gammel dame med rollator :laugh: Hjulene blev ellers brændt rimelig godt igennem og de rystede helt tilsidst...sikkert pga dårlig iltning :raisebrow: Der skulle dog ikke det helt store til for at nå dertil, så hverken volumen eller intensitet var vildt høj, men det bed godt fra sig alligevel :blink:

Jeg fik leget lidt med en lidt bredere stand i squat, og det er nok den vej jeg skal gå for at få noget godkendt i elsatikdragt. Knævandringen bliver også mindre og så sidder den betydeligt mere i indersiden af lårene. Det kommer dog nok til at kræve en del tilvending, men nu hvor jeg alligevel er ærwelig og ikke kan træne tungt pga ankel/skinneben & bronchitis, kan jeg lige så godt lege lidt med den bredere stand.

Derudover blev der kæwet en lille smule ind imellem og hvad der nu var kræfter til, da jeg blev ret hurtigt brændt aw :laugh:

Dagens tal; Hjul & kalve:

Legextensions:

150x25

190x16

210x12

230x11

Yeeeep :4thumbup:

Legcurls:

150x16

170x8

170x8

190x4

Lee' nok.

Squat:

Opv:

60x5

100x8

Worksæt:

130x10

130x10

140x5

Totalt puny :laugh: Måtte nok bruge 4-5 min mellem sæt bare for at få luft nok igen :blink::tongue:

Peak contraction hacksquat calfraises:

14 pladerx12

16 pladerx9

16 pladerx11

16 pladerx10

Brændte meget godt og dagens energi var ved at være brugt op.

Seated calfraises:

80x12

80x12

80x12

80x12

Brændt aw :blink::sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Skulle du ikke have været til C-DM? :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Joh, men så fik jeg en skinneben-/ankelskade og bronchitis indenfor et tidsrum på ca. 1½ uge :tongue: Det har gjort det helt umuligt at squatte tungt og sidenhen overhovedet at træne indtil igår :raisebrow: Ikke ligefrem optimale forberedelsesvilkår :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Skulle du ikke have været til C-DM? :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Joh, men så fik jeg en skinneben-/ankelskade og bronchitis indenfor et tidsrum på ca. 1½ uge :tongue: Det har gjort det helt umuligt at squatte tungt og sidenhen overhovedet at træne indtil igår :raisebrow: Ikke ligefrem optimale forberedelsesvilkår :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Pjat med dig..

Ej, god bedring. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Skulle du ikke have været til C-DM? :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Joh, men så fik jeg en skinneben-/ankelskade og bronchitis indenfor et tidsrum på ca. 1½ uge :tongue: Det har gjort det helt umuligt at squatte tungt og sidenhen overhovedet at træne indtil igår :raisebrow: Ikke ligefrem optimale forberedelsesvilkår :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var da surt. Hvilket stævne vil du så debuterer til? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Skulle du ikke have været til C-DM? :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Joh, men så fik jeg en skinneben-/ankelskade og bronchitis indenfor et tidsrum på ca. 1½ uge :tongue: Det har gjort det helt umuligt at squatte tungt og sidenhen overhovedet at træne indtil igår :raisebrow: Ikke ligefrem optimale forberedelsesvilkår :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var da surt. Hvilket stævne vil du så debuterer til? :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det bliver det der kommer først. Umiddelbart ligner det et BP stævne, men det er fint nok at der er lidt tid til så jeg kan få prøvet elastikkerne mere af og genvinde lidt mere powa :firebounce:

8 Split; Uge 2, dag 7 (Søndag):

Igår var jeg stadig rimelig zappet pga lungerneog penicillinen var heller ikke slået helt igennem og benene var uhyggeligt DOMS'ede selvom jeg havde lavet latterligt lidt på dem dagen forinden :blink: Jeg fik dog klappet de sæt af jeg skulle og de var ikke engang så ringe som man kunne have frygtet :smile: Det betød dog stadig at jeg blev forpustet af latterligt få reps og skulle have meget længere pause mellem sæt end ellers, hvor jeg kunne hoste en halv lunge op hver gang :blink::tongue: Efter ca 2 øvelser er batterierne ved at være brændt aw, så det er heldigt nok at workloaden er overkommelig på dette split :4thumbup:

Dagens tal; Bryst & Triceps:

Incline dumbbellpress:

46x8

48x8

50x8

54x3

Sidste sæt var heavyass, men næste gang, når jeg ikke er lungespasser får de røv :devil:

Wiiiiide smith incl. BP:

stang+70x20

stang+90x12

stang+90x12

stang+95x12

Feee' og nastyass pump i patten.

Smith incline CGBP:

stang+70x10

stang+70x10

stang+70x10

stang+70x10

Så var der ved at være rimelig udsolgt :raisebrow:

Dips:

26

24

24

Var brændt for meget af til at køre mere.....lortesygdom :dry:

Link to comment
Share on other sites

8 Split; Uge 2, dag 8:

Igår var så noget bedre end det sidste stykke tid. Jeg startede dagen med at snakke med ADD om den medicin jeg skal have mod Bronchitis'en og fik at vide at jeg bare skulle gå igang med at bruge den, men huske at indsende en dispensationsansøgning, så der ikke bliver problemer ved en eventuel test. Da jeg var ved lægen i fredags, ville jeg ikke gå igang med medicinen (astmamedicin) før jeg havde kontrolleret om det ville give ballade, hvilket det så også sandsynligvis ville i tilfælde af test, hvis ikke jeg havde fået at vide at man skal sende en ansøgning. Men det blev så ordnet og så skulle det være på plads :4thumbup: Det hjalp så også nærmest med det samme at få gang i sådan en inhalator, og så var det pludselig muligt at træne uden at hvert sæt udløser et hosteanfald :firebounce:

Benene var stadig DOMS'ede fra den puny bentræning forleden, så dødløft var udelukket og blev erstattet med shrugs. Resten af vejen var det kabeldisko....næsten da og kæwe med Doktor Deltor indtil jeg var ved at være færdig og resten af banden dukkede op. Idag kan det så være jeg vil prøve at lave lidt eftermiddagscardio i OBBC, da jeg alligevel ikke skal træne :innocent:

Dagens tal; Ryg, mave & Undergunz:

Shrugs:

Opv:

100x8

140x8

Worksæt:

180x12 Light weight!

200x12 Light weight!

220x12 Light weight!

240x12 Yeeeeep, leee' :4thumbup:

Fedt at shrååuugge igen :w00t:

Chins:

16

13

13

12

Stadig lidt zappet i Gunz fra sidst de blev trænet :blink::laugh:

High pulleyrows:

75x14

80x14

85x13

90x11

Fedt nok, men så var der næsten ikke mere energi tilbage :blink:

Abmaskine:

65x20

100x7

70x8

70x8

Lidt svært at se hvor meget man løftede pga manglende tal, men det skulle passe sådan nogenlunde. Ellers ok maskine, men den skal indstilles lidt bedre til en anden gang.

Unilateral reverse cablecurls:

10x25

15x20

20x15

25x9

Stadig lidt irritation i venstre brachialis, men med højrep i starten hjælper det godt på det :4thumbup: Måske jeg kan blive det helt kvit hvis jeg fortsætter med de her :smile:

Link to comment
Share on other sites

Skulle du ikke have været til C-DM? :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Joh, men så fik jeg en skinneben-/ankelskade og bronchitis indenfor et tidsrum på ca. 1½ uge :tongue: Det har gjort det helt umuligt at squatte tungt og sidenhen overhovedet at træne indtil igår :raisebrow: Ikke ligefrem optimale forberedelsesvilkår :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var da surt. Hvilket stævne vil du så debuterer til? :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det bliver det der kommer først. Umiddelbart ligner det et BP stævne, men det er fint nok at der er lidt tid til så jeg kan få prøvet elastikkerne mere af og genvinde lidt mere powa :firebounce:

<{POST_SNAPBACK}>

Ellers er der jo Thy Cup en gang i maj, men det står dog endnu ikke på terminslisten. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Gårsdagens cardio:

Da udendørs cardio og cardio generelt desværre har været et :nonono: her på det sidste, fik jeg lavet lidt indendørs cardio istedet for første gang i ugevis :w00t: Tænk at man kan komme til at savne cardio, men det har jeg gjort :blink:

Jeg småhostede godt nok i starten og ind imellem, men ellers gik det fint og der blev svedt lidt igennem :4thumbup: Det blev ialt til 45 minutter på gåbåndet og i det følgende stykke tid, vil jeg forsøge at starte op på cardio igen i det omfang det nu er muligt.

Link to comment
Share on other sites

8 Split; Uge 3, dag 1:

En forholdsvis hurtigt overstået omgang, som var helt iorden :4thumbup: Jeg startede ud med 10 min cardio, snuppede en muskelgruppe, lavede 10 minutters cardio, snuppede en muskelgruppe mere og sluttede af med 10 minutters cardio. Når det kun er 10 minutter af gangen, føles det en del mere overkommeligt og vejrtrækningen har lettere ved at følge med. Svede gør jeg alligevel, så det skal nok give et eller andet :laugh:

Ellers var der en del kendte ansigter i huset som lavede diverse ting og sager. Bl.a. lavede Bamzfaren nogle nastyass walkouts med 310kg, som fik stangen til at se mere bøjet ud end Onkel Frakkas Triumfbue :innocent::laugh:

Dagens tal; Gunz, Delts & Cardio:

Cardio 1:

10 minutter på gåbåndet.

Slow gun-chins:

8

6

6

6

5+2 negativer.

Brændte godt, selvom jeg måtte lave den et andet sted end jeg plejer.

Rope pull cablerows:

11 pladerx12

11 pladerx12

13 pladerx9

13 pladerx9

10 pladerx13

10 pladerx13

De to sidste sæt var "backoff" sæt.

Behind the neck pulldowncurls:

(Opv. 4pladerx25).

6 pladerx15

6 pladerx16

7 pladerx9

6½ pladerx12

Naaaasty pump :blink:

Cardio 2:

10 minutter på gåbåndet.

Maskin sidelaterals:

70x20

90x16

110x11

110x10

ok.

Behind the neck smith press:

stang+50x16

stang+60x12

stang+65x10

Udemærket.

Cardio 3:

10 minutter på en ærwelig cykel, da alle gåbånd var optaget :crybaby:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Hey craw...

Hva' er formålet med at dele træningen op i intervaller af cadio og styrketræning??  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er mest for at få lavet noget cardio uden at det føles som om det tager en evighed. De første 10 minutter fungerer fint som opvarmning og de sidste som "nedvarmning". Tiden går langt hurtigere, når det kun er 10 minutter og jeg bruger hvertfald nemt 10 min inde i selve træningen på intet at lave (dog ikke ud i et stræk), så 10 minutter mellem muskelgrupper fungerer fint nok og man kan lige nå at tænke den følgende muskelgruppe igennem :smile: Det kunne også være 10min før og 20 bagefter, men jeg vil egentlig hellere lave 10min sessioner, da det er hurtigere overstået.

Link to comment
Share on other sites

Okay, det kan jeg godt se.. Er det en vedvarende idé? Eller bare noget du lige skulle afprøve? :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg giver det et par uger og ser om det er noget der fungerer :smile:

8 Split; Uge 3, dag 2:

En helt hæderlig omgang hjuleri idag :4thumbup: Benene er dog ikke helt 100% friske ovenpå skade og lungesoten, men det er langt bedre end sidste uge, så det går da den rigtige vej.

Endnu engang squattede jeg noget bredere end jeg plejer for at komme til godkendt "dybde". Umiddelbart er dybde lidt underligt at bruge om det, for jeg kommer langt længere ned i min normale squatstil, men pga knævandring osv er den ikke dyb nok selvom den ikke kan blive dybere :laugh: Så står man en smule bredere og sætter sig knap så langt ned og så er det iorden :laugh::blink:

Men anyways, det brændte ret godt i inderhjulene endnu engang og jeg kan godt mærke at der er en del mere at komme efter med den stil ift. den jeg plejer at bruge :wink:

Udoversquatten blev hjulene brændt færdige med noget goodmornings, som de slet ikke var forberedt på og så en omgang sissysquat der brændte de sidste fibre aw :devil:

Fremmødet var også helt fint, så det blev til lidt kæwe, bl.a. med Basketålen Jonas, Bæltetasken og så selvfølgelig Bøffen der var ved at brænde sine lægge helt ned til grunden:blahblah:

Dagens tal; Hjul & Kalve:

Cardio 1:

10 minutter på gåbånd.

Bred squat:

Opv:

60x5

100x4

Worksæt:

130x5

140x5

150x5

160x3

170x3

Svært at ramme den rigtige bredde, men stadigvæk ca. 30kg bedre end sidst :laugh:

Goodmornings:

100x10

120x8

130x8

130x8

130x8

Skinkestrengene var helt uforberedte, så det bliver til DOMS imorgen :devil:

Sissy Hacksquat:

slæde+70x15

slæde+70x15

Så tænkte jeg at jeg hellere ville køre den som fritstående sissysquat, så---->

Fri sissysquat:

19

Brændte godt! :devil:

Cardio 2:

10 minutter på gåbånd.

Standing calfraises:

500x7

525x7

550x6

550x6

575x4

Kørte fint!

Seated calfraises:

120x5

120x6

120x6

120x6

90x11

Så var kalvene færdige.

Cardio 3:

10 minutter på ærwelig cykel pga alle gåbånd var optagede.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes det er en vild gang træning, din tilstand taget i betragtning :devil:

Af en gammel mand med gangbesvær og nedsat lungefunktion, klarer du den sq godt :tongue:  :laugh:  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh: Jotak, jeg får det heldigvis bedre for hver dag :firebounce: I løbet af et par dage burde jeg være helt frisk igen :4thumbup: Lige nu hoster jeg stort set kun ifb. med fysisk udfoldelse og selv der er det langtfra så galt som før :w00t:

BrænderPoul> Jeg har også brugt det bare for at kune fungere bare nogenlunde normalt, men selvom det gav lidt mere energi (så jeg kun var 50% zombie), hjalp ikke det helt store på hosten :dry: Den inhalator jeg har fået har derimod været et hit til at få bugt med skidtet :4thumbup: ........Beta2 Rocks!! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share