Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

arggh- havde lige overvejet at se den i sengen her i aften, men nu  kunne da da være jeg skulle se Battlestar Galactica istedet.... tak for advarslen...

<{POST_SNAPBACK}>

Alle anmeldere er ellers enige om at den er helt fantastisk, så måske er det bare mig eller også er det kejserens nye klæder :tongue: Jegs synes hvertfald at den var vildt uengagerende :sleeping:

Mås> :innocent:

Los> Mange tak :smile:

Jørgen D> Oven på den superbe opvarmning/opbakning, kunne det jo næsten ikke gå galt :wink: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

8 Split; Uge 1, dag 5:

Ren diskodag idag :4thumbup: Masser af pump i gunz og ekstra power i delt'en, så bliver det ikke meget bedre :w00t:

Sidste gun-dag var powerdag, så idag stod dne på pump og det blev de satme også :blink: Jeg kan ikke huske hvornår de sidst har været så pumpede, men fedt det var det sq :tongue: Bagefter fik delts'ne en gang powertræning og de viste lidt fremgang fra sidste gang, så det begynder så småt at ligne lidt igen :bigsmile: Stadig er der et stykke vej endnu, men de viser da gode takter.

Ellers var hulen fyldt godt op idag. Stort set alle racks var optagede og der blev fyret den aw i både Titan Trampoliner og Metal elastikker :firebounce:

Dagens tal; Gunz & Delts:

Slow Preachercurls:

Stang+20x14

Stang+25x10

Stang+25x12

Stang+25x10

Holy F&%¤ det brændte nasty og gav psychopump :blink::devil:

Slow Short Barbellcurls supersætted med maskin preachercurls:

Stang+20x10 supersætted med 10x10

Stang+20x10 supersætted med 10x10

Stang+20x10 supersætted med 10x10

Bwaaaahaaaanaaaasty pump :4thumbup: :devil:

Slowish Incline hammercurls:

15x10

17½x10

20x8

22½x6

Brændt aw i gunz :4thumbup:

Seated dumbbell deltpress:

42x8

44x8

46x8

48x5

Yepyeeep, bedre end sidst :tongue: Næste gang må det være 50'erne :devil:

Reverse upright rows:

100x9

105x8

105x8

Tjah, ok vel

Og så en smule cykelcardio på 10 minuter til at lukke ballet.

Link to comment
Share on other sites

Hr. Krebs -> Er der fremgang at spore i læggene efter du er begyndt at gi dem seriøse tæw?

Nasty DB press BTW  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Jo, det går lidt langsomt, men der sker da lidt :smile: DB pressen går det noget hurtigere med :bigsmile:

8 Split; Uge 1, dag 6:

Første dag med udstyr og så kommer der straks en skade :raisebrow::sneaky2: Lige nu føler jeg mig som en eller anden forbandet krøbling, men nu håber jeg at det går rimelig hurtigt i sig selv igen, ellers kan jeg godt vinke farvel til DM-C :mad:

For at starte fra en ende af, brugte vi en halv krig på at få mig i dragten til en gang squat. Langt om længe lykkedes det så og så prøvede vi med nogle kg på stangen.

200: var vist ikke langt nok nede, men ret nem ellers.

220: ved jeg heller ikke om var langt nok nede, men den var heller ikke specielt tung. Der skete dog det at der gik et eller andet galt omme på forsiden af min ankel. Mistanken ligger på knæbindene, som må have afklemt et eller andet (Sagde de tilstedeværende fysser), som så har fået peroneus longus til at spænde max op. På det tidspunkt gjorde det ganske vist nas, men jeg ville gerne prøve et løft mere.

230: Jeg kom for langt forover, så den kom ingen vegne på vej op igen :mad: Bagefter var det af med skidtet go så begyndte ankel og skinneben at gøre godt og gedigent nas :raisebrow: Jeg fik lavet mine legextensions efter planen, men måtte droppe resten af det planlagte, da det simpelthen ikke kan lade sig gøre.

Legextensions:

150x20

170x18

190x15

190x15

Bedre end sidst.

Lige nu er der røget en ordentlig spandfuld Felden-Gel på, og så håber jeg at kunne løsne det en smule op, så det ikke gør så latterligt nas :blink: Turen hjem i bilen var rimelig ubehagelig, men jeg er satme glad for at jeg ikke skulle cykle eller at det i det mindste ikke er koblingsfoden der er problemet :smile:

Forkrøblet Krage signing off :dry:

Morgencardio:

Jeg fik lavet 45 minutter idag og nu håber jeg sq at det bliver muligt at gøre det samme imorgen.

Link to comment
Share on other sites

:gal:

Det lyder u'beha'ligt...! God bedring! Håber at du når at blive klar, så vi kan nå at få straffet folk sammen til C DM :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det håber jeg sq også :4thumbup:

Angelmatic> Spiller slet ikk :dry: Bamz'en lagde knæbindene, men umiddelbart sad de ok vil jeg tro.

Link to comment
Share on other sites

Crawdaddy, når du kører eks en række work sæts såsom i dødløft forleden:

Worksæt:

200x1

210x1

215x1

220x1

215x1

215x1

215x1

215x1

215x1

215x1

Hvor lange pauser holder du så imellem work sættene, og er der forskelle i pauserne imellem de første og sidste sæt og imellem pauser i øvelser som squat, dødløft og bænkpress?

Keep on pushing!

Link to comment
Share on other sites

Måske du kunne få fat i et støttebind eller noget, der kunne hjælpe?  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg var ret sikker på at jeg havde et, men det ligger sikkert i Århus eller noget :dry:

Saddlebag> Jeg tager ikke tid, så der går den tid der går :innocent: Og henimod slutningen går der sikkert også mere tid end i starten :tongue:

Link to comment
Share on other sites

noget bud ?? er 30 sec eller er vi oppe i minutter? sorry, bare nysgerrig  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

30 sec kan vist ikke gøre det :innocent:

.. vi snakker minutter hvis ikke 5 ... og en næsten tørlagt t-shirt mellem hver rep :tongue::wink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Der skal mere end en ærwelig ankel til at sætte mig ud af spillet :devil: Den kommer dog nok desværre til at genere læg & bentræningen i et stykke tid :mad:

<{POST_SNAPBACK}>

*piraten l@rs taler:* Aaaargh, craaaawdadaaaaa.... always remember sonnyboy; Pain is good... and lots-a-pain is even Better!!!! Whaarrgghh... now go do them things you do, so dayum well!!! :4thumbup:

Go weekend - L@rs

Link to comment
Share on other sites

Der skal mere end en ærwelig ankel til at sætte mig ud af spillet :devil: Den kommer dog nok desværre til at genere læg & bentræningen i et stykke tid :mad:

<{POST_SNAPBACK}>

*piraten l@rs taler:* Aaaargh, craaaawdadaaaaa.... always remember sonnyboy; Pain is good... and lots-a-pain is even Better!!!! Whaarrgghh... now go do them things you do, so dayum well!!! :4thumbup:

Go weekend - L@rs

<{POST_SNAPBACK}>

Haaarghh, they be callin' me peglegged Krage says I Njaarggh :tongue:

Saddlebag> Alt mellem 1-5 minutter vil jeg tro :innocent:

Blackmoore> Det håber jeg også, men i mellemtiden skal alt det andet jo stadig brændes aw....ankel eller ej :devil:

Nu vil jeg lige se hvor frisk jeg er imorgen, men måske skal trøjen prøves af? :innocent: Det skal man jo ikke bruge sine ankler til :tongue:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Der skal vist mere end et skadet "krageben" til at slå dig ud :laugh:

Ej, det sutter virkelig :moon:  med det uheld. Nu må vi så bare håbe, at du ikke ender med  :4crutches: , men du har jo heldigvis dine stærke vinger til at bære dig.

God bedring champ :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Takker J-man :bigsmile: Her til morgen lader det dog til at det går noget bedre. Jeg kan hvertfalbevæge mine tæer nu :laugh: Nu hvor det hele ikke er så spændt op, kan man også mærke hvorhenne den har været gal. Igår var Peroneus Longus fuldstændigspændt op, så det trak hele vejen ned i foden og gjorde helt laterligt nas. Idag er den knap så slem, men hele musklen føles som om den har været igennem en omgang skinnebensbetændelse med en masse DOMS oveni hatten :blink: Med lidt held er det bare en mindre forstrækning af nogle sener/ledbånd nede på forsiden af anklen, og så burde det gå hurtigt over igen. Det må lige vise sig imorgen hvordan det står til, men hvis det generer rigtig meget, må jeg jo bare diskopumpe indtil det er iorden igen eller tape det godt sammen og brænde hjul :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Så bliver det nok lidt svært at lave godt opspænd på bænken i dag med sådan en fod  :poking:

Ryger du i trøjen eller... ??

<{POST_SNAPBACK}>

Den er nogenlunde mobil, sålænge den ikke skal løftes opad mod skinnebenet, så opspænd burde ikke være noget problem :smile: Om detskal være i trøje ved jeg ikke. Det kommer an på om der er nogen deroppe og om patten er frisk :innocent: Nu tager jeg den med og så må vi se.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share