Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

FitnessIver> Njah hehe, men der er jo ikke ligefrem krudtkontrol til Grand prix'et :laugh: Desuden harmonerer det at gå på diæt nu ikke med mine planer om at blive mere Lee' :innocent::smile:

8 Split; Uge 1, dag 3:

En gevaldigt hyggelig omgang med nogle habile løft ind imellem, selvom jeg stadig føler mig en smule slatten. Godt med grøn te osv og så kunne jeg lidt igen :smile: Det blev til en post konkurrence PR i patten og hesteskoene var også godt med. I huset var Englen, der brændte sit pattøj med assymetrisk belastning, Panda'en der huserede på platformen og så Bøffen, der som sædvanligt brændte sine lægge så meget aw at han måtte hoppe på et ben for at undgå at ramme benene sammen :laugh::wink::tongue:

Dagens tal; Bryst & Triceps:

Hepburn Bænkpres:

Opv:

100x5

130x3

Worksæt:

140x1 Nemt!

150x1 Også nemt.

155x1

160 fail Kom helt skævt op, så den gik helt død.

160x1 Yepyep :4thumbup:

162½x1 Post konkurrence PR

142½x5

140x5

140x4+1 Nr 4 kom helt skævt, så Englen måtte Faarce lidt.

140x5

140x5

Ganske godt og godt pump på patten :4thumbup:

Flyes:

22½x15

25x12

25x11

25x11

25x10

Nasty pump og det kunne mærkes at der var mange sæt i patværket.

Seated Hammerbar extensions:

stang+20x20

stang+30x15

stang+40x8

stang+40x8+1 Faarced af Bøffen.

Teamede op med Bøffen, som dog fik jordet mig lidt i den...men næste gang mwuahahahaha :laugh:

Seated David-Halfpress:

Stang+50x15

Stang+60x10

Stang+60x10

Stang+65x7

Nasty nok.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
FitnessIver> Njah hehe, men der er jo ikke ligefrem krudtkontrol til Grand prix'et  Desuden harmonerer det at gå på diæt nu ikke med mine planer om at blive mere Lee' 

Krudtkontrol???????

Hvad mener du de krudter sgu da ikke - de spiser bare deres havregryn helt op hver morgen.... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

FitnessIver> Njah hehe, men der er jo ikke ligefrem krudtkontrol til Grand prix'et  Desuden harmonerer det at gå på diæt nu ikke med mine planer om at blive mere Lee'  

Krudtkontrol???????

Hvad mener du de krudter sgu da ikke - de spiser bare deres havregryn helt op hver morgen.... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Er der ingen kontrol til det grand prix? FED!

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Hold da kæft Craw.. Kanon flot friprogram du havde dig der! :bigsmile:

Normalt synes jeg altid de er skide kedelige at se på, men du formåede virkelig at stykke noget sammen der var sjovt at se :smile: .. Kanon arbejde :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ser rigtig fedt ud Craw :4thumbup:

Du er ved at være en scenevant herre efterhånden, meget vildt at du kan stå og fyre den sådan af som du gør :cooldance:

Din maverulning synes jeg var en anelse bedre til DM, men kvaliteten er ikke skidegod på den video der, fordi du står i den ondeste form til DC udfra de billeder du har postet.

Link to comment
Share on other sites

Hey Craw :smile:

Jeg må tilslutte mig de andre, det ser alt for fedt ud!!!! Du er jo om muligt endnu mere skåret end til DM. Og dit show er sgu go stil :4thumbup: Man kan også tydeligt høre det falder i god smag hos publikum.

Det ser også fint ud med træningen for tiden, styrken er jo for alvor ved at komme tilbage. Jeg glæder mig til at se hvad du kan i styrkeløft.

mvh Jones

Link to comment
Share on other sites

Efter at have færdigredigeret mine DM optagelser, har der langt om længe været mulighed for at se på Decembercup optagelserne :blink: De er dog langtfra rediegeret eller noget, men her er et klip med mit friprogram derfra:

Friprogram Decembercuppen 2004

<{POST_SNAPBACK}>

God rutine.

kunne dog godt havde tænkt mig lidt mere spræl i musikken til sidst i rutinen.

Ellers rigtig gode poseringer. fedt tema

:4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Totalt fee posering!!  :4thumbup:  :alright:  :laugh: Det er pis'fee at det ikke bare er sådan noget meanass posering, men med masser af funkyness  :cooldance:

Jeg synes også sagtens man kan se at du er skarpere end til DM (selvom du også var  :devil:  cåååt dér)

<{POST_SNAPBACK}>

Thx Børste :bigsmile: Jeg synes også at "standard" friprogrammer er en anelse kedelige, så jeg prøver at lave det lidt mere underholdende :smile:

JFK> Takker :smile: Synes også godt man ikke behøver at køre det alt for selvhøjtideligt :tongue:

Playboy> Taaak :4thumbup: Det er iøvrigt samme friprogram som ved DM sidste år.

Skjold> Thx :tongue: Starten er fra soundtracket til "Enter the dragon" med gode gamle Bruce Lee :smile:

GranmasterGunz> Taktak :smile:

FittnessIver> Thx :bigsmile:

Krumborg> Svenskerne kunne hvertfald godt lide det :laugh:

Maaaa> Yeeep yeeeep :tongue:

Everlast> Takker :smile: Det var hvertfald tæt på at der kom krampe i kufferten under rulningen pga at jeg havde ligget på langs hele dagen uden vand :laugh: Nasty :blink: Men ellers var der pænt godt hopla i mig den dag :tongue:

Jones> Takker :bigsmile: Svenskerne var hvertfald begejstrede for programmet, så det spillede max :4thumbup: Stort set alle de andre kom ind til noget lee' metal, så det var noget helt andet lige pludselig. Bare en skam at der ikke gives point for friposeringen :dry:

SimonW> Hehe nahh, cut til hverdag duer ikk' :nonono: Det bliver man ikke lee' aw, men thx :wink:

Rothman> Takker :smile: Mere spræl siger du? Det må blive næste gang :wink::firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Hvilken diæt brugte du til dm 04 ?? (kcal opdeling - typer kost - kosttilskud)

bare lidt nysgerrig.

<{POST_SNAPBACK}>

Ahhh, det er vist en længere historie :tongue: Jeg gider ikke lige til at rode med regneark osv lige nu. I korte træk er det noget med 4300kcal som udgangspunkt og 4 drop af ca 300kcal over 4 dage. Ikke noget fancy i kosten og basale kosttilskud. Ikke noget extraordinært eller noget :wink: Når min hjemmeside kommer til at køre skal den slags nok komme op, men jeg gider ikke til at rode vildt meget rundt for at poste det lige nu :tongue:

8 Split; Uge 1; Dag 4:

Efter stort set en hel dags kogen, fik jeg alligevel slæbt mig selv til træning. Lysten var ikke specielt stor, men det blev da rimelig fornuftigt alligevel. Det tog så også en krig at blive færdig, men det var så også fordi der blev kæwet temmelig meget med en hel masse forskellige som var på stedet. Selv efter træning kæwede jeg den lidt med BrænderPoul, så kæwen fik nok lavet mest idag :laugh:

Dagens tal; Ryg, mave & Undergunz:

Dødløft:

Opv:

100x3

140x3

180x1

Worksæt:

200x1

210x1

215x1

220x1

215x1

215x1

215x1

215x1

215x1

215x1

De blev lidt tunge tilsidst, men ellers langt bedre end ved sidste DL session.

Weigthed chins:

20x5

20x5

20x5

20x5

Bedre end sidst.

Dumbbell rows:

66x10

66x10

68x10

68x10

70x10

Fik lidt bedre styr på stilen, så det ikke vrider så meget i ryggen :4thumbup:

Dragon Flags:

9

9

6

Lee'!

Standing wristcurls:

80x13

85x10

85x9

85x9

Fik fat i den skæve stang igen idag :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Det går sgu godt fremad med dit dødløft, og så med oversku´´ :devil:

Og så endda for sådan en tynd fyr som dig uden talje :laugh:  :tongue:

Evil Dragon flags også!!

Jeg gætter på at du får Mave DOMS imorgen :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeps :4thumbup: Pelle Taljeløs :laugh: Jeg tror også maven er DOMS'et imorgen...det er hvertfald længe siden jeg sidst har trænet den ordentligt :blush:

En hurtig sidebemærkning. Har lige set knap halvdelen af "The Aviator" og må sige at jeg ikke har set mage til ærwelig og ikke mindst kedelig film længe :sleeping: Normalt ser jeg altid en film færdig, men den her kan jeg virkelig ikke overkomme at gøre færdig :sleeping: Ingen handling, minus plot, for meget digital grading og jævnt kedelig i næsten hele den halvdel jeg ikke gad at se færdig :laugh: Nomineret til 11 Oscars :blink: NFW :4pooh:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

En hurtig sidebemærkning. Har lige set knap halvdelen af "The Aviator" og må sige at jeg ikke har set mage til ærwelig og ikke mindst kedelig film længe :sleeping: Normalt ser jeg altid en film færdig, men den her kan jeg virkelig ikke overkomme at gøre færdig :sleeping: Ingen handling, minus plot, for meget digital grading og jævnt kedelig i næsten hele den halvdel jeg ikke gad at se færdig :laugh:  Nomineret til 11 Oscars :blink: NFW :4pooh:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehehe din laban - har du hentet en eller anden cam-optagelse? :laugh:

- filmen har ellers fået sindssygt gode anmeldelser. Hvis ikke det var fordi den varer næsten 3 timer, så havde jeg smidt mig på sengen og set den nu :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Næh, kanon god kvalitet og det hele, men filmen :sleeping: Havde egentlig også forventet mere med de anmeldelser. Fx en form for handling, interessante karakterer eller bare noget som gør at man gider at se den :laugh: Men ellers er sengen nok et godt sted at se den :wink: Så slipper man for at flytte rundt efter søvnen overmander én efter de første 30-40 minutter :laugh:

Høppo> :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share